Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pierwszy moj post w tym dziale;) Projekt wykonany wspolnie z Blazejem Andrzejewskim (Asblaze), ktory byl odpowiedzialny za zriggowanie i zanimowanie robota. Glownym celem bylo ukazanie aspektow technicznych Asimo, w zasadzie tego co on na dzien dzisiejszy potrafi zrobic swoimi konczynami:) Calosc powstala na potrzeby Theory7 (http://www.theory7.com).

 

Animacja jest do obejrzenia pod tym linkiem:

 

http://www.pk3d.com/asimo/asimo.html

 

 

asimo_high.jpg

  • Odpowiedzi 34
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Prędzej nazwałbym to prezentacją modelu ;)

Tylko dopisze od siebie, że Piotrek walną taką siatkę, że moja domowa maszyna uklękła i błagała o litość więc zrobiłem riga lowpoly do którego przylinkował sobie siatkę Hi i wymienialiśmy się plikami z animacją charakteru :)

 

Spróbuje odgrzebać w domu riga i zrobię krótką prewkę ;)

  • Like 1
Napisano

nie wiem czemu ale spodziewałem się na końcu jakiejś transformacji w samochód ;) może dlatego że vision3d i że Honda ... BTW bardzo fajnie :)

Napisano

vision powiedz prosze w jaki sposob obliczaliscie light mapy (lc/irr itp) dla takiej animacji, bo do tego typu animek (gdzie obiekty sie ruszaja) to chyba sprawa jest bardziej skomplikowana niz np przy przelocie kamery nad nieruchomymi obiektami.

fajniutkie

pozdr

Napisano

I liczyles LC i Irr dla kazdej klatki???????

Dobrze rozumiem???

hmmm....

Pytalem, bo chcialem sie dowiedziec czy moze kozystales z VraySphereFade (i chyba standardowo Lc-flythrough, Irr-multiframe incremental, ale nie jestem pewien czy w takim przypadku tez sie to tak stosuje).

Dlatego pytalem:)

pozdr

Napisano

Wiesz wymiataczem nie jestem, ale tak jak napisalem wczesniej chodzi o zastosowanie VraySphereFade (oblicza ona light mapy dla danego obiektu ktory sie porusza).

Nie kozystalem z tego, ale wiem ze tak sie robi.Troche grzebania z tym jest (warstwy, kilka renderow- normalny, obiektu z VrSF, obiektu z czarnym materialem, maski, tla bez danego obiektu- tak jak do "statycznej" animki czyli LC-fly through+ Irr-multiframe incr. itd...).

Po dokladniejsze info odsylam do spota3d, bo duzej wiedzy na temat animacji obiektow ruchomych nie posiadam:)

pozdr

Napisano

Hmmm mi sie wydaje że to w IR ustawiasz na dole w zakładce Mode.. masz Single Frame + inne... i tam pisze w jaki sposób som one obliczane... więc morze to powinno pomuc? :)(jak dopadne maxia to opisze dokłądniej ;p)

Napisano

;P wpadłem na to, ale klient raczej nie chciał wytykać Japończykom słabych punktów ich produktu ;)

 

warto jednak zwrócić uwagę na reakcje publiczności... osobiście uważam ,że roboty nie powinny mieć humanoidalnego kształtu, bo nasza empatia jeszcze nie jest do tego przystosowana ;)

Napisano

Ładna animacja robota:] z tego co ja wiem to hitem miało by wchodzenie po schodach XD

ale na drugim czy trzecim stopniu robocik hondy się wywalał ;p wieć wierze że dlatego z niej zrezygnowałeś :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności