NV Napisano 26 Styczeń 2008 Autor Napisano 26 Styczeń 2008 3D CREATIVE: Hehe thx. teraz mam mniej czasu ale staram się już kończyć ;P Patry: Dzięki. Wiem pracuje nad tym. NaRe: Dzięki wielkie :) vision3d: Normalnie dla mnie zaszczyt, że ktoś taki jak ty zechciał się w moim skromnym wątku wypowiedzieć ( Bo Damusa i 3D Creative już dawno zwerbowałem ;) Wielkie dzięki za rady i miłe słowa :) Teraz jak wcześniej wspomniałem nie mam czasu na modelowanie ale postaram się jak najszybciej. PS: Tak na rendering mam czas bo zmienię ustawienia i idę zajmować się innymi sprawami ;) A tutaj myślę lepsza wersja aczkolwiek to dalej takie tam testy
JohnZi Napisano 26 Styczeń 2008 Napisano 26 Styczeń 2008 bardzo ciekawie:) tlo trosdzke sztuczne, ale to mozna w psie podciagnac:) popracuj na felgami i oponami:)
damusTo Napisano 26 Styczeń 2008 Napisano 26 Styczeń 2008 pogorszyła sie zieleń liści jakas jest niezbyt naturalna proponuje zebys sobie ja wyregulował a pozniej podciągnoł pod to balans bieli fotki
Homa Napisano 26 Styczeń 2008 Napisano 26 Styczeń 2008 pieknie to wychodzi... jeszcze koła, parę innych drobiazgów i jest super, brawo!
Prezi Napisano 26 Styczeń 2008 Napisano 26 Styczeń 2008 to czarne "coś" na drzwiach mnie gryzie i jakoś mi sie kolor nie widzi - jak dla mnie viper to albo czerwony albo niebieski. A tak to całkiem nieźle, a i zdjecie w tle chyba ciut ciemniejsze powinno być
NaRe Napisano 26 Styczeń 2008 Napisano 26 Styczeń 2008 popracuj na felgami i oponami:) Z tego co pamietam to autor pracy ( :) ) mowi lze opon jeszcze nie ruszal :P Piekny asfalt :) :D
Dirk Napisano 26 Styczeń 2008 Napisano 26 Styczeń 2008 Scenka może być naprawdę ładna. Taki fajny klimacik. Wywal winyla bo szpeci a nie dodaje uroku. Asfalt jest ekstra. Ale samochód dopracuj;)
Yasutoco Napisano 27 Styczeń 2008 Napisano 27 Styczeń 2008 1.takie jedno pytanko: Czym oświetlałeś ? V-ray sun&sky? 2.dopracuj światelka i daj im materiał 3.liście stanowczo popraw(materiał) 4.ten plastik kolo wydechu daj mu jakiś przytulny materiał 5.pod wycieraczkami daj ciemniejszy materiał 5.i ostatnia rzecz jaką znalazłem to background minimalnie kolory poopraw i w więkrzej rozdziałce daj... Reszta cudnie.
NV Napisano 27 Styczeń 2008 Autor Napisano 27 Styczeń 2008 Dzięki wszystkim za komenty ;) następny updata będzie większy :] Przypominam że nad materiałmi świateł (których z resztą jeszcze nie wymodelowałem) nie pracowałem , podobnie nad plastikami, oraz oponami.... to był test bardziej lakieru i otoczenia :) Yasutoco: nie wiem co w liściach widzisz takiego złego... zrobię je trochę inne ale większość nie narzeka... ;) A tło ma dużą rozdziałke bo 2048 x XXX więc po co większa? po prostu jest tam dużo drzew o podobnej tonacji kolorów i się zlewają ze sobą w ten sposób gubią detale i całość sprawia wrażenie niższej rozdziałki ale nic na to nie poradzę ... może jak będą lepsze ustawienia rendera + wyższa rozdziałka będzie się to lepiej prezentować. Oświetlam to direct light’em + sky i w zasadzie nie urzywam V-ray sun&sky ;] Pozdrawiam.
Yasutoco Napisano 27 Styczeń 2008 Napisano 27 Styczeń 2008 tak popatrzyłem i myśle że lepiej bylo by dodać na asfalcie jakiś parking, albo lekko poruszyć pojazd i dodać motion blura, do tego lekkie ślady opon i troche dymu ale wlaściwie jak kto lubi tak niech robi...
Filip Napisano 30 Styczeń 2008 Napisano 30 Styczeń 2008 Witam Bardzo ładnie ci to wychodzi, tylko nie kończ zbyt szybko:D. Dopracujesz jeszcze kilka detali i bedzie fajna pracka.
Kr3tz Napisano 30 Styczeń 2008 Napisano 30 Styczeń 2008 w odbiciu na zderzaku widac gdzie sie droga konczy :P
NV Napisano 2 Luty 2008 Autor Napisano 2 Luty 2008 ------------------------------------------------ To właściwie nie updata więc wybaczcie ;) ale odświeżam wątek aby górnicy mi się do niego nie dobrali :D Tak naprawdę ostatnio mam "ostry tydzień" w szkole i czasu na vipera prawie zero. W wolnych chwilach robie światła (na tych renderach ich nie widać bo zacząłem od frontu auta ) poprawiłem kilka materiałów ale i tak 45% z nich to nadal takie "byle co" aby oka nie drażniło resztę można jako tako oceniać ( czyli lakier, oponki , scenka :D ) Chyba moje umiejętności są jeszcze za małe bo efekt który osiągam jest nie do końca satysfakcjonujący ... ale może jak model będzie ostatecznie skończony i dojdą wszystkie materiały dostanę z 2-3 gwiazdki ... oby :] ------------------------------------------------ -------------||||||||||||||||-------------- I wersja w ruchu (trochę przesadziłem z ps-em ;) EDIT NEW VERSION
Prezi Napisano 2 Luty 2008 Napisano 2 Luty 2008 na tym drugim ujeciu gdzie viper jest w ruchu to chyba koła zbyt mocno rozmyte wydaje mi sie ze przy kadrowaniu aparatem jednak koła powinny byc troche mniej rozmyte bo tło oki przynajmniej jak dla mnie ;] może zmiana na czerwony lakier ?? :]
Kr3tz Napisano 2 Luty 2008 Napisano 2 Luty 2008 j/w + co do opon za bardzo wystaja z nadkoli. wersja w ruchu calkiem calkiem, troszke dopracowac i git. klocek by sie nie rozmazywal tak czy inaczej :P
Filip Napisano 4 Luty 2008 Napisano 4 Luty 2008 Witam Ładnie ci idzie, ale poprawiaj materiały np.: asfalt jest zbyt chropowaty.
Kimmi Napisano 4 Luty 2008 Napisano 4 Luty 2008 Apropos rozmycia, to jeżeli drzewa sa w ruchu względem kamery, to cień rzucany przez nie na samochód też powinien być rozmyty.
NV Napisano 14 Luty 2008 Autor Napisano 14 Luty 2008 Takie tylko pytanko czy iść w taki klimat rendera?? Czy lepiej ?bo na modeling nie mogę się ostatnio zebrać ... czasu z resztą też mało :( Nie wiem jak się to wyświetla na LCD bo robione było na CRT i bardzo możliwe, że może być trochę za ciemno itd. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- nr 3
pecet Napisano 14 Luty 2008 Napisano 14 Luty 2008 mi bardziej się podobały rendery bez motion blura, tu zdecydowanie jest za dużo chaosu, pewnie przez te cienie na aucie
NV Napisano 14 Luty 2008 Autor Napisano 14 Luty 2008 heh.... jednym tak drugim tak.... powiem tylko, że zrobie wersje z blur-em i bez więc spokojna głowa, tylko chodzi o sam styl renderingu.
eco Napisano 14 Luty 2008 Napisano 14 Luty 2008 ...jezeli to ma byc ujecie "katalogowe" to bez sensu jet to drzewo rzucajace cien na samochod - zaciera sportowe linie nadwozia - motion blur powinien byc tez na asfalcie ;)
..:: WIKTOR ::.. Napisano 14 Luty 2008 Napisano 14 Luty 2008 hmm.. faktycznie daje po oczach... Niby widac tam ruch a nie widac. Bez tego blura byloby lepiej.. moze zrob tam parking i zostaw ten widoczek ktory jest rozmazany.
Malkav Napisano 15 Luty 2008 Napisano 15 Luty 2008 Dałbym nieco mniej wyraźny cień tego drzewa i/albo w większej skali, bo w tej chwili wygląda jakby samochód stał tuż pod tym drzewem, a przecież stoi po drugiej stronie drogi :) P.S. Tak jak się teraz przyglądam, przede wszystkim grubsze konary, bo w tej chwili to jest łodyżka a nie drzewo co rzuca cień.
pecet Napisano 15 Luty 2008 Napisano 15 Luty 2008 szosę zblurowałeś to jeszcze zostały Ci cienie i refleksy ;) aha i jeszcze mi nie pasuje rozmycie tła w stosunku do rozmycia kół, bo te się szybciej obracają niż przesuwa się to co w tle, a im dalej tło tym mniej rozmyte powinno być, jak jedziesz samochodem i patrzysz przez boczną szybę to drzewa przy drodze tylko "migają" a las w oddali powoli się przesuwa, co nie? ;)
kamil.ochel Napisano 19 Luty 2008 Napisano 19 Luty 2008 barierka tez powinna byc ruszona. z blurem przesadzasz :)
NV Napisano 10 Marzec 2008 Autor Napisano 10 Marzec 2008 Witam po długiej przerwie :] Wracam do projektu, a dlaczego przerwałem wcześniej nad nim prace to zbyt długa historia ;) Model prawie skończony, stwierdziłem że wnętrze zostawię tak jak jest, albo tak jak prawie jest, bo i tak przez ciemne szyby mało tam widać. Do dokończenia mam tylne światła, kilka poprawek w przednich i szyby boczne. Jak to zrobię to uznam model za oficjalnie skończony, bo już nie mam sił poprawiać jakiś krzywizn itd. Wraz ze wzrostem umiejętności i modele będą lepsze więc nie chcę się "zatrzymywać w rozwoju" i tkwić przy viperze do 2009roku ;) Jeśli w jakiś sposób mnie to usprawiedliwia to powiem, że to moje 2 auto (chyba 2 raz to mówię ;) ----------------------------------------------------------------
patry Napisano 10 Marzec 2008 Napisano 10 Marzec 2008 No i bardzo dobrze robisz :) Pokaż to wnętrze, bo nie widać :P
Filip Napisano 13 Marzec 2008 Napisano 13 Marzec 2008 Witam Modelik super tylko jest cos nie tak z kołami jakby za płaskie boki. Pozdrawiam Filip
..:: WIKTOR ::.. Napisano 13 Marzec 2008 Napisano 13 Marzec 2008 Yo :) Widze ze poprawione conieco... Na tylnym zderzaku w tym przejscu z boku jest boogiewoogie ;P A tak to poprawnie i fajnie napis wyszedl ;P
Kr3tz Napisano 14 Marzec 2008 Napisano 14 Marzec 2008 no juz ci mowilem ze jak na 2 model to pwned ;o
NV Napisano 19 Marzec 2008 Autor Napisano 19 Marzec 2008 Test nowego otoczenia i nowych ustawień rendera ... to taki test wielu rzeczy więc to że skopałem mapowanie i bump itp. nie trzeba mówić ;) Staram się iść w nowym (lepszym ?) kierunku. Blur chyba dodam w finale również, bo jakoś strasznie mi się podoba ale wiem, że trzeba go jeszcze dopracować. No a to ten test podkreślam tylko TEST :]
heaven Napisano 19 Marzec 2008 Napisano 19 Marzec 2008 mi sie tam podoba ale co to ja sie znam :P dlaczego niema materialu lamp jeszcze ?
pecet Napisano 19 Marzec 2008 Napisano 19 Marzec 2008 to co teraz pokazałeś to lipa straszna jak dla mnie, blur tylko daje po oczach, ale nie mam wrażenia że samochód jedzie a karoseria to wielki chaos
..:: WIKTOR ::.. Napisano 19 Marzec 2008 Napisano 19 Marzec 2008 Z ukazaniem ruchu jest cos nie tak.. jak tlo dales w ruch to ta barierka tez powinna.. Bo patrzy sie na to a nagle wyskakuje barierka ktora jest sztuczna w stosunku do sceny.. Nie no nie przemawia to do mnie :/ Bo sam pomysl naprawde fajny!
NV Napisano 19 Marzec 2008 Autor Napisano 19 Marzec 2008 czyli co to było lepsze? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/edc4819d3c969079.html Pecet: Ten blur to względny jest, bo są ludzie, którym się podoba, ale nie ukrywam, że nie podoba się zazwyczaj tym wymiataczom w 3D ;( lipa straszna? aż tak źle? a ja myślałem, że lepiej niż wcześniej.... to test wiec będe walczył ale szkoda że nie wyszło bo mi już się zaczęło jakoś podobać. Postaram się ten chaos na aucie uspokoić, ale będzie ciężko …
pecet Napisano 19 Marzec 2008 Napisano 19 Marzec 2008 z blurem to nie jest tak hop siup że wszystko w ps rozmaże oprócz auta i git, już pisałem wcześniej jak wygląda zdjęcie auta w ruchu. Cienie i odbicia w karoserii (jak dla mnie zbyt mocne) też się rozmywają...poza tym ta barierka, z czego ona jest? przecież takie barierki zazwyczaj są z gładkiego metalu
NV Napisano 19 Marzec 2008 Autor Napisano 19 Marzec 2008 Ok dzięki za rady będę walczył.... no a barierka dostała nie ten bump i cement wyszedł.. miały być tylko lekkie zarysowania a jest to co jest ;[ no ale to testy ... postaram się rozmyć te odbicia, ale w maxie w opcjach materiału bo w ps'ie nie mam na to pomysłu.... Dobrze że trochę pojechałeś po mnie bo przynajmniej się do roboty wezmę i pomyśle ;)
pecet Napisano 19 Marzec 2008 Napisano 19 Marzec 2008 odbicia i cienie dobrze się rozmyją jak zrobisz motionblur w maxsie, ale wiadomo że wtedy bedzie się renderowało dłuuuuugo
Kr3tz Napisano 19 Marzec 2008 Napisano 19 Marzec 2008 oj, chaotycznie, malo przejrzyste. imho przyblurowanie odbic lakieru moze troche poprawic sytuacje.
NV Napisano 20 Marzec 2008 Autor Napisano 20 Marzec 2008 Walczę z blurem ... nie wiem czy o to chodziło mi się coraz bardziej podoba :) jeszcze by trzeba było poprawić szyby, trochę tło urozmaicić i dopasować odcienie zieleni + lekki połysk na barierkach i oczywiście dokończyć światła etc. Zamierzam wsadzić kierowcę !! ;-] Myślę, że jak na 2 auto i 2 poważniejszą scenę wychodzi przyzwoicie… chociaż może się mylę, bo człowiek ma takie momenty, że jest podjarany tym co już zrobił choć to niekoniecznie jest ładne / dobre ;)
pecet Napisano 20 Marzec 2008 Napisano 20 Marzec 2008 ech... do mnie to nadal nie przemawia, motion blur nie jest realistyczny, do tego jeszcze kadr coś nie bardzo, bo główny objekt prawie ucięty na dole, a góre zajmują brzydkie drzewa
slayer2004 Napisano 20 Marzec 2008 Napisano 20 Marzec 2008 Co mnie zastanawia, to to, ze jak juz dajesz motion blura, to chyba wypadaloby rozmazać cienie drzeww padajace na karoserie. Co do ujecia, proponowalbym samochod dac nieco wyzej, a czubki drzew sciac... taki panoramiczny kadr.
Notre Napisano 21 Marzec 2008 Napisano 21 Marzec 2008 co do rozmazania cieni drzew na aucie to mi się zdaje że Nvidia poprostu ustawił kamerę tak żeby była jakby jakiś gość ją trzymał i robił zdjęcie przez co kamera do uzyskania motion blura obraca się prawie wokół swojej osi co daje efekt większego rozmazania obiektów które są dalej
NV Napisano 21 Marzec 2008 Autor Napisano 21 Marzec 2008 Radek93: o to mniej więcej mi chodziło :] Pecet: Wszystkim nie dogodzę. Poprawie drzewka cienie na aucie bardziej rozmyje i poprawie / dokończę to o czym mówiłem wcześniej. Trochę kadr naprawie i to tyle co obecnie jestem w stanie zrobić. slayer2004: Ok. postaram się :]
!Ewert Napisano 21 Marzec 2008 Napisano 21 Marzec 2008 lakier bym poprawił, i ogólnie ładnie nawet bardzo ale i tak jakoś oświetlenie samochodu jest jakieś inne niż pozostałej kompozycji.
Bielo^ Napisano 21 Marzec 2008 Napisano 21 Marzec 2008 Moim zdaniem, wóz powinien być bardziej rozmazany - sądząc po felgach zapie... baardzo szybko (btw. rozmazanie felg to mistrzostwo, wygląda realistyczniej niż na zdjęciu :P ). Poza tym, siada ci AA na światłach, brszydko odbija się na lakierze enviorment (znaczy te, krzaczki i drzewa na masce). Poza tym, modelik słodziutki :) .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się