Jump to content
dr Ug

"SZUKAM materialow referencyjnych/blueprintow".

Recommended Posts

nie wiem jak mam Ci dziekowac!! dzieki to mi bylo potrzebne!!wow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potrzebuje blueprintsow Broni białej, a dokładnije to Mieczy, koniecznie szkice;-)

 

oraz

 

blueprintsow Zamków też koniecznie szkice;-) Albo jakieś katedry;-P

 

Z góry Big THX

Share this post


Link to post
Share on other sites

poszukuje rzutu konia z przodu (najlepiej jakby byl to szkic), znalazlem tylko bok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potrzebuje blueprintow głowy jakiegos pakera/dresa... na googlach nic nie znalazlem

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

blueprint puszki do piwa:

idesz do sklepu, kupujesz dwie puszki, jedna bedzie sluzyc jako referka do modelu, druga rozcinasz nozyczkami i wkladasz pod skaner i juz masz mape ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może wiecie gdzie można znaleźć blueprinty broni palnej. Chodzi mi głównie o m16a1 i tego typu czyli a2 a4 i takie tam. Mam dużo zdjęć ale są niskiej rozdzielczości i ogólnie beznadziejne. Aha i na googlu też szukałem z marnym skutkiem :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

poszukuję blueprinta: Opel Corsa, 3-drzwiowy, klasy C (ten mający tylne swiatła u góry). na googlach i stronach z tematu o samochodach znalazłem tylko blueprinty modeli klasy A i B (starsze).

z góry wielkie THX :)

pozdr

 

[Wyedytowany dnia 6-7-2004 > Mulczas]

Share this post


Link to post
Share on other sites

SansSerif: Zapomniałeś o bardzo ważnym elemencie tworzenia blueprintów puszek - wypicie zawartości :P

Mimo to taniej by było po prostu znaleźćjakieś rysuneczki...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulczas: Thx za linka ale tamte obrazki sa jeszcze gorsze niż te co mam a zależy mi na szczegółach.

 

Jeśli ktoś ma ładne duże zdjęcia m16a4 lub innych tego typu to byłbym wdzięczny za udostępnienie :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam szukam zdjec mitsubishi montero sport tylko prosilbym o zdjecia powyzej 600x500... (gdyz mniejsze mam)a szukam zdjec gdzie bedzie widac szczegoly

prosze o pomoc!!!!

nara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chce wymodelowac sobie jakis sprzecik audio video, potrzebuje zdjątka. Szukalem na google, ale sa strasznie male... Moze kots ma link do jakiejs fajnej stronki to bylbym wdzieczny ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

rowr - ten pierwszy znalazlem, ale szukam czegos \"czytelniejszego\" i w wiekszej rozdzialce. ten drugi, to niestety klasa B. ale i tak thx :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosze o pomoc. Szukam jakichs materialow referencyjnych do sprzętu audio video. Na Google znalazlem tylko jakies male obrazki. Gdyby ktos mial adres jakiejs ciekawej stronki to bylbym wdzieczny...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy