Napisano 27 Wrzesień 200717 l Pierwszy moj post w tym dziale;) Projekt wykonany wspolnie z Blazejem Andrzejewskim (Asblaze), ktory byl odpowiedzialny za zriggowanie i zanimowanie robota. Glownym celem bylo ukazanie aspektow technicznych Asimo, w zasadzie tego co on na dzien dzisiejszy potrafi zrobic swoimi konczynami:) Calosc powstala na potrzeby Theory7 (http://www.theory7.com). Animacja jest do obejrzenia pod tym linkiem: http://www.pk3d.com/asimo/asimo.html
Napisano 27 Wrzesień 200717 l Prędzej nazwałbym to prezentacją modelu ;) Tylko dopisze od siebie, że Piotrek walną taką siatkę, że moja domowa maszyna uklękła i błagała o litość więc zrobiłem riga lowpoly do którego przylinkował sobie siatkę Hi i wymienialiśmy się plikami z animacją charakteru :) Spróbuje odgrzebać w domu riga i zrobię krótką prewkę ;)
Napisano 27 Wrzesień 200717 l supcio, w pierwszych sekundach jak uslyszalem nute, to myslalem ze nie bedzie pasowalo, no ale sie mylilem:) pokaz siatke rboota jak mozesz:P
Napisano 28 Wrzesień 200717 l http://www.rmgfx.com/pub/asblaze/asimo_rigg.avi Kodowane w cmatasii :) Rigg jest prościutki ale sprawdził się :)
Napisano 28 Wrzesień 200717 l nie wiem czemu ale spodziewałem się na końcu jakiejś transformacji w samochód ;) może dlatego że vision3d i że Honda ... BTW bardzo fajnie :)
Napisano 28 Wrzesień 200717 l Autor jakies dwa tygodnie na c2d czasem wspomaganym drugim c2d:] myslalem w pewnym momencie ze nie wyrobie; calosc liczona Vrayem. po weekeendzie zarzuce siatki.
Napisano 28 Wrzesień 200717 l vision powiedz prosze w jaki sposob obliczaliscie light mapy (lc/irr itp) dla takiej animacji, bo do tego typu animek (gdzie obiekty sie ruszaja) to chyba sprawa jest bardziej skomplikowana niz np przy przelocie kamery nad nieruchomymi obiektami. fajniutkie pozdr
Napisano 1 Październik 200717 l też uważam... że tadzio powinien dostać odpowiedź ;) Przyjedzie Vision to pewnie odpowie ;) rendering to na szczęście nie była moja brocha ;)
Napisano 2 Październik 200717 l Autor w koncu jestem:) ustawienia renderera to Irr + Light Cache Reszta ustawien w zasadzie defaultowa, kilka parametrow tylko nieznacznie podkrecilem.
Napisano 2 Październik 200717 l I liczyles LC i Irr dla kazdej klatki??????? Dobrze rozumiem??? hmmm.... Pytalem, bo chcialem sie dowiedziec czy moze kozystales z VraySphereFade (i chyba standardowo Lc-flythrough, Irr-multiframe incremental, ale nie jestem pewien czy w takim przypadku tez sie to tak stosuje). Dlatego pytalem:) pozdr
Napisano 2 Październik 200717 l Autor no niestety, wszystko mialem ustawione na single frame... jesli znasz recepte na poprawniejsze ustawineia to poprsze, przydadza sie na przyszlosc:)
Napisano 2 Październik 200717 l Wiesz wymiataczem nie jestem, ale tak jak napisalem wczesniej chodzi o zastosowanie VraySphereFade (oblicza ona light mapy dla danego obiektu ktory sie porusza). Nie kozystalem z tego, ale wiem ze tak sie robi.Troche grzebania z tym jest (warstwy, kilka renderow- normalny, obiektu z VrSF, obiektu z czarnym materialem, maski, tla bez danego obiektu- tak jak do "statycznej" animki czyli LC-fly through+ Irr-multiframe incr. itd...). Po dokladniejsze info odsylam do spota3d, bo duzej wiedzy na temat animacji obiektow ruchomych nie posiadam:) pozdr
Napisano 2 Październik 200717 l no fajnie to wyglada ;) Tadzio hmmm najlepiej dodawac do wyliczonej irr mapy to wszystko ;) przy ruchu nie unikniesz ponownych przeliczen irr
Napisano 3 Październik 200717 l Hmmm mi sie wydaje że to w IR ustawiasz na dole w zakładce Mode.. masz Single Frame + inne... i tam pisze w jaki sposób som one obliczane... więc morze to powinno pomuc? :)(jak dopadne maxia to opisze dokłądniej ;p)
Napisano 15 Październik 200717 l fajnie wyszlo. :) Jakbys chcial zanimowac jak sie Asimo psuje to tutaj jest link: http://www.youtube.com/watch?v=JPoH_dgELxk
Napisano 16 Październik 200717 l ;P wpadłem na to, ale klient raczej nie chciał wytykać Japończykom słabych punktów ich produktu ;) warto jednak zwrócić uwagę na reakcje publiczności... osobiście uważam ,że roboty nie powinny mieć humanoidalnego kształtu, bo nasza empatia jeszcze nie jest do tego przystosowana ;)
Napisano 11 Styczeń 200817 l Duże gratki dla was :) Świetna robota :) . Bardzo mi się podobało ;) . Oby tak dalej :D .
Napisano 15 Styczeń 200817 l Ładna animacja robota:] z tego co ja wiem to hitem miało by wchodzenie po schodach XD ale na drugim czy trzecim stopniu robocik hondy się wywalał ;p wieć wierze że dlatego z niej zrezygnowałeś :)
Napisano 23 Luty 200817 l serwus :) ale sobie posty nabijacie !!!!!!!!!!!!!! pozdrawiam i życze powodzenia :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto