vision3d Napisano 27 Wrzesień 2007 Napisano 27 Wrzesień 2007 Pierwszy moj post w tym dziale;) Projekt wykonany wspolnie z Blazejem Andrzejewskim (Asblaze), ktory byl odpowiedzialny za zriggowanie i zanimowanie robota. Glownym celem bylo ukazanie aspektow technicznych Asimo, w zasadzie tego co on na dzien dzisiejszy potrafi zrobic swoimi konczynami:) Calosc powstala na potrzeby Theory7 (http://www.theory7.com). Animacja jest do obejrzenia pod tym linkiem: http://www.pk3d.com/asimo/asimo.html
Georgas Napisano 27 Wrzesień 2007 Napisano 27 Wrzesień 2007 bardzo fajna animka :) jest możliwość zobaczenia riga?? ;)
asblaze Napisano 27 Wrzesień 2007 Napisano 27 Wrzesień 2007 Prędzej nazwałbym to prezentacją modelu ;) Tylko dopisze od siebie, że Piotrek walną taką siatkę, że moja domowa maszyna uklękła i błagała o litość więc zrobiłem riga lowpoly do którego przylinkował sobie siatkę Hi i wymienialiśmy się plikami z animacją charakteru :) Spróbuje odgrzebać w domu riga i zrobię krótką prewkę ;) 1
hcpiter Napisano 27 Wrzesień 2007 Napisano 27 Wrzesień 2007 Gratki dla vision`a i asblaze`a :) Super animka :) Pozdro !
JohnZi Napisano 27 Wrzesień 2007 Napisano 27 Wrzesień 2007 supcio, w pierwszych sekundach jak uslyszalem nute, to myslalem ze nie bedzie pasowalo, no ale sie mylilem:) pokaz siatke rboota jak mozesz:P
asblaze Napisano 28 Wrzesień 2007 Napisano 28 Wrzesień 2007 http://www.rmgfx.com/pub/asblaze/asimo_rigg.avi Kodowane w cmatasii :) Rigg jest prościutki ale sprawdził się :) 1
jaras Napisano 28 Wrzesień 2007 Napisano 28 Wrzesień 2007 nie wiem czemu ale spodziewałem się na końcu jakiejś transformacji w samochód ;) może dlatego że vision3d i że Honda ... BTW bardzo fajnie :)
Adek_CG Napisano 28 Wrzesień 2007 Napisano 28 Wrzesień 2007 super, tak z ciekawosci, w czym i ile sie renderowalo ?
vision3d Napisano 28 Wrzesień 2007 Autor Napisano 28 Wrzesień 2007 jakies dwa tygodnie na c2d czasem wspomaganym drugim c2d:] myslalem w pewnym momencie ze nie wyrobie; calosc liczona Vrayem. po weekeendzie zarzuce siatki.
mrkrzysiek Napisano 28 Wrzesień 2007 Napisano 28 Wrzesień 2007 ładna animacja, ładny model, ładny render, czyli dobra praca
tadzio Napisano 28 Wrzesień 2007 Napisano 28 Wrzesień 2007 vision powiedz prosze w jaki sposob obliczaliscie light mapy (lc/irr itp) dla takiej animacji, bo do tego typu animek (gdzie obiekty sie ruszaja) to chyba sprawa jest bardziej skomplikowana niz np przy przelocie kamery nad nieruchomymi obiektami. fajniutkie pozdr
oo79 Napisano 29 Wrzesień 2007 Napisano 29 Wrzesień 2007 tak koniecznie, tadzio powinnien dostac odpowiedz na swoje pytanie!
kannu Napisano 29 Wrzesień 2007 Napisano 29 Wrzesień 2007 serwus :) bardzo fajnie to wygląda :) pozdrawiam i życze powodzenia :)
asblaze Napisano 1 Październik 2007 Napisano 1 Październik 2007 też uważam... że tadzio powinien dostać odpowiedź ;) Przyjedzie Vision to pewnie odpowie ;) rendering to na szczęście nie była moja brocha ;)
vision3d Napisano 2 Październik 2007 Autor Napisano 2 Październik 2007 w koncu jestem:) ustawienia renderera to Irr + Light Cache Reszta ustawien w zasadzie defaultowa, kilka parametrow tylko nieznacznie podkrecilem.
tadzio Napisano 2 Październik 2007 Napisano 2 Październik 2007 I liczyles LC i Irr dla kazdej klatki??????? Dobrze rozumiem??? hmmm.... Pytalem, bo chcialem sie dowiedziec czy moze kozystales z VraySphereFade (i chyba standardowo Lc-flythrough, Irr-multiframe incremental, ale nie jestem pewien czy w takim przypadku tez sie to tak stosuje). Dlatego pytalem:) pozdr
vision3d Napisano 2 Październik 2007 Autor Napisano 2 Październik 2007 no niestety, wszystko mialem ustawione na single frame... jesli znasz recepte na poprawniejsze ustawineia to poprsze, przydadza sie na przyszlosc:)
tadzio Napisano 2 Październik 2007 Napisano 2 Październik 2007 Wiesz wymiataczem nie jestem, ale tak jak napisalem wczesniej chodzi o zastosowanie VraySphereFade (oblicza ona light mapy dla danego obiektu ktory sie porusza). Nie kozystalem z tego, ale wiem ze tak sie robi.Troche grzebania z tym jest (warstwy, kilka renderow- normalny, obiektu z VrSF, obiektu z czarnym materialem, maski, tla bez danego obiektu- tak jak do "statycznej" animki czyli LC-fly through+ Irr-multiframe incr. itd...). Po dokladniejsze info odsylam do spota3d, bo duzej wiedzy na temat animacji obiektow ruchomych nie posiadam:) pozdr
KLICEK Napisano 2 Październik 2007 Napisano 2 Październik 2007 no fajnie to wyglada ;) Tadzio hmmm najlepiej dodawac do wyliczonej irr mapy to wszystko ;) przy ruchu nie unikniesz ponownych przeliczen irr
D4D4L Napisano 3 Październik 2007 Napisano 3 Październik 2007 Hmmm mi sie wydaje że to w IR ustawiasz na dole w zakładce Mode.. masz Single Frame + inne... i tam pisze w jaki sposób som one obliczane... więc morze to powinno pomuc? :)(jak dopadne maxia to opisze dokłądniej ;p)
Pierzak Napisano 15 Październik 2007 Napisano 15 Październik 2007 fajnie wyszlo. :) Jakbys chcial zanimowac jak sie Asimo psuje to tutaj jest link: http://www.youtube.com/watch?v=JPoH_dgELxk
asblaze Napisano 16 Październik 2007 Napisano 16 Październik 2007 ;P wpadłem na to, ale klient raczej nie chciał wytykać Japończykom słabych punktów ich produktu ;) warto jednak zwrócić uwagę na reakcje publiczności... osobiście uważam ,że roboty nie powinny mieć humanoidalnego kształtu, bo nasza empatia jeszcze nie jest do tego przystosowana ;)
fantom15 Napisano 11 Styczeń 2008 Napisano 11 Styczeń 2008 Duże gratki dla was :) Świetna robota :) . Bardzo mi się podobało ;) . Oby tak dalej :D .
Kruku Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 Ładna animacja robota:] z tego co ja wiem to hitem miało by wchodzenie po schodach XD ale na drugim czy trzecim stopniu robocik hondy się wywalał ;p wieć wierze że dlatego z niej zrezygnowałeś :)
hcpiter Napisano 23 Luty 2008 Napisano 23 Luty 2008 wow ooooo wez patrz na date dodania i nie odkopuj znow watkow !
kannu Napisano 23 Luty 2008 Napisano 23 Luty 2008 serwus :) ale sobie posty nabijacie !!!!!!!!!!!!!! pozdrawiam i życze powodzenia :)
asblaze Napisano 25 Luty 2008 Napisano 25 Luty 2008 mnie tam miło, że ktoś odkopał ;) i ma jeszcze coś do powiedzenia ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się