Ania Napisano 27 Grudzień 2007 Napisano 27 Grudzień 2007 Poza gdzie leży, a przed jego ręką, tylko odrobinę za daleko żeby dosięgnął, leży pistolet. to czarne między nim a dziewczyną to jakaś puszka? Weż ją usuń, albo zrób z niej wymieniony wyżej pistolet.
-hpx- Napisano 27 Grudzień 2007 Napisano 27 Grudzień 2007 oświetlenie odegra tu dużą rolę ;D No i jak wyżej Ania pisała to czarne coś to tam być nie powinno
Destroyer Napisano 27 Grudzień 2007 Autor Napisano 27 Grudzień 2007 zgred88, Morte, Ania 3:0 no to będzie leżał :P Ania tak to czarne to puszka :P miałem jej troche siatke zagęścić i zgnieść ale zapomniałem i jakoś tam została :D ale napewno tam nie zostanie -hpx- heh nawet nie pomyślałem skąd będzie to światło, wrzuciłem omni na środek i tyle, a jak teraz myśle to może jakaś lampa na ściane, podświetleny napis exit nad drzwiami może jakieś okno i trochę światła z niego, hmm kiedy przyjdzie czas to się pomyśli :D --------------------- w modelu troche poprawiłem kołnierz w płaszczu, zrobiłem ładne UV i wrzuciłem do Zbrusha w T pose żeby użyć symetrii, potem wyexportowałem najniższe levele, zrigowałem i wypozycjonowałem, znowu wrzuciłem do Zbrusha detale w większości ładnie przeszły, posculptowałem, troche transpose, widać że wymiataczem nie jestem :D ale imo całkiem fajnie trzyma sie za krwawiący brzuch, buty wyszły słabo jak będą bardzo widoczne to wymodeluje lepsze teraz trzeba pomyśleć jak to zgrabnie przenieśc do sceny :)
Gość User190 Napisano 27 Grudzień 2007 Napisano 27 Grudzień 2007 Ooo.. ładne postępy :) Pracuj, pracuj :)
masterloko Napisano 28 Grudzień 2007 Napisano 28 Grudzień 2007 haha zajebicie zajebiste ;] dajesz dalej, juz sie nie moge doczekac final rendera ;d;d pozdro
kuki64 Napisano 28 Grudzień 2007 Napisano 28 Grudzień 2007 no dokładnie, bardzo dobrze Ci to wychodzi, czekam na tego finalnego rendera :D jedyne co w moim odczuciu tak troszkę dziwnie wygląda to zgięcia w stawach łokciowych i kolanowych, tak się zwężają za bardzo. ale to tylko moje zdanie ;]
Ania Napisano 29 Grudzień 2007 Napisano 29 Grudzień 2007 podświetleny napis exit nad drzwiami Exit? Z uliczki? Lepiej daj napis night club albo coś tego typu. Łokcie stanowczo za chude. Kolana też. Masz masę detali, fałdek i drobiazgów a tymczasem model nie poprawiony po pozowaniu. Wyratuj to jakoś. Przy ramionach też jakoś dziwnie. Najlepiej sie połóż w takiej pozycji i każ komuś zrobić kilka zdjęć, z różnych stron, potem dokładnie porównaj. Myślałam że będzie dziura w brzuchu, albo przynajmniej dziura w koszulce tam gdzie ją trzyma. Palce przedniej ręki za chude. Fałdy kurtki koło łokcia powinny być trochę zagęszczone, przy zgięciu.
KoMic Napisano 30 Grudzień 2007 Napisano 30 Grudzień 2007 Le bandit po prostu swietny: ] i oczywiscie wersja horyzontalna: ]
Destroyer Napisano 31 Grudzień 2007 Autor Napisano 31 Grudzień 2007 masterloko dzięki juz sie nie moge doczekac final rendera no to jest nas dwóch :D kuki64 dzięks, tak z tymi zagięciami jest coś nie tak bo użyłem experymentalnie smoothowania wag który poprawił coś w jednym miejscu a rozwalił w każdym innym ;) i zamiast ostrych zdięć miałem cartoonowe łuki :) i zapisałem scenę o silly me :P trochę poprawiałem ale troche za mało :) mateusz_s dzieki właśnie miał być taki wypasiony :D Ania to jest tylna, mała, slepa uliczka i w nich raczej nie ma reklam w stylu night club :) tylko raczej od strony ulicy za to takie napisy exit pewnie się znajdą łokcie i kolana da się dość łatwo wyratować ) na najniższym levelu w Zbrushu a detal przejdzie dale co do dziury to trzyma się za nią :) i tamuje krwotok, chyba nie ma sensu żeby trzymał rękę obok ;) zresztą po co sobie utrudniać i tak nie bedzie tego dobrze widać palce ręki też zauwałyłem że jakieś dziwne są, poprawie je w koncu ... kiedyś :) kurtka ma tylko trochę ponad 100k więc nie było zabardzo z czego tych fałdek zrobić :) ale podbije za dwa levele i coś pokombinuje :) dzięki za sugestie KoMic dzięki :) ------------------------------------- od paru dni nie updatowałem ale walcze nadal :) po kolei: detale z Zbrusha postanowiłem przenieść na render za pomocą Normal mapy zamiast displacementu dzięki czemu render na szaraczku z detalami trwa 5s a bez detali na lambercie 4 :) good for me i wyglądają całkiem nieźle większość materiałow to mia_material_x i normal mapę podpiąłem do overall bump a zwykłego bumpa do slotu standard bump i działa całlkiem dobrze :) ale przy sss to już musiałem doinstalować i użyć JS_NormalMappera przy okazji znalazłem błąd w fast skinie i sposób jak go naprawić od djx-a zrobiłem oko dla pana złoczyńcy z przepisu Alexa Alvareza, troche zajęło mi obejrzenie tutka i odtworzenie procesu a efekt moich zmagań można podziwiać w załączniku :P miała być realistyka ale jak widać nie wyszło, ale i tak ledwo bedzie je widać pouczyłem się też trochę o SSS, kilka tutków, kilka video tutków, kilka makingoffów, pdf masterZapa i idzie powolutku :) w załączniku główka którą mecze jeszce dalej niż bliżej :/ ale trochę do przodu :) textury jeszcze do pomęczenia .
RK Napisano 31 Grudzień 2007 Napisano 31 Grudzień 2007 Jeśli chodzi o kobietę - masz PIĘKNY model ale stoi (przepraszam) fatalnie. Poza jest tak nienaturalna że niszczy wszystko zo zrobiłeś z modelem. Nie wiem czy to coś pomoże (z góry przepraszam jeśli niepotrzebnie się wtarabaniam ciągle z obrazkami) ale może zerknij na nogi w tej figurce od tyłu- poza w sumie podobna: Wygięcie nogi w kostce na której spoczywa ciężar, to jak prostowane są kolana, jak zbalansowany jest tułów. To pierdoły ale bardzo dużo zmieniają.
Tomala Napisano 31 Grudzień 2007 Napisano 31 Grudzień 2007 Fikołek już się miałem pytać o linki do tych tutków o sss ale sobie przypomniałem że Ty robisz w mayce. Idzie super, oczy świetne, bandzior ładnie leży czekam na kolejne udate'y.
masterloko Napisano 31 Grudzień 2007 Napisano 31 Grudzień 2007 no. bardzo fajnie. strasznie szybko dajesz upy ;d podoba mi sie to.znaczy zepracujesz ;d;d pozdro
Destroyer Napisano 31 Grudzień 2007 Autor Napisano 31 Grudzień 2007 RK właśnie jak za pierwszym razem ja pozowałem chciałłem coś takeigo zrobić ale bez refek na oko wyszło słabiutko, poza z tamtego postu wyżej nie jest ostateczna :) jeszcze z nią powalcze, dzięki za fotkę przyda się :) Tomala shader sss z majki i maxa to ten sam shader różni się tylko trochę gui więc powinieneś dać radę bez problemu użyć tutka do majki w maxie daje linka do niego klik masterloko dzięki, mi się wydaje że się grzebię :P do nominacji 10 dni a modelowanie nawet nie skończone :) ee poprawka czy najperw nie było terminu do 10 stycznia?? czy mis sie przwewidziało :) to po co ja się tak spinam :D
Destroyer Napisano 1 Styczeń 2008 Autor Napisano 1 Styczeń 2008 poprawiłem trochę kolana i łokcie, lepiej jest??? i po tym jak maciekG w renderach testowych wrzucił swoje neonki i scenkę pomyślałem, że się tym pobawię i jak fajnie wyjdzie to się wrzuci do uliczki, ze udostępnionej sceny wyciągnąłem tylko geometrię :) ale dobre i to :D najpierw przejrzałem moją kolekcje czcionek którą niedawno ostro przetrzewiłem i zostało tylko coś ponad 4,5k :D pare lat temu mój brat znalazł fajną stronkę z darmowymi fontami i ściągnął wszystkie :D hehe czasem się przydają, jest w czym wybierać ale aż ciężko się zdecydować :) kompresja zrobila swoje :) moje typy to 1.4; 2.2; 3.5 ostatecznie do testów zrobiłem 1.4 i chyba już przy tym zostanę po paru ładnych godzinach prób i błędów odkryłem że geolighty by Francesca nie działają dobrze w majce 8.5+ a poza tym są strasznie powolne i jeszce artefakty tworzą :/ potem doinstalowałem sobie Lume tools z maxa ale nie były zbyt stabilnie, niektóre nody były puste i troche mi GUI majki porozwalały ale udało mi się zmusić do działania camera distorsion tylko nie wiem po co mi to :D na szczęście ładnie się odinstlowały :D ostatecznie neonka zrobiłem za pomocą jasnego materiału + incadense + troche glow + FG + odrobina JSGlare i jestem całkiem zadowolony z efektu jeszcze chyba zrobie ogonek diabełka pokazujący kierunek gdzie jest wejście ... that's all :)
snooo Napisano 2 Styczeń 2008 Napisano 2 Styczeń 2008 nieźle idziesz do przodu. model dilera świetny, kobietę-kota trzeba troszkę poprawić (noga- ta obciążona i lewa ręka, bo będzie na chyba na pierwszym planie, a nie przekonuje mnie jej ułożenie, trochę więcej wdzięku dla dłoni :)) do reszty nie mam zastrzeżeń. Świetna robota. Kibicuje.
odnetniN Napisano 2 Styczeń 2008 Napisano 2 Styczeń 2008 snoo jesli sie dobrze orientuje w temace to nie bedzie zadnej kobiety kot? bardzo ladnie to wychodzi fikolek ;)
Destroyer Napisano 2 Styczeń 2008 Autor Napisano 2 Styczeń 2008 snooo dzięki, nad pozą się jeszcze popracuje tylko jeszcze nie teraz :P odnetniN dzięki :) wpadam tylko z szybkim pytankiem który neonik waszym zdaniem najlepszy? pokombinowałem troche z wyglądem neonu, zrobiłem kilka designów i nie wiem czy zostać z tym pierwotnym ogonkiem który dostał teraz też rogi :) czy dać outline jakiejś dziewczyny miałem jeszcze kilka słabszych ale sam je wyeliminowałem :D
zgred Napisano 2 Styczeń 2008 Napisano 2 Styczeń 2008 ladnie ci wyszedl ten neon na scianie. Prawy gorny róg najlepszy :) 1
snooo Napisano 2 Styczeń 2008 Napisano 2 Styczeń 2008 1 lub 6 (pierwszy z lewej u góry lub trzeci z lewej na dole) :) Keep goin!
mateusz_s Napisano 2 Styczeń 2008 Napisano 2 Styczeń 2008 fajne neony, mi sie podoba kolor zielony i chyba ten ostatni wzor ze stojaca panienka (nr 6)... no ale kazdy ma swoj gust przeciez :) dobry pomysl z ta panienka, bo to zawsze dodatkowy szczegol i jak ja to mowie, bedzie na czym oko zawiesic :) ciekawym rozwiazaniem mogloby byc napisanie night club w jednej lini tak jak bylo na poczatku i wstawic ta stojaca panienke pomiedzy wyrazy... ps. czy mi sie wydaje czy do twarzy grubasa dales mentalowy SSS ? ;)
Destroyer Napisano 3 Styczeń 2008 Autor Napisano 3 Styczeń 2008 zgred88 dzięki, troche nad nim posiedziałem zanim doszedłem do tego, że standardowymi narzędziami bez wymyślnych dodatków da się to ładnie i całkiem szybko zrobić :D DraB oki dzięki, dwa głosy na prawy górny róg. :) snooo no to wprowadziłeś troche zamieszania do rankingu :) mateusz_s dzięki, zielony neonik to właściwie różowy potraktowany delikatnie photoshopem :) twój pomysł z dziewczyna pomiędzy napisami też mie się podoba, i jak tu się zdecydować może zrobić zagłędzie nightclubów jeden obok drugiego :D i tak nie wydaje Ci się mentalowy SSS jestna twarzy :) troche naiwnie sądziłem, że decyzja będzie bardziej jednogłośna :) a tu jeden głos na 1 i po dwa na 3 i 6 + jako bonus kolejny pomysł :) właściwie to rozmyślałem nad tymi samymi + jeszcze dwójeczka -------------------------------------------------------- pomęczyłem troche skórzany płaszcz/kurtkę, jak skóra to oczywiście sss ;P okazało się że po zmianie pozy i dłubaniu w zbrushu UVki już nie są dobre i textura się rozjeżdżała ale jakoś to wyratowałem teraz myślę że szybciej byłoby zrobić nowe UV i pod nie wszystko zrobić ale whateva :P płaszcz mogę uznać na razie za skończony, dodałem jakieś małe detale tu i tam, wymodelowałem sygnet z czaszką, niezbyt anatowmiczną ale i tak ledwo będzie go widać, dam go na tą wyciągniętą rękę bo za goła jest i nic tam ciekawego się nie dzieje :) sygnet z czaszką z błyszczącymi czerownymi oczkami powinien załatwić sprawę :) wymodelowałem mu nieśmiertelniki żeby coś dynadało na szyi :) miał być jakiś łańcuch blink-blink ale nie miałem refek i pomysłu jak to miałoby wyglądać ale chyba pójde z nim w klimaty jakiegoś heavy metalowaca, harleyowca czy innego satanisty :D miałem mu wymodelować zegarek na ręke ale łatwiej i szybciej było zrobić pieszczocha i chyba w klimat się wpasuje lepiej :) moze zegarek też zrobie na drugą rękę, najpierw miałem go zrobic coś na kształt włoskiego mafioza w skórzanej kurtce i butach z rolexem i złotym łancuchema ale moje wizja powoli ewoluuje w coś troche innego :D przeniosłem materiał twarzy z poprzedniej symetrycznej głowy prawie taki jak zapostowałem wcześniej i działa całkiem dobrze na tej wypozycjonowanej buty chyba wymodeluje od nowa bo teraz to wyglądają jak czarne drewniaki dżepetta :) koszulka oczywiście do poprawy, wrzuciłem tylko jakiś bump żeby coś było ciekawszego, teraz zastanawiam się jak zrobić krew czy textura wystaczy czy też troche pomodelować spływającą krew po dłoni, wiszące kropelki itd.
gawel72 Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 nieźle Ci idzie, tylko moim zdaniem jego prawa ręka taka jakaś sztywna, może zrób tą prawą rękę tak jak by drapała ziemię, te palce tak do połowy zgięte.
ETA Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 Fajny pierścionek ma, ale popraw materiał kurtki, zdaje mi się, że troszkę za bardzo się błyszczy ;)
Ania Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 Porównaj grubość górnego ramienia z grubością łokcia. Tak nie powinno być, nawet jak koleś jest upakowany to kurtka powinna być szersza przy łokciu. Night Club z ogonkiem mi się podoba najbardziej, albo ten z panienką obok napisu.
Destroyer Napisano 3 Styczeń 2008 Autor Napisano 3 Styczeń 2008 gawel72 dzięki, mi też ta dłoń nie pasuje już ją zginałem i prostowałem ale nadal źle :P ETA thx, może rzeczywiście za bardzo się błyszczy, zmniejszałem specular i zmniejszałem i wydawało mi się że już jest oki ale zawsze lepsze świeże oko :) Ania dzięki spróbuję jeszcze ten łokieć powiększyć mam nadzieję że za bardzo mi texturek nie rozwali :) przy okazji zrobiłem render 2kx1,5k i wyciąłem samego gostka i jest tutaj :) i mała krwawa łaźnia w załączniku :D
Ania Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 Na dużym renderku widać że dół kurtki jest krzywo zszyty. Twoja mapka specular powinna mieć więcej wspólnego z diffusem i ze sculptem, nie powinno tak odbijać na zgięciach materiału i na szwach.
Destroyer Napisano 3 Styczeń 2008 Autor Napisano 3 Styczeń 2008 a tak mapka specular wiedziałem że o czymś zapomniałem :) co do dołu kurtki to tam właśnie m. in. uVki się troche rozjeżdżają, coś tam spróbuje poprawić ale niczego nie obiecuje, aż tak źle chyba nie jest :)
Destroyer Napisano 6 Styczeń 2008 Autor Napisano 6 Styczeń 2008 po kilku dniach niemocy twórczej albo lenistwa:) coś tam dziś dłubnąłem... wymodelowałem guna dla dziewczyny miał być kałasznikov nie wiem czy wyszedł :P jedno pytanko dla tych co sie znają czy ten cyngiel zabezpieczający jest po obu stronach bo na wszystkich refkach co znalazłem była tylko ta jedna :D na shadzie zapomniałem o jednym drobnym mało istotnym szczególe :) Jonhny English style ;) i zrobiłem but dla bandziora okazało się że przykładanie buta do monitora żeby odrysować daje niezłe rezultaty:D
SoAd Napisano 6 Styczeń 2008 Napisano 6 Styczeń 2008 Desercik prawie ładny lufa wygląda w rzeczywistości inaczej, pociełęś go trochę :p i jest za wąski, tzn kula by sięnie zmieściła w magazynku pozdro
KoMic Napisano 6 Styczeń 2008 Napisano 6 Styczeń 2008 heheheeh, z tym sygnetem to juz lekkie przegjecie: ] swietnie sie to wszytko prezentuje pozdrawiam
Destroyer Napisano 7 Styczeń 2008 Autor Napisano 7 Styczeń 2008 SoAd dzięki za uwagi jak ja mogłem to tak skopać to ja nie wiem :D co do "wąskości" to poszerzyłem magazynek i jego okolice czy miałem cały gun poszerzyć? najlepsza fotka jaką mam najbardziej z przodu jest pierwsza w załączniku, ciężko to coś zobaczyć :) KoMic przegięcie w jakim sensie, wiem że nie ma zębów ale już mi się nie chciało :D choć ładne zęby by mi się przydały na później :) dzięki ;) dobrze jest teraz?????
hcpiter Napisano 7 Styczeń 2008 Napisano 7 Styczeń 2008 Super gun wyszedl ! Na gosciu troszke material kurtki bym poprawil i bootki troszke smiesznie wygladaja ale ogolnie to duzo pracy widze wlozyles i gratki !
JunioR Napisano 7 Styczeń 2008 Napisano 7 Styczeń 2008 bardzo ladna postac, ogolnie idzie b.dobrze, powodzenia!
Destroyer Napisano 8 Styczeń 2008 Autor Napisano 8 Styczeń 2008 SoAd at last ;) ETA dzięki hcpiter dzięki o materiale kurtki to wiem ale kiepski jestem w te klocki wczoraj pare godzin kombinowałem z renderem i materaiłami na prostych obiektach nauczyłem się dwóch małych głupotek które nie wiem czy się przydadzą i idzie bardzo powoli :) butki chyba mają za chude palce przez co są troche clownowate :) JunioR dzięki! mam nadzieję że dowlokę to jakoś do końca :D
Destroyer Napisano 12 Styczeń 2008 Autor Napisano 12 Styczeń 2008 w końcu znalazłem czas (i chęci ;)) i podłubałem sobie troszkię zrobiłem neonową dziwczynę, troche mi się nie podoba render ale jak już będe składał scene to się będe martwił prześwity między rękami a ciałem nie najlepiej wychodzą jak dam podkładkę pod neon to powstają wielkie spalone kropy a bez jest jakiś chudy, i znowy jak wrzuce do sceny to zobacze jak to tam bedzie wyglądało co do bandyty poprawiłem (chyba) wszystko o czym mówiliście zrobiłem texturę spodni z nitkami, szwami, kieszonkami guziczkami i nnymi detalami których nie widać :D zamapowałem i otexturowałem butki, zmieniłem materiał łańcucha, poprawilem kurtkę [nienawidzę tego mapowania!! :(] i tak upłynęło parę godzinek :P i jeszcze większy renderek z FG liczył się prawie 0,5 h! i za pierwszym razem zdechł z braku ramu ale po resecie wystarczyło mu już tylko 1,3 a 0,7 w zapasie :D cheers!
Ania Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 Po co tracisz nerwy i czas na duże rendery, ja bym się tym martwiła dopiero jak wszystko będzie już w scenie. Night cluby po prawej wyglądają lepiej. Facet ma skórę jak z wosku. Przedobrzyłeś z SSS.
Gomez Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 Neon wyglada nierealistycznie bo wszystkie literki powinny byc ze soba polaczone i oba wyrazy tez ale nie trac czasu zeby to poprawiac.
mateusz_s Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 jak robia ci sie przepalone plamy (np. w wyniku uzywania swiatel z duzym natezeniem) stosuj logarytmiczne ekspozycje swiatla (tak sie chyba to po polsku nazywa) jak uzywasz mentala to znajdziejsz to w enviroment -> exposure control -> Logarytmic Exposure Control (pisze z pamieci wiec sa bledy w pisowni)... w zaleznosci od przypadku moze wymagac zmian w ustawieniach
Jim mee Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 nie umiem określic co tu jest genialnego .. czy materiały , czy modelling czy oświetlenie .... ma to niesamowity chcarakter plastelinkowej scenki. Troche ten sss jest wdg mnie niepotrzebny , ale czuje sie taki niesamowity clay realizm. Ciekawe jak wyjdzie na końcu. Powodzenia.
Destroyer Napisano 22 Styczeń 2008 Autor Napisano 22 Styczeń 2008 Ania z dużym renderem wcale się nie męczyłem (jeszcze) w wolnej chwili pósciłem żeby zobaczyć jak tam detale wyglądają bo po małych prevkach to widac niewiele a SSS od poprzedniego razu nie ruszałem wcale tylko FG włączyłem co troche skóre rozjaśniło ale chyba w finale bez FG bede renderował bo inaczej nie udźwigę :) Gomez wiem że super realu nie ma ale powinno wystarczyc to co jest :) mateusz_s te przepalenia to od FG przy neonku a nie od świateł i w majce z tego co wiem nie ma rtakeigo wynalazku jak Logarytmic Exposure ;) igor_wsc thx, wiem ze troche kiełbasiaste :P ale nie będzie mega zbliżenia i dopiero teraz dałem im texturkę :) Jim mee hehe dzięki! :) też jestem niesamowicie ciekaw jak będzie to na końcu wyglądało :) ----------------------------- update at last :) całą noc nad tym siedziałem :) nie chce mi się nic pisać chyba pójde spać na kilka godzin bo oczy mi płoną żywym ogniem :P jeszcze textura twarzy i ide dalej z tym szitem :P btw tak to wątroba wisi mu na dłoni :D
Jonasz_Real Napisano 22 Styczeń 2008 Napisano 22 Styczeń 2008 hmmmmm....ta krew mnie nie przekonuje, wygląda raczej jak roztopiona plastelina albo wosk :) jak bym to na color map, walnął krew.
Ania Napisano 22 Styczeń 2008 Napisano 22 Styczeń 2008 Krew jest dużo za jasna, i trochę za mało przezroczysta.
mirach Napisano 22 Styczeń 2008 Napisano 22 Styczeń 2008 Przedewszystkim to krew za groba. Krew bardzo szybko sie rozlewa, dopiero kiedy zaczyna krzepnac robi jakas taka grubsza powloke. I przedewszystkim strasznie brudzi. Daj ciemniejszy kolor i pare warstw (zwlaszcza na koszuli) zeby nie bylo tak rownie podkolorowane.
Rekomendowane odpowiedzi