Skocz do zawartości

Postac 3D: Postacie - nauka anatomii (uwaga! - ptak)


Gomez

Rekomendowane odpowiedzi

Coś dziwnego dzieje się z dłonią na ostatnim "ujęciu" tzn dłoń zgina się w nadgarstku a potem dopiero przy palcach a u Ciebie jest jakiś dziwny garb na górnej części dłoni miedzy palcami a nadgarstkiem. Tyle wypatrzyłem a poza tym jest całkiem spoko. Baza z zsphere? bo palce u stopy jakoś dziwnie rozstawione. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 109
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Witka. Hmm wydaje mi sie, ze kosc udowa jest git.. tylko piszczelowa jest za krotka. No i te stopy takie malenkie to poteguje jakos wrazenie jakby to byl nie wiadomo jaki skrot perspektywiczny. Troche z plecami powalczyc musisz.. ale jak sadze jeszcze sie za nie nie zabrales. Okolice zeber.. tam troche cos nie teges. Okolice lokci, tam z miesniami musisz powalczyc dokladniej. Przedramie wydaje sie byc odrobine za krotkie. Palce w nadgarstkach za chude i palec wskazujacy za krotki.. ale ciezko powiedziec przy takiej perspektywie. Oglonie calkiem spoko wyglada.. ale troche musisz jeszcze podziubac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza jak poza - klasyczna. Mięśnie ud i pleców za mało "wypracowane" (chyba że brał tylko na klatę i brzuch ;) ). Na pozie nr 2 za bardzo kość piszczelowa się wyróżnia, ale to tylko moje zdanie. Podejrzewam że to etap pracy, i dlatego tak to wszystko wygląda. Co do wcześniejszych prac odkrywczy nie będę - extra. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomala - tak, baza z zsphere. Ostatnio tak wlasnie robie, problem jest tylko z dlonmi bo palce wygladaja jak grabie.

gawel - masz racje z zebrami, dzieki

mafida, adam_m, Idaho - dzieki

marcin wuu - cos tam poprawilem.

SUPER_OKO - no bede jeszcze dziubac. Rzuc okiem na plecy :)

ttaaddeekk - no tak to chyba bylo w tamtych czasach ;)

 

diadomenes02tr1.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gawel - tak, rzezbie bez symetrii od poczatku. Nie da sie inaczej, tutaj nie ma symetrii :) Ta ostra krawedz jest taka na refce rzezby, moze ciut mniej ostra.

 

Matys, Tomala - dzieki, wlasnie chodzi mi o to zeby nie wszystkie miesnie jednakowo podkreslac, zwlaszcza jesli jedne sa rozluznione a inne spiete. Czy dobrze to wyjdzie? Zobaczymy na koncu.

 

Nogi chyba juz skonczone, moze jakies szczegoliki jeszcze poprawie.

diadomenes03dp2.th.jpg

diadomenes031mm2.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ha tu Cię mam. Nogi skończone !? ;)

Progres jest ale .... przyjrzyj się nogom, zwłaszcza pierwsze ujęcie i widać to na ostatnim. Kolano, ścięgna, piszczel - a gdzie skóra ? Nikt tak umięśniony (nabity wodą) nie ma zbudowanych nóg -ale to tylko moje zdanie. Skojarzyło mi się z referkami z http://www.posemaniacs.com/ stąd moja uwaga.

Aha i mały detal - sutki.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

glowa jest bardzo nie poprawnia :)

najbardziej widac to na widoku z prawej... za szybko poszedles w detal wlosow pierw trzeba bylo popracowac na krztaltem glowy :) popracujesz ? ;)

wlosy mimo detalu i zludzenia "ladnosci" wygladaja strasznie plasko i nie maja fajnego (jak na referce) krztaltu :)

 

o szyji i uchy byla mowa wiec nic nie mowie

 

pokaz widok taki jaki jest na referce wydaje sie, ze klatka piersiowa za szeroka i ogolnie od pasa w gore dziwnie wyglada :)

tyle odemnie

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DonJakub - niczego innego sie po tobie nie spodziewalem :P

 

marcin wuu - dzieki, oblukam.

 

adam_m - dzieki, nie zauwazylem tego

 

nielot - popracuje ;) Jak cos jest niepoprawnie to mow ale nad podobienstwem twarzy nie zamierzam sie pastwic :) Powiedz konkretnie co widzisz. Chodzi ci o twarz czy o czache?

Wlosy jeszcze pomecze. Klata czasami wydaje mi sie za szeroka ale jak odwracam model do gory nogami to wyglada ok. Klata na pewno jest za bardzo wypchnieta do przodu w porownaniu z rzezba.

O szyi nikt nie mowil chyba, tylko o obojczyku.

 

diadomenes041hj8.th.jpgdiadomenes042me9.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za obrazki :)

wiec tak:

w widoku z prawie boku rzuchwa ma zly krztal i jest za krotka

nad lukami brwiowymi trzeba (wypadalo by ?) popracowac gdyz teraz sa bez wyrazu "nienaturalne"

 

nos ma dziwny krztal

dziurka w nosie trzeba nadac krztalu

nad krztaltem glowy tez przydaloby sie popracowac

usta okolice i broda bezwyrazu plasko strasznie

no i czacha nad "opaska" za mala czyli wlosy za plasko tak jak napisalem wczesniej :)

dolna powieka oka jest za daleko do przodu wiem, ze sie nie wzorujesz idealnie na glowie ale takie rzezby maja przewaznie gorna powieke bardziej do przodu niz dolna

odnosnie szyji to miesnie maja inny krztalt u ciebie ida w druga strone niz powinny

przy uchu jest za duzo masy powinno byc jej mniej (nie na wlosach a nizej od wlosow)

 

odnosnie ciala to teraz wyszlo, ze masz proporcje troche inne i chyba gorzej wygladajace

mianowicie glowa za mala i za waska,za szeroka trzebaby ja za pomoca move troche poprzesuwac

obojczyk zle wygiety

brzuch (ponizej klatki piersiowej) powinien byc troche szerszy tam gdzie sa rzebra powinien byc lekki luk a u ciebie idzie prosto

miesnie brzucha za waskie

nogi za chude

 

ok narazie tyle mozna by jeszcze troche wymienic ale nie wiem jak to opisac a rysowac mi sie nie che :P

 

pzodrawiam i sorki za wytykanie "bledow" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko, dzieki :)

tylko tego nie rozumiem "odnosnie szyji to miesnie maja inny krztalt u ciebie ida w druga strone niz powinny"

 

Taki relaksik popoludniowy, chcialem sprawdzic czy na szybko wymysle i zrobie cos fajnego.

 

speedvenom01rj8.jpg

speedvenom02mx5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm jak dla mnie ten ostatni model to jakas radosna tworczosc i raczej nieciekawy, jak model jest przemyslany i od kazdej strony dopiszczony to robi wrazenie i napewno bedzie sie podobal a tutaj masz jakies przypadkowe pociagniecia brushem, anoatomicznie to nijak nie trzyma sie kupy.... :-( poprzednie modele lepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KLICEK pokombinuje, dzieki

gawel72 dzieki, moze cie rozczaruje ale uzywam standard zwykle z alfa 49 i pincha, czasem zmieniam krzywa zwlaszcza jak robie wglebienia, no i smooth. Czasem inflat. To tyle :)

 

Deko zmienilem, glownie biodra zwezilem i barki.

hulk02ig8.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie w 2009 roku :)

Babcia na referce była tak właśnie niesymetrycznie pomarszczona. Refkę mam tylko z przodu tak więc wygląd głębokich zmarszczek z boku to improwizacja. Sam czułem że trochę to dziwnie wygląda ale na razie nie mam pomysłu jak to poprawić.

Do murzyna wrócę, zacząłem robić mu ciało.

Siatka do obu poprzednich głów jest taka sama, 4 zsphery.

siatkafd8.th.jpg

 

Potrzebuję waszej oceny. Robię dzieciaka z konceptu JakkaSa. Coś jest nie tak z rękonogami, wydaje mi się że bez nich wygląda dużo lepiej. Na koncepcie są ok. Zmieniłem je i chyba coś skaszaniłem.

 

kid01in8.jpg

kid02ch3.th.jpgkid03zy3.th.jpgmonstersk11909cid0.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na koncepcie te rękonogi są delikatniejsze na odcinku ramienia a grubsze na przegubach. Moim zdaniem wygląda to naturalniej i ciekawiej. U Ciebie te kończyny są niemal jednakowo grube na całej długości. Co do ogólnych proporcji to odrobinę pomniejszył bym głowę a powiększył rękonogi jeśli ma być zgodne z konceptem. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności