adamkos Napisano 13 Grudzień 2002 Autor Napisano 13 Grudzień 2002 Terminator i jego najwiekszy przyjaciel -Assault cannon. Nad tym dzialem bawilismy sie razem z overflowed aka Pawlem Morawskim.
Anibal Napisano 13 Grudzień 2002 Napisano 13 Grudzień 2002 Fajne... Ale palce wygl±daj± jak Low-Poly, s± zbyt kanciaste. Bronia też fajna :P No, i ogólnie spox...
adamkos Napisano 15 Grudzień 2002 Autor Napisano 15 Grudzień 2002 Tutaj terminator + Lighting Calws - takie pazurki podlaczane pod baardzo wysokie napiecie, niestety mala niezgodnosc - terminator musi miec 2 takie rekawice, co wyklucza mozliwosc uzywania innych broni - dystansowych. ale w walce wrecz staje sie baaardzo groznym przeciwnikem, no chyba ze zostanie zaatakowany od gory albo od tylu... w kazdym razie w finalnej wersji bedzie mial 2 rekawice. dojdzie jeszcze tez pare detali przy pasie, a reka rzeczywiscie jest jeszcze low poly (ta przAssault Cannon), i takie tam pierdy...
saygon Napisano 15 Grudzień 2002 Napisano 15 Grudzień 2002 jak mam być szczery to bardziej przypadł mi do gustu biala wersja modelu(nie mozna by jej po prostu pobrudzić, pozdzirać farbę itd, ale zostawić bialawe) ale tak czy inazej to model jest rewelacyjny.
Gość User190 Napisano 15 Grudzień 2002 Napisano 15 Grudzień 2002 ...chyba sobie kupię tablet :-))) - fajna zabawa z tym plugiem musi być!
adamkos Napisano 18 Grudzień 2002 Autor Napisano 18 Grudzień 2002 maly updatecik - kolejne wnetrze, tym razem korytarz wewnatrz hulka. Ciasne klaustrofobiczne wnetrza utrudniaja sprawe terminatorom, jako ze liczne zaulki i korozja scian otwiera wiele nowych, nieoczekiwanych drog do ataku genokradom. Wnetrze modelowal overflowed, tekstury 50/50 overflowed i ja, oswietlenie moje.
saygon Napisano 19 Grudzień 2002 Napisano 19 Grudzień 2002 mamusiu dlaczego ja tak nie umeim :-(( ale tak na serio to dodaj jakies odbicie korytarza i może jakie¶ rozwalone ¶wiatło, tajk, żeby nie byl równomiernie oswietlony. a i jeszcze jedno pytanie ile lat siedzisz w 3d?
adamkos Napisano 19 Grudzień 2002 Autor Napisano 19 Grudzień 2002 oj nie wiem - dlugo juz bedzie. zaczalem kiedy na rynku bylo 3dstudio r3 dla dos. wlasciwie to troche wczesniej albo pozniej mialem przelotny romans z corel dream 3d, ze wzgled na to, ze on oferowal raytracing szkla, kiedy 3ds mialo raytracowane tylko cienie... ale. potem bylo 3dstudio r4, no a potem wszystkie maxy po kolei... i tak wlasciwie do dzisiaj, liznalem ostatnimi laty troche maya i xsi, ale maya nie przypadla mi do gustu, natomiast na xsi mam za slaby monitor i mnie oczy bola przy 60 Hz. Gdyby nie to, to bym sie pewnie przesiadl, ale tak pozostalem wierny maxiowi i nie zaluje w sumie...
kruk Napisano 20 Grudzień 2002 Napisano 20 Grudzień 2002 Originally posted by adamkos tutaj jasniejsze czesc ten porzedni, ciemniejszy bardziej mi sie podoba. jest w tym jakas zgroza. moze jakbyc dodal troche swiatla na krawedzie kolumn to by wystarczylo. a propo tego mecha-warrior, gdzie moge kupic minaturke ? haha fajna rzecz kruk
.overflowed Napisano 20 Grudzień 2002 Napisano 20 Grudzień 2002 Kolejny render wnetrza. Skrzyzowanie troche tunning w ps-ie.
azazel Napisano 20 Grudzień 2002 Napisano 20 Grudzień 2002 hmm co tu wiele gadac .. jak tak dalej pujdzie to 1 lokate masz jak w banku ... jak narazie nikt nie osiagnol takiego poziomu .. no moze obrucz Mustafy .. no ale twoje mi sie bardzej podoba ;D
sistena Napisano 28 Grudzień 2002 Napisano 28 Grudzień 2002 Jejuu to tez mi sie podobaa ale najładniejsze zrobil scorpi moim zdaniem :PPP ale to jest gitt ;) tez mi sie podoba :DDD SUPER:P Cmok :)
Bremen Napisano 28 Grudzień 2002 Napisano 28 Grudzień 2002 cool :D:D...tylko cos ten stwor jakis taki dziwny :D...ale marin czy ten robot jak zwal tak zwal git ! Zastanawia nie tylko czemu ta rdza czy cos tam jest az tak biale ?
modest Napisano 29 Grudzień 2002 Napisano 29 Grudzień 2002 spoko tylko na skrzyzowaniu drog usun ten stopien - mozna sie potknac :) reszta jest ok mam nadzieje, ze jeszcze cos tutaj wrzucisz w najblizszym czasie
adamkos Napisano 12 Styczeń 2003 Autor Napisano 12 Styczeń 2003 maly update - poniewaz stary genokrad byl zupelnie inny niz oryginal, wzialem sie za modelowanie nowego - ten mam nadzieje bardziej przypomina oryginal. model jeszcze nie jest skonczony... co chyba widac:)
Gotham Napisano 12 Styczeń 2003 Napisano 12 Styczeń 2003 No.... Teraz naprawdę wygląda jak genokrad. Nie mogę się doczekać updatu ;)
Bremen Napisano 12 Styczeń 2003 Napisano 12 Styczeń 2003 mnie zastanawia sposob poruszania sie tego genokrada ? Ale pozatym to ladniusko
bartonfink Napisano 12 Styczeń 2003 Napisano 12 Styczeń 2003 ten nowy genio ;) jest o niebo lepszy od poprzednika :D a porusza sie pewnie ruche posowisto zwrotnym ;)
Jedrush Napisano 12 Styczeń 2003 Napisano 12 Styczeń 2003 a mnie sie wydaje ze on bedzie mial tam nozki ... tam na dole .. bo przeciez niemialby takiego wgniecenia od tak sobie ?
KLICEK Napisano 13 Styczeń 2003 Napisano 13 Styczeń 2003 witam!! te doczepione przeszczepy to protezy ?? Obiekt jest super !!
boms Napisano 14 Styczeń 2003 Napisano 14 Styczeń 2003 very nice.. :) a co to jest takie pokrywajace jego cialko? jakas kamizelka, kubraczek, czy co? :) pozdroofki
Bacry Napisano 15 Styczeń 2003 Napisano 15 Styczeń 2003 Nie znam się na W40K ale to mi wygląda na szkielet, chitynkę czy coś w tym stylu. niektóre zwierzęta mają wystające na wierzch kości, więc pewnie tak też jest z genokradami. Fajne modele. Czekam na scene.
biglebowsky Napisano 15 Styczeń 2003 Napisano 15 Styczeń 2003 Faktycznie robi lepsze wrazenie niz poprzedni Genokard, chociaz ramiona wygladaja troche jak dodane na sile, i tak wypas. Biglebowsky ( nadrabiajacy forumowe zaleglosci)
boms Napisano 10 Luty 2003 Napisano 10 Luty 2003 G-sus Kriste! Aj hew tu sej aj em dipli imprest... Kip it ap!
Gotham Napisano 10 Luty 2003 Napisano 10 Luty 2003 ???? Dokładnie tak jak powiedział Dude. Cała postać jest zrobiona z wielką dbałością i naprawdę ma niesamowity styl... Ale te ręce tu nie pasują?!? Sam pancerz (rąk) wygląda przy reszcie zbyt sterylnie... A dłonie... Wypadają średnio i strasznie się wybijają na tle reszty. Ogólnie świetna robota.
saygon Napisano 10 Luty 2003 Napisano 10 Luty 2003 ja sie przyczepie do szpon( nie dloni) a mianowicie chodzi mi o to że moglyby one pełnić tylko rolę do kłócia, bo nie widze tam żadnych części umiożliwiajacych ich zginanie9 jednolita kosć). moze to zamierzone, ale mało funkcjonalne dla tego potworka. a co do reszty to zgadzam sie z bomsem
adamkos Napisano 12 Luty 2003 Autor Napisano 12 Luty 2003 jakas grafika przedstawiajaca wreszcie termity i geny na polu bitwy :)
wesoły Napisano 12 Luty 2003 Napisano 12 Luty 2003 co tu duzo mowic, pierwsze miejsce jak w banku, a jak nie to leb mi ucinajcie ;)
Crash Napisano 12 Luty 2003 Napisano 12 Luty 2003 wszystko na 5 z + tylko ze brakuje tu dynamiki i jakiejs sensowniejszej kompozycji, wyglada troche jak poustawiane figurki, chyba ze takie bylo zamierzenie.... really nice . Pozdrawiam
azazel Napisano 12 Luty 2003 Napisano 12 Luty 2003 tak modelin na 6 . texturki na 6 . swietlo 6 otoczenie tez na 6 .... ale ta rezyserja .. znaczy to wyglada jak gabunet figur woskowych .. niby wszystko jak zywe a jednak martwe .. moze wes walnij jakies widoczne wypadajace luski .. ogien z lufy .. no i troszke blura .. tak zeby wygladalo ze kamera tez sie rusza .. hmm no nie wiem .. twoja wola ..
Lucas Napisano 12 Luty 2003 Napisano 12 Luty 2003 Racja, brakuje dynamiki, postacie mają jakby neutralną postawę, niezbyt widać żeby ktoś atakował albo się bronił. Ale praca to wogóle jest genialna:) Pozdrawiam: Lucas
Scatmax Napisano 12 Luty 2003 Napisano 12 Luty 2003 Swietna praca ale takie ujecie kamery zdecydowanie nie przejdzie.Ja bym zrobil to tak:Kamere dal za tego goscia ktory stoj na srodku(tak zeby kamera patrzyla mniej wiecej wzdloz spluwy) no i niech on z niej strzela.A te genokrody ustawil bym tak zeby szly w strone kamery no i animowal kilka klatek dla motion blura.Aha no i jeszcze troche pochwal:) bardzo fajnie wyglada to swiatlo wpadajace do pomieszczenia przez okna po prostu genialny klimat.
boms Napisano 12 Luty 2003 Napisano 12 Luty 2003 jak dla mnie, jeszcze brakuje krwi... nie wiem, jaki kolor krwi maja genokrady, ale troche czerwieni (ew. zieleni) by sie przydala... poza tym, wydaje mi sie troche nienaturalnym, ze genokrady zdolalyby podejsc tak blisko kolesi uzbrojonych w miniguny... ogolnie zajebiscie, tez jestem za 1 m-scem pozdroofki
saygon Napisano 12 Luty 2003 Napisano 12 Luty 2003 otoczenier jest cholernie sterylne, tam jest tlko piodloga, opare kolumn i jakis wejscie co stalo sie z tymi tunelami?
Gotham Napisano 13 Luty 2003 Napisano 13 Luty 2003 Od razu na wstępie podkreślam fakt że hołduję zasadzie (jak i większość IMS) która głosi że gdy wiemy że kogoś stać na więcej to w pełni uzasadnione są nawet uszczypliwe (twarde) negatywne komentarze.... Na forum tak nie postępuje, bo wiem że to dużej ilości osób przeszkadza. Za dużo się chyba nagrałeś w figurkowego warhammera... Ta scena wygląda jak fragment planszy... Ot świetne figurki poustawiane w swoją stronę i robiące groźne miny... Ale od początku. Scena mi się bardzo podoba, oddaje klimat i jest niebanalna. Brakuje mi jedynie nierówności na podłożu i efektu głębi ostrości. Ale postacie... Powiedziałbym że w tym ujęciu nawet śmieszą... Wymodelowałeś je z dużą dbałością o szczegóły więc zbliżeń nie ma co się bać. Wręcz karygodne jest nie pokazanie ich w zbliżeniu. To już nie ma być prezentacja figurek jak wcześniej!!! Tu musisz uwypuklić to co ważne... To co jest zgodne z zamierzeniami. Zbuduj plany... Na pierwszym niech genokrad nabije się na naręczne ostrza żołnierza i będąc podniesionym dobiera się do jego twarzy (ponapinaj mu mięśnie niech się wyrywa z uścisku, niech będzie widać bul i żądze mordu). Dopiero gdy się uporasz z tym zbuduj w lekkim rozmyciu drugi plan, strzelającego drugiego żołnierza w jedną stronę a z drugiej rozmytego genokrada rzucającego mu się na plecy... Jakieś blaski po ścianach wystrzałów innych osób, cienie genokradów, po kątach w rozmyciu jeszcze inne postacie.... To jest tylko luźna propozycja... Pomysł. Teraz rusz głową i wykorzystaj potencjał scenki!!!
ramze Napisano 13 Luty 2003 Napisano 13 Luty 2003 zajebiste, nie ma co, tchnij trochę zycia w te potworasy i roboty, bo one jakieś takie niemrawe, chyba że celowo. Podoba mi sie bardzo. Badź kolega i zrób wideło tutoriala jak zrobiłeś potforasa albo jakiegoś innego robala :).
azazel Napisano 15 Luty 2003 Napisano 15 Luty 2003 no to moze zaczne od tej czerwonej plamy na zemi ... nie wiem czy to wisi lezy czy cieknie ?? bo to jakis nie okreslony teren ... aha i moze taki pomysl .. zebys ukazal walke 1/1 a nie nawaliles tych stworow i wsumie nie wiadomo co jest grane .. ?? to sa dobre modele .. a wiec mozesz zaryzuowac blisze ujecia .. no nie wiem co ci pradzic ale takj byc nie moze :P
Bremen Napisano 15 Luty 2003 Napisano 15 Luty 2003 TO powiem tak...teraz ten ogien wojny mniej wiecej widac ale ja to widze tak...niech jeden z tych marines walczy golymi piesciami (mniej wiecej tak jak pokazales :P \'zaznaczam mniej wiecej ale dopiescic trza\') a np. drogi laduje w inne genokrady (czy co to za robale) z tej pukawki :P
Lucas Napisano 16 Luty 2003 Napisano 16 Luty 2003 Czy te stworki umieją skakać? Jeśli tak to mógłbyś zrobić ujęcie zza pleców żołnierza (tak przez ramię ale żeby było widać całego) i stworka skaczącego prosto na niego i może jeszcze jakiegoś drugiego żołnierza gdzieś dalej, nawalającego do niego ze spluwy.
Gotham Napisano 16 Luty 2003 Napisano 16 Luty 2003 Postacie wyglądają dużo lepiej. Chociaż to jeszcze nie to.... Ale ten genokrad na plecach wyszedł na 5+! Ten po lewej fajnie oberwał, ale to już nie taka jakość. Może dać mu jednak szanse? Hmmm, może niech zabija tego po prawej salwą z broni + ten na plecach? W tedy ten polewej by odpadł, ale jedna parka była by zrobiona.
SiD Napisano 21 Luty 2003 Napisano 21 Luty 2003 Ciekawe mordobicie heh Mortal Kombat 2003 jeden wchodzi reszta niezyje buahaha ładny efect ale jakis nie wyrazny hehe Nie krytykuje ale sma sie przyjzyj moze ciom
adamkos Napisano 26 Luty 2003 Autor Napisano 26 Luty 2003 Witam wszystkich, prawdopodobnie juz musztarda po obiedzie, ale dokladam jeszcze render hybrydy - stadium przejsciowego pomiedzy zainfekowanym czlowiekiem a genokradem. Sa to istoty czesciowo ludzkie, ale calkowicie posluszne genokradom - wystepuja w roznych fazach niektore sa bardzo podobne do ludzi inne to prawie czyste genokrady. niektore potrafia uzywac broni.
boms Napisano 26 Luty 2003 Napisano 26 Luty 2003 aaaaaaaaaaa.... jestem zdruzgotany!! :o nie wiem, co powiedziec... moze tylko tyle, ze podoba mi sie, ze postac jest niesymetryczna... pozdroofki
SiD Napisano 26 Luty 2003 Napisano 26 Luty 2003 Nie powiem nic ale kurde dodałes mi ptaszka hehe Ładny kolo albysmy jakies majtochy załorzył czy cos takiego hihihihih
Gotham Napisano 26 Luty 2003 Napisano 26 Luty 2003 Hi, Waaaa, model naprawde ekstra. I zadnej cenzury mi tu nie robic! Twoje rzezby sa naprawde niesamowite. Szkoda ze ich nie teksturujesz, ale i tak robia kolosalne wrazenie. BTW. Co do twojego pytania.... Uczestniczysz w konkursie a regulaminu nie znasz??? Oj, nieladnie, nieladnie...
adamkos Napisano 26 Luty 2003 Autor Napisano 26 Luty 2003 czasami wole pobawic sie swiatlem i pozwolic mu namalowac swoja teksture. poza tym wiekszosc tekstur, ktore widze psuje model, a nie go poprawia. wyznaje technike minimalistyczna w tych sprawach :) jak trzeba to maluje teksture vide spacehulk na cg-talku - ale czasami pozwalam swiatlu poprostu robic swoje. czasami czesc modeli ma w pewnym momencie malowane tekstury dla displace\'a - chociaz robie to dopiero kiedy siatka jest juz na tyle skomplikowana, ze deform paint nie dziala :) wiekszosc ludzi i tak chwali tekstury :) ktorych nie ma :)) pozdr! kos P.S. Co do regulaminu, to ja sie juz pogubilem w zmianach :) moze od nastepnej bitwy zaczne przestrzegac jak juz sie wszystko wyklaruje :)
Rekomendowane odpowiedzi