Napisano 29 Grudzień 200717 l good job... będzie texturka do tego sprzęta?? najbardziej cieszy że to jest Blenderek, bo mało kto robi profesjonalnie w tym sofcie... GRATULACJE!!! Motyw z pilotką jest git!! :D
Napisano 30 Grudzień 200717 l maszyna sama w sobie specjalnie do gustu mi nie przypadla ALE WYKONANIE miodzio, swietny detal
Napisano 2 Styczeń 200817 l Autor Helga na chwilę zniknęła, więc mogłem dodać co nieco do jej maszyny :) Generalnie Schwalbe wzbogacił sie o wnęki podwozia głównego - prawie gotowe, jeszcze trochę kabli, instalacja tlenowa i takie tam.
Napisano 3 Styczeń 200817 l O żesz ty, orzeszku..... DZiwiło mnie skąd tyle wiesz o tych zamolotach, ale jak zobaczyem twoje portfolio, to już nie mam żadnych pytań. Miło popatrzeć jak ten model rośnie :-)
Napisano 3 Styczeń 200817 l goran, jakbyś się nieco interesował wydawnictwami lotniczymi , to byś znał prace mrysa :) Jaskółka prześliczna. Jeden z piękniejszych niemieckich samolotów, świetna robota.
Napisano 3 Styczeń 200817 l mrys przyznaj się :P jak robisz okablowanie w blenderze??? Robi duże wrażenie liczba szczegółów... ;)
Napisano 3 Styczeń 200817 l empeck: nie będę się bronił, ale nie skojarzyłem pseudo z podpisami w gazetach :) sorki za offtopa
Napisano 4 Styczeń 200817 l Autor No, toście mnie rozszyfrowali ;) floo: kable w Blenderze to dość upierdliwa część modelowania. Robi sie to z krzywej beziera po której puszcza sie przekrój (okrąg beziera). Niestety Blender nie pozwala na stosowanie innych krzywych czy kształtów do wytłaczania po ścieżce. W dodatku co bardziej skomplikowane krzywizny powodują dewastacje i skręcanie siatki. Trzeba to na bieżąco korygować. Wkurza. A ja mam już trochę dość tego podwozie. Na szczęście właśnie je skończyłem (poza teksturowaniem ofkoz) i mogę sie zająć kabiną.
Napisano 4 Styczeń 200817 l swiat bylby piekniejszy gdyby wszystkie panny mialy tak ladnie zrobione podwozie ;) - super to wyglada ale z tymi kablami to mnie rozwaliliscie bo nie sadzilem ze w blenderze z taka wydawaloby sie prosta rzecza jest tyle zabawy ;/ -jak patrze np na tego tutka o modelowaniu rurki to wydaje sie ze bajka... szczegolnie kontrola wygiec przy pomocy krzywej Beziera
Napisano 5 Styczeń 200817 l mrys no to mnie pocieszyłeś z tymi liniami... :P no skoro taka męczarnia, to tym bardziej podziwiam... ile to ma już polygonków???
Napisano 12 Styczeń 200817 l Autor Ile to ma polys - nie wiem, boję się sprawdzać :) Dzięki za komentarze i oto garść nowych zrzutów. Tym razem w kabinie i bez Helgi ;)
Napisano 12 Styczeń 200817 l qrna, ten model to chyba jakiś obiekt muzealny... przypomina mi odwzorowywanie ludzi na figurach woskowych... z dbałością o każdy detal... masz dobre ustawienia światła i render wygląda bajka... ;) czy to Internal w Blenderze czy inna bestia?
Napisano 12 Styczeń 200817 l krejzol:) bez Helgi sie nie liczy. to jakieś zlecenie czy nudzi Ci się w domu? (nie czytałem od początku, jak pisałeś to sorry). model gitarra
Napisano 17 Styczeń 200817 l Autor Ufff... skończyłem wreszcie z modelowaniem cockpitu. Jeszcze tylko przedział uzbrojenia i teksturowanie :)
Napisano 17 Styczeń 200817 l Jakby to powiedział poeta - ja pi*****e, niesamowity modelik, jak dla mnie to mistrzostwo świata z tymi detalami...
Napisano 21 Styczeń 200817 l Z Tobą to jest tak: siedzisz cicho jakiś czas, a potem jak przywalisz, to nokaut. Leżę i kwiczę z radości, jak to widzę!
Napisano 21 Styczeń 200817 l nie no tego to już powinni zabronić... :P No ile można... Co to ma być obiekt do muzeum czy jak? no ładnie ładnie, tylko ile można tak pisać...:)
Napisano 21 Styczeń 200817 l Czy ty bierzesz jakies nietypowe leki...?? ;P Bo to co tutaj pokazujesz nie jest normalne... ;P Powalajace jak dla mnie! Super super super
Napisano 21 Styczeń 200817 l A co śmieszniejsze 90% tych detali nie będzie widać na końcowym renderku. Ale jaka frajda!
Napisano 21 Styczeń 200817 l goran: bo tutaj nie chodzi o to czy bedzie widac czy nie... liczy sie wytrwalosc i jak najlepsze odwzorowanie :) Uwazam, ze model bedzie powalal na koncowych renderkach i mozliwe, ze bedziemy mogli zobaczyc te szczegoly rowniez ze zblizen jak autor bedzie tak mily i uprzejmy to dla nas uczynic ;)
Napisano 21 Styczeń 200817 l Co to za powiedzenie, że nie będzie widać, w końcu nie ma jakichś ustawowych ujęć kamery, jak mrys ma co pokazać na zbliżeniach to na pewno je zrobi, ba, nie zdziwię się jak zademonstruje nam na końcu cały samolot rozebrany na części :) A co do modelu to... podziwiam cierpliwość ale współczuję teksturowania ;) Pozdrawiam.
Napisano 21 Styczeń 200817 l Autor No to jak się wam podoba, to macie siatkę działka MK 108. Tylko przy dwóch elementach musiałem użyć subsurfa ( ale potem poredukowałem niepotrzebne polygony :) ).
Napisano 22 Styczeń 200817 l nie mam pytań. pakuje plecak, pora p*****ć to wszystko i wyjechac w tajge.
Napisano 22 Styczeń 200817 l No dobra, przesadziłem z tymi 90%. Chodziło mi o to że...dobra, nieważne. Co do modelu działka, to rzeczywiście dosyć gęsta siatka wyszła na tylniej klapce. Ale efekt jest świetny!
Napisano 22 Styczeń 200817 l proponuje jeszcze na koniec dodać śrubki do każdego elementu, bo to mi wygląda na uproszczone low poly... będzie chociaż normalka?? :p
Napisano 22 Styczeń 200817 l Masz do wszystkiego referki tak dokładne czy zdarza Ci sie iść "na czuja":P Bo ja nigdy nie moge tak dokładnych znaleźć:(
Napisano 30 Styczeń 200817 l Autor Masz do wszystkiego referki tak dokładne czy zdarza Ci sie iść "na czuja":P Bo ja nigdy nie moge tak dokładnych znaleźć:( Część mam a cześć "na czuja". Zresztą na czuja bywa często znacznie szybciej :) A teraz czas na mały apdejt:
Napisano 31 Styczeń 200817 l Na temat tego co widać trudno napisać coś co będzie inne niż powtarzające się SUPER!!!! Małe pytanko: mechaniz, podwozia masz pewnie zriggowany? Aha, i te przewody zasilające do siłówników nie za cieniutkie troszkę?
Napisano 31 Styczeń 200817 l Autor Małe pytanko: mechaniz, podwozia masz pewnie zriggowany? Aha, i te przewody zasilające do siłówników nie za cieniutkie troszkę? Jeżeli przez zriggowanie rozumiesz kości, dummies, constrains, IK i takie tam to... nie. Tylko poustawiane osie obrotów, sparentowane co trzeba i ręcznie animowane. Wymóg klienta. Ponieważ model ma być dostępny w kilku formatach (max. LW etc) zostaje tylko prosta kinematyka bez żadnych cudów. A przewody raczej nie były zbyt grube.
Napisano 31 Styczeń 200817 l Oglądanie takich obrazków to sama przyjemność:) Nie wiem czy już gdzieś o tym pisałeś ale mógł byś dokładniej powiedzieć jak robisz kadłub? Bo widzę że przy otworze na te armaty nie ma żadnych, najmniejszych nawet nierówności, no chyba że to nurbsy...
Napisano 31 Styczeń 200817 l Autor jak robisz kadłub? Bo widzę że przy otworze na te armaty nie ma żadnych, najmniejszych nawet nierówności, no chyba że to nurbsy... To nie NURBS. Zwyczajny Subsurf ze szczyptą ręcznego tweakingu..
Napisano 2 Luty 200817 l Jeszcze jedno:) mógł byś pokazać siatkę okolic tej wnęki na przedział uzbrojenia? Bo tam tez tak ładnie i równo:)
Napisano 15 Luty 200817 l Autor Ostatnie dwa tygodnie spędziłem walcząc z grypą toteż apdejt jest nieco spóźniony, ale szczery:) oteksturowany cockpit.
Napisano 16 Luty 200817 l Nie będe się powtarzał, że to co tu robisz jest świetne ;) ale za to mam do Ciebie kilka pytań odnośnie texturowania: - czy mógłbyś pokazać jak rozłożyłeś obiekty na mapce w unwrapie? - jakiej wielkości textur planujesz użyć? - jeśli miałeś okazję porównać to jak się ma unwrap w Blenderze do tego w Maxie? czy jest bardziej przyjazny użytkownikowi? Pytam bo... wstyd się przyznać ale texturowania uczę się dopiero od niedawna :) Pozdrawiam.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto