floo Napisano 29 Grudzień 2007 Share Napisano 29 Grudzień 2007 good job... będzie texturka do tego sprzęta?? najbardziej cieszy że to jest Blenderek, bo mało kto robi profesjonalnie w tym sofcie... GRATULACJE!!! Motyw z pilotką jest git!! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M4rcus Napisano 30 Grudzień 2007 Share Napisano 30 Grudzień 2007 maszyna sama w sobie specjalnie do gustu mi nie przypadla ALE WYKONANIE miodzio, swietny detal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrys Napisano 2 Styczeń 2008 Autor Share Napisano 2 Styczeń 2008 Helga na chwilę zniknęła, więc mogłem dodać co nieco do jej maszyny :) Generalnie Schwalbe wzbogacił sie o wnęki podwozia głównego - prawie gotowe, jeszcze trochę kabli, instalacja tlenowa i takie tam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goran Napisano 3 Styczeń 2008 Share Napisano 3 Styczeń 2008 O żesz ty, orzeszku..... DZiwiło mnie skąd tyle wiesz o tych zamolotach, ale jak zobaczyem twoje portfolio, to już nie mam żadnych pytań. Miło popatrzeć jak ten model rośnie :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 3 Styczeń 2008 Share Napisano 3 Styczeń 2008 goran, jakbyś się nieco interesował wydawnictwami lotniczymi , to byś znał prace mrysa :) Jaskółka prześliczna. Jeden z piękniejszych niemieckich samolotów, świetna robota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 3 Styczeń 2008 Share Napisano 3 Styczeń 2008 mrys przyznaj się :P jak robisz okablowanie w blenderze??? Robi duże wrażenie liczba szczegółów... ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goran Napisano 3 Styczeń 2008 Share Napisano 3 Styczeń 2008 empeck: nie będę się bronił, ale nie skojarzyłem pseudo z podpisami w gazetach :) sorki za offtopa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrys Napisano 4 Styczeń 2008 Autor Share Napisano 4 Styczeń 2008 No, toście mnie rozszyfrowali ;) floo: kable w Blenderze to dość upierdliwa część modelowania. Robi sie to z krzywej beziera po której puszcza sie przekrój (okrąg beziera). Niestety Blender nie pozwala na stosowanie innych krzywych czy kształtów do wytłaczania po ścieżce. W dodatku co bardziej skomplikowane krzywizny powodują dewastacje i skręcanie siatki. Trzeba to na bieżąco korygować. Wkurza. A ja mam już trochę dość tego podwozie. Na szczęście właśnie je skończyłem (poza teksturowaniem ofkoz) i mogę sie zająć kabiną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eco Napisano 4 Styczeń 2008 Share Napisano 4 Styczeń 2008 swiat bylby piekniejszy gdyby wszystkie panny mialy tak ladnie zrobione podwozie ;) - super to wyglada ale z tymi kablami to mnie rozwaliliscie bo nie sadzilem ze w blenderze z taka wydawaloby sie prosta rzecza jest tyle zabawy ;/ -jak patrze np na tego tutka o modelowaniu rurki to wydaje sie ze bajka... szczegolnie kontrola wygiec przy pomocy krzywej Beziera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loozack Napisano 5 Styczeń 2008 Share Napisano 5 Styczeń 2008 A ja tylko podziwiam w milczeniu nowe screeny... masakra... Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 5 Styczeń 2008 Share Napisano 5 Styczeń 2008 mrys no to mnie pocieszyłeś z tymi liniami... :P no skoro taka męczarnia, to tym bardziej podziwiam... ile to ma już polygonków??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrys Napisano 12 Styczeń 2008 Autor Share Napisano 12 Styczeń 2008 Ile to ma polys - nie wiem, boję się sprawdzać :) Dzięki za komentarze i oto garść nowych zrzutów. Tym razem w kabinie i bez Helgi ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 12 Styczeń 2008 Share Napisano 12 Styczeń 2008 qrna, ten model to chyba jakiś obiekt muzealny... przypomina mi odwzorowywanie ludzi na figurach woskowych... z dbałością o każdy detal... masz dobre ustawienia światła i render wygląda bajka... ;) czy to Internal w Blenderze czy inna bestia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrys Napisano 12 Styczeń 2008 Autor Share Napisano 12 Styczeń 2008 Renderowałem w Kerkythei. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Topek Napisano 12 Styczeń 2008 Share Napisano 12 Styczeń 2008 krejzol:) bez Helgi sie nie liczy. to jakieś zlecenie czy nudzi Ci się w domu? (nie czytałem od początku, jak pisałeś to sorry). model gitarra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 12 Styczeń 2008 Share Napisano 12 Styczeń 2008 dzięki za info! Powodzenia z dalszymi pracami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goran Napisano 12 Styczeń 2008 Share Napisano 12 Styczeń 2008 Gratultję dbałości o szczegóły. Nie pytam skąd masz refki.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrys Napisano 17 Styczeń 2008 Autor Share Napisano 17 Styczeń 2008 Ufff... skończyłem wreszcie z modelowaniem cockpitu. Jeszcze tylko przedział uzbrojenia i teksturowanie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrys Napisano 17 Styczeń 2008 Autor Share Napisano 17 Styczeń 2008 .... i na dokładkę parę siateczek celownika Revi 16D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 17 Styczeń 2008 Share Napisano 17 Styczeń 2008 wygląda super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eco Napisano 17 Styczeń 2008 Share Napisano 17 Styczeń 2008 o men :) - swietnie !!! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NV Napisano 17 Styczeń 2008 Share Napisano 17 Styczeń 2008 This Is Madness !! ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kliment woroszyłow Napisano 17 Styczeń 2008 Share Napisano 17 Styczeń 2008 rzeźnia Marek, dołujesz mnie nieustająco. świetne! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kimmi Napisano 17 Styczeń 2008 Share Napisano 17 Styczeń 2008 Zabójczy detal, ile teraz to ma poly? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zajcev Napisano 17 Styczeń 2008 Share Napisano 17 Styczeń 2008 Jakby to powiedział poeta - ja pi*****e, niesamowity modelik, jak dla mnie to mistrzostwo świata z tymi detalami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goran Napisano 17 Styczeń 2008 Share Napisano 17 Styczeń 2008 nic nowego nie napiszę - SUPER!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrys Napisano 21 Styczeń 2008 Autor Share Napisano 21 Styczeń 2008 Trochę świeżych zrzutów - komora uzbrojenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goran Napisano 21 Styczeń 2008 Share Napisano 21 Styczeń 2008 Z Tobą to jest tak: siedzisz cicho jakiś czas, a potem jak przywalisz, to nokaut. Leżę i kwiczę z radości, jak to widzę! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 21 Styczeń 2008 Share Napisano 21 Styczeń 2008 nie no tego to już powinni zabronić... :P No ile można... Co to ma być obiekt do muzeum czy jak? no ładnie ładnie, tylko ile można tak pisać...:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
..:: WIKTOR ::.. Napisano 21 Styczeń 2008 Share Napisano 21 Styczeń 2008 Czy ty bierzesz jakies nietypowe leki...?? ;P Bo to co tutaj pokazujesz nie jest normalne... ;P Powalajace jak dla mnie! Super super super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goran Napisano 21 Styczeń 2008 Share Napisano 21 Styczeń 2008 A co śmieszniejsze 90% tych detali nie będzie widać na końcowym renderku. Ale jaka frajda! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
..:: WIKTOR ::.. Napisano 21 Styczeń 2008 Share Napisano 21 Styczeń 2008 goran: bo tutaj nie chodzi o to czy bedzie widac czy nie... liczy sie wytrwalosc i jak najlepsze odwzorowanie :) Uwazam, ze model bedzie powalal na koncowych renderkach i mozliwe, ze bedziemy mogli zobaczyc te szczegoly rowniez ze zblizen jak autor bedzie tak mily i uprzejmy to dla nas uczynic ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loozack Napisano 21 Styczeń 2008 Share Napisano 21 Styczeń 2008 Co to za powiedzenie, że nie będzie widać, w końcu nie ma jakichś ustawowych ujęć kamery, jak mrys ma co pokazać na zbliżeniach to na pewno je zrobi, ba, nie zdziwię się jak zademonstruje nam na końcu cały samolot rozebrany na części :) A co do modelu to... podziwiam cierpliwość ale współczuję teksturowania ;) Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrys Napisano 21 Styczeń 2008 Autor Share Napisano 21 Styczeń 2008 No to jak się wam podoba, to macie siatkę działka MK 108. Tylko przy dwóch elementach musiałem użyć subsurfa ( ale potem poredukowałem niepotrzebne polygony :) ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kliment woroszyłow Napisano 22 Styczeń 2008 Share Napisano 22 Styczeń 2008 nie mam pytań. pakuje plecak, pora p*****ć to wszystko i wyjechac w tajge. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goran Napisano 22 Styczeń 2008 Share Napisano 22 Styczeń 2008 No dobra, przesadziłem z tymi 90%. Chodziło mi o to że...dobra, nieważne. Co do modelu działka, to rzeczywiście dosyć gęsta siatka wyszła na tylniej klapce. Ale efekt jest świetny! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 22 Styczeń 2008 Share Napisano 22 Styczeń 2008 proponuje jeszcze na koniec dodać śrubki do każdego elementu, bo to mi wygląda na uproszczone low poly... będzie chociaż normalka?? :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FF Napisano 22 Styczeń 2008 Share Napisano 22 Styczeń 2008 Masz do wszystkiego referki tak dokładne czy zdarza Ci sie iść "na czuja":P Bo ja nigdy nie moge tak dokładnych znaleźć:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mortom Napisano 22 Styczeń 2008 Share Napisano 22 Styczeń 2008 cymes... po prostu cymes :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrys Napisano 30 Styczeń 2008 Autor Share Napisano 30 Styczeń 2008 Masz do wszystkiego referki tak dokładne czy zdarza Ci sie iść "na czuja":P Bo ja nigdy nie moge tak dokładnych znaleźć:( Część mam a cześć "na czuja". Zresztą na czuja bywa często znacznie szybciej :) A teraz czas na mały apdejt: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goran Napisano 31 Styczeń 2008 Share Napisano 31 Styczeń 2008 Na temat tego co widać trudno napisać coś co będzie inne niż powtarzające się SUPER!!!! Małe pytanko: mechaniz, podwozia masz pewnie zriggowany? Aha, i te przewody zasilające do siłówników nie za cieniutkie troszkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrys Napisano 31 Styczeń 2008 Autor Share Napisano 31 Styczeń 2008 Małe pytanko: mechaniz, podwozia masz pewnie zriggowany? Aha, i te przewody zasilające do siłówników nie za cieniutkie troszkę? Jeżeli przez zriggowanie rozumiesz kości, dummies, constrains, IK i takie tam to... nie. Tylko poustawiane osie obrotów, sparentowane co trzeba i ręcznie animowane. Wymóg klienta. Ponieważ model ma być dostępny w kilku formatach (max. LW etc) zostaje tylko prosta kinematyka bez żadnych cudów. A przewody raczej nie były zbyt grube. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FF Napisano 31 Styczeń 2008 Share Napisano 31 Styczeń 2008 Oglądanie takich obrazków to sama przyjemność:) Nie wiem czy już gdzieś o tym pisałeś ale mógł byś dokładniej powiedzieć jak robisz kadłub? Bo widzę że przy otworze na te armaty nie ma żadnych, najmniejszych nawet nierówności, no chyba że to nurbsy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrys Napisano 31 Styczeń 2008 Autor Share Napisano 31 Styczeń 2008 jak robisz kadłub? Bo widzę że przy otworze na te armaty nie ma żadnych, najmniejszych nawet nierówności, no chyba że to nurbsy... To nie NURBS. Zwyczajny Subsurf ze szczyptą ręcznego tweakingu.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FF Napisano 2 Luty 2008 Share Napisano 2 Luty 2008 Jeszcze jedno:) mógł byś pokazać siatkę okolic tej wnęki na przedział uzbrojenia? Bo tam tez tak ładnie i równo:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegerz Napisano 2 Luty 2008 Share Napisano 2 Luty 2008 świetne zachwyca mnie modeling:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrys Napisano 15 Luty 2008 Autor Share Napisano 15 Luty 2008 Ostatnie dwa tygodnie spędziłem walcząc z grypą toteż apdejt jest nieco spóźniony, ale szczery:) oteksturowany cockpit. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goran Napisano 15 Luty 2008 Share Napisano 15 Luty 2008 poraziło mnie.....genialne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loozack Napisano 16 Luty 2008 Share Napisano 16 Luty 2008 Nie będe się powtarzał, że to co tu robisz jest świetne ;) ale za to mam do Ciebie kilka pytań odnośnie texturowania: - czy mógłbyś pokazać jak rozłożyłeś obiekty na mapce w unwrapie? - jakiej wielkości textur planujesz użyć? - jeśli miałeś okazję porównać to jak się ma unwrap w Blenderze do tego w Maxie? czy jest bardziej przyjazny użytkownikowi? Pytam bo... wstyd się przyznać ale texturowania uczę się dopiero od niedawna :) Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mortom Napisano 16 Luty 2008 Share Napisano 16 Luty 2008 masakra!! Uwielbiam tą twoja dbałość o detal!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się