Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

cze, ostatnio dziubie sobie takie cos.. dosc wolno mi to idzie ale no wyniki;))

jak widac jest to tygrysek, a raczej narazie wanna tygrysa, na pierwszy ogien idzie jednak przerobka tej wanny na sturmtigera (roznia sie praktycznie tylko inna "wieza")

 

modeluje praktycznie cale zewnatrz i wewnatrz, docelowo chce zrobic krotka animke jak to sie wszystko w kupe sklada:)

z wnetrza zostalo masa elementow do zrobienia, ale najpierw ukoncze outside (niewiele juz zostalo)

 

tiger10.jpg

 

tiger20.jpg

 

tiger25.jpg

  • Odpowiedzi 48
  • Wyświetleń 5,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

eee... wow, szacunek, pozamiatałeś, i to jeszcze sturmtiger, mój ulubiony;D

Na takie pracki można sie patrzeć i patrzec:)

Napisano

nie mam pytań...

A właściwie mam: Spawy modelowane czy displacement/bump?

Napisano

normalnie to naładował tyle szczegółów że szok!

 

oby tak dalej... czekam na animacje... :D

Napisano
  • Autor

malo porobilem ale cos tam do przodu, dokonczylem elementy na przedniej scianie i pare pierdol z tylu

 

tiger26.jpg

 

tiger27.jpg

 

tiger28.jpg

 

tiger29.jpg

Napisano

Świetne.

Na płycie czołowej pancerza, nad wizjerem? jest jakiś dziwny cień.

Fanie by było jakbyś dorzucił jakiegoś szkopa dla oddania wielkości obiektu. Gratuluję samozaparcia :)

Napisano

Gratuluje, jest super.

 

I weź tu teraz czlowieku zacznij cos sobie modelowac...XD

 

Pozdrawiam!

Napisano

coraz lepiej, coraz lepiej... jedziesz dalej z tym koksem... :P

 

więcej detalu, bo wygląda jak jakieś low poly!!! :P

Napisano
  • Autor

polygonow to ma cos kolo 1mln aktualnie, z czego ponad polowa to kola i gasienice ;)

 

tutaj tekstura narazie piaskowa, pozniej bede robil w kamuflarzu

tiger30.jpg

Napisano

cudnie :) mam pytanie jak robiles w poprzednich renderach ten dircik ?:)

Napisano
  • Autor

update:

 

cos srednio widac blotko miedzy ogniwami.. ale przynajmniej wiem ze tam jest;d

 

tiger31.jpg

 

mapowanie i tekstura:

tiger32a.jpg

tiger33a.jpg

Napisano

No fajnie to wygląda.

Czegoś mi brakuje w tych teksturkach, ale nie wiem czego:P

P.S. Może to wina braku otoczenia.

Napisano

Myślę, że teksturze nieduży kontrast wyszedł by na zdrowie.

A tak to pełen wypas. :)

Napisano

Szczenę zamiotłem pod dywan :-)

A tak serio: bardzo ładnie wyszło. Nie wiem tylko czy gąsienice powinny być tego koloru, ale nie znam się, więc nie bież tej uwagi pod uwagę :-)))))

Napisano

no no pracuj dalej! :) coraz lepiej i mnie się podoba... ;)

 

fajnie wyszło...

 

jak robiłeś to maskowanie grzebieniem??? jest taki pędzel w ps który symuluje packę do kleju :P

Napisano

Pożądny model, ale od początku wydaje mnie się jakiś taki papierowy.

Czy proporcję są napewno dobre?

Jeżeli nikt wcześniej sie niedoczepił to pewnie ja mam jakieś zwidy :) ,ale tak mi to wygląda i nic na to nie poradzę :P

Napisano

floo - to jest zimmerit

a co do wykonania to pionier kiedyś pokazywał jak coś takiego zrobić

jest gdzieś na forum, albo poszukaj u everów

Napisano
  • Autor

ten akurat zrobilem vraydisplace;)) to jest plaska powierzchnia w maxie

 

a co do wymiarow,

wszystkie elementy powyzej 10cm (wielkosci) sa zrobione z dokladnoscia do 5mm ;))

a te mniejsze no coz;))

Napisano

Topek dzięki nie znam fachowej literatury. teraz już wiem o co biega...

 

uncle to już koniec? czy jeszcze coś będzie???

Napisano

no no ! fajnie to pokazałeś...

 

troszkę na dole zbytnio przypalony metal na gąsienicy...

 

poprzednia wersja maskowania była lepsza, bez tych znaczków...

Napisano

Po prostu Rewelka !!! Doskonałe modelowanie + świetne textury naprawdę aż miło patrzeć

floo ma rację poprzednie texturki (maskowanie) były lepsze ja się pod tym podpisuje

Pozdrawiam i życze Ci więcej takich świetnych prac

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności