Napisano 26 Styczeń 200817 l Autor 3D CREATIVE: Hehe thx. teraz mam mniej czasu ale staram się już kończyć ;P Patry: Dzięki. Wiem pracuje nad tym. NaRe: Dzięki wielkie :) vision3d: Normalnie dla mnie zaszczyt, że ktoś taki jak ty zechciał się w moim skromnym wątku wypowiedzieć ( Bo Damusa i 3D Creative już dawno zwerbowałem ;) Wielkie dzięki za rady i miłe słowa :) Teraz jak wcześniej wspomniałem nie mam czasu na modelowanie ale postaram się jak najszybciej. PS: Tak na rendering mam czas bo zmienię ustawienia i idę zajmować się innymi sprawami ;) A tutaj myślę lepsza wersja aczkolwiek to dalej takie tam testy
Napisano 26 Styczeń 200817 l bardzo ciekawie:) tlo trosdzke sztuczne, ale to mozna w psie podciagnac:) popracuj na felgami i oponami:)
Napisano 26 Styczeń 200817 l pogorszyła sie zieleń liści jakas jest niezbyt naturalna proponuje zebys sobie ja wyregulował a pozniej podciągnoł pod to balans bieli fotki
Napisano 26 Styczeń 200817 l pieknie to wychodzi... jeszcze koła, parę innych drobiazgów i jest super, brawo!
Napisano 26 Styczeń 200817 l to czarne "coś" na drzwiach mnie gryzie i jakoś mi sie kolor nie widzi - jak dla mnie viper to albo czerwony albo niebieski. A tak to całkiem nieźle, a i zdjecie w tle chyba ciut ciemniejsze powinno być
Napisano 26 Styczeń 200817 l popracuj na felgami i oponami:) Z tego co pamietam to autor pracy ( :) ) mowi lze opon jeszcze nie ruszal :P Piekny asfalt :) :D
Napisano 26 Styczeń 200817 l Scenka może być naprawdę ładna. Taki fajny klimacik. Wywal winyla bo szpeci a nie dodaje uroku. Asfalt jest ekstra. Ale samochód dopracuj;)
Napisano 27 Styczeń 200817 l 1.takie jedno pytanko: Czym oświetlałeś ? V-ray sun&sky? 2.dopracuj światelka i daj im materiał 3.liście stanowczo popraw(materiał) 4.ten plastik kolo wydechu daj mu jakiś przytulny materiał 5.pod wycieraczkami daj ciemniejszy materiał 5.i ostatnia rzecz jaką znalazłem to background minimalnie kolory poopraw i w więkrzej rozdziałce daj... Reszta cudnie.
Napisano 27 Styczeń 200817 l Autor Dzięki wszystkim za komenty ;) następny updata będzie większy :] Przypominam że nad materiałmi świateł (których z resztą jeszcze nie wymodelowałem) nie pracowałem , podobnie nad plastikami, oraz oponami.... to był test bardziej lakieru i otoczenia :) Yasutoco: nie wiem co w liściach widzisz takiego złego... zrobię je trochę inne ale większość nie narzeka... ;) A tło ma dużą rozdziałke bo 2048 x XXX więc po co większa? po prostu jest tam dużo drzew o podobnej tonacji kolorów i się zlewają ze sobą w ten sposób gubią detale i całość sprawia wrażenie niższej rozdziałki ale nic na to nie poradzę ... może jak będą lepsze ustawienia rendera + wyższa rozdziałka będzie się to lepiej prezentować. Oświetlam to direct light’em + sky i w zasadzie nie urzywam V-ray sun&sky ;] Pozdrawiam.
Napisano 27 Styczeń 200817 l tak popatrzyłem i myśle że lepiej bylo by dodać na asfalcie jakiś parking, albo lekko poruszyć pojazd i dodać motion blura, do tego lekkie ślady opon i troche dymu ale wlaściwie jak kto lubi tak niech robi...
Napisano 30 Styczeń 200817 l Witam Bardzo ładnie ci to wychodzi, tylko nie kończ zbyt szybko:D. Dopracujesz jeszcze kilka detali i bedzie fajna pracka.
Napisano 2 Luty 200817 l Autor ------------------------------------------------ To właściwie nie updata więc wybaczcie ;) ale odświeżam wątek aby górnicy mi się do niego nie dobrali :D Tak naprawdę ostatnio mam "ostry tydzień" w szkole i czasu na vipera prawie zero. W wolnych chwilach robie światła (na tych renderach ich nie widać bo zacząłem od frontu auta ) poprawiłem kilka materiałów ale i tak 45% z nich to nadal takie "byle co" aby oka nie drażniło resztę można jako tako oceniać ( czyli lakier, oponki , scenka :D ) Chyba moje umiejętności są jeszcze za małe bo efekt który osiągam jest nie do końca satysfakcjonujący ... ale może jak model będzie ostatecznie skończony i dojdą wszystkie materiały dostanę z 2-3 gwiazdki ... oby :] ------------------------------------------------ -------------||||||||||||||||-------------- I wersja w ruchu (trochę przesadziłem z ps-em ;) EDIT NEW VERSION
Napisano 2 Luty 200817 l na tym drugim ujeciu gdzie viper jest w ruchu to chyba koła zbyt mocno rozmyte wydaje mi sie ze przy kadrowaniu aparatem jednak koła powinny byc troche mniej rozmyte bo tło oki przynajmniej jak dla mnie ;] może zmiana na czerwony lakier ?? :]
Napisano 2 Luty 200817 l j/w + co do opon za bardzo wystaja z nadkoli. wersja w ruchu calkiem calkiem, troszke dopracowac i git. klocek by sie nie rozmazywal tak czy inaczej :P
Napisano 4 Luty 200817 l Witam Ładnie ci idzie, ale poprawiaj materiały np.: asfalt jest zbyt chropowaty.
Napisano 4 Luty 200817 l Apropos rozmycia, to jeżeli drzewa sa w ruchu względem kamery, to cień rzucany przez nie na samochód też powinien być rozmyty.
Napisano 14 Luty 200817 l Autor Takie tylko pytanko czy iść w taki klimat rendera?? Czy lepiej ?bo na modeling nie mogę się ostatnio zebrać ... czasu z resztą też mało :( Nie wiem jak się to wyświetla na LCD bo robione było na CRT i bardzo możliwe, że może być trochę za ciemno itd. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- nr 3
Napisano 14 Luty 200817 l mi bardziej się podobały rendery bez motion blura, tu zdecydowanie jest za dużo chaosu, pewnie przez te cienie na aucie
Napisano 14 Luty 200817 l Autor heh.... jednym tak drugim tak.... powiem tylko, że zrobie wersje z blur-em i bez więc spokojna głowa, tylko chodzi o sam styl renderingu.
Napisano 14 Luty 200817 l ...jezeli to ma byc ujecie "katalogowe" to bez sensu jet to drzewo rzucajace cien na samochod - zaciera sportowe linie nadwozia - motion blur powinien byc tez na asfalcie ;)
Napisano 14 Luty 200817 l hmm.. faktycznie daje po oczach... Niby widac tam ruch a nie widac. Bez tego blura byloby lepiej.. moze zrob tam parking i zostaw ten widoczek ktory jest rozmazany.
Napisano 15 Luty 200817 l Dałbym nieco mniej wyraźny cień tego drzewa i/albo w większej skali, bo w tej chwili wygląda jakby samochód stał tuż pod tym drzewem, a przecież stoi po drugiej stronie drogi :) P.S. Tak jak się teraz przyglądam, przede wszystkim grubsze konary, bo w tej chwili to jest łodyżka a nie drzewo co rzuca cień.
Napisano 15 Luty 200817 l szosę zblurowałeś to jeszcze zostały Ci cienie i refleksy ;) aha i jeszcze mi nie pasuje rozmycie tła w stosunku do rozmycia kół, bo te się szybciej obracają niż przesuwa się to co w tle, a im dalej tło tym mniej rozmyte powinno być, jak jedziesz samochodem i patrzysz przez boczną szybę to drzewa przy drodze tylko "migają" a las w oddali powoli się przesuwa, co nie? ;)
Napisano 10 Marzec 200817 l Autor Witam po długiej przerwie :] Wracam do projektu, a dlaczego przerwałem wcześniej nad nim prace to zbyt długa historia ;) Model prawie skończony, stwierdziłem że wnętrze zostawię tak jak jest, albo tak jak prawie jest, bo i tak przez ciemne szyby mało tam widać. Do dokończenia mam tylne światła, kilka poprawek w przednich i szyby boczne. Jak to zrobię to uznam model za oficjalnie skończony, bo już nie mam sił poprawiać jakiś krzywizn itd. Wraz ze wzrostem umiejętności i modele będą lepsze więc nie chcę się "zatrzymywać w rozwoju" i tkwić przy viperze do 2009roku ;) Jeśli w jakiś sposób mnie to usprawiedliwia to powiem, że to moje 2 auto (chyba 2 raz to mówię ;) ----------------------------------------------------------------
Napisano 13 Marzec 200816 l Witam Modelik super tylko jest cos nie tak z kołami jakby za płaskie boki. Pozdrawiam Filip
Napisano 13 Marzec 200816 l Yo :) Widze ze poprawione conieco... Na tylnym zderzaku w tym przejscu z boku jest boogiewoogie ;P A tak to poprawnie i fajnie napis wyszedl ;P
Napisano 19 Marzec 200816 l Autor Test nowego otoczenia i nowych ustawień rendera ... to taki test wielu rzeczy więc to że skopałem mapowanie i bump itp. nie trzeba mówić ;) Staram się iść w nowym (lepszym ?) kierunku. Blur chyba dodam w finale również, bo jakoś strasznie mi się podoba ale wiem, że trzeba go jeszcze dopracować. No a to ten test podkreślam tylko TEST :]
Napisano 19 Marzec 200816 l mi sie tam podoba ale co to ja sie znam :P dlaczego niema materialu lamp jeszcze ?
Napisano 19 Marzec 200816 l to co teraz pokazałeś to lipa straszna jak dla mnie, blur tylko daje po oczach, ale nie mam wrażenia że samochód jedzie a karoseria to wielki chaos
Napisano 19 Marzec 200816 l Z ukazaniem ruchu jest cos nie tak.. jak tlo dales w ruch to ta barierka tez powinna.. Bo patrzy sie na to a nagle wyskakuje barierka ktora jest sztuczna w stosunku do sceny.. Nie no nie przemawia to do mnie :/ Bo sam pomysl naprawde fajny!
Napisano 19 Marzec 200816 l Autor czyli co to było lepsze? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/edc4819d3c969079.html Pecet: Ten blur to względny jest, bo są ludzie, którym się podoba, ale nie ukrywam, że nie podoba się zazwyczaj tym wymiataczom w 3D ;( lipa straszna? aż tak źle? a ja myślałem, że lepiej niż wcześniej.... to test wiec będe walczył ale szkoda że nie wyszło bo mi już się zaczęło jakoś podobać. Postaram się ten chaos na aucie uspokoić, ale będzie ciężko …
Napisano 19 Marzec 200816 l z blurem to nie jest tak hop siup że wszystko w ps rozmaże oprócz auta i git, już pisałem wcześniej jak wygląda zdjęcie auta w ruchu. Cienie i odbicia w karoserii (jak dla mnie zbyt mocne) też się rozmywają...poza tym ta barierka, z czego ona jest? przecież takie barierki zazwyczaj są z gładkiego metalu
Napisano 19 Marzec 200816 l Autor Ok dzięki za rady będę walczył.... no a barierka dostała nie ten bump i cement wyszedł.. miały być tylko lekkie zarysowania a jest to co jest ;[ no ale to testy ... postaram się rozmyć te odbicia, ale w maxie w opcjach materiału bo w ps'ie nie mam na to pomysłu.... Dobrze że trochę pojechałeś po mnie bo przynajmniej się do roboty wezmę i pomyśle ;)
Napisano 19 Marzec 200816 l odbicia i cienie dobrze się rozmyją jak zrobisz motionblur w maxsie, ale wiadomo że wtedy bedzie się renderowało dłuuuuugo
Napisano 19 Marzec 200816 l oj, chaotycznie, malo przejrzyste. imho przyblurowanie odbic lakieru moze troche poprawic sytuacje.
Napisano 20 Marzec 200816 l Autor Walczę z blurem ... nie wiem czy o to chodziło mi się coraz bardziej podoba :) jeszcze by trzeba było poprawić szyby, trochę tło urozmaicić i dopasować odcienie zieleni + lekki połysk na barierkach i oczywiście dokończyć światła etc. Zamierzam wsadzić kierowcę !! ;-] Myślę, że jak na 2 auto i 2 poważniejszą scenę wychodzi przyzwoicie… chociaż może się mylę, bo człowiek ma takie momenty, że jest podjarany tym co już zrobił choć to niekoniecznie jest ładne / dobre ;)
Napisano 20 Marzec 200816 l ech... do mnie to nadal nie przemawia, motion blur nie jest realistyczny, do tego jeszcze kadr coś nie bardzo, bo główny objekt prawie ucięty na dole, a góre zajmują brzydkie drzewa
Napisano 20 Marzec 200816 l Co mnie zastanawia, to to, ze jak juz dajesz motion blura, to chyba wypadaloby rozmazać cienie drzeww padajace na karoserie. Co do ujecia, proponowalbym samochod dac nieco wyzej, a czubki drzew sciac... taki panoramiczny kadr.
Napisano 21 Marzec 200816 l co do rozmazania cieni drzew na aucie to mi się zdaje że Nvidia poprostu ustawił kamerę tak żeby była jakby jakiś gość ją trzymał i robił zdjęcie przez co kamera do uzyskania motion blura obraca się prawie wokół swojej osi co daje efekt większego rozmazania obiektów które są dalej
Napisano 21 Marzec 200816 l Autor Radek93: o to mniej więcej mi chodziło :] Pecet: Wszystkim nie dogodzę. Poprawie drzewka cienie na aucie bardziej rozmyje i poprawie / dokończę to o czym mówiłem wcześniej. Trochę kadr naprawie i to tyle co obecnie jestem w stanie zrobić. slayer2004: Ok. postaram się :]
Napisano 21 Marzec 200816 l lakier bym poprawił, i ogólnie ładnie nawet bardzo ale i tak jakoś oświetlenie samochodu jest jakieś inne niż pozostałej kompozycji.
Napisano 21 Marzec 200816 l Moim zdaniem, wóz powinien być bardziej rozmazany - sądząc po felgach zapie... baardzo szybko (btw. rozmazanie felg to mistrzostwo, wygląda realistyczniej niż na zdjęciu :P ). Poza tym, siada ci AA na światłach, brszydko odbija się na lakierze enviorment (znaczy te, krzaczki i drzewa na masce). Poza tym, modelik słodziutki :) .
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto