Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Dobra, dawno nic tutaj nie zarzucałem, wiec żeby trochę nadrobić ( jeszcze przed rozpoczęciem sie roku akademickiego :P ), zająłem sie modelem samolotu P-11c. Właściwie, to z modelowania pozostał środek kabiny, kaemy po bokach, gdzieniegdzie poprawa siatki (szczególnie chodzi mi o ster kierunku).

 

Siatka :

siatka2ne7.jpg

 

 

Rendery :

****

98084898xk1.jpg

****

28209294dc2.jpg

****

62336436mg6.jpg

 

 

A następnie "przecudowne" mapowanie i texturki...

  • Odpowiedzi 32
  • Wyświetleń 10k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Masz bardzo nierównomiernie rozłożoną siatkę. Na przykład detal na krawędzi natarcia stateczników poziomych, czy na owiewce i bardzo kanciasty pierścień Townenda oraz koła. Powinieneś modelować z większym wyczuciem.

Napisano

hehe - empeck - o czym ty mowisz?? :D

 

slayer - sluchaj empecka bo znac profesjonaliste :)

 

pzosa

Napisano

generalnie siatka nie przemyslana, mozna by osiagnac wiecej przy tym samym polycouncie

Napisano
  • Autor

Ok. Poprawki. Osłona silnika i koła są bardziej okrągłe, skrzydła nie są już takie pokrzywione, dodałem karabiny po bokach , przerobiłem ster kierunku i wygładziłem trochę dziurę na kokpit. Co do tyłu samolotu, mam jeszcze zastrzeżenia do (nie wiem jak to sie nazywa) tej osłony za kabina, która sie ciągnie do steru kierunku. Więcej grzechów nie pamiętam... Co do siatki, zgadzam sie, ze może być trochę nie przemyślana,, jednak starałem się ją rozłożyć jak najbardziej sensownie...

27357041cd1.jpg

 

21383437ad9.jpg

 

Ftorek : Dzięki wielkie za linka :D. Na pewno sie przyda, szczególnie do wnętrza kokpitu.

Napisano

ftorek - znałem :)

 

analog shaded model xD

 

Progress P.11 dobry, teraz lepiej wygląda :)

Napisano
  • Autor

Dobra, kokpit zrobiony. Myślę, że modelowania już chyba starczy. Jutro biorę sie za mapowanko...

 

19864285kf7.jpg

Napisano
  • Autor

Jako referek do tekstur ( a właściwie do układu nitów i poszycia ) użyje jeszcze nie sklejonego P11 z "Małego Modelarza" nr 09.2003. Nad teksturami jeszcze sie zastanowie.

 

Empeck : Przyda sie, przyda :)

Napisano

W środku kabiny widzę detal, a w okół niej kanciato, zagęszczaj i wygładzaj mesh'a ;)

Napisano
  • Autor

Heh ;). To jest detal ?? Nie powiedziałbym. Dałem tam kilka bardzo podstawowych elementów, bez których nie możnaby mówić o wnętrzu kabiny ;]. No ale w sumie, mogę jeszcze podłubać conieco ;].

Napisano

Chodzi o ilość ścianek na tych elementach w kabinie. Drążek mógłby mieć w przekroju 5 krawędzi, a zaoszczędzone ścianki dałbym na krawędzie wókół kabiny na przykład.

Napisano
  • Autor

Ok, kumam :D. Widzę, ze jeszcze jutro trochę sie nad siatencją pobawię ;].

 

Edycja : 24.09.2007 (15:30). Dobra, z siatka zrobiłem co trzeba, teraz wziałem sie za mapowanie, w najbliższym czasie powinny byc jakies konkretne wyniki ;].

Napisano
  • Autor

Troche czasu minęło... studia są dość absorbujące niestety, jednak znalazłem ostatnio chwilke i oto efekty. Mapka diffuse bardzo podstawowa. Musze domalować kabine, silnik i karabiny. Nastepnie brudzenie wszystkiego i obdrapywanie z farby.

 

Przyjąłem malowanie 113. Eskadry Myśliwskiej.

 

Rendery :

 

16rn9.jpg

 

18tm0.jpg

Napisano
  • Autor

Coś mizerny tutaj ruch, a projekt zbliża sie wielkimi krokami do konca :)

Pozostało mi jeszcze oteksturować tablice przyrządów. Pomyśle może jeszcze nad mapką specular.

 

rendery :

2lkenwl.jpg

 

m8yyk0.jpg

Napisano

moim zdaniem cacy :) jedyny błąd to świecące się kółka :) no i może metal lekko przygasić bo jest hiper wypolerowany hehe

Napisano

MOga byc mokre xD

A ja, nie wiem czy to blad, ale na gornym, prawym placie skrzydla, ten bialo czerwony znaczek lezy niesymetrycznie do tego na drugim skrzydle. A tak to piknie !

Pokazesz Tekste?

Napisano
  • Autor

Projekt uważam za ukończony. Poprawiłem wszystko co miało być do poprawy. I tak niech pozostanie. Planuje ew. pobawić sie modelem, a właściwie jego otoczeniem, poprzez dodanie jakieś scenki, ale to sie zobaczy jeszcze. O i dzieki wszystkim za kommenty :)

 

Rendery są w miniaturkach, bo nie chciałem ciąć objętości obrazów kosztem jakości.

 

fin1ays0.th.jpg

 

fin2agq5.th.jpg

 

fin3afk0.th.jpg

 

fin4ahx0.th.jpg

 

to by było na tyle...

Napisano

Kurcze, coś ci nie pisza tutaj duzo.. Dziwne ludzie xD

 

Jak dla mnie jest GITarra :) Szczegółowo dopracowane pod każdym względem.

Moze za duzy spec, ale wiem, ze chciales pochwalic sie normalką :D No moze jeszcze przetarcia na skrzydlach zbyt regularne i przypadkowe... Ale to juz tylko sie czepiam :D

Mowie - jest fajnie, w sam raz do folio :)

 

Pozdr

Napisano

wow... no gemeART jak sie patrzy... piękna robota :) nasiedziałeś sie przy texach widać..... ale efekt przepiękny... aż by sie chciało takim pośmigać w jakiejś wirtualnej rozgrywce :)

 

Pozdrawiam :)

Napisano

Jest bardzo ładnie, tylko te przetarcia trochę faktycznie regularne i linie podziału blach bardzo czarne i grube. Chyba przesadzone jak na samolot. BTW. on nie miał czegoś z płótna zamiast blachy?

Tak czy tak bardzo dobre wrażenie robi.

Napisano

teksturka bardzo fajna. postarałeś sie, widać ile pracy w ten samolot włożyłeś i musze przyznać że warto było. jedyny ból to podkręcony spec. przez co całość wygląda plastikowo, jak zabawka. ale to tylko sposób prezentacji a nie sam model. teraz tylko pilot i lecimy :P

Napisano

wyszlo genialnie! :) pytanie z mojej strony czy pracujesz nad innymi polskimi samolotami czy to tylko jednoeazowy projekt oraz czy robisz projekty na zamowienie?? :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności