Skocz do zawartości

Obiekt 3d: Desert Eagle [narazie qniec :)]


ognisty

Rekomendowane odpowiedzi

hola hola, postanowilem przestac sie obijać i zrobić (lub przynajmniej sprobowac zrobić :) ) coś bardziej next genowego, lece z pustynnym orłem, narazie 2ktri (mysle ze gdzies max 4-5k)

nad designem nie myslalem jeszcze, ale mysle bedzie oldskulowo srebrny lub/i czarny podrapany mat ;)

 

12486525gy7.jpg

30894763gh6.jpg

 

i siata

siatayc2.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 59
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Bruneq dobrze mówi, wiele szczegółów można by na normal mapie wypalić i znacznie uprościć ten model. Tak szczegółowe przedstawienie broni byłoby uzasadnione chyba jedynie w przypadku jakiegoś nextgen'owego FPS'a gdzie broń jest widoczna na pierwszym planie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

poki co fajno jest, ciekaw jestem jak wyjdze z texturka i to nex genowo, ostatnio na polycouncie zagiął mnie bodajze Pior swoją giwerą , tez pistolecik ale wygladal zabójczo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bruneq - oczywiscie ze sie poucina, ale to na koniec dopiero ;)

Tomala - docelowo mam zamiar pobawic sie nim i wrzucic go do CoD'a 2, czyli gun bedzie na pierwszym planie wlasnie

mario - mam nadzieje ze wyjdzie przynajmniej 'dobrze' ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

elgancka robota, w sam raz do rączki w jakims fps tym bardziej z tym polycountem ktory do takich rzeczy zdaje sie wcale nie jest za duzy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

no i wglada ze ładnie zagospodarowales miejsce a czeker sie ładnie układa, co tu wiecej dodac ? czekamy na pierwsze texturki : )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dezert jest zaje... :D moj ulubiony gnat, naprawde fajnie sie zapowaida, mi dezerty sie kojarza z blyszcaca jasnym metalem ale nie wiem czy ten nie bedzie wygladal dzieki temu fajniej :-) bo narazie ten detal moze byciekawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

donMario - no ba, wiadomo ze beda

Valery - pozniej zrobie coś dłuższego a'la karabin, a co do eagle to patrz post Matysa :)

Matys - brawo :D

Bro - wielkie dzieki, wlasnie tej stronki szukałem :D

 

a ta text to taki wstęp który pewnie ulegnie zmianie ;)

up dopiero jutro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

donMario-desert to najlpesza giwera taka miniaturowa poręczna strzelba i za to ją lubie :D

Postrzelaj z tej broni na strzelnicy a po 20-30 min strzelania i celowania zmienisz zdanie ,co do jej poręczności, to są prawie 2 kilogramy żelaza z dobrym kopem po każdym strzale :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdanie problem w tym wszytkim polega na tym ze w dzisiajszych czasach strasznie trudno zrobic cos takiego, zeby to wygladalo w grze realistycznie i wogule ... dlaczego ? poprostu jest tyle slilnikow ktore obsluguja dziesiatki roznych materialow do samego metalu, ze tak naprawde robi sie model pod konkretny silnik, podam przyklada z zycia (mojego) mialem zrobic bron, maczete no to sobie zaczolem robic najprostsza maczete jaka znalazlem , wyszla beznadziejnie. pozniej dostalem linka z maczeta do crysisa :-) z lekkim komentazem ze oni to robia zaje... ie -_- no to se powiedzialem ze co ze ja nie potrafie ? ... i chcialem wyczesac naprawde cos fajnego, nameczylem sie nadlubalem tak ze w maxie wygladalem naprawde fajnie, wzucam do silnika i co ? lipa wiekszosci z tego co nadlunalem nie widac normalki ledow co zaznaczone speculara nie widac :/ itp. cala normalka przykryta przez detal z materialu enginu :/ ...

mowie to poto bym zasugerowac pewne rozwiazanie mianowice znalesc sobie jakiego screena w konkretnej gry, najlepiej jab bylaby dozucona do tego texturka i zrobic cos dokladnie takiego samego :-) moze nie jest to nic super orginalnego ale przynajmniej wiadomo na czym sie stoi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt, narazie co zrobilem nie wyglada za cacy, pewnie wsio wyrzuce i od nowa na swiezaka polece

 

i jak Matys gada - duży problem przy tym mam z normalami i specami, zawsze cos jest nie tak, zle sie odbija lub w ogole, gubie się w 'czarnych' teksturkach :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jest fajniej, ale kilka rzeczy mi sie rzucilo w oczy;

- Ta część u góry o okrągłym przekroju wyględa jak z innego metalu

- Texturka na osłonie spustu robi wrazenie betonu

- Widać paskudnego seama między przodem a bokiem rączki - nie ma tam ciągłości w cieniowaniu

A tak poza tym to robi bardzo dobre wrazenie, tylko wymaga kilku poprawek.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no iteraz wyglada elegancko bardzo mi sie podoba, fakt ze tych kilka porawek i bedzie idealnie, w kazdym razie robi pozytywne wraznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi tez sie podoba - w sensie jest bardzo dobrze (moze nie genialnie ;) ale po prostu solidna robota!! i w sumie nie widze juz nic co moglbys tu poprawic

 

i chyba lepiej by bylo jakbys np. zrobil inna bron (moze wieksza) wykorzystujac to czego sie przy tym orle nauczyles :)

 

pozdrawiam i gratki za ukonczony model :)

 

ps. a pozatym wiem jak to jest - patrzysz na to swoje i patrzysz i caly czas cos nie pasuje - ale w pewnym momencie chyba trzeba odpuscic i sie rzucic na nowe wyzwania :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności