Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jak na pierwszy rzut mego niewprawnego oka nie wygląda to źle. Z ostatnich prac zwraca uwagę ta naga kobieta na maszynerii i ostatnia praca. Jeśli chodzi o kobietę, to przeszkadzają mi jednak tam czarne obwódki - zapewne pozostałość szkicu - szczególnie doskwiera mi to w wypadku stóp i ud. Generalnie na wielu pracach to widać i prawdę mówiąc mocno pogarsza to mój odbiór tych prac, szkiców, czy jak to nazwać.

Ostatnia fajna, ale zastanawiam się nad rękami tej stwory wiozącej zabandażowanego jegomościa - tzn rzuca mi się w oczy różnica wielkości...

  • Odpowiedzi 862
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Fajny pomysł i wykonanie jeszcze lepsze. Genialna jest ta postać na wózku. Chyba już można pogratulować wygranej ;). Jak zwykle odwalony kawał niezłej roboty.

Napisano

a mi sie strasznie podoba kompozycja tego pierwszego z trzech:) moze rozwiniesz to w jakas bardziej zaawansowana ilustracyje...? :) moznaby tam wstawic bardzo fajnie jakas akcje w stylu, ze jakas postac na pierwszym planie ucieka po schodach w gore i ma glowe odwrocona w dol schodow; jakas przerazona mina, ze ktos ja goni w domysle... takie mialem jakies pierwsze skojarzenie jak na to spojrzalem... moznaby te chatke jakos wykozaczyc bardziej... bylaby fajowa ilustracja imo.. :)

Napisano

Wg mnie fajny postęp, mnie tam się podoba - a to ostatnie faktycznie mogłoby być na dalszych planach bardziej rozwiązane plamą - bo trochę takich kreseczek tam jeszcze widać, co nie poprawia odbioru. Ale generalnie ok.

Napisano

Czy to poprzednie nie jest przypadkiem inspirowane FF7 ? Po kolorystyce i rozejściu się tych dróg tak jakoś mi się skojarzyło.

Napisano

Ciekawie się zapowiada, można by jeszcze popracować nad kolorystyką (kontrastem) i samym układem postaci, (przynajmniej tak mi się wydaje ;) ), głowę bym mu nieco podniósł i ew. mniejszy kąt zgięcia zrobił (jego lewej nogi), w tym momencie będzie lepsze podparcie.

 

Powodzonka

 

//pozdr.

Napisano

Bardzo ciekawie, widać, że analizujesz każdy element pracy, przemyśliwujesz najmniejszy szczególik to mi się podoba... miriam dobrze prawi o nogach i troszkę wkurza mnie to zielone światełko i ogólnie prawa ręka coś za krótka. Chyba, że to już finish, więc zostaw już i nic nie zmieniaj, ale z drugiej strony brakuje tej pracy ostatniego szlifu.

Napisano

Przy okazji nowego apdejtu przejrzałem sobie resztę Twojej teczki i jest w niej sporo przyjemnych prac. Szkoda, że dużo wcześniejszych picków się nie wyświetla bo chciałem zobaczyć jaki przeszedłeś progres ;). Ostatni a szczególnie jego paszcza przypomina mi technicznie prace Miśkahc.

Napisano

Chyba powoli zmienia Ci się styl...i myślę, że idzie w dobrą stronę. Plaga mi się bardzo podoba, ostatni apokaliptyczny bohater też dobry. Oby tak dalej panie;)

Napisano

Idziesz w bardzo dobrą stronę, plaga jak i podwodna metropolia są świetne, bardzo fajny ilustracyjny styl Ci się wykształca bez zbytniego lizania i popadania w przesadny realizm. Ciekawe światło i kolorki w tym ostatnim. :)

Napisano

dzięx. :]

 

Dawno dawno temu byla na maxie taka bitwa z tematem "punkt krytyczny"

przypomnialem sobie o pracce ktora wtedy nieskonczylem i psotanowilem ja troche zremasterowac i wkoncu skonczyc.

 

oto wipek. uwagi mile widziane i wskazane

 

smok_i_kurczak_001m.jpg

Napisano

czacha super, moze wiekszy kontrast na pierwszym planie bym dal

punkt krytyczny swietnie sie zapowiada, ekstra kolory, trzebabyloby zbudowac bryle smoka, glowa, pazury, ale pewnie wiesz bo kure zrobiles swietne, no i ten plomien/jezor rzeczywiscie cos by warto bylo z nim zrobic

 

=] i moze wiecej pedzli roznych....mondrze sie

Napisano

Mnie bardzo do gustu przypadł art z robalem i magiem ale jest jedna rzecz która mi nie pasuje. Mnianoficie jego laga. Sądząc po cieniu i perspektywie opiera się ona jakby nienaturalnie daleko w przód (ze 3 kroki przed magiem)... ktoś ma podobne odczucie?

Napisano

hehehe...smok - 100 dziewic, wyraz na twarzy kury - bezcenny;)

w pracy z robalem podoba mi się wszystko od polowy obrazka w górę...czyli paszcza niebo i zielony dym.

Napisano

Kolorki przyjemne, groteska groteską ale anatomia niestety kuleje. U PanaGrubego coś nie jest w porządku z nogami, cienie się dziwnie ułożyły, brak prawej stopy (?) i kolba tego rewolweru strasznie cienka (popatrz tu FPS Gun Photo Stock 7 , gun holding + loading stock 4 ). Natomiast PanChudy ma uda nieco za krótkie i kapelusz jakoś tak dziwnie leży. To tyle co do kolorków, a co do szkiców ołówkowych tu bym polecał najpierw ćwiczenia z Loomis'a, Bammesa czy innych podręczników. Ogólnie idzie w dobrym kierunku, tak trzymać/

Napisano

Dzieki za komenty i podpowiedzi ;-) przydaloby sie wiecej.

Colta zerznalem z jakiejs refki, taki specyficzny model byl.

Co do anatomi to sluszna uwaga, ale bylo za pozno zeby poprawiac.

Nastepna pracka bedzie lepsza.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności