Tony M. Napisano 12 Październik 2007 Napisano 12 Październik 2007 Jako że wszyscy mają swoje "teczki" postanowiłem założyć swoją z moimi prackami. 1- wip: Budka BT- 997 tri, 512x1024.... krytykować proszę.
ftorek Napisano 12 Październik 2007 Napisano 12 Październik 2007 ja tam teczki nie mam... co do budki to juz ci napisalem - textura z tylu kuleje: detal na plakatach jest duzo mniejszy niz na tym co wylazi spod spodu... pozasa
nielot007 Napisano 12 Październik 2007 Napisano 12 Październik 2007 ja tez nie mam :( nom tex troche mi sie nie podobaja szyby mi sie wogole nie podobaja rozmyte strasznie i tex obudowy tez nie podchdzi mi ale ogolnie fajnie :)
1nS Napisano 12 Październik 2007 Napisano 12 Październik 2007 textura bardzo low-res. ja u siebie wycisnałem wiecej na 1024x1024 nie chce mi sie konczyc mojej budy, nie mam weny :)
Tony M. Napisano 12 Październik 2007 Autor Napisano 12 Październik 2007 1ns- tekstura ma 512x1024, -dojdzie spec to może bedzie wyglądać troszkę lepiej.
ftorek Napisano 12 Październik 2007 Napisano 12 Październik 2007 1ns dobrze moowi - mam wrazenie ze z 512x1024 jednak da sie wiecej wycisnac...
Por@szek Napisano 12 Październik 2007 Napisano 12 Październik 2007 Teczki to w 2d :) Tutaj nikt nie robi teczek, jak juz to wlasna strone. Ale jako ze jestes peirwszy moze taka moda zapanuje na "forumowe portfolia". Jak juz kiedys wspominalem ( ty masz nuemrek 2039852903 XD) pokaz siate ( pozadnie a nie ze srodka) texture itd to wtedy mozna cos powiedziec. jak na 1024x512 to zaiste slabo, ale mozliwe ze to wina slabych fotek kto wie. W kazdym razie nie jest zle, generalnie texta do poprawy, ale modelling i mapowanko ok.
Tony M. Napisano 12 Październik 2007 Autor Napisano 12 Październik 2007 heh też mam takie wrażenie :) ale jest już za późno żeby poprawiać mapowanie...
Tony M. Napisano 19 Październik 2007 Autor Napisano 19 Październik 2007 Zmieniłem teksture na 1024 mam nadzieje ze wygląda znośnie, jak widać "malowanie" nie jest moją mocną stroną...
ledyr Napisano 19 Październik 2007 Napisano 19 Październik 2007 wygląda znośnie :P wypal jakies GI albo AO
ftorek Napisano 19 Październik 2007 Napisano 19 Październik 2007 noooo - way better :) tak trzymac :) podoba sie bardziej :)
Bro Napisano 19 Październik 2007 Napisano 19 Październik 2007 jedyne co sie rzuca w oczy to brak detalu na elemencie ktorego nie dales rady sfotografowac - czyli podlozu - zrob tam jakies cienie brudy itp pozdro
Tony M. Napisano 20 Październik 2007 Autor Napisano 20 Październik 2007 Ledyr - ao jest wypalone, tylko "nie widać" :) czym się różni GI od AO (ja nowy jestem) Ftorek - dzięki Bro - Z tym podłożem to jest tak że dodałem na końcu żeby nie wisiała budka w powietrzu, ale coś się pomyśli z brudzeniem.... a jeśli chodzi o fotki to całość składałem z tekstur od cgtextures, po tym jak oblukałem budki na spacerku... portfolio Ci nie działa?? A dzisiaj zapodaje stary model, który postanowiłem skończyć "sracz", 871 trójkątów
Sebastian Ozga Napisano 20 Październik 2007 Napisano 20 Październik 2007 he he, takie oldschoolowe Toi Toi ;) Podoba mi się, czekam na teksturkę.
Tony M. Napisano 23 Październik 2007 Autor Napisano 23 Październik 2007 Kibelka ciąg dalszy, podstawowa wersja tekstury (bez syfu itp), co sądzicie o tak "różnych" kolorach desek?? może być czy zrobić bardziej jednolite?
ftorek Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 mi sie podoba - chociaz moze troche za bardzo (na tylnej sciance szczegolnie) - dorob reszte i sie obaczy :) - wporzo idzie pozada
Kuba Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 Mi też się podoba. Pokombinuj trochę z drzwiami i będzie naprawdę kawał niezłego wychodka :)
Tony M. Napisano 24 Październik 2007 Autor Napisano 24 Październik 2007 Dzięki za komentarze, kolorki skończone teraz tylko trochę syfu tu i tam sie domaluje, normalke i speclara szczeli i będzie skończone :) "][/url]
Kuba Napisano 25 Październik 2007 Napisano 25 Październik 2007 Drzwi fajne, ale dałeś chyba za mocne światło, bo na poprzednim renderze drewno było ciemniejsze i wyglądało trochę "żywiej"
Tony M. Napisano 30 Październik 2007 Autor Napisano 30 Październik 2007 Kolejny model: Alfa Romeo 75, póki co około 4500 trójkątów docelowo około 7-9K modeluję tylko karoserię + prosty środek zapodam ciemne szybki to i tak nie będzie widać co w środku.. siatka póki co jeszcze nie zoptymalizowana i krzywa... pozdrawiam a tutaj real foto:
Tony M. Napisano 31 Październik 2007 Autor Napisano 31 Październik 2007 eeh żadnego komentarza przez cały dzień :( to sobie strzele posta pod postem na pocieszenie (a poza tym to mój wątek) kolejny etap modelowanie doszło prawie 1000 trojkątów... do zrobienia został tył Alfy tak że może jutro będzie gotowa... aha co sądzicie o tych felgach, nadają się czy może coś z nimi "przykombinować" i zrobić bardziej fajowe.. "][/url]
Kuba Napisano 31 Październik 2007 Napisano 31 Październik 2007 Jeśli dajesz zaokrąglenia to strzel chociaż ze dwa dodatkowe podziały na dach, bo głupio wyjdzie z takim pojedyńczym "grzebieniem" przez środek.
Tony M. Napisano 9 Listopad 2007 Autor Napisano 9 Listopad 2007 Modelowanie zakończone, wyszło 7330 trójkątów.... jutro może coś pomaluję to się zobaczy co z tej Alfy bedzie....
Kuba Napisano 9 Listopad 2007 Napisano 9 Listopad 2007 Wygląda fajnie, ciekaw jestem teksturek. Użyjesz jakiegoś shadera?
malyboa Napisano 9 Listopad 2007 Napisano 9 Listopad 2007 ladnie ladnie ktory to twoj model pojazdu ?? Pzdr
Tony M. Napisano 10 Listopad 2007 Autor Napisano 10 Listopad 2007 Jak dobrze pójdzie to teksturka będzie, a jak liczę to jest chyba trzeci mój pojazd (buggy, autobus, alfa wszystkie są gdzieś tutaj na forum)
Levus Napisano 10 Listopad 2007 Napisano 10 Listopad 2007 Postaraj się zatem żeby była;) Mi się podobać jako samochód. Osobiście uważam (bo z modelowaniem samochodów styczności nie miałem), że dużo trisów poszło Ci na modelowanie tych podwójnych lini przy szybach bocznych, drzwiach, na bokach samochodu, o te waskie paski mi chodzi. Taki szczegół po przykryciu texem w modelu low, który będzie dynamiczny, w ruchu, nie jest raczej istotny, zniknie po prostu pod kolorem. Wypadałoby takie linie, cięcią itp, po prostu namalować światłocieniem na texie.. pozdro!
Gość Marioza Napisano 12 Listopad 2007 Napisano 12 Listopad 2007 autko ładne mozna by jeszcze podokrąglic tu i ówdzie
Tony M. Napisano 13 Listopad 2007 Autor Napisano 13 Listopad 2007 Zmapowane, tekstura idzie WIELKIMI krokami........ dzięki za komentarze "][/url]
Tony M. Napisano 16 Listopad 2007 Autor Napisano 16 Listopad 2007 Mały updejt tekstura się robi 2048^2 "][/url]
Scottero Napisano 16 Listopad 2007 Napisano 16 Listopad 2007 Czerwona szyba? To krew kierowcy czy co? :D A tak na serio fajnie sie teksturka zapowiada ;) Tylko tych lamp tak nie zostawiaj ;) pozdruski ;*
Tony M. Napisano 25 Listopad 2007 Autor Napisano 25 Listopad 2007 Garaż dla mojej Alfy :) polycount dla poszczególnych elementów (trójkątów): butla gazowa: 236 gaśnica: 242 tool box: 156 półka 3-poziomowa: 378 stojak na butle (bez butli): 468 laptop: 80
Scottero Napisano 25 Listopad 2007 Napisano 25 Listopad 2007 W samochodzie tylko troche lampy(przednie) mi nie pasuja ;) A na ten garaz tez tekstury bedziesz robil? esli tak to czekam z niecierpliwoscia ;) pozdro
Tony M. Napisano 27 Styczeń 2008 Autor Napisano 27 Styczeń 2008 Po dłuższej przerwie.... zapodaje finalny renderek Alfy i wipka garażu.... "][/url] "][/url]
Por@szek Napisano 28 Styczeń 2008 Napisano 28 Styczeń 2008 No rzeczywiscie po przerwie ;) Dla mnie interiorek za sterylny, ale po za tym gitara.
Kuba Napisano 28 Styczeń 2008 Napisano 28 Styczeń 2008 Auto naprawdę super wyszło, a garaż może rzeczywiście trochę za czysty i za jasny. Mimo to coś czuję, że będzie fajnie.
Tony M. Napisano 28 Styczeń 2008 Autor Napisano 28 Styczeń 2008 Fajnie że sie autko podoba, co do garażu do dojdzie jeszcze trochę elementów (klimatyzacje, rury, kable, itp) wiec mam nadzieję że klimat się zrobi odpowiedni... pozdrawiam
Bruneq Napisano 28 Styczeń 2008 Napisano 28 Styczeń 2008 wg mnie gramatura betonu na górnej belce za duza....pokaz tex auta!chyba ze przeozcylem!:D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się