slayer2004 Napisano 21 Wrzesień 2007 Napisano 21 Wrzesień 2007 Dobra, dawno nic tutaj nie zarzucałem, wiec żeby trochę nadrobić ( jeszcze przed rozpoczęciem sie roku akademickiego :P ), zająłem sie modelem samolotu P-11c. Właściwie, to z modelowania pozostał środek kabiny, kaemy po bokach, gdzieniegdzie poprawa siatki (szczególnie chodzi mi o ster kierunku). Siatka : Rendery : **** **** **** A następnie "przecudowne" mapowanie i texturki...
SoAd Napisano 21 Wrzesień 2007 Napisano 21 Wrzesień 2007 Fajnie ale na zgięciu skrzydeł jest krzywo :/
_michal Napisano 21 Wrzesień 2007 Napisano 21 Wrzesień 2007 Masz bardzo nierównomiernie rozłożoną siatkę. Na przykład detal na krawędzi natarcia stateczników poziomych, czy na owiewce i bardzo kanciasty pierścień Townenda oraz koła. Powinieneś modelować z większym wyczuciem.
ftorek Napisano 22 Wrzesień 2007 Napisano 22 Wrzesień 2007 hehe - empeck - o czym ty mowisz?? :D slayer - sluchaj empecka bo znac profesjonaliste :) pzosa
Bruneq Napisano 22 Wrzesień 2007 Napisano 22 Wrzesień 2007 generalnie siatka nie przemyslana, mozna by osiagnac wiecej przy tym samym polycouncie
ftorek Napisano 22 Wrzesień 2007 Napisano 22 Wrzesień 2007 hej - swietne miejsce z referkami - polecam 'budowy prototypow' :) (p-11c tez jest :) http://www.halinski.com.pl/index.php?link=8 empeck - znales li to??
slayer2004 Napisano 22 Wrzesień 2007 Autor Napisano 22 Wrzesień 2007 Ok. Poprawki. Osłona silnika i koła są bardziej okrągłe, skrzydła nie są już takie pokrzywione, dodałem karabiny po bokach , przerobiłem ster kierunku i wygładziłem trochę dziurę na kokpit. Co do tyłu samolotu, mam jeszcze zastrzeżenia do (nie wiem jak to sie nazywa) tej osłony za kabina, która sie ciągnie do steru kierunku. Więcej grzechów nie pamiętam... Co do siatki, zgadzam sie, ze może być trochę nie przemyślana,, jednak starałem się ją rozłożyć jak najbardziej sensownie... Ftorek : Dzięki wielkie za linka :D. Na pewno sie przyda, szczególnie do wnętrza kokpitu.
1nS Napisano 22 Wrzesień 2007 Napisano 22 Wrzesień 2007 http://www.halinski.com.pl/index.php?link=8 empeck - znales li to?? Dużo papieru i kleju - szok :x:x:x
_michal Napisano 22 Wrzesień 2007 Napisano 22 Wrzesień 2007 ftorek - znałem :) analog shaded model xD Progress P.11 dobry, teraz lepiej wygląda :)
ftorek Napisano 22 Wrzesień 2007 Napisano 22 Wrzesień 2007 progress jest i to wporzo, wygladz to co jest za glowa pilota bo razi :)
slayer2004 Napisano 22 Wrzesień 2007 Autor Napisano 22 Wrzesień 2007 Dobra, kokpit zrobiony. Myślę, że modelowania już chyba starczy. Jutro biorę sie za mapowanko...
_michal Napisano 22 Wrzesień 2007 Napisano 22 Wrzesień 2007 Może się przyda: http://www.old.modelarstwo.org.pl/lotnicze/dokumentacja/galerie/p-11/index.html a w szczególności: http://www.old.modelarstwo.org.pl/lotnicze/dokumentacja/galerie/p-11/kokpit/index.html
slayer2004 Napisano 22 Wrzesień 2007 Autor Napisano 22 Wrzesień 2007 Jako referek do tekstur ( a właściwie do układu nitów i poszycia ) użyje jeszcze nie sklejonego P11 z "Małego Modelarza" nr 09.2003. Nad teksturami jeszcze sie zastanowie. Empeck : Przyda sie, przyda :)
Ardeni Napisano 22 Wrzesień 2007 Napisano 22 Wrzesień 2007 W środku kabiny widzę detal, a w okół niej kanciato, zagęszczaj i wygładzaj mesh'a ;)
slayer2004 Napisano 22 Wrzesień 2007 Autor Napisano 22 Wrzesień 2007 Heh ;). To jest detal ?? Nie powiedziałbym. Dałem tam kilka bardzo podstawowych elementów, bez których nie możnaby mówić o wnętrzu kabiny ;]. No ale w sumie, mogę jeszcze podłubać conieco ;].
_michal Napisano 22 Wrzesień 2007 Napisano 22 Wrzesień 2007 Chodzi o ilość ścianek na tych elementach w kabinie. Drążek mógłby mieć w przekroju 5 krawędzi, a zaoszczędzone ścianki dałbym na krawędzie wókół kabiny na przykład.
slayer2004 Napisano 22 Wrzesień 2007 Autor Napisano 22 Wrzesień 2007 Ok, kumam :D. Widzę, ze jeszcze jutro trochę sie nad siatencją pobawię ;]. Edycja : 24.09.2007 (15:30). Dobra, z siatka zrobiłem co trzeba, teraz wziałem sie za mapowanie, w najbliższym czasie powinny byc jakies konkretne wyniki ;].
slayer2004 Napisano 4 Listopad 2007 Autor Napisano 4 Listopad 2007 Troche czasu minęło... studia są dość absorbujące niestety, jednak znalazłem ostatnio chwilke i oto efekty. Mapka diffuse bardzo podstawowa. Musze domalować kabine, silnik i karabiny. Nastepnie brudzenie wszystkiego i obdrapywanie z farby. Przyjąłem malowanie 113. Eskadry Myśliwskiej. Rendery :
Scottero Napisano 4 Listopad 2007 Napisano 4 Listopad 2007 PIeknie ;) Jedynie do czego moge sie przyczepic, to to ze za bardzo blyszczy ;) mua ;*
slayer2004 Napisano 5 Listopad 2007 Autor Napisano 5 Listopad 2007 Coś mizerny tutaj ruch, a projekt zbliża sie wielkimi krokami do konca :) Pozostało mi jeszcze oteksturować tablice przyrządów. Pomyśle może jeszcze nad mapką specular. rendery :
Creator Napisano 5 Listopad 2007 Napisano 5 Listopad 2007 moim zdaniem cacy :) jedyny błąd to świecące się kółka :) no i może metal lekko przygasić bo jest hiper wypolerowany hehe
Scottero Napisano 6 Listopad 2007 Napisano 6 Listopad 2007 MOga byc mokre xD A ja, nie wiem czy to blad, ale na gornym, prawym placie skrzydla, ten bialo czerwony znaczek lezy niesymetrycznie do tego na drugim skrzydle. A tak to piknie ! Pokazesz Tekste?
slayer2004 Napisano 6 Listopad 2007 Autor Napisano 6 Listopad 2007 jeżeli chodzi o niesymetryczność, to jest ok, tak powinno być :P
slayer2004 Napisano 6 Listopad 2007 Autor Napisano 6 Listopad 2007 Projekt uważam za ukończony. Poprawiłem wszystko co miało być do poprawy. I tak niech pozostanie. Planuje ew. pobawić sie modelem, a właściwie jego otoczeniem, poprzez dodanie jakieś scenki, ale to sie zobaczy jeszcze. O i dzieki wszystkim za kommenty :) Rendery są w miniaturkach, bo nie chciałem ciąć objętości obrazów kosztem jakości. to by było na tyle...
Chris Napisano 7 Listopad 2007 Napisano 7 Listopad 2007 Kurcze, coś ci nie pisza tutaj duzo.. Dziwne ludzie xD Jak dla mnie jest GITarra :) Szczegółowo dopracowane pod każdym względem. Moze za duzy spec, ale wiem, ze chciales pochwalic sie normalką :D No moze jeszcze przetarcia na skrzydlach zbyt regularne i przypadkowe... Ale to juz tylko sie czepiam :D Mowie - jest fajnie, w sam raz do folio :) Pozdr
Mortom Napisano 7 Listopad 2007 Napisano 7 Listopad 2007 wow... no gemeART jak sie patrzy... piękna robota :) nasiedziałeś sie przy texach widać..... ale efekt przepiękny... aż by sie chciało takim pośmigać w jakiejś wirtualnej rozgrywce :) Pozdrawiam :)
SzU Napisano 12 Listopad 2007 Napisano 12 Listopad 2007 Jest bardzo ładnie, tylko te przetarcia trochę faktycznie regularne i linie podziału blach bardzo czarne i grube. Chyba przesadzone jak na samolot. BTW. on nie miał czegoś z płótna zamiast blachy? Tak czy tak bardzo dobre wrażenie robi.
slayer2004 Napisano 12 Listopad 2007 Autor Napisano 12 Listopad 2007 Z tego co wiem, to nie było w ogóle płótna :).
Eric_Draven Napisano 12 Listopad 2007 Napisano 12 Listopad 2007 teksturka bardzo fajna. postarałeś sie, widać ile pracy w ten samolot włożyłeś i musze przyznać że warto było. jedyny ból to podkręcony spec. przez co całość wygląda plastikowo, jak zabawka. ale to tylko sposób prezentacji a nie sam model. teraz tylko pilot i lecimy :P
Zizeru Napisano 6 Czerwiec 2017 Napisano 6 Czerwiec 2017 wyszlo genialnie! :) pytanie z mojej strony czy pracujesz nad innymi polskimi samolotami czy to tylko jednoeazowy projekt oraz czy robisz projekty na zamowienie?? :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się