Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 35
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ja byłem teraz niestety nie moge dojechać :( no było troszke niepopotrzebnego gadania i wszystko mozna obadać na necie ale atmosfera fajna i powod do spotkania dośc ciekawym, wykładów też sie fajnie slucha :)

Napisano

Oczywiscie, wszystkie newsy można wyczytać z helpa, ale jeszcze nie widziałem helpa z firmowymi gadżetami w załączniku...

Poza tym jest okazja do kontaktów f2f z duńskim english language native speakerem, który po odpaleniu maxa nie gubi się w tym, co mówi.

Napisano

Ok wiec kto jedzie? Bo nie wiem czy zbierać sie do drogi..

P.s. - w rejestracji, moge sobie wymyslec jakąś firme? chodzi o to ze to pole jest mus.

p.s.2 ok niewazne, sam sobie stanowie firme o swiatowym zasięgu i kapitale miliarda kamieni.

Napisano

pokaz pokaz i po pokazie :)

 

W sumie malo co w maxie pokazali, czasami nawet przegięcie.

 

Adaptive degradation. Niesamowity Feature. button. nawiasem mowiac Adaptive degradation w identycznej postaci istnieje w maxie od wersji 6 jak pamiętam.

Duży speed improvment przy dużych siatkach w multiple object.

Working pivot. Bullshit. Można zrobi to samo wykozystując zwyklego helpera.

Ogólnie nic nadzwyczajnego żaby wydawac nowe wersje programu.

Kilka fajnych upgradów dla Mentalowców.

 

Co do MAYA to mi się podobało. ale chyba dla tego że w życiu maya'i nie widziałem.

 

Najfajniejsza była gadka o legalności oprogramowania :D

95% sali nie wiedziało co z sobą zrobic :D:D:D

 

po prezentacji zagadałem gości z http://www.jr-pvp.pl ale tak naprawdę nic nie wiedzieli. tylko wizytówki porozdawali.

Napisano

Ale za to sałatka i kanapki miały niezłe features'y...

 

Maya mi się podobała, symulacja cloth wymiata, świetną sprawą jest wprowadzenie swobody w modyfikacji rigów już zeskinowanych i transfer weightsów kości z jednego skina na drugi. Super sprawa.

 

O motion builderze ani słowa, pozatym, że jest, więc się zawiodłem bo chciałem właśnie jego zobaczyć.

 

Modeling w maxie tak jak lis pisze, nic szczególnego, ze 3 pierdoły dorzucili wydawałoby się z łaski swojej..

 

I ciągle to: "impressive! amazing!":D

Napisano

Dodali bajer, który jest w Wingsie: podświetlanie poligonów/edge'ów/vertexów nad którymi jest aktualnie kursor. Ponadto przy właczonym jakimś tam nowym trybie nie trzeba skrótami zmieniać trybu (1,2,3,4,5), tylko na co najedziesz, to możesz zaznaczyć.

Generalni wszystkie nowości to wodotryski: cinie i GI reflection w realtime we viewporcie. Oczywiście w trybie DX10. Wzystkimi tymi bajerami obciązona jest graficzna, wiec albo ma się dwie, albo coś mega wypas...

No i oczywiście kompatybilność z Vistą, ale o tym, jak ta kompatybilnośc wygląda, najlepiej świadczy pytanie prezentera:

- "Are there any brave heroic Vista users here? Indeed using Vista is for high emotions seekers only."

Napisano

O matko, dlaczego przegapiłem ten roadshow ;(

 

Jakoś nie zauważyłem newsa ;( Dobrze przynajmniej że jak mówicie bez rewelacji - inaczej bym się załamał.

Napisano
Ponadto przy właczonym jakimś tam nowym trybie nie trzeba skrótami zmieniać trybu (1,2,3,4,5), tylko na co najedziesz, to możesz zaznaczyć.

 

staroc, przynajmniej dla uzytkownikow wingsa/blendera ;))))))))))))

Napisano
Ponadto przy właczonym jakimś tam nowym trybie nie trzeba skrótami zmieniać trybu (1,2,3,4,5), tylko na co najedziesz, to możesz zaznaczyć.

 

staroc, przynajmniej dla uzytkownikow wingsa/blendera ;))))))))))))

 

dla userów silo(sa) i modo zresztą też ;)

Napisano

ej normalnie cały update tej wersji to tyle ze licze na usprawniony system dynamixow we wlosach, a tak to max jako modeler nadal jest w przyslowiowej d... ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności