Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

3D CREATIVE: Hehe thx. teraz mam mniej czasu ale staram się już kończyć ;P

Patry: Dzięki. Wiem pracuje nad tym.

NaRe: Dzięki wielkie :)

vision3d: Normalnie dla mnie zaszczyt, że ktoś taki jak ty zechciał się w moim skromnym wątku wypowiedzieć ( Bo Damusa i 3D Creative już dawno zwerbowałem ;)

Wielkie dzięki za rady i miłe słowa :)

Teraz jak wcześniej wspomniałem nie mam czasu na modelowanie ale postaram się jak najszybciej.

PS: Tak na rendering mam czas bo zmienię ustawienia i idę zajmować się innymi sprawami ;)

A tutaj myślę lepsza wersja aczkolwiek to dalej takie tam testy

updatafzk6.jpg

  • Odpowiedzi 179
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

to czarne "coś" na drzwiach mnie gryzie i jakoś mi sie kolor nie widzi - jak dla mnie viper to albo czerwony albo niebieski. A tak to całkiem nieźle, a i zdjecie w tle chyba ciut ciemniejsze powinno być

Napisano
popracuj na felgami i oponami:)

 

Z tego co pamietam to autor pracy ( :) ) mowi lze opon jeszcze nie ruszal :P

 

Piekny asfalt :) :D

Napisano

Scenka może być naprawdę ładna. Taki fajny klimacik. Wywal winyla bo szpeci a nie dodaje uroku. Asfalt jest ekstra. Ale samochód dopracuj;)

Napisano

1.takie jedno pytanko: Czym oświetlałeś ? V-ray sun&sky?

2.dopracuj światelka i daj im materiał

3.liście stanowczo popraw(materiał)

4.ten plastik kolo wydechu daj mu jakiś przytulny materiał

5.pod wycieraczkami daj ciemniejszy materiał

5.i ostatnia rzecz jaką znalazłem to background minimalnie kolory poopraw i w więkrzej rozdziałce daj...

 

Reszta cudnie.

Napisano

Dzięki wszystkim za komenty ;) następny updata będzie większy :] Przypominam że nad materiałmi świateł (których z resztą jeszcze nie wymodelowałem) nie pracowałem , podobnie nad plastikami, oraz oponami.... to był test bardziej lakieru i otoczenia :)

Yasutoco: nie wiem co w liściach widzisz takiego złego... zrobię je trochę inne ale większość nie narzeka... ;)

A tło ma dużą rozdziałke bo 2048 x XXX więc po co większa? po prostu jest tam dużo drzew o podobnej tonacji kolorów i się zlewają ze sobą w ten sposób gubią detale i całość sprawia wrażenie niższej rozdziałki ale nic na to nie poradzę ... może jak będą lepsze ustawienia rendera + wyższa rozdziałka będzie się to lepiej prezentować.

Oświetlam to direct light’em + sky i w zasadzie nie urzywam V-ray sun&sky ;]

Pozdrawiam.

Napisano

tak popatrzyłem i myśle że lepiej bylo by dodać na asfalcie jakiś parking, albo lekko poruszyć pojazd i dodać motion blura, do tego lekkie ślady opon i troche dymu ale wlaściwie jak kto lubi tak niech robi...

Napisano

------------------------------------------------

To właściwie nie updata więc wybaczcie ;) ale odświeżam wątek aby górnicy mi się do niego nie dobrali :D Tak naprawdę ostatnio mam "ostry tydzień" w szkole i czasu na vipera prawie zero. W wolnych chwilach robie światła (na tych renderach ich nie widać bo zacząłem od frontu auta ) poprawiłem kilka materiałów ale i tak 45% z nich to nadal takie "byle co" aby oka nie drażniło resztę można jako tako oceniać ( czyli lakier, oponki , scenka :D ) Chyba moje umiejętności są jeszcze za małe bo efekt który osiągam jest nie do końca satysfakcjonujący ... ale może jak model będzie ostatecznie skończony i dojdą wszystkie materiały dostanę z 2-3 gwiazdki ... oby :]

------------------------------------------------

 

-------------||||||||||||||||--------------

 

I wersja w ruchu (trochę przesadziłem z ps-em ;) EDIT NEW VERSION

 

a48f592075a292f4.jpg

Napisano

na tym drugim ujeciu gdzie viper jest w ruchu to chyba koła zbyt mocno rozmyte wydaje mi sie ze przy kadrowaniu aparatem jednak koła powinny byc troche mniej rozmyte bo tło oki przynajmniej jak dla mnie ;]

 

może zmiana na czerwony lakier ?? :]

Napisano

j/w + co do opon za bardzo wystaja z nadkoli.

wersja w ruchu calkiem calkiem, troszke dopracowac i git.

klocek by sie nie rozmazywal tak czy inaczej :P

Napisano

Apropos rozmycia, to jeżeli drzewa sa w ruchu względem kamery, to cień rzucany przez nie na samochód też powinien być rozmyty.

Napisano

Takie tylko pytanko czy iść w taki klimat rendera?? Czy lepiej ?bo na modeling nie mogę się ostatnio zebrać ... czasu z resztą też mało :(

Nie wiem jak się to wyświetla na LCD bo robione było na CRT i bardzo możliwe, że może być trochę za ciemno itd.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

nr 3

edc4819d3c969079.jpg

Napisano

heh.... jednym tak drugim tak.... powiem tylko, że zrobie wersje z blur-em i bez więc spokojna głowa, tylko chodzi o sam styl renderingu.

Napisano

...jezeli to ma byc ujecie "katalogowe" to bez sensu jet to drzewo rzucajace cien na samochod - zaciera sportowe linie nadwozia - motion blur powinien byc tez na asfalcie ;)

Napisano

Dałbym nieco mniej wyraźny cień tego drzewa i/albo w większej skali, bo w tej chwili wygląda jakby samochód stał tuż pod tym drzewem, a przecież stoi po drugiej stronie drogi :)

 

P.S. Tak jak się teraz przyglądam, przede wszystkim grubsze konary, bo w tej chwili to jest łodyżka a nie drzewo co rzuca cień.

Napisano

szosę zblurowałeś to jeszcze zostały Ci cienie i refleksy ;) aha i jeszcze mi nie pasuje rozmycie tła w stosunku do rozmycia kół, bo te się szybciej obracają niż przesuwa się to co w tle, a im dalej tło tym mniej rozmyte powinno być, jak jedziesz samochodem i patrzysz przez boczną szybę to drzewa przy drodze tylko "migają" a las w oddali powoli się przesuwa, co nie? ;)

Napisano

Witam po długiej przerwie :] Wracam do projektu, a dlaczego przerwałem wcześniej nad nim prace to zbyt długa historia ;) Model prawie skończony, stwierdziłem że wnętrze zostawię tak jak jest, albo tak jak prawie jest, bo i tak przez ciemne szyby mało tam widać.

Do dokończenia mam tylne światła, kilka poprawek w przednich i szyby boczne. Jak to zrobię to uznam model za oficjalnie skończony, bo już nie mam sił poprawiać jakiś krzywizn itd. Wraz ze wzrostem umiejętności i modele będą lepsze więc nie chcę się "zatrzymywać w rozwoju" i tkwić przy viperze do 2009roku ;) Jeśli w jakiś sposób mnie to usprawiedliwia to powiem, że to moje 2 auto (chyba 2 raz to mówię ;)

----------------------------------------------------------------

 

4a5c00822c89cc98.jpg

d925e3ae82ab9e21.jpg

Napisano

Test nowego otoczenia i nowych ustawień rendera ... to taki test wielu rzeczy więc to że skopałem mapowanie i bump itp. nie trzeba mówić ;) Staram się iść w nowym (lepszym ?) kierunku. Blur chyba dodam w finale również, bo jakoś strasznie mi się podoba ale wiem, że trzeba go jeszcze dopracować. No a to ten test podkreślam tylko TEST :]

2ddd68b2ddf9b6c8.jpg

Napisano

to co teraz pokazałeś to lipa straszna jak dla mnie, blur tylko daje po oczach, ale nie mam wrażenia że samochód jedzie a karoseria to wielki chaos

Napisano

Z ukazaniem ruchu jest cos nie tak.. jak tlo dales w ruch to ta barierka tez powinna.. Bo patrzy sie na to a nagle wyskakuje barierka ktora jest sztuczna w stosunku do sceny.. Nie no nie przemawia to do mnie :/ Bo sam pomysl naprawde fajny!

Napisano

czyli co to było lepsze? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/edc4819d3c969079.html

Pecet: Ten blur to względny jest, bo są ludzie, którym się podoba, ale nie ukrywam, że nie podoba się zazwyczaj tym wymiataczom w 3D ;( lipa straszna? aż tak źle? a ja myślałem, że lepiej niż wcześniej.... to test wiec będe walczył ale szkoda że nie wyszło bo mi już się zaczęło jakoś podobać. Postaram się ten chaos na aucie uspokoić, ale będzie ciężko …

Napisano

z blurem to nie jest tak hop siup że wszystko w ps rozmaże oprócz auta i git, już pisałem wcześniej jak wygląda zdjęcie auta w ruchu. Cienie i odbicia w karoserii (jak dla mnie zbyt mocne) też się rozmywają...poza tym ta barierka, z czego ona jest? przecież takie barierki zazwyczaj są z gładkiego metalu

Napisano

Ok dzięki za rady będę walczył.... no a barierka dostała nie ten bump i cement wyszedł.. miały być tylko lekkie zarysowania a jest to co jest ;[ no ale to testy ... postaram się rozmyć te odbicia, ale w maxie w opcjach materiału bo w ps'ie nie mam na to pomysłu.... Dobrze że trochę pojechałeś po mnie bo przynajmniej się do roboty wezmę i pomyśle ;)

Napisano

Walczę z blurem ... nie wiem czy o to chodziło mi się coraz bardziej podoba :) jeszcze by trzeba było poprawić szyby, trochę tło urozmaicić i dopasować odcienie zieleni + lekki połysk na barierkach i oczywiście dokończyć światła etc. Zamierzam wsadzić kierowcę !! ;-] Myślę, że jak na 2 auto i 2 poważniejszą scenę wychodzi przyzwoicie… chociaż może się mylę, bo człowiek ma takie momenty, że jest podjarany tym co już zrobił choć to niekoniecznie jest ładne / dobre ;)

 

a90af5314128723f.jpg

Napisano

ech... do mnie to nadal nie przemawia, motion blur nie jest realistyczny, do tego jeszcze kadr coś nie bardzo, bo główny objekt prawie ucięty na dole, a góre zajmują brzydkie drzewa

Napisano

Co mnie zastanawia, to to, ze jak juz dajesz motion blura, to chyba wypadaloby rozmazać cienie drzeww padajace na karoserie. Co do ujecia, proponowalbym samochod dac nieco wyzej, a czubki drzew sciac... taki panoramiczny kadr.

Napisano

co do rozmazania cieni drzew na aucie to mi się zdaje że Nvidia poprostu ustawił kamerę tak żeby była jakby jakiś gość ją trzymał i robił zdjęcie przez co kamera do uzyskania motion blura obraca się prawie wokół swojej osi co daje efekt większego rozmazania obiektów które są dalej

Napisano

Radek93: o to mniej więcej mi chodziło :]

Pecet: Wszystkim nie dogodzę. Poprawie drzewka cienie na aucie bardziej rozmyje i poprawie / dokończę to o czym mówiłem wcześniej. Trochę kadr naprawie i to tyle co obecnie jestem w stanie zrobić.

slayer2004: Ok. postaram się :]

Napisano

Moim zdaniem, wóz powinien być bardziej rozmazany - sądząc po felgach zapie... baardzo szybko (btw. rozmazanie felg to mistrzostwo, wygląda realistyczniej niż na zdjęciu :P ). Poza tym, siada ci AA na światłach, brszydko odbija się na lakierze enviorment (znaczy te, krzaczki i drzewa na masce). Poza tym, modelik słodziutki :) .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności