Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

good job...

 

będzie texturka do tego sprzęta??

 

najbardziej cieszy że to jest Blenderek, bo mało kto robi profesjonalnie w tym sofcie...

 

GRATULACJE!!!

 

Motyw z pilotką jest git!! :D

  • Odpowiedzi 113
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Helga na chwilę zniknęła, więc mogłem dodać co nieco do jej maszyny :)

 

Generalnie Schwalbe wzbogacił sie o wnęki podwozia głównego - prawie gotowe, jeszcze trochę kabli, instalacja tlenowa i takie tam.

 

 

59ac59fda8be5ca0.jpg

 

8e427ee3738710dd.jpg

 

1ceca6e63be7fd26.jpg

Napisano

O żesz ty, orzeszku.....

DZiwiło mnie skąd tyle wiesz o tych zamolotach, ale jak zobaczyem twoje portfolio, to już nie mam żadnych pytań.

Miło popatrzeć jak ten model rośnie :-)

Napisano

goran, jakbyś się nieco interesował wydawnictwami lotniczymi , to byś znał prace mrysa :)

 

Jaskółka prześliczna. Jeden z piękniejszych niemieckich samolotów, świetna robota.

Napisano

No, toście mnie rozszyfrowali ;)

 

floo: kable w Blenderze to dość upierdliwa część modelowania. Robi sie to z krzywej beziera po której puszcza sie przekrój (okrąg beziera). Niestety Blender nie pozwala na stosowanie innych krzywych czy kształtów do wytłaczania po ścieżce. W dodatku co bardziej skomplikowane krzywizny powodują dewastacje i skręcanie siatki. Trzeba to na bieżąco korygować. Wkurza.

 

A ja mam już trochę dość tego podwozie. Na szczęście właśnie je skończyłem (poza teksturowaniem ofkoz) i mogę sie zająć kabiną.

 

6770a47118963ad2.jpg

 

6df92ac796ed2ea0.jpg

 

3992e20f6b3d7514.jpg

 

9c8f4be86ba509a9.jpg

Napisano

swiat bylby piekniejszy gdyby wszystkie panny mialy tak ladnie zrobione podwozie ;) - super to wyglada ale z tymi kablami to mnie rozwaliliscie bo nie sadzilem ze w blenderze z taka wydawaloby sie prosta rzecza jest tyle zabawy ;/

-jak patrze np na tego tutka o modelowaniu rurki to wydaje sie ze bajka... szczegolnie kontrola wygiec przy pomocy krzywej Beziera

Napisano

mrys no to mnie pocieszyłeś z tymi liniami... :P

 

no skoro taka męczarnia, to tym bardziej podziwiam...

 

ile to ma już polygonków???

Napisano

Ile to ma polys - nie wiem, boję się sprawdzać :)

 

Dzięki za komentarze i oto garść nowych zrzutów. Tym razem w kabinie i bez Helgi ;)

 

 

d1b88d06f6bb48c9.jpg

 

6a33524692bfc1df.jpg

 

d2b88bcffa1c10eb.jpg

 

56ff100496d77fbf.jpg

 

f0e5f3c0880182ae.jpg

Napisano

qrna, ten model to chyba jakiś obiekt muzealny... przypomina mi odwzorowywanie ludzi na figurach woskowych... z dbałością o każdy detal...

 

masz dobre ustawienia światła i render wygląda bajka... ;)

 

czy to Internal w Blenderze czy inna bestia?

Napisano

krejzol:) bez Helgi sie nie liczy. to jakieś zlecenie czy nudzi Ci się w domu? (nie czytałem od początku, jak pisałeś to sorry). model gitarra

Napisano

Ufff... skończyłem wreszcie z modelowaniem cockpitu. Jeszcze tylko przedział uzbrojenia i teksturowanie :)

 

e781042873dec497.jpg

 

e97d47b668fe2875.jpg

 

929a2c77bb805b32.jpg

 

631b98128c272e01.jpg

 

e037bad590e23d22.jpg

 

bb602dc3e4578450.jpg

Napisano

nie no tego to już powinni zabronić... :P No ile można... Co to ma być obiekt do muzeum czy jak?

 

 

no ładnie ładnie, tylko ile można tak pisać...:)

Napisano

goran: bo tutaj nie chodzi o to czy bedzie widac czy nie... liczy sie wytrwalosc i jak najlepsze odwzorowanie :) Uwazam, ze model bedzie powalal na koncowych renderkach i mozliwe, ze bedziemy mogli zobaczyc te szczegoly rowniez ze zblizen jak autor bedzie tak mily i uprzejmy to dla nas uczynic ;)

Napisano

Co to za powiedzenie, że nie będzie widać, w końcu nie ma jakichś ustawowych ujęć kamery, jak mrys ma co pokazać na zbliżeniach to na pewno je zrobi, ba, nie zdziwię się jak zademonstruje nam na końcu cały samolot rozebrany na części :)

 

A co do modelu to... podziwiam cierpliwość ale współczuję teksturowania ;)

 

Pozdrawiam.

Napisano

No to jak się wam podoba, to macie siatkę działka MK 108. Tylko przy dwóch elementach musiałem użyć subsurfa ( ale potem poredukowałem niepotrzebne polygony :) ).

 

e86558c55f663a09.jpg

 

fbfde6b6adb1d24b.jpg

 

9ac543ec4712a1a8.jpg

 

8cdc8021408a6d37.jpg

Napisano

No dobra, przesadziłem z tymi 90%. Chodziło mi o to że...dobra, nieważne.

 

Co do modelu działka, to rzeczywiście dosyć gęsta siatka wyszła na tylniej klapce. Ale efekt jest świetny!

Napisano

proponuje jeszcze na koniec dodać śrubki do każdego elementu, bo to mi wygląda na uproszczone low poly...

 

będzie chociaż normalka?? :p

Napisano

Masz do wszystkiego referki tak dokładne czy zdarza Ci sie iść "na czuja":P Bo ja nigdy nie moge tak dokładnych znaleźć:(

Napisano
Masz do wszystkiego referki tak dokładne czy zdarza Ci sie iść "na czuja":P Bo ja nigdy nie moge tak dokładnych znaleźć:(

 

Część mam a cześć "na czuja". Zresztą na czuja bywa często znacznie szybciej :)

 

A teraz czas na mały apdejt:

 

dbb35db54e2c32bf.jpg

 

c09d0485cab056f6.jpg

 

fd0d3867fd588469.jpg

 

b7223b906565cb6f.jpg

 

46afc998541a979b.jpg

Napisano

Na temat tego co widać trudno napisać coś co będzie inne niż powtarzające się SUPER!!!!

Małe pytanko: mechaniz, podwozia masz pewnie zriggowany?

 

Aha, i te przewody zasilające do siłówników nie za cieniutkie troszkę?

Napisano

Małe pytanko: mechaniz, podwozia masz pewnie zriggowany?

 

Aha, i te przewody zasilające do siłówników nie za cieniutkie troszkę?

 

Jeżeli przez zriggowanie rozumiesz kości, dummies, constrains, IK i takie tam to... nie. Tylko poustawiane osie obrotów, sparentowane co trzeba i ręcznie animowane. Wymóg klienta. Ponieważ model ma być dostępny w kilku formatach (max. LW etc) zostaje tylko prosta kinematyka bez żadnych cudów.

 

A przewody raczej nie były zbyt grube.

Napisano

Oglądanie takich obrazków to sama przyjemność:)

Nie wiem czy już gdzieś o tym pisałeś ale mógł byś dokładniej powiedzieć jak robisz kadłub? Bo widzę że przy otworze na te armaty nie ma żadnych, najmniejszych nawet nierówności, no chyba że to nurbsy...

Napisano
jak robisz kadłub? Bo widzę że przy otworze na te armaty nie ma żadnych, najmniejszych nawet nierówności, no chyba że to nurbsy...

 

To nie NURBS. Zwyczajny Subsurf ze szczyptą ręcznego tweakingu..

 

70c923c41e038627.jpg

Napisano

Jeszcze jedno:)

mógł byś pokazać siatkę okolic tej wnęki na przedział uzbrojenia? Bo tam tez tak ładnie i równo:)

Napisano

Ostatnie dwa tygodnie spędziłem walcząc z grypą toteż apdejt jest nieco spóźniony, ale szczery:) oteksturowany cockpit.

 

6fe1ad3a725c15d6.jpg

 

8b3ff840ed543487.jpg

 

72ac4ee21615d59f.jpg

 

89dec1d53aaba918.jpg

 

5f61e8c04f315c56.jpg

Napisano

Nie będe się powtarzał, że to co tu robisz jest świetne ;) ale za to mam do Ciebie kilka pytań odnośnie texturowania:

 

- czy mógłbyś pokazać jak rozłożyłeś obiekty na mapce w unwrapie?

- jakiej wielkości textur planujesz użyć?

- jeśli miałeś okazję porównać to jak się ma unwrap w Blenderze do tego w Maxie? czy jest bardziej przyjazny użytkownikowi?

 

Pytam bo... wstyd się przyznać ale texturowania uczę się dopiero od niedawna :)

 

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności