Matys Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 czesc ostatnio widzialem w game arcie powalajace pracki wiec wrzuce cos swojego moze nie tak powalajacego jak modele donMario czy Blooddragona ale mam nadzieje ze tez bedzie nienajgozej :/ ... narazie tylko hipoly, teoretycznie wstepnie skonczony ale oczuwiscie wszelkie uwagi mile widziane, jak bedzie trzeba bede poprawial do bolu :-) teraz zajme sie lowpoly a pozniej cialem i wlosami w zb bo narazie to jeszcze tylko fakjkowo :D a i jeszcze detale i inne ujecia.
Tomala Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 O żesz kurnasz pancerzyk zaje..sty nie żałowałeś detalu ileś Ty to robił!? A teraz gdy już wyszedłem z szoku przyczepię się tylko do buta wygląda tak jakby stopa była nieruchoma.
giorgione Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 fajnie ze pani ma zróżnicowany pancerz - to sie chwali :D z tą stopą (a raczej butem sie zgodzę z wcześniejszą wypowiedzią). i włosy jak dla mnie zbytnio ulizane - no, ale co kto lubi :) Mimo wszystko jest git - czekam z niecierpliwością na low-poly :D
ledyr Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 bardzo fajne, w zasadzie nei ma sie do czego doczepić nawet
Creator Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 Cycki trochę wyszły jak dupa w stringach, a co do butów to rzeczywiście narciarskie lekko. Ale to szczegóły :) Jest spoko :)
Gość Marioza Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 laska super tylko pozazdrosic, do takich rzeczy to nie mam głowy, pancerz to free styl czy całkwicie zamierzony wymyslony?
Blooddragon Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 No rewelacja!! Ja nie potrafie takich rzeczy modelować wogóle:) narazie w innej epoce siedzę;) Wiec poprzyczepiam się do organiki;) - ucho nieanatomicznie ułożone, powinno być rozpięte pomiędzy dolną krawędzią nosa a dolną linią brwi - jak na załaczonym obrazku - słabo zarysowane brwi, zbyt obłe - brak pępka - grube paluszki pozdrawiam
Matys Napisano 20 Sierpień 2007 Autor Napisano 20 Sierpień 2007 Tomala dzieki :-) samego modlelowania bylo troche, kilka nocek po godzinach. Pierwszy zarys poszedl szybko zamieszczalem go w watku "nad czym teraz pracujecie" i to bylo jakies 2 wieczorki a pozniej sie zaczela masakra bo trzeba bylo dobrac odpowiednio proporcje i narobic detalu pozaostrzac krawedzie itp.... hmm w sumie sie zastanwailem nad ta noga czy bedzie sie zginac :D takze dzieki jeszcze to sprawdze i cos zaplanuje jak to ma sie animowac ;-) giorgione thx fajnie ze Ci sie podaba, mam nadzieje ze reszta pojdzie szybciej. ledyr dzieki mistrzu :-) Creator hehe :-) wiem te cycki tez mi sie srednio widza ale jak probiowalem cos znimi zrobic to mialem tylko ochote przerobic polowe panceza :/ dlatego zostawilem tak jak teraz, co do buciorkow to rzeczywiscie sa troszke za masywne szczegolnie z tylu i sie zastanawiam czy tego nie zmienic :/ jeszcze pomysle dzieki :-) donMario dla mnie jestes mistrzem na skale swiatowa i naprawde nie masz mi czego pozazdroscic ;-) jeszcze musze sie wiele rzeczy nauczyc ... pancerz hmm trudno powiedziec raczej free styl na poczatku nabazgralem tylko bardzo biedny koncept (to wyglada mniej wiecej tak jakbys dal 2 letniemu dziecku kretki ) a pozniej zaczolem modleowac z mysla o tym ze bede sobie robil ovepainty ale kupa z tego wyszla bo szybciej mi bylo cos wymodelowac nawet jakos oglednie i juz widzilem czy cos sie sprawdzi czy nie, a jak chcialem cos naszkicowac to mi mijala 1-2h a i tak z tego nic nie bylo. w sumie przerobilem kilka wariantow kazdego elementu wiec bylo w tym wszystkim wiecej zmieniania niz odwzorywania takze chyba totalny freestyl nie sadze ze jest czym sie tu chwalic, najchetniej bym odwozorowal jakis koncept ale raz to zrobilem i zostalem zjechany ze bania mala bo robilem overpaita na czyjes pracce i nie napisalem wyraznie ze to overpaint i zanim zdazylem sie wytlumaczyc juz bylo po sliwkach, od tamtego czasu staram sie sam wszytko wymyslac oczywiscie sugerujac innymi prackami. Blooddragon dzieki stary ;-) ja tam wlasnie uwielnbiam robic takie futurysteczne rzeczy :D zawsze bylem fanem ut loilem jak gupi dzieki za uwagi napewno je uwzgledie i zmienie ;-) z ta anatomia to zawsze robie na oko :/ i pozniej gupio mi ze takie proste sprawy mi umykaja jak ktos mi je wytyka ale to dobrze moze nastepnym razem sie czegos wreszcie naucze :D samo cialo jeszce bede exportowal do zb narazie go nie ruszlaem bo chce zbudowac lp i z niego jechac juz hp w zb zeby nie miec problemow z projekcja, takze tutaj chyba troche odstapie od tego midpoly i zrobie to tradycyjnie :-) lp->hp z palcami to wlasnie liczylem na wasza pomoc bo sam juz nie wiem czy robic jakies rekawiczy czy zostwaic gole dlonie czy moze zrobic jakies masywne metalowe rekawice hmm sam nie wiem naprawde, nie chce zeby miala tkaie babskie dlonie jak to laski na rozkladowkach bo ona ma troche wymiatac z broni wiekszych od niej takze przydal by sie jej jakis pozadny chwyt :-) ale jeszcze zobacze co z tym zrobic, chyba nede mogl sobie to zmieniac do samego konca bo planuje zrobic 2 texturki 2048 jedna na cialo a druga na glowe i dlonie, plus jeszcze osobna na guna jak bede mial jeszce sile :-) a zem sie rozpisal :/ az siebie nie poznaje ale to chyba z tego podekscytowania ze wam sie podoba :-)
Gość Marioza Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 skoro free stylowa to fajnie Ci to idze, tym bardziej ze nie jest to chaos jakis tylko konkret zbroja i w dodatku mimo ze oglnie to s-f to jednak ma taki troche fantasy posmak, co do łapek to faktycznie przydalby jej sie w takim razie jakies rekawice mozeliwe ze bloby by fajniej w cyckach nie widze nic zlego jedynie co to mogly by miec troche inny ksztal od góry ,taki specyficzny jaki mają cycki umieszczone w gorsecie a ucho to jej pociagnij w dół w zb tweakiem i ju pępki i inne bajery to pewnie bedzie zb takze nie ma sie co tego czepiac jest git ! fajnie ze jestes fanem ut tez w niego łoje z przerwami od cżesci pierwszej i z niecierpliwoscia czekam na ut3 : )
kubi Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 No rewelacja!! Ja nie potrafie takich rzeczy modelować wogóle:) narazie w innej epoce siedzę;) Wiec poprzyczepiam się do organiki;) - ucho nieanatomicznie ułożone, powinno być rozpięte pomiędzy dolną krawędzią nosa a dolną linią brwi - jak na załaczonym obrazku - słabo zarysowane brwi, zbyt obłe - brak pępka - grube paluszki pozdrawiam A mi sie wydaję że ucho jest właśnie w dobrym miejscu, zobacz że widzisz model od dołu i to zapewne jest spowodowane perspektywą. Model ładnie wyszedł, a ochraniacze na poślady r e w e l k a.
nielot007 Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 super :) swietny detal :) troche piersi dziwnie wygladaja :)
Udytzkey Napisano 21 Sierpień 2007 Napisano 21 Sierpień 2007 Matys - Perfekcjonistycznie ta postac zrobiles. Ile ta pani ma teraz tri, dlatego ze czym wiecej tri tym lepiej bedzie sie prezentowac w Viewerze np. z normal shader; robisz normalke? Co mi sie rzuca w oczy to tylko symetrycznosc nog, przydala by sie troche jakas odmiana na jednej z nich, tak jak zrobiles to z glowa, ale to tylko moje imo, ogolnie super.
Gość User190 Napisano 23 Sierpień 2007 Napisano 23 Sierpień 2007 Ale to "podium" to już mogło mieć trochę więcej poly :P Modelik mocny, tylko ten kawałek materiału między nogami wygląda trochę jak z metalu :) Ale ogólnie 5+ :P
Matys Napisano 27 Sierpień 2007 Autor Napisano 27 Sierpień 2007 po pierwsze wilkie dzieki za mile slowa i tak duzy odzew :-) przez ostaniweekend ! meczylme sie z lowpoly :o nie przypuszczalem ze mi sie tyle zejdzie :/ ale w miare udalo mi sie ogarnac, tzn lowpoly ma narazie okolo 13k :D w sumie trudno to nazwac lowpoly , zakladalem sobie ze max na ten model to 10k i teraz nie wiem co zrobic, wiem ze musze optymizowac ale pousowalem zbedne wierzcholki i generalnie nie ma juz na czym zaoszczedzic bo jak zaczne dalej usowac to bede mial problem z wypalaniem dobrych normali, i teraz sie zastanawialm czy lepiej przeprawaic hipolowy model pod low poly (czyli kulka zastepowac kwadratami, i usowac zbedene zaokreaglenia) czy moze lapiej wypalic tak jak jest a pozniej jak bede mial wypalone zoptymalizowac co myslicie ? bo sam juz nie wiem :/ nie chce spedzic nastepnych 2 nocy na szukaniu 2 trisow ktore mozna zaoszczedzic :/ sorry ze tak bez screeena ale narazie jeszcze sie wstrzymam :-)
Tomala Napisano 27 Sierpień 2007 Napisano 27 Sierpień 2007 Matys a nie orientujesz się z ilu trisów składają się postacie do najnowszych gier czy to na PC czy na konsole bo ja też mam w planach zrobienie postaci i nie wiem ile trisów użyć. A co do Twojego pytania to rób tak żeby jak najlepiej oddać ten detal na gotowym low poly modelu choćby miał on mieć te 13k tri.
Gość Marioza Napisano 28 Sierpień 2007 Napisano 28 Sierpień 2007 ja bym na Twoim miejscu najpierw pootymalizował bo jak wypalisz normala i zaczniesz kombinowac z optyamizacją to Ci sie popsuje ten normal, tzn moze na renderze będzi i gut ale w rzeczywsitosci czyli np we wjuporcie z shaderm czy tez np w grze te miejsca będą nie za dobrze wyglądały, niestety z normalami nie mozna robić takich manian jak z old schoolami, przynajmniej ja mam takie doswiadczenia, poza tym sam wiesz ze taki dum miał postacie z niewielu trisów i normale jakos tam byly wypalone , tazke musisz podjac trudna decyzję , mnie zawsze boli jak mam chlastac swój model ;)
KLICEK Napisano 28 Sierpień 2007 Napisano 28 Sierpień 2007 eee no a gdzie screen tego lp ? ;) oj Matys Matys :) tak czy inaczej musibyc super BTW. Mario ma jak zawsze racje, wystarczy export objt, z obroconym facem i normal bedzie sie krzywo wyswietlal, trzeba na to bardzo uwazac
Matys Napisano 28 Sierpień 2007 Autor Napisano 28 Sierpień 2007 :-) Tomala dzieki za wsparcie :D donMario wielkie dzieki bede go w takim razie optymalizowal :-) najwyzej zostawie go z wieksza iloscia poly :/ podobno do UT3 ziomki mialy po 12k POLY takrze chyba nie jest tak jeszcze beznadziejnie przy tego typu postaci :-) Klicek screeny beda jak tylko skoncze jakis etap bo nie chce rozwalonych rzeczy postowac :p sam powiedzieles kiedys ze nie ma co postowac byle g :-) a TY prawie zawsze masz racje a jak nie masz to sie sluchasz Mario :D i tez Ci jakos wychodzi
Por@szek Napisano 28 Sierpień 2007 Napisano 28 Sierpień 2007 Mnie sie bardzo podoba. Mam troche zastrzezen do dloni. Z jednego rzutu za mala (przod) z drugiego paluchy za dlugie (bok). Ale co tam, ja sie nie znam, character artis ze mnie zaden. Game artowiec takze :) Keep it up.
Cruzh3r Napisano 28 Sierpień 2007 Napisano 28 Sierpień 2007 fajny model, bardzo fajna zbroja.. Tylko ten fartuszek pod brzuchem kiepsko wygląda;)
Gość Marioza Napisano 28 Sierpień 2007 Napisano 28 Sierpień 2007 Matys odwrotnite to ja sie kupe rzeczy nauczylem od Klicka wczesniej nie mialem pojęcia o normalch, hi poly itd to on mi otworzył oczka na to i pokazał\podpowiedzial\pomógł co i jak i czym, takze Klicek nie musi się niekogo słuchać a juz najpewniej nie mnie :) co do modelu to dawaj skrina obradzimy czy jest co chlastac i na ile to wpłynie na efekt koncowy :)
Matys Napisano 28 Sierpień 2007 Autor Napisano 28 Sierpień 2007 Por@szek dzieki :-) caly czas pracuje nad postaciami, moze i robie slabe ale i tak 100 razy berdziej mi sprawiaja przyjemnosc niz envireo mam nadzieje ze kiedys sobie bede je dlubal i dla kaski. Cruzh3r thx, :D dobrze ze nie widziales co bylo na poczatki Klicek myslal ze mu jakies porno przeslalem :D donMario hehe true :-) Klicek to jednak koles, najgorsze to jest to ze mimo tego ze robi na tym forum syzyfowa prace to i tak jeszcze czasami znajduja sie ludzie ktorym zawsze sie cos niepodoba i go krytykuja za taka czy inna inicjatywe :/ to chyba mniej wiecej to co sie teraz dziealo w 2D z ta ich bitwa, ehh szkoda gadac. dobra dosc tych sentymentow i pier...dzenia, zapodaje siatke ale ostrzegam ze mimo tego ze wyglada dziwnie to wiele z tych krawedzi musi poprostu tam byc. generalnie mam hipolowy obiekt i dzialalem sobie na snapach takrze wszelkie wystajace krawedzie czy cos w tym stylu chcialem zachowac :-) ten bais mam w tej chwili 9500 cala glowa z wlosami ma niecale 3k ale to jeszcze raz przejdzie przez optymalizacje bo ma za duzo nad dloniami caly czas sie zastanawaim :/ jutro po pracy bede mial nareszcie czas zeby sie nia zajac :D i generalnie nie moge sie doczekac. pozdrawiam i jeszcze raz dzieki za zainteresowanie.
Tomala Napisano 28 Sierpień 2007 Napisano 28 Sierpień 2007 Napracowałeś się Matys jestem bardzo ciekaw efektu końcowego mam nadzieję że wyjdzie tak jak byś sobie tego życzył. Siatka wygląda na nieźle zoptymalizowaną ale wszystkie ważniejsze szczegóły zostały oddane więc chyba normalka będzie ładnie leżeć. Modelik dosyć skomplikowany nie chciałbym go mapować na moim obecnym poziomie umiejętności;)
Gość Marioza Napisano 28 Sierpień 2007 Napisano 28 Sierpień 2007 o siata gęsta ale cos sie dziwic przy tym polycouncie, wydaje mi sie ze jesli chcesz ja zjechac do 10k to do sie to zrobić, zakreslac na obrazku nie ma sensu bo to nie typowe low poly, ale wydaje mi sie ze najlepjej zaczac od miejsc gdzie jest gęsto, tzn normalnie weldowac , ja robie tak ze na ogól odkrywam sobie wszsytkie krawedzie na tym etapie i wtedy jakos tak lepjej widac gdzie jest za duzo co mozna zredukwac bez starat , czasem to az kłuje w oczy, a finlanie jak mi sie jakies miejsca "zapadną" do srodka dopiero naciagam na hipoly, w kadzym razie tego typu postac nie ma co ukrywac wymaga sporo pracy aby efkty był dobry , bo to nie jakis banalny hipek , ciekaw jestem jeszcze jak wyglada siata głowy edit\ dodam jeszcze ze dobrze jest optymalizowac modele na luzie, najlepjej podejsc do tego : "a mam chwilke pobawie sie optyamlizacja pochlastam bez zalu na probe zawsze moge przerwac i nie musze tego zapsiywac itp", po czasie na ogół tez jest tak ze sie mysli a po grzyba ja sie patyczkowalem trza bylo jechac bez zalu tu tu i tu : D
Matys Napisano 29 Sierpień 2007 Autor Napisano 29 Sierpień 2007 Tomala :-) no w sumie uczciwie moge powiedziec ze sie troche nad ta postacia napracowalem a jeszcze mnie pewnie czeka o wile wiecej :/ to co teraz robie jest chyba najgorsze czyli robienie lowpoly na podstawie hipoly i mapowanie ale jak juz przez to przebrene to bedzie juz sama przyjemnosc :D donMario, pomeczylem jeszcze ten model i zagarnolem te kilkaset poly, mimo wszystko jednak postanowilem ze zamkne sie w 12k :/ zszedlem ponizej 9k dla samej zbrojki bez rak i glowy, takrze na luzie powinno sie to udac, postuje jeszcz glowke obecnie ma 2700tri napewno jeszcze ja poprzycinam.
Gość Marioza Napisano 29 Sierpień 2007 Napisano 29 Sierpień 2007 heja, twarzyca całkiem fajna jako siatka i sama bryła, jedynie mozna by poweldować konciki ust bo malo czytelne sa i wnetrze ucha bo napewno zbędne tam sa te poly, za to wsadziłbym je na górną tylna część głowy bo tak kanciato wygląda brakuje jednego lopa tam gdzie te najszersze polygony, mozna by jeszcze troche poweldowac konciki oczu ale to bardziej dla zasady niz z oszczednosci ktorych i tak za dzuo nie będzie z tego tytułu :)
Tomala Napisano 29 Sierpień 2007 Napisano 29 Sierpień 2007 Głowa dosyć szczegółowa z normalką będzie wyglądała jak high poly. Granice powoli się zacierają ciekawe czy w UT 2004 jeszcze by się taką postacią pograło.
Matys Napisano 30 Sierpień 2007 Autor Napisano 30 Sierpień 2007 zapostuje jeszcze gebke z zb ale to robilem wczesniej dla testow i generalnie nie bylem wtedy zdowolony bo chcilem zrobic grozna ale tez nie przesadzac, w kazdym razie jak ja zrobilem (ze 2 dni temu) to mi sie wtedy wydawal za meska i pozbawiaona kobiecosci, czy jak to tam zwal, ... ale jak taraz na nia patrze to juz sam nie wiem, generalnie jak "doda" (:o) sie wlosy i ladne oczka to moze cos z tego bedzie :/ ? nie wiem czy anatomicznie z czyms tez nie polecialem na szyji pewnie tak musze to jeszcze oblukac :D
AkkA Napisano 30 Sierpień 2007 Napisano 30 Sierpień 2007 Cała postać zapowiada się bardzo fajnie, nieznam się bardzo na charakterach ale rady donMario co do optymalizacji siatki wydają się słuszne. Życze powodzenia i więcej wolnego czasu.
Gość Marioza Napisano 30 Sierpień 2007 Napisano 30 Sierpień 2007 to juz jest chyba normalek? no wiec tak widzoczne jest troche pogniecione czolo, nie wie m od czego Ci się to zrobiło, brwi odpusc zrobisz z mapy difus w ps normala i nalozysz będą wtedy idelanie zgrane , cos ma z noskiem nie tak tzn dziurki sa niebardzo z boku i z fronta i te platki nosowe po bokach( nie wie mjak to sie zwie dokłądnie ;), no i czemu ma tak rozwarte usta i tą dziure w srodku?, szyja troche tez pognieciona jest oglnie zgodnosc anatomiczna mozna w sumie olac bo i tak nie bedzie teg o widac, pougnitaj ją jeszcze w zb zrob sobie moze kilka wariantow i wybierz najlepszy : )
ReflectVision Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 kosa panie matys.. nie moge sie doczekac koncowego efektu pozdrawiam :)
nielot007 Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 Witam!! modelik low poly super :) high troche gorszy :) tzw. powieki czolo itp. swietne !! niepodobaja mi sie usta strasznie dziwne, w szczegolnosci widac to w widoku z perspektywy :)
Matys Napisano 31 Sierpień 2007 Autor Napisano 31 Sierpień 2007 Naprawde Wielkie dzieki cholopaki dokladnie na taka pomoc liczylem :D zaraz zabieram sie do roboty i napewno bede pracowal nad wszystkim o czym pisaliscie :-) donMario Tobie to juz w tym momecie wisze flaszke za to co wyprawiasz na tym forum :D chyba w tytule bede musial zaznaczyc ze to praca zbiorowa rotfl
Gość Marioza Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 e tam ja tam nic nie wyprawiam ;), oglonie to jesli mogę się wypowiedzeic czy podpowiedzic konkretnie to staram sie to zrobic, z wlasnego doswiadzczenia wiem ze wiele błędów lub innych rozwiązan widzi sie dopiero po jakims tam czasie, takze to jest calkowicie Twoja praca a nie zbiorowa my jedynie jako podglądacze :D wyłapujemy rozne ustrojstwa i dajemy cynk, bo wiadomo ze szybciej sie je dostrzega u kogos niz u siebie samego ;) i od razu cofam tez tą dziure w ustach, bo teraz zdałem sobie sprawe ze low ma rozchylone wargi, tak czy siak dawaj dalej czekamy na upa!
Matys Napisano 31 Sierpień 2007 Autor Napisano 31 Sierpień 2007 nie etam taylko tak ! :D ... dobra zapodaje jeszcze wstepne mapowanie i chyba wypale sobie normale i poptymalizyje chwile zeby zobaczyc czy jest jakas roznica i czy oplaca sie jeszcze optymalizowac :-) glowe i rece zrobie chyba na konicec i bede robil jednak gole dlonie z dobrym detalme i duza texturka tak zeby ladnie wygladaly z pierwszej osoby jak by miala trzymac jakiegos guna. EDIT: cholera nie powinienem tak zasmiecac ale zapostuje jeszcze szybki teskic normalek, masa bugow ale chce zobaczyc czy mozna pozabierac jescze polygonow :/ jak dla mnie wyglada obiecujaco... zobaczymy jak to sie rozwinie :-)
Kuba Napisano 1 Wrzesień 2007 Napisano 1 Wrzesień 2007 Normalka wyszła super, ale jakbym zobaczył taką UVałkę przed teksturowaniem, to bym się chyba załamał :) Co do optymalizownia, to nie wiem czy jest sens. W końcu nie masz jakiegoś kosmicznego polycountu i myślę, że tak jak jest teraz, jest dobrze. Jedyne co mi się tak średnio podoba to ta tkanina zwisająca z okolicy pasa. Jakoś tak nie pasuje mi do reszty postaci. Może gdyby była dłuższa i komponowała się z jakimś innym elementem zwisającym w innym miejscu byłoby ok. Jeśli chodzi o ręce - z tego co się orientuję dłonie w FPSach w widoku 3p są tak średnio widoczne, palce zazwyczaj są zaciśnięte na broni i musisz się specjalnie przyglądać, żeby coś konkretnego zobaczyć. A widok 1p to już zupełnie inny model, o wyższym polycouncie. Tam można już wrzucać detal, bo widzisz te łapy przez cały czas z dość małej odległości.
Matys Napisano 1 Wrzesień 2007 Autor Napisano 1 Wrzesień 2007 Kuba_ dzieki :D ja wlasnie nie moge juz doczekac sie texturowania to jest jedne z najprzyjemniejszyche etapow bo odrazu widzisz jak model zaczyna nabierac romiencow :D co do tej szmatku w kroku, to narazie normale tyko ms na lowpoly bede jeszzcze kilka elemntow robil w zb jak brzyszek, glowe, wlosy rece, cycuszki tez pownienem podrasowac, a jesli chodzi o sam ksztalt to probowalme robic inne bo juz ktos mi mowil ze dziwnie to wyglada ale bylo tylko slabiej :/ tak sobie mysle ze uda mi sie wyczesac jakis fany wzorek na texturce i moze to przejdzie :-) Co do lapek to zdecydowalem sie na taki zabieg z kilku powodow, zdaje sie ze teraz fps przestaja byc typowymi strzelankami i coraz czesciej nabieraja elementow rpgowych gdzie nonstopa masz jakies wstawki gampleyowe, czy chcby prosty animacja jak cos bierzesz ze stolu itp. tam to wszystki widac a jesli do tego jest to na pierwszysm planie to tymbardziej :-) innym powodem jest fakt ze chcialem uzyskac dobry detal skory, jakies grodki, faldki i takie tam, a patrzac na model to te 2 czesci bede jedynymi gdzie takie faldki beda faktycznie widoczne, no chyba ze ktos lubi sobie zblizenia na piersi robic :D i ostatnim powodem sa gry z ktorymi mialem doczynienie czy to graja czy pracujac przy nich, np bioshock, czy chociazby crysis czesta sa tam motywy ze jak idziesz i trzymasz bron to rzeczywiscie nieiwele widac ale czasami jak sobie staniesz to koles zaczyna sie bawic bronia i w tym momecie mozna sobie poszalec i wtedy widac wszytko :-) Pozatym to bedzie dobry test na realistyczna dlon :-) bo chyba jeszcze nigdy takiej nie zorbilem :D ale tak naprawde nie wiem czy te moje zalozenia sa sluszne, w wiekszosci to tylko moje widzimisie :/
Gość Marioza Napisano 1 Wrzesień 2007 Napisano 1 Wrzesień 2007 normalek wyszedl super!, co do tych dłoni i ich detlaizacji to nie wie mczy jest sens bo na ogol jest tak ze np w fpsach taka dłon ta ktorą sie struje jest dosyc szczególowa bo wiadomo pierwszy plan natomiast dlonie postaci widocznych na ekranie juz nie są, tak samo z giwerami , giwere ktorą sie trzyma jest szczególowa plus wywalone lewa albo prawa czesc broni tej ktorej gracz nie widzi , giwery ktore sie widzu u przeciwników są juz duzo mnie szeczegolowe ale to pewnie wiesz, poza tym ręce w fps ach to nie sama dłon ale na ogół do łokcia a czasem i dalej zaleznie co jest przewidziane czy trzymanie tylko broni czy machanie np łopatą czy siekierą czy tez udezanie kolbą broni, tazke nawet jak walniesz super detal na tej dłoni to poprostu nie bedzie go widac jesli na skrnie bedzie cala postać chyba że, dasz zblizenie tej dloni lub zrobisz skrina wielkosci plakatu :), czesto jest tak ze nawet filanie na modlelu nie widac pozdądnie paznokci
Matys Napisano 4 Wrzesień 2007 Autor Napisano 4 Wrzesień 2007 ... zaczolem sobie dluba texturke :/ to sobie pomyslalem ze zapostuje wipka, narazie tylko noga bo sie ztarasznie schodzi :/ mam tylko nadzieje ze to nie wyglada jak kaszanka, stope bede jeszcze meczyl na dzisiaj mi sie udalo tyle ile widac, i jest to tylko colour map+ normal bez podkrecania czy kombinowania, tak na szybko ...
Tomala Napisano 5 Wrzesień 2007 Napisano 5 Wrzesień 2007 Zaje.... nie mogę się doczekać końcowego efektu.
Por@szek Napisano 5 Wrzesień 2007 Napisano 5 Wrzesień 2007 Hmm... Hmm... Hmm.. Niby wyglada dobrze, ale cos mnie nie przekonuje. Cos nie lezy, cos nie pasi mimo ze wszystko wyglada poprawnie i dobrze zrobione, ale jednak jest cos. Hmm. Poczekam an wiecej bo udo jest rewelacyjne, ale luz lydka i stopa troche mi nie pasuja. Jakby iiny design. Wiem ze to troche czepialstwo, bo w prowonaniu do wielu prac tutaj to pozamiatales, nie mniej jednak w koncu chodzi o poprawianie skilli ;) Wiec ma mnadzieje ze sie nie fochniesz. Po prostu cos mi nie lezy nie wiem jednak jeszcze co. Moze jak zobacze wiecej bede w stanie okreslic co dokladnie. Ale widze ze wszystkim sie podoba wiec ja stfu.
Creator Napisano 5 Wrzesień 2007 Napisano 5 Wrzesień 2007 zią, super teksturka się szykuje !! na stopie od frontu leciutko się rozciąga, ale to szczegół, a po drugie pisałeś ze będziesz męczył stopy także się nie martwię hehe ;)
Gość Marioza Napisano 5 Wrzesień 2007 Napisano 5 Wrzesień 2007 poki co wygląda swietnie, podejzewam ze i tak jak juz będziesz mial całość albo i w trakcie cos tam sie jeszcze zmieni ,moze odcien moze kontrast to w sumie normalka, w kazdym razie narazie jest git dobry start
Matys Napisano 5 Wrzesień 2007 Autor Napisano 5 Wrzesień 2007 dzieki panowie za dobre slowo :-) Bro - z tym napewno bede jeszcze kombonwal narazie chce zrobic wszystko w jednym odcieniu i w miare bez przebarwien przekontrastowanych miejsc, takze unikam czerni i bieli pod koniec jak bede mial jakies wieksze skonczone obiekty bede to meczyl :D Por@szek nie no na luzie mi tez jeszcze wiele rzeczy nie pasuje i poprostu nie moge na nie patrzec ;D az mnie rwie zeby to poprawic, ale wszystko w swoim czasie, praktycznie cala stopa bedzie jeszcze robiona bo nie pasuje mi wogole, za malo jeszcze sie tam dzieje, ale tez boje sie zeby nie przesadzic z niepotrzebnymi detalami... jeszcze daleka droga przedemna takze mam nadzieje ze jeszcz uda mi sie Ciebie przekonac ;-) Creator wlasnie od frontu wyglada to najgozej :/ musze cos tam zmienic ale jeszcze nie wiem co...
Kusanagi Napisano 5 Wrzesień 2007 Napisano 5 Wrzesień 2007 o wlasnie skoro sam piszesz o stopie to wlasnie ja bym tylko dodal bardziej detaliczny obcas i podeszwe ;) / czasem sie robi ujecia na stopy w przerywnikach wiec skoro cala postac jest taka detaliczna to tam tez bym troszke dorzucil reszta naprawde bardzo ladna wiec czekam na calosc/ trzymanko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się