Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Coś dziwnego dzieje się z dłonią na ostatnim "ujęciu" tzn dłoń zgina się w nadgarstku a potem dopiero przy palcach a u Ciebie jest jakiś dziwny garb na górnej części dłoni miedzy palcami a nadgarstkiem. Tyle wypatrzyłem a poza tym jest całkiem spoko. Baza z zsphere? bo palce u stopy jakoś dziwnie rozstawione. Pozdro

  • Odpowiedzi 109
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Uda moim zdaniem za długie i te tylne mięśnie między żebrowe powinny chyba być skierowane w górę jak te początkowe. A po za tym to nawet fajnie! ;P

Napisano

bardzo fajnie że bierzesz refki z klasyki a nie z wyrenderowanych herosów.

jedna uwaga na tym etapie - mięśnie zębate powinny się zazębiać :) u ciebie trochę się rozmijają...

Napisano

Witka. Hmm wydaje mi sie, ze kosc udowa jest git.. tylko piszczelowa jest za krotka. No i te stopy takie malenkie to poteguje jakos wrazenie jakby to byl nie wiadomo jaki skrot perspektywiczny. Troche z plecami powalczyc musisz.. ale jak sadze jeszcze sie za nie nie zabrales. Okolice zeber.. tam troche cos nie teges. Okolice lokci, tam z miesniami musisz powalczyc dokladniej. Przedramie wydaje sie byc odrobine za krotkie. Palce w nadgarstkach za chude i palec wskazujacy za krotki.. ale ciezko powiedziec przy takiej perspektywie. Oglonie calkiem spoko wyglada.. ale troche musisz jeszcze podziubac.

Napisano

Poza jak poza - klasyczna. Mięśnie ud i pleców za mało "wypracowane" (chyba że brał tylko na klatę i brzuch ;) ). Na pozie nr 2 za bardzo kość piszczelowa się wyróżnia, ale to tylko moje zdanie. Podejrzewam że to etap pracy, i dlatego tak to wszystko wygląda. Co do wcześniejszych prac odkrywczy nie będę - extra. Pozdrawiam

Napisano

Tomala - tak, baza z zsphere. Ostatnio tak wlasnie robie, problem jest tylko z dlonmi bo palce wygladaja jak grabie.

gawel - masz racje z zebrami, dzieki

mafida, adam_m, Idaho - dzieki

marcin wuu - cos tam poprawilem.

SUPER_OKO - no bede jeszcze dziubac. Rzuc okiem na plecy :)

ttaaddeekk - no tak to chyba bylo w tamtych czasach ;)

 

diadomenes02tr1.th.jpg

Napisano

Teraz jest bardzo fajnie! tylko zastanawiam się czy te przejście na środku z brzucha do krocza powinno być takie ostre. No i pytanie? Obydwie strony modelu skulptujesz osobno?

Napisano

Matys dobrze mówi jest bardzo dobrze, podoba mi się to że nie przerysowałeś mięśni tak bardzo jak to najczęściej ludzie robią jeszcze popracuj na głową i będzie super.

Napisano

gawel - tak, rzezbie bez symetrii od poczatku. Nie da sie inaczej, tutaj nie ma symetrii :) Ta ostra krawedz jest taka na refce rzezby, moze ciut mniej ostra.

 

Matys, Tomala - dzieki, wlasnie chodzi mi o to zeby nie wszystkie miesnie jednakowo podkreslac, zwlaszcza jesli jedne sa rozluznione a inne spiete. Czy dobrze to wyjdzie? Zobaczymy na koncu.

 

Nogi chyba juz skonczone, moze jakies szczegoliki jeszcze poprawie.

diadomenes03dp2.th.jpg

diadomenes031mm2.th.jpg

Napisano

Ha tu Cię mam. Nogi skończone !? ;)

Progres jest ale .... przyjrzyj się nogom, zwłaszcza pierwsze ujęcie i widać to na ostatnim. Kolano, ścięgna, piszczel - a gdzie skóra ? Nikt tak umięśniony (nabity wodą) nie ma zbudowanych nóg -ale to tylko moje zdanie. Skojarzyło mi się z referkami z http://www.posemaniacs.com/ stąd moja uwaga.

Aha i mały detal - sutki.

Pozdrawiam

Napisano

świetne włosy gomez rządzisz! ale na tym zbliżeniu jakoś dziwnie wygląda obojczyk - a właściwie połączenie obojczyka z mięśniem naramiennym i ten dziwny grzbiecik między obojczykiem a trapezem?

Napisano

glowa jest bardzo nie poprawnia :)

najbardziej widac to na widoku z prawej... za szybko poszedles w detal wlosow pierw trzeba bylo popracowac na krztaltem glowy :) popracujesz ? ;)

wlosy mimo detalu i zludzenia "ladnosci" wygladaja strasznie plasko i nie maja fajnego (jak na referce) krztaltu :)

 

o szyji i uchy byla mowa wiec nic nie mowie

 

pokaz widok taki jaki jest na referce wydaje sie, ze klatka piersiowa za szeroka i ogolnie od pasa w gore dziwnie wyglada :)

tyle odemnie

pozdro

Napisano

DonJakub - niczego innego sie po tobie nie spodziewalem :P

 

marcin wuu - dzieki, oblukam.

 

adam_m - dzieki, nie zauwazylem tego

 

nielot - popracuje ;) Jak cos jest niepoprawnie to mow ale nad podobienstwem twarzy nie zamierzam sie pastwic :) Powiedz konkretnie co widzisz. Chodzi ci o twarz czy o czache?

Wlosy jeszcze pomecze. Klata czasami wydaje mi sie za szeroka ale jak odwracam model do gory nogami to wyglada ok. Klata na pewno jest za bardzo wypchnieta do przodu w porownaniu z rzezba.

O szyi nikt nie mowil chyba, tylko o obojczyku.

 

diadomenes041hj8.th.jpgdiadomenes042me9.th.jpg

Napisano

dzieki za obrazki :)

wiec tak:

w widoku z prawie boku rzuchwa ma zly krztal i jest za krotka

nad lukami brwiowymi trzeba (wypadalo by ?) popracowac gdyz teraz sa bez wyrazu "nienaturalne"

 

nos ma dziwny krztal

dziurka w nosie trzeba nadac krztalu

nad krztaltem glowy tez przydaloby sie popracowac

usta okolice i broda bezwyrazu plasko strasznie

no i czacha nad "opaska" za mala czyli wlosy za plasko tak jak napisalem wczesniej :)

dolna powieka oka jest za daleko do przodu wiem, ze sie nie wzorujesz idealnie na glowie ale takie rzezby maja przewaznie gorna powieke bardziej do przodu niz dolna

odnosnie szyji to miesnie maja inny krztalt u ciebie ida w druga strone niz powinny

przy uchu jest za duzo masy powinno byc jej mniej (nie na wlosach a nizej od wlosow)

 

odnosnie ciala to teraz wyszlo, ze masz proporcje troche inne i chyba gorzej wygladajace

mianowicie glowa za mala i za waska,za szeroka trzebaby ja za pomoca move troche poprzesuwac

obojczyk zle wygiety

brzuch (ponizej klatki piersiowej) powinien byc troche szerszy tam gdzie sa rzebra powinien byc lekki luk a u ciebie idzie prosto

miesnie brzucha za waskie

nogi za chude

 

ok narazie tyle mozna by jeszcze troche wymienic ale nie wiem jak to opisac a rysowac mi sie nie che :P

 

pzodrawiam i sorki za wytykanie "bledow" :)

Napisano

Spoko, dzieki :)

tylko tego nie rozumiem "odnosnie szyji to miesnie maja inny krztalt u ciebie ida w druga strone niz powinny"

 

Taki relaksik popoludniowy, chcialem sprawdzic czy na szybko wymysle i zrobie cos fajnego.

 

speedvenom01rj8.jpg

speedvenom02mx5.jpg

Napisano

hmm jak dla mnie ten ostatni model to jakas radosna tworczosc i raczej nieciekawy, jak model jest przemyslany i od kazdej strony dopiszczony to robi wrazenie i napewno bedzie sie podobal a tutaj masz jakies przypadkowe pociagniecia brushem, anoatomicznie to nijak nie trzyma sie kupy.... :-( poprzednie modele lepsze.

Napisano

hmm wiesz co jako ze generalnie wyglada to fajnie, to bardziej przypomina mi to wkurzonego ruskiego wojownika, niz hulka moze jednak warto cos potestowac z sama bryla? sculpcik jak zawsze super :)

Napisano

KLICEK pokombinuje, dzieki

gawel72 dzieki, moze cie rozczaruje ale uzywam standard zwykle z alfa 49 i pincha, czasem zmieniam krzywa zwlaszcza jak robie wglebienia, no i smooth. Czasem inflat. To tyle :)

 

Deko zmienilem, glownie biodra zwezilem i barki.

hulk02ig8.th.jpg

Napisano

Modelik fajny tylko pierwsze co zauważyłem to ucho. Jest trochę za mocno wyciągnięte do góry :D jak u elfa. Chyba, że to jest elf albo to nie człowiek :) Byś musiał trochę je zwę żyć.

Pozdrawiam

Vega

Napisano

Vega tak, masz rację. To tak miało być ale czy był to dobry pomysł to już inna sprawa ;)

 

 

Do tego będzie detal tylko jakieś świeże spojrzenie by się przydało.

 

nyga01oh1.jpg

nyga02am2.jpg

Napisano

Jeżeli chodzi o modelowanie to nie zbyt wiele mam do powiedzenia ze wzgędu na brak doświadczenia i wiedzy na ten temat. Oczy jednak mam i mogę powiedzieć, że ostatni model głowy wyszedł bardzo fajnie, twarz ma swój charakter, a i wygląda bardzo fajnie.

Napisano

Witajcie w 2009 roku :)

Babcia na referce była tak właśnie niesymetrycznie pomarszczona. Refkę mam tylko z przodu tak więc wygląd głębokich zmarszczek z boku to improwizacja. Sam czułem że trochę to dziwnie wygląda ale na razie nie mam pomysłu jak to poprawić.

Do murzyna wrócę, zacząłem robić mu ciało.

Siatka do obu poprzednich głów jest taka sama, 4 zsphery.

siatkafd8.th.jpg

 

Potrzebuję waszej oceny. Robię dzieciaka z konceptu JakkaSa. Coś jest nie tak z rękonogami, wydaje mi się że bez nich wygląda dużo lepiej. Na koncepcie są ok. Zmieniłem je i chyba coś skaszaniłem.

 

kid01in8.jpg

kid02ch3.th.jpgkid03zy3.th.jpgmonstersk11909cid0.th.jpg

Napisano

Na koncepcie te rękonogi są delikatniejsze na odcinku ramienia a grubsze na przegubach. Moim zdaniem wygląda to naturalniej i ciekawiej. U Ciebie te kończyny są niemal jednakowo grube na całej długości. Co do ogólnych proporcji to odrobinę pomniejszył bym głowę a powiększył rękonogi jeśli ma być zgodne z konceptem. Pozdro.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności