Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Messerschmitt Me 262 Schwalbe


mrys

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 113
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Helga na chwilę zniknęła, więc mogłem dodać co nieco do jej maszyny :)

 

Generalnie Schwalbe wzbogacił sie o wnęki podwozia głównego - prawie gotowe, jeszcze trochę kabli, instalacja tlenowa i takie tam.

 

 

59ac59fda8be5ca0.jpg

 

8e427ee3738710dd.jpg

 

1ceca6e63be7fd26.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, toście mnie rozszyfrowali ;)

 

floo: kable w Blenderze to dość upierdliwa część modelowania. Robi sie to z krzywej beziera po której puszcza sie przekrój (okrąg beziera). Niestety Blender nie pozwala na stosowanie innych krzywych czy kształtów do wytłaczania po ścieżce. W dodatku co bardziej skomplikowane krzywizny powodują dewastacje i skręcanie siatki. Trzeba to na bieżąco korygować. Wkurza.

 

A ja mam już trochę dość tego podwozie. Na szczęście właśnie je skończyłem (poza teksturowaniem ofkoz) i mogę sie zająć kabiną.

 

6770a47118963ad2.jpg

 

6df92ac796ed2ea0.jpg

 

3992e20f6b3d7514.jpg

 

9c8f4be86ba509a9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swiat bylby piekniejszy gdyby wszystkie panny mialy tak ladnie zrobione podwozie ;) - super to wyglada ale z tymi kablami to mnie rozwaliliscie bo nie sadzilem ze w blenderze z taka wydawaloby sie prosta rzecza jest tyle zabawy ;/

-jak patrze np na tego tutka o modelowaniu rurki to wydaje sie ze bajka... szczegolnie kontrola wygiec przy pomocy krzywej Beziera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

qrna, ten model to chyba jakiś obiekt muzealny... przypomina mi odwzorowywanie ludzi na figurach woskowych... z dbałością o każdy detal...

 

masz dobre ustawienia światła i render wygląda bajka... ;)

 

czy to Internal w Blenderze czy inna bestia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to za powiedzenie, że nie będzie widać, w końcu nie ma jakichś ustawowych ujęć kamery, jak mrys ma co pokazać na zbliżeniach to na pewno je zrobi, ba, nie zdziwię się jak zademonstruje nam na końcu cały samolot rozebrany na części :)

 

A co do modelu to... podziwiam cierpliwość ale współczuję teksturowania ;)

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz do wszystkiego referki tak dokładne czy zdarza Ci sie iść "na czuja":P Bo ja nigdy nie moge tak dokładnych znaleźć:(

 

Część mam a cześć "na czuja". Zresztą na czuja bywa często znacznie szybciej :)

 

A teraz czas na mały apdejt:

 

dbb35db54e2c32bf.jpg

 

c09d0485cab056f6.jpg

 

fd0d3867fd588469.jpg

 

b7223b906565cb6f.jpg

 

46afc998541a979b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na temat tego co widać trudno napisać coś co będzie inne niż powtarzające się SUPER!!!!

Małe pytanko: mechaniz, podwozia masz pewnie zriggowany?

 

Aha, i te przewody zasilające do siłówników nie za cieniutkie troszkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Małe pytanko: mechaniz, podwozia masz pewnie zriggowany?

 

Aha, i te przewody zasilające do siłówników nie za cieniutkie troszkę?

 

Jeżeli przez zriggowanie rozumiesz kości, dummies, constrains, IK i takie tam to... nie. Tylko poustawiane osie obrotów, sparentowane co trzeba i ręcznie animowane. Wymóg klienta. Ponieważ model ma być dostępny w kilku formatach (max. LW etc) zostaje tylko prosta kinematyka bez żadnych cudów.

 

A przewody raczej nie były zbyt grube.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądanie takich obrazków to sama przyjemność:)

Nie wiem czy już gdzieś o tym pisałeś ale mógł byś dokładniej powiedzieć jak robisz kadłub? Bo widzę że przy otworze na te armaty nie ma żadnych, najmniejszych nawet nierówności, no chyba że to nurbsy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak robisz kadłub? Bo widzę że przy otworze na te armaty nie ma żadnych, najmniejszych nawet nierówności, no chyba że to nurbsy...

 

To nie NURBS. Zwyczajny Subsurf ze szczyptą ręcznego tweakingu..

 

70c923c41e038627.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będe się powtarzał, że to co tu robisz jest świetne ;) ale za to mam do Ciebie kilka pytań odnośnie texturowania:

 

- czy mógłbyś pokazać jak rozłożyłeś obiekty na mapce w unwrapie?

- jakiej wielkości textur planujesz użyć?

- jeśli miałeś okazję porównać to jak się ma unwrap w Blenderze do tego w Maxie? czy jest bardziej przyjazny użytkownikowi?

 

Pytam bo... wstyd się przyznać ale texturowania uczę się dopiero od niedawna :)

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności