Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 125
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Tutaj terminator + Lighting Calws - takie pazurki podlaczane pod baardzo wysokie napiecie, niestety mala niezgodnosc - terminator musi miec 2 takie rekawice, co wyklucza mozliwosc uzywania innych broni - dystansowych. ale w walce wrecz staje sie baaardzo groznym przeciwnikem, no chyba ze zostanie zaatakowany od gory albo od tylu... w kazdym razie w finalnej wersji bedzie mial 2 rekawice. dojdzie jeszcze tez pare detali przy pasie, a reka rzeczywiscie jest jeszcze low poly (ta przAssault Cannon), i takie tam pierdy...

Napisano

jak mam być szczery to bardziej przypadł mi do gustu biala wersja modelu(nie mozna by jej po prostu pobrudzić, pozdzirać farbę itd, ale zostawić bialawe)

ale tak czy inazej to model jest rewelacyjny.

Napisano

...chyba sobie kupię tablet :-))) - fajna zabawa z tym plugiem musi być!

Napisano

maly updatecik - kolejne wnetrze, tym razem korytarz wewnatrz hulka. Ciasne klaustrofobiczne wnetrza utrudniaja sprawe terminatorom, jako ze liczne zaulki i korozja scian otwiera wiele nowych, nieoczekiwanych drog do ataku genokradom. Wnetrze modelowal overflowed, tekstury 50/50 overflowed i ja, oswietlenie moje.

Napisano

mamusiu dlaczego ja tak nie umeim :-(( ale tak na serio to dodaj jakies odbicie korytarza i może jakie¶ rozwalone ¶wiatło, tajk, żeby nie byl równomiernie oswietlony. a i jeszcze jedno pytanie ile lat siedzisz w 3d?

Napisano

oj nie wiem - dlugo juz bedzie. zaczalem kiedy na rynku bylo 3dstudio r3 dla dos. wlasciwie to troche wczesniej albo pozniej mialem przelotny romans z corel dream 3d, ze wzgled na to, ze on oferowal raytracing szkla, kiedy 3ds mialo raytracowane tylko cienie... ale. potem bylo 3dstudio r4, no a potem wszystkie maxy po kolei... i tak wlasciwie do dzisiaj, liznalem ostatnimi laty troche maya i xsi, ale maya nie przypadla mi do gustu, natomiast na xsi mam za slaby monitor i mnie oczy bola przy 60 Hz. Gdyby nie to, to bym sie pewnie przesiadl, ale tak pozostalem wierny maxiowi i nie zaluje w sumie...

Napisano
Originally posted by adamkos

tutaj jasniejsze

 

czesc

ten porzedni, ciemniejszy bardziej mi sie podoba. jest w tym jakas zgroza.

moze jakbyc dodal troche swiatla na krawedzie kolumn to by wystarczylo.

a propo tego mecha-warrior, gdzie moge kupic minaturke ?

haha

fajna rzecz

kruk

Napisano

hmm co tu wiele gadac .. jak tak dalej pujdzie to 1 lokate masz jak w banku ... jak narazie nikt nie osiagnol takiego poziomu .. no moze obrucz Mustafy .. no ale twoje mi sie bardzej podoba ;D

Napisano

cool :D:D...tylko cos ten stwor jakis taki dziwny :D...ale marin czy ten robot jak zwal tak zwal git ! Zastanawia nie tylko czemu ta rdza czy cos tam jest az tak biale ?

Napisano

spoko

tylko na skrzyzowaniu drog usun ten stopien - mozna sie potknac :)

reszta jest ok

mam nadzieje, ze jeszcze cos tutaj wrzucisz w najblizszym czasie

Napisano

maly update - poniewaz stary genokrad byl zupelnie inny niz oryginal, wzialem sie za modelowanie nowego - ten mam nadzieje bardziej przypomina oryginal. model jeszcze nie jest skonczony... co chyba widac:)

Napisano

Nie znam się na W40K ale to mi wygląda na szkielet, chitynkę czy coś w tym stylu. niektóre zwierzęta mają wystające na wierzch kości, więc pewnie tak też jest z genokradami.

Fajne modele.

Czekam na scene.

Napisano

???? Dokładnie tak jak powiedział Dude. Cała postać jest zrobiona z wielką dbałością i naprawdę ma niesamowity styl... Ale te ręce tu nie pasują?!? Sam pancerz (rąk) wygląda przy reszcie zbyt sterylnie... A dłonie... Wypadają średnio i strasznie się wybijają na tle reszty.

 

Ogólnie świetna robota.

Napisano

ja sie przyczepie do szpon( nie dloni) a mianowicie chodzi mi o to że moglyby one pełnić tylko rolę do kłócia, bo nie widze tam żadnych części umiożliwiajacych ich zginanie9 jednolita kosć). moze to zamierzone, ale mało funkcjonalne dla tego potworka. a co do reszty to zgadzam sie z bomsem

Napisano

wszystko na 5 z + tylko ze brakuje tu dynamiki i jakiejs sensowniejszej kompozycji, wyglada troche jak poustawiane figurki, chyba ze takie bylo zamierzenie.... really nice . Pozdrawiam

Napisano

tak modelin na 6 . texturki na 6 . swietlo 6 otoczenie tez na 6 .... ale ta rezyserja .. znaczy to wyglada jak gabunet figur woskowych .. niby wszystko jak zywe a jednak martwe .. moze wes walnij jakies widoczne wypadajace luski .. ogien z lufy .. no i troszke blura .. tak zeby wygladalo ze kamera tez sie rusza .. hmm no nie wiem .. twoja wola ..

Napisano

Racja, brakuje dynamiki, postacie mają jakby neutralną postawę, niezbyt widać żeby ktoś atakował albo się bronił. Ale praca to wogóle jest genialna:)

 

Pozdrawiam: Lucas

Napisano

Swietna praca ale takie ujecie kamery zdecydowanie nie przejdzie.Ja bym zrobil to tak:Kamere dal za tego goscia ktory stoj na srodku(tak zeby kamera patrzyla mniej wiecej wzdloz spluwy) no i niech on z niej strzela.A te genokrody ustawil bym tak zeby szly w strone kamery no i animowal kilka klatek dla motion blura.Aha no i jeszcze troche pochwal:) bardzo fajnie wyglada to swiatlo wpadajace do pomieszczenia przez okna po prostu genialny klimat.

Napisano

jak dla mnie, jeszcze brakuje krwi... nie wiem, jaki kolor krwi maja genokrady, ale troche czerwieni (ew. zieleni) by sie przydala...

 

poza tym, wydaje mi sie troche nienaturalnym, ze genokrady zdolalyby podejsc tak blisko kolesi uzbrojonych w miniguny...

 

ogolnie zajebiscie,

tez jestem za 1 m-scem

 

pozdroofki

Napisano

Od razu na wstępie podkreślam fakt że hołduję zasadzie (jak i większość IMS) która głosi że gdy wiemy że kogoś stać na więcej to w pełni uzasadnione są nawet uszczypliwe (twarde) negatywne komentarze.... Na forum tak nie postępuje, bo wiem że to dużej ilości osób przeszkadza.

 

 

 

Za dużo się chyba nagrałeś w figurkowego warhammera... Ta scena wygląda jak fragment planszy... Ot świetne figurki poustawiane w swoją stronę i robiące groźne miny...

 

Ale od początku. Scena mi się bardzo podoba, oddaje klimat i jest niebanalna. Brakuje mi jedynie nierówności na podłożu i efektu głębi ostrości.

 

Ale postacie... Powiedziałbym że w tym ujęciu nawet śmieszą...

 

Wymodelowałeś je z dużą dbałością o szczegóły więc zbliżeń nie ma co się bać. Wręcz karygodne jest nie pokazanie ich w zbliżeniu. To już nie ma być prezentacja figurek jak wcześniej!!! Tu musisz uwypuklić to co ważne... To co jest zgodne z zamierzeniami. Zbuduj plany... Na pierwszym niech genokrad nabije się na naręczne ostrza żołnierza i będąc podniesionym dobiera się do jego twarzy (ponapinaj mu mięśnie niech się wyrywa z uścisku, niech będzie widać bul i żądze mordu). Dopiero gdy się uporasz z tym zbuduj w lekkim rozmyciu drugi plan, strzelającego drugiego żołnierza w jedną stronę a z drugiej rozmytego genokrada rzucającego mu się na plecy... Jakieś blaski po ścianach wystrzałów innych osób, cienie genokradów, po kątach w rozmyciu jeszcze inne postacie....

 

To jest tylko luźna propozycja... Pomysł. Teraz rusz głową i wykorzystaj potencjał scenki!!!

Napisano

zajebiste, nie ma co, tchnij trochę zycia w te potworasy i roboty, bo one jakieś takie niemrawe, chyba że celowo. Podoba mi sie bardzo. Badź kolega i zrób wideło tutoriala jak zrobiłeś potforasa albo jakiegoś innego robala :).

Napisano

no to moze zaczne od tej czerwonej plamy na zemi ... nie wiem czy to wisi lezy czy cieknie ?? bo to jakis nie okreslony teren ... aha i moze taki pomysl .. zebys ukazal walke 1/1 a nie nawaliles tych stworow i wsumie nie wiadomo co jest grane .. ?? to sa dobre modele .. a wiec mozesz zaryzuowac blisze ujecia .. no nie wiem co ci pradzic ale takj byc nie moze :P

Napisano

TO powiem tak...teraz ten ogien wojny mniej wiecej widac ale ja to widze tak...niech jeden z tych marines walczy golymi piesciami (mniej wiecej tak jak pokazales :P \'zaznaczam mniej wiecej ale dopiescic trza\') a np. drogi laduje w inne genokrady (czy co to za robale) z tej pukawki :P

Napisano

Czy te stworki umieją skakać? Jeśli tak to mógłbyś zrobić ujęcie zza pleców żołnierza (tak przez ramię ale żeby było widać całego) i stworka skaczącego prosto na niego i może jeszcze jakiegoś drugiego żołnierza gdzieś dalej, nawalającego do niego ze spluwy.

Napisano

Postacie wyglądają dużo lepiej.

 

Chociaż to jeszcze nie to.... Ale ten genokrad na plecach wyszedł na 5+!

 

Ten po lewej fajnie oberwał, ale to już nie taka jakość.

 

Może dać mu jednak szanse? Hmmm, może niech zabija tego po prawej salwą z broni + ten na plecach? W tedy ten polewej by odpadł, ale jedna parka była by zrobiona.

Napisano

Ciekawe mordobicie heh Mortal Kombat 2003 jeden wchodzi reszta niezyje buahaha

ładny efect ale jakis nie wyrazny hehe Nie krytykuje ale sma sie przyjzyj moze ciom

Napisano

Witam wszystkich, prawdopodobnie juz musztarda po obiedzie, ale dokladam jeszcze render hybrydy - stadium przejsciowego pomiedzy zainfekowanym czlowiekiem a genokradem. Sa to istoty czesciowo ludzkie, ale calkowicie posluszne genokradom - wystepuja w roznych fazach niektore sa bardzo podobne do ludzi inne to prawie czyste genokrady. niektore potrafia uzywac broni.

Napisano

aaaaaaaaaaa.... jestem zdruzgotany!! :o

nie wiem, co powiedziec... moze tylko tyle, ze podoba mi sie, ze postac jest niesymetryczna...

 

pozdroofki

Napisano

Nie powiem nic ale kurde dodałes mi ptaszka hehe Ładny kolo albysmy jakies majtochy załorzył czy cos takiego

hihihihih

Napisano

Hi,

 

Waaaa, model naprawde ekstra. I zadnej cenzury mi tu nie robic!

 

Twoje rzezby sa naprawde niesamowite. Szkoda ze ich nie teksturujesz, ale i tak robia kolosalne wrazenie.

 

BTW. Co do twojego pytania.... Uczestniczysz w konkursie a regulaminu nie znasz??? Oj, nieladnie, nieladnie...

Napisano

czasami wole pobawic sie swiatlem i pozwolic mu namalowac swoja teksture. poza tym wiekszosc tekstur, ktore widze psuje model, a nie go poprawia. wyznaje technike minimalistyczna w tych sprawach :) jak trzeba to maluje teksture vide spacehulk na cg-talku - ale czasami pozwalam swiatlu poprostu robic swoje. czasami czesc modeli ma w pewnym momencie malowane tekstury dla displace\'a - chociaz robie to dopiero kiedy siatka jest juz na tyle skomplikowana, ze deform paint nie dziala :) wiekszosc ludzi i tak chwali tekstury :) ktorych nie ma :))

 

pozdr! kos

 

P.S. Co do regulaminu, to ja sie juz pogubilem w zmianach :) moze od nastepnej bitwy zaczne przestrzegac jak juz sie wszystko wyklaruje :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności