Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)
Wstrzymane są już od prawie miesiąca. Za ok. pół roku Autodesk ma podać dalsze info w tym temacie.

a nie za miesiac/dwa?

 

Nie wiem co tu duzo myslec. Aktualizacja do pojedynczego max/maya tyle co ostatnio, a z innymi odpowiednio drozej i cala filozofia :P

Czyli wszystko po ok 30-40% pelnej ceny i juz. A beda dumac teraz pol roku :D

Edytowane przez ptaszek
Napisano

Autodesk sie "polapal" ze Polacy "rozpykali" system :D pewnie mieli duza ilosc zapytan o interpretacje licencji i zaczeli sie zastanawiac o co chodzi :D

Napisano

Mam pytanie... Szkolenia....

 

Ktoś brał w nich udział, czy warto zainwestować w coś takiego? Pytam, bo koleżanka zajmuje się "trenerstwem" i organizacją szkoleń i mnie chce namówić na jedno dwu dniowe za 500 zł, ale nie wiem czy warto.

Szkolenia ma dot. chyba młodych przedsiębiorców. Program, programem, lecz boję się, że to bicie piany jest i że nic się nie dowiem, tylko pojadę i stracę kasę.

Napisano (edytowane)

Poszukaj, jest masa darmowych. Zapytaj najpierw w pupie, mają pewnie listę firm organizujących darmowe szkolenia.

Edytowane przez PICsell
Napisano

ja wzialem ksiegowa za 200pln miesiecznie i mi gratis zalozyla firme i wypelnila papiery. To byl koniec mojego młodego przedsiębrania. Wszystko czego potrzebuje dowiaduje sie od niej w zasadzie + newsletter z jakiegos portalu biznesowego.

 

widzialem kiedys program takiego szkolenia (chyba tez mozesz poprosic) i doszedlem do wniosku, ze malo z tego potrzebuje czlowiek tak naprawdę, chyba ze jest naprawde zielony, ale to lepiej wpasc do znajomych prowadzacych dzialalnosc z dobrym alkoholem i pogadac co i jak.

Napisano

Mi chodzi o takie szkolenia jak to /choć patrz na nie z przymrużeniem oka/:

 

http://kuznia-milionerow.info/

http://connectdistribution.pl/pl/uslugi/szkolenia-konsultacje/szkolenia-techniczne-z-produktow-ibm/tivoli-storage-manager-implementacja.html

 

No ja też mam własną księgową, która mi pomaga z moją działalnością, lecz koleżanka mówiła mi o takich szkoleniach jak budować wizerunek firmy, wprowadzenie firmy na rynek, itp....

Ja uważam, że to jest branie troszkę kasy za nic, gdyż jest mnóstwo poradników, gazet i forów poświęconych temu tematowi

A jaki możecie polecić newsletter biznesowy? Ja kiedyś korzystałem z biznes-polska.pl

Napisano

wiesz tak naprawwdę poki nie robisz rzeczy z duzymi firmami za X kasy, gdzie maja swoje działy marketingu PR, wsparcia, podparcvia i podtarcia to mozesz odpuscic sobie działania wizerunkowe. Jak ktos nie zartudnia marketingowca po studiach i PRowca to ma taki sam wizerunek jak Ty, czyli niemalze osobisty (nawet jak zatrudnia kilkadziesiat osób na produkcji).

Na rynek wprowadzi Cie wytrwałość i przemyślana oferta oraz "odrobienie lekcji" przed spotkaniem z klientem. W najgorszym przypadku mozesz liczyc na rachunek prawdopodobieństwa, czyli działać niskonakładową masą marketingową. Na szkoleniu mało kto Ci opowie jak w praktyce wyglada praca z klientem, bo to wiedza z zakresu patologii biznesu a nie podręcznik akademicki ;)

 

Ja działam w branży interaktywnej więc dostaje co rano witrualnemedia.pl (piszą więcej niż mediarun, ale bardziej smietnikowo, niemniej newsy są krótkie i przejrzyste) i onet lajt. Moja asystentka ma podpięte inne biznesowe z większych portali i mi przesyła co ważniejsze, więc tu mam łatwiej nieco.

Skoro mówimy o wyrzucaniu kasy, to nie kupuj abonamentu na serwisy z przetargami, bo szkoda kasy - znajdziesz na sieci darmowe np. pomart.pl dla branzy "artystycznej", ktory polecam.

 

Tak od siebie, kiedys miałem okazje prowadzić kilka lat szkolenia sprzedaży i meetingi motywacyjne dla akwizytorów z jednej z popularnych sekt finansowych (jak amway), czytalem poradniki "jak" "co" "gdzie" i "kiedy", ale w tym momencie polecam dobre wino i relaks z muzyką - dają znacznie więcej :)

to taka porada kogos, kto się poocierał o treningi od drugiej strony i puszcza pawia jak widzi socjotechniczne cuda wianki.

Napisano

Witam. Czy któryś z Kolegów orientuje się może, jakie są średnie stawki za animację postaci do gier? Chodzi mi o pracę na freelance.

Na sieci ciężko coś znaleźć (może tajemnica biznesowa ;). Jedyny cennik na jaki napotkałem to Keyframing - $100-$250/second, a obróbka Motion Capture - $100-$150/second. To oferta firmy outsourcowej z Zachodu.

Będę wdzięczny za jakiekolwiek informacje.

Napisano
Witam serdecznie

 

Mam małe pytanie w sprawie podatków. Jeśli prowadzę działalność jednoosobową i się ożeniłem 3 miesiące temu a moja żona nie pracuje i teraz koniec roku i wiadomo trzeba złożyć roczne rozliczenia. Czy mogę wspólnie z żoną się rozliczać ? czy będę musiał więcej płacić ? ;) Ktoś ma jakieś doświadczenia na ten temat ? Będę wdzięczny za odpowiedz.

 

pozdrawiam

Andzrzej

 

zeby wogole sie z zona rozliczac, na poczatku roku musisz zlozyc

deklaracje-> ze masz zamiar sie rozliczac z wspolmalzonka

 

wiec pozamiatane, IMHO nie mozesz

 

kolejna sprawa to malzenstwem musicie byc caly rok podatkowy,

a nie czesc roku -> wiec rowniez pozamiatane

Napisano

Witajcie,

 

mam pytanie, jakie są miesięczne koszty prowadzenia własnej działalności a koszty zatrudnienia pracownika.

 

Chodzi mi oto, czy bardziej opłaca mi się zatrudnić czy założyć własną działalność.

 

Wiem, że już pewnie było o tym w temacie, tylko weź tu to wszytko przeglądnij!

 

Ktoś się może orientuje i napisze prosto :)

 

To co wiem, że jak założę firmę to chyba prze 24miesiące mam obniżoną stawkę do ZUSu.

 

I jak się rozliczać? Oczywiście usługi projektowe. Myślę, że na warunkach ogólnych dobrze brzmi.

 

Bardzo proszę o odpowiedź.

Napisano

Jezeli w ost. 5 latach nie prowadziles dzialalnosci to mozesz placic ZUS nie od sredniej krajowej a od najnizszej ustawowej płacy.

 

Jak chcesz np. zarabiac 3tys na dzialalnosc to masz: fakture na 3600 dla pracodawcy, sam placisz nie wiecej niz 400podatku dochodowego (doliczylem srenide podstawowe koszta firmy) od tego i ok 400pln zusu (nie znam stawki, bo swoja place z pracownikami, a mam do czerwca nizszy). zostaje CI ok 2200pln netto, ale to co kupisz na firmę masz w sumie prawie 40% taniej (odpada vat i dochodowka).

 

Jak ktos Ciebie zatrudni na umowe o prace placac 2200netto to zaplaci za Ciebie 3060pln. Przy tej kwocie lepiej byc na nizszym zusie z wlasna dzialalnoscia, bo mozesz wrzucac w koszta. Prz stawce np. 5-10tys to juz roznica ogromna, bo zus przedsiebiorca placi zawsze taki sam (plus jak dobrze zarabia inus jak nie zarabia :P).

 

dane w zaokrągleniu podawałem.

Napisano

Była by to moja pierwsza firma, czyli wychodzi na to, że lepiej mieć własną, do tego dochodzi jeszcze dotacja bezzwrotna z UP na start :)

Napisano

PKD... ktoś ma może tak?

 

74.10.Z Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania

 

Podklasa ta obejmuje:

 

* ...

* ...

* działalność projektantów graficznych,

* działalność dekoratorów wnętrz

?

 

Możecie podać swoje PKD? I PKWiU jak ktoś używa ;)

Napisano
PKD... ktoś ma może tak?

 

74.10.Z Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania

 

Podklasa ta obejmuje:

 

* ...

* ...

* działalność projektantów graficznych,

* działalność dekoratorów wnętrz

?

 

Możecie podać swoje PKD? I PKWiU jak ktoś używa ;)

 

 

tego jest z 50-60 kodow :D

polec po calosci, za to sie nie placi przyzakladaniu :D

Napisano

Nikt nie pomoże? Nie wiem co wpisać w rodzaju "dominującej" działalności, nie piszcie tak jak @tjviking, żebym wypisał wszystkie, bo chce tak zrobić ale w tym gąszczu tabelek nie mogę nic znaleźć! I od tego jest forum i ten temat aby pomagać :D

Napisano

zleć założenie działalności, to Ci dobiorą. Ja tak zrobiłem, kosztowalo 100pln. Nie ma mowy zebym przepisal Ci to co mi ksiegowa ulozyla, bo nawet nie chce mi sie tego czytac ;)

Napisano

A ja mam takie pytanie. Wybaczcie jeśli było zadane wcześniej i je przeoczyłem. Co jest korzystniejsze - formalne założenie własnej, jednoosobowej firmy czy pozostanie freelancerem, który robi wszystko na umowy o dzieło? Chodzi mi o każdy możliwy aspekt. Są tutaj przedstawiciele obydwu grup więc może podzielicie się doświadczeniami :)

Napisano

na umowe o dzieło nie masz ubezpieczenia społecznego. to znaczy do szpitala wezmą CIebie tylko sztywnego i pod warunkiem, ze pojdzie to z ubezpieczenia najblizszej rodziny

Napisano

Akurat mam 18 lat i niedługo będę mieć maturę. A po niej może warto założyć własną firmę jednoosobową? Wiadomo, że co miesiąc ZUS (jak wyczytałem to składki dla mnie by wynosiły ok. 200 zł). Do tego przydałoby się dofinansowanie skądś tam na zakup softu i ew. sprzętu. To są dość duże koszta jednak i pewne ryzyko braku regularności zleceń. No i chciałbym też studiować w tym samym czasie :)

Napisano

Tylko studiuj na dziennych i zostań free. Ubezpieczenie będzie ci uczelnia płaciła, a czasu na robotę dużo jest na studiach :) Jeżeli nie chcesz iść na dzienne, tylko zaoczne, to już się kłania Urząd Pracy i bezrobotny. Jeżeli jesteś pewien, że miesięcznie będziesz wyrabiał minimum 1500zł, to załóż sobie firmę :) jak nie jesteś pewny, to nie ;P

 

@ola-f, może jakiś skan? :D

Napisano

Witam!

 

Tak, przeczytałem cały wątek, siedziałem cały dzień nad nim:) I teraz mam kilka pytań, bo niedługo zakładam działalność ze środków PUP:

 

1. Zakładam działalność, kupuję powiedzmy 4 kompy, każdy wymaga osobnej licenji windows, prawda? Czyli w praktyce oznacza to 4x kupno windowsa?

2. Przy rozliczaniu się z PUPem (z kwoty dofinansowania) każda pozycja MUSI się zgadzać? Tzn będę składam kompy, więc po kolei musze wypisac np 16 kości pamieci RAM firmy blebleble DDR3 costam? Chodzi mi o to czy jak we wniosku wpisze 16GB a znajde potem taniej i kupie powiedzmy 24GB to PUP będzie robić problem? Czy moze lepiej zeby zlozyl to kotoklwiek, kto wystawi fakture "stacja robocza" za kwote jakastam?

3. W przypadku kompletnej awarii....mojego biznesu:P heheh. Tzn mam sytuacje, ze mam podpisana umowe a za Chiny Ludowe samemu w termin sie nie zmieszcze. Wiec znajduje pomoc i spisujemy umowe zlecenie/dzielo? ZUSu w kazdym razie nie placi sie w umowie zlecienie/dzielo?

Gość Gosc
Napisano
Witam!

 

Tak, przeczytałem cały wątek, siedziałem cały dzień nad nim:) I teraz mam kilka pytań, bo niedługo zakładam działalność ze środków PUP:

 

1. Zakładam działalność, kupuję powiedzmy 4 kompy, każdy wymaga osobnej licenji windows, prawda? Czyli w praktyce oznacza to 4x kupno windowsa?

2. Przy rozliczaniu się z PUPem (z kwoty dofinansowania) każda pozycja MUSI się zgadzać? Tzn będę składam kompy, więc po kolei musze wypisac np 16 kości pamieci RAM firmy blebleble DDR3 costam? Chodzi mi o to czy jak we wniosku wpisze 16GB a znajde potem taniej i kupie powiedzmy 24GB to PUP będzie robić problem? Czy moze lepiej zeby zlozyl to kotoklwiek, kto wystawi fakture "stacja robocza" za kwote jakastam?

3. W przypadku kompletnej awarii....mojego biznesu:P heheh. Tzn mam sytuacje, ze mam podpisana umowe a za Chiny Ludowe samemu w termin sie nie zmieszcze. Wiec znajduje pomoc i spisujemy umowe zlecenie/dzielo? ZUSu w kazdym razie nie placi sie w umowie zlecienie/dzielo?

 

 

nikogo nie obchodzi co i jak kupiles, masz miec fakture VAT, bez

faktury nikt i nic ci nie odda - oczywiscie latwiej jest umotywowac

zakup calego zestawu niz powiedzmy jakiejs kosci pamieci do

czegos co juz posiadasz, bo wtedy sie zacznie dyskusja czy to bylo

niezbedne

Napisano (edytowane)

1.tak

2.tak, ale wpisz komputer a nie wypisuj "bebechów". Jeżeli kupisz taniej ram, odajesz różnice do pupu. 24 ci nie przyjmą, właściwie jak kupisz 24 a nie 16 to nic ci nie zwrócą :D

3.możesz podpiswać umowy o dzieło zlecenie. Nie możesz ich popisywać z byłym pracodawcą.

Zus za pracownika w przypadku um. zlecenia. W umowie o dzieło nie.

 

 

 

nikogo nie obchodzi co i jak kupiles

 

MUSISZ kupić to co złożyłeś we wniosku. Tzn mieć tą pozycję na fakturze.

Najbezpieczniej kupować na fakturkę. Umowa kupna sprzedaży jest ograniczona do iluś tam % wydatków.

Edytowane przez PICsell
Napisano (edytowane)

2.To co wpiszesz w zgłoszeniu, musisz brzemieć tak samo jak na fakturze pro-forma którą dostaniesz, słowo w słowo. Tego czego nie napiszesz, to nie kupisz za ich pieniądze.

 

3. Płacisz zus pomniejszony nie ważne czy pracujesz i jak pracujesz, masz firmę, płacisz. Jeżeli dostaniesz dotacje, musisz minimum rok działaś, bo inaczej kary będziesz płacił. Komu zlecisz zadanie to ich nie interesuje. byle byś miał sprzęt zakupiony za ich pieniądze i rok na nim pracował

 

Ja składam wniosek 25lutego, wtedy ponoć nowy przydział kasy jest na rok 2010, tak dziwnie się rozliczają, ze składając teraz, bierzesz kasę z puli za rok 2009 czyli już niewiele.

Dzisiaj dzowniła do mnie Pani z Procadu i powiedziała, że niedługo będą jakieś promocje, może zrobią lepszą ofertę na maxa :) póki co cała dotacja na maxa i vray idzie :)

Edytowane przez aduko
Gość Gosc
Napisano

MUSISZ kupić to co złożyłeś we wniosku. Tzn mieć tą pozycję na fakturze.

Najbezpieczniej kupować na fakturkę. Umowa kupna sprzedaży jest ograniczona do iluś tam % wydatków.

 

dokladnie to mialem na mysli

 

chodzilo mi o to ze rozpisywanie sie ile to kosci takich czy innych zakupiono,

doprowadza tylko do dyskusji, a jak jest zbiorcza faktura na zestaw to

juz nikt nic nie mrugnie

Napisano

Okej, czyli lepiej nie składać samemu.

 

Ja składam wniosek 25lutego, wtedy ponoć nowy przydział kasy jest na rok 2010, tak dziwnie się rozliczają, ze składając teraz, bierzesz kasę z puli za rok 2009 czyli już niewiele.

 

Dziwne. Z tego co wiem to wnioski złożone do 10tego każdego miesiąca będą rozpatrywane jeszcze tego samego. Czyli jak złożysz 25tego to dopiero pod koniec marca wniosek zostanie rozpatrzony. Dlatego ja będę zwlekał aż do 10tego marca, bo portfolio nie skończone

Napisano (edytowane)

Zależy od powiatu. Sprawdź w swoim pupie. Ale o tym było w którymś wątku, niedokładnie czytałeś :D

 

Edit: w wielkopolsce np."rzuty" są 2 razy w roku, zach-pom z tego co wiem bez wyznaczonych terminów "do wyczerpania zapasów".

 

Swoją drogą jest to jakieś takie niezorganizowane. Niby zasady gry proste, ale interpretacja sędziów skrajnie różna. Coś kojarzę że z tjviking'iem miałem na ten temat wywody.

Edytowane przez PICsell
Napisano

Mi powiedział facet od dotacji na wstępie, żeby składać pod koniec lutego bo teraz nie ma kasy i później będzie :) zadzwoń i dowiedz się

Napisano (edytowane)

co do rozliczania dotacji z UP ludzie widać dalej mają z tym problem, chociaż temat był wałkowany milion razy - zastrzegam, że nie jestem pewien czy działa to identycznie wszędzie ale w moim wypadku wyglądało to tak:

 

(dla pewności zadzwońcie sobie do waszego PUP i wam wszystko wyjaśnią - za to im w końcu z naszych podatków jeść dają)

 

1) we wniosku wpisujesz co chcesz kupic (z kwotą prognozowaną, nie koniecznie ta kwota musi się zgadzać z faktura - ale o tym za chwilkę

 

2) to co kupujesz - pisz ogólnie we wniosku - np zamiast Microsoft Windows XP 64Bit SP2 - napisz - SYSTEM OPERACYJNY

 

3) PUP będzie egzekwował 2 rzeczy z twoich faktur -

 

A) Nazwa tego co chcesz kupic (we wniosku napisana) MUSI się bezwzględnie zgadzać z tym co masz na fakturze (stąd np ja musiałem prosić żeby sprzedając mi VRaya - na fakturze wpisali dokładnie to co ja miałem (Vray Advanced) - moze byc więcej w tej nazwie, ale te słowa które masz na wniosku MUSZĄ być, kupując komputer u Wallopa ( serdecznie pozdrawiam :D ) - poprosiłem go o wpisanie na fakturze dokładnie STACJA GRAFICZNA (bo tak miałem we wniosku wpisane)

 

B) Musisz wydać całą kasę (brutto) z dotacji TYLKO NA TO CO ZADEKLAROWAŁEŚ WE WNIOSKU.

(żadne zakupy "dodatkowe" nie wchodzą w grę)

Powód jest prosty - MUSISZ kupić wszystko co zadeklarowałeś we wniosku, i nie możesz kupić nic innego (jak ci zostanie kasa - to masz problem - więc rób tak żeby nie została. Nie ma sensu oszczędzać na tych zakupach - w końcu to jeden raz kiedy dorwałeś się do państwowej (czyt. w rozumieniu niektórych NICZYJEJ) kasy).

 

Możesz oczywiście wydać więcej (lub mniej) na poszczególne rzeczy które zadeklarowałeś we wniosku, ale musisz wydać całą kasę z UP i kupić wszystko co zadeklarowałeś. PUP nie będzie robił Ci problemów jeśli wydasz więcej niż dotacji ci przyznali - w końcu wspiera przedsiębiorców inwestujących we własne firmy!

(w moim wypadku we wniosku był nawet podpunkt ile mam zamiar własnych środków przeznaczyć na uruchomienie firmy - raczej w celach poglądowych bo z tych pieniędzy nikt Cię nie będzie rozliczał - w końcu PUP nic do tego na co swoją forsę wydajesz)

 

5) Ja nie przedstawiałem żadnych faktur pro-forma. PUP przelewa Ci kasę na konto (osobiste, bo w momencie kiedy ją dostajesz jeszcze nie masz firmy) i masz chyba miesiąc na jej wydanie. Po miesiącu - przywozisz faktury do PUP, oni podliczają, opieczętowują je (na odwrocie) i oddają Ci - możesz je zawieźć do księgowej do rozliczenia z US (wpisujesz w koszty, albo amortyzujesz, zalezy jaka kwota , i co tam ci Księgowa doradzi )

6) PUP u mnie wymagał ubezpieczenia całości mienia zakupionego za dotację do pełnej wartości (ja kupiłem chyba w alianz czy czymś takim ubezpieczenie, wyszło chyba 250zł brutto za całość)

Edytowane przez Loki
Napisano

Powiedzmy.. tak najprościej i zwięźle: czy 18k z PUP wystarczy? a XaOC twierdzi że dotacje z PUP są z UE. O ile słyszałem, czy rzeczywiście istnieje taka róźnica, że dotacje UE wynoszą maksymalnie koło 40 tysięcy, natomiast PUP - 18..?

 

Co najgorsze, na takich sprawach za mało się znam. Moglibyście mnie wprowadzić w te sprawy...

Pozdrawiam :)

Napisano
Powiedzmy.. tak najprościej i zwięźle: czy 18k z PUP wystarczy? a XaOC twierdzi że dotacje z PUP są z UE. O ile słyszałem, czy rzeczywiście istnieje taka róźnica, że dotacje UE wynoszą maksymalnie koło 40 tysięcy, natomiast PUP - 18..?

 

Co najgorsze, na takich sprawach za mało się znam. Moglibyście mnie wprowadzić w te sprawy...

Pozdrawiam :)

 

 

Dotacja z EU jest podobna do dotacji z UP, tyle, że te z UP to chodzi o to, że oni (UP) dostaje kasę z UE na dotacje dla zaczynających, czyli niby oni dają, ale biorą od UE :)

 

a te 18k mi wystarczyło na maxa z vray, no 18k z malutkimi groszami :)

Napisano

aduko: Jeśli Ci starczyło, to skąd kupowany był vRay i 3ds? Procad, czy coś innego?

Jakie to były wersje oprogramowania, kiedy kupiłeś (no, moze nic to do rzeczy nie ma, ale ciekawość..)? Podobno 3ds podrożał, jaka jest prawda?

 

BTW:

Czy ktoś ma wzór wniosku o te dotacje?

Napisano

Czy ktoś ma wzór wniosku o te dotacje?

 

Przejrzyj watek dobrze, bo widzialem ze ktos wrzucil. Ale bardzo mozliwe ze wniosek, tak jak same zasady sa rozne w zaleznosi od powiatu. Tak np w Gdanskim PUPie w tym roku nie wymagaja biznesplanu.

Napisano
aduko: Jeśli Ci starczyło, to skąd kupowany był vRay i 3ds? Procad, czy coś innego?

Jakie to były wersje oprogramowania, kiedy kupiłeś (no, moze nic to do rzeczy nie ma, ale ciekawość..)? Podobno 3ds podrożał, jaka jest prawda?

 

BTW:

Czy ktoś ma wzór wniosku o te dotacje?

 

Procad, jeszcze nie kupiony ale mam proformę na 18k z kawałkiem, na początku marca finalizuję, ale powiedzieli, że niedługo jeszcze będą mieli promocje różne to może cena pójść w dół. Max i Vray normalny, licencja na 1 stanowisko, bez subskrypcji

 

Wejdź na stronę www urzędu pracy i tam będziesz miał wszystkie wnioski i regulaminy, w tym na co możesz wydać a na co nie, każdy UP ma swój wewnętrzny regulamin.

Napisano

Tak a propos PUP. Opłaca się wyciągnać od nich jak najwięcej kasy. Mi pani z urzędu powiedziała, ze prócz portfolio (jeśli nie masz odpowiedniego wykształcenia) warto składać wnioski o szkolenia indywidualne. Ja poszedłem do PROCADu i ustaliłem sobie co dokładnie mnie interesuje, bo nie opłaca się iść na ich standardowe szkolenia, które mają w ofercie (Iszy, IIgi stopień itp). Ja załatwiłem sobie szkolenie pod kątem V-Ray'a i Maxwella, w sumie na koszt chyba 4,500zł, 30h w przeciągu 5dni.

 

Oczywiście do tego wszystkiego MUSISZ być bezrobotny. Ale jak dobrze zgra się wszystko to można w przeciągu 4tyg zarejestrować się, skończyć szkolenie i złożyć wniosek o dotacje.

 

Tyle z mojej strony:)

Napisano
Procad, jeszcze nie kupiony ale mam proformę na 18k z kawałkiem...

 

18k sam max czy razem z vrayem? Mi Procad wycenil Maxa 2010 na cos ponad 16,5k.

Napisano

na dzień dzisiejszy kupując razem

- Autodesk 3ds Max 2010 Commercial New SLM GB

- V-Ray Advanced

dostajemy 10% rabatu na oba produkty, czyli Pani mi podała kwotę: 18 362,40 zł (brutto)

 

p.s. jutro składam wniosek na poddziałanie 6.2, więc trzymać kciuki;-)

Napisano (edytowane)
Tak a propos PUP. Opłaca się wyciągnać od nich jak najwięcej kasy. Mi pani z urzędu powiedziała, ze prócz portfolio (jeśli nie masz odpowiedniego wykształcenia) warto składać wnioski o szkolenia indywidualne. Ja poszedłem do PROCADu i ustaliłem sobie co dokładnie mnie interesuje, bo nie opłaca się iść na ich standardowe szkolenia, które mają w ofercie (Iszy, IIgi stopień itp). Ja załatwiłem sobie szkolenie pod kątem V-Ray'a i Maxwella, w sumie na koszt chyba 4,500zł, 30h w przeciągu 5dni.

 

No bez jaj. Zaczynasz działalność i wydajesz 4,5k na szkolenia. LOL

Wykształcenie ani folio nie jest formalnym wymogiem. Masz to piszesz, nie masz to nie. Dołączasz wszystko co jest związane z profilem działalności, listy intencyjne, podpisane umowy etc.

 

Co do tych szkoleń pewnie miała na myśli szkolenia organizowane przez ośrodki wspierania przedsiębiorczości :D. Bezpłatne tak przy okazji.

 

 

http://www.pup.poznan.pl/art/id/435

 

To są zasady i druki dla Paznania. Każdy powiat ma inne.

Edytowane przez PICsell
Napisano

Ta kasa na szkolenia nie ma wpływu na wysokość dotacji, szkolenia z PUP polegają na tym, że składasz wniosek o szkolenie które cię interesuje, a oni szukają go dla ciebie, jeżeli np. nie mają takich, to się mówi gdzie się takie odbywają i tam cię wysyłają.

Napisano (edytowane)

Znalazłem cuś, przeliczone z kursem euro kolo 13,9k. [ kliknąć cennik ]

 

http://www.aplikom.com.pl/index/produkty/oprogramowanie/cennik/287_Autodesk_3ds_Max_Design

 

http://www.aplikom.com.pl/index/produkty/oprogramowanie/cennik/288_Autodesk_3ds_Max

 

w ogóle to interesująca propozycja, ale czy warta, godna zaufania. Bo ponóć można trochę mieć na vRaya.. O możliwościach finansowych co do subskrypcji się powstrzymuję.. trzeba byłoby moim zdaniem wykombinować się na zakupionym sofcie, aby zakupić kolejną wersję.

 

BTW: zorientowałem się że jest to wersja 2009. Czy sprzedaż obecnie starszych wersji, mówiąc o 2009 podczas gdy wydano już 2010 jest wciąż legalna? ;x

Edytowane przez Camel
Napisano

Ja wyszedłem z założenia, że nie ma co szukać jakiś tańszych dostawców, tylko zaufać jednemu i sprawdzonemu, kupując u jednego, przy późniejszych zakupach można liczyć na rabaty czy coś takiego. Procad do sprawdzonych firm należy :)

Napisano (edytowane)

Z tym szkoleniem chodziło mi o to, że jak mogę z niego skorzystać to czemu miałbym tego nie robić? Tym bardziej że nie jest to kasa dedukowana z dotacji PUP, wiec można tylko z zyskać.

 

Limit na kwotę na szkolenie indywidualne to coś kolo 7tys zł - jest to naprawdę spora! I nie ma żadnego problemu by to było szkolenie, które się Tobie podoba. Tzn nie mają zamkniętych list. Jak w spisie nie ma szkolenia, które Ciebie interesuje to idziesz do firmy która to organizuje, wysyłasz do kancelarii PUP wniosek i w niecały miesiąc masz odpowiedź czy zaakceptowano czy nie.

 

Tyle

Edytowane przez XaoC
Napisano

Dla zainteresowanych, nowe ceny i promocje w Procad, wycenili mi teraz 3dmax 2010 + subskrypcja + V-Ray Advanced za niecałe 18k, warto było poczekać parę dni, bo wcześniej było bez subskrypcji ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności