damusTo Napisano 7 Kwiecień 2008 Napisano 7 Kwiecień 2008 (edytowane) OK witam po przerwie, odo powoli wychodzi na światło dzienne, cos nad czym pracowalem od dosc dawna. Zaprezentujemy tu za chwile, wraz z druzyną która za moment przedstawie, postepy naszej pracy. Idea jest dosc prosta, wycisnac z engine GTR2 wszystko co mozna nastepnie opracowac pakiet europejskich wyscigów z lat 70 na oczatek turystycznych ale to tylko rozgrzewka. Zatem do rzeczy: Opracowalem zupelnie nowe menu GTR 2 wzbogacilem gre o mnogosc dodatkowych opcji, zmodyfikowalem wszystko od dzwieku po najdrobniejszy detal fizyki ale i sterowanie nie zaglebiajac sie z oryginalu pozostalo ok 6 plikow no moze 8 musial bym sprawdzic. Teraz czas na autka w 1 kolejnosci adoptuje te z GTL wzbogacajac je nieco i modyfikujac z gory na dol cala fizyke czy tez tym razem raczej mechanike w tym czasie, kilku zdolniachow modeluje kolejne furki listy nie bede tu prezentowal ten post i tak bedzie dlugi ;) Wyznam tylko ze lista ta jest dluga ale dystyngowana ;) Modeluja postaram sie alfabetycznie zeby nie bylo ze kogos adoruje czy cos: - 3d creative zwany dalej Wiktor (aktualnie :Chevy Camaro MK2, Toyota Celica GR5 /zaklepał Abarth 1300, Fiat 128, Fiat 131 Fiat X, Mercedes 300 SEL 6,8 AMG, MERCEDES 450, Ford Capri GR5) - Bubu - MR Krzysiek (miał robic 1 takiego Jaga ale cos przepadl halo Krzychu ...) - Pietrus - Qba (na razie matura ale deklaruje udzial) - Ja (na razie magisterka ;) ale Chevy Camaro MK1, Dodge Challenger, BMW CSL GR5, Mini Cooper WB, zamawiam: Ferrari Daytona, Ford Mustang MK2 choc pewnie z racji wykonywania mechaniki i wszystkiego innego zwiazanego z wprowadzaniem do gry ... sie zobaczy) Eventualnych chetnych zapraszam A teraz odslonimy male tzw conieco ... reszta sie produkuje jeszcze. a teraz troche pojezdzimy: CSL w wersji wciaz mocno testowej dzoszukuje danych... ... MINI na finiszu: Drobna awaria:(nie dobry ja) watki pokrewne : http://www.pchteam.com/forums/index.php?topic=2938.0 http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=6723 http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=7079 http://www.nogripracing.com/forum/showthread.php?t=19012 Edytowane 15 Maj 2008 przez damusTo 2
Wichur Napisano 7 Kwiecień 2008 Napisano 7 Kwiecień 2008 o kurcze :) swietnie sie prezentuje :) Gratulacje:)
Bruneq Napisano 7 Kwiecień 2008 Napisano 7 Kwiecień 2008 + rep na zachęte, i kolejne dzialania, wlasnie robie autka LP do pracy Lic to powiedz co mam zrobic, a zrobie, i jak wyjdize to sie dorzuce!:) bede rezerwowym psem!:)
floo Napisano 7 Kwiecień 2008 Napisano 7 Kwiecień 2008 no no... proszę proszę... widzę tutaj niezłą robotę... ;) fajna inicjatywa!!! ;) Powodzenia w dalszych pracach!
..:: WIKTOR ::.. Napisano 7 Kwiecień 2008 Napisano 7 Kwiecień 2008 Witam! No projekt jest naprawde wart poswiecenia bo efekt koncowy moze byc na skale swiatowa porownujac do modow, ktore istnieja... Damus dobrze zna cala skladnie gry jezeli chodzi o engine, pliki itd. Ma wystarczajaca wiedze na ten temat i wie jak ta machina pokierowac dlatego kazdy ma swoj przydzial. Ja bede dzialal jako modeller i 1 autko juz w wersji Beta jest. Tutaj mozna je obejrzec: http://3dcreative.cba.pl/pliki/g2008/camaro.htm Zapraszamy chetnych, zdeterminowanych, pasjonatow do brania udzialu w tym projekcie! :)
damusTo Napisano 7 Kwiecień 2008 Autor Napisano 7 Kwiecień 2008 (edytowane) >> LISTA została przeniesiona wciaz jest nie zamknieta ostatnia aktualizacja 2008-06-19 15:00 >>OK a tu troche regulacji i formalnosci dla nabrania orientacji Edytowane 21 Czerwiec 2008 przez damusTo
Orangegraphics Napisano 7 Kwiecień 2008 Napisano 7 Kwiecień 2008 świetnie. super projekt. czekam na finał. najważniejsze że profesjonalne modele i załoga.
Bubu Napisano 7 Kwiecień 2008 Napisano 7 Kwiecień 2008 Z tego co wiem to final jest bardzo odlegly ;p Jednak wymodelowac tyle aut i wwalic je do gry to nie tydz czy nawet miesac roboty niestety :/ Te autor pamietaj o tym zeby wszystkie byly modelowane a nie wyciagane z gry ;p
damusTo Napisano 7 Kwiecień 2008 Autor Napisano 7 Kwiecień 2008 hehe rzecz w tym by kroliczka gonic to najwieksza frajda ja raczej nie znajde czasu na modelowanie nad tym boleje ale z mechanika 1 fury schodzi ze 2 tygodnie srednio wiec mamy jasnosc modelowanie idzie szybciej ;) teoretycznie. ok ide spac tym razem naprawde ide jutro opisze tu detale i restrykcje jakim poddajemy modele w tym projekcie
_michal Napisano 8 Kwiecień 2008 Napisano 8 Kwiecień 2008 Brawo, świetna inicjatywa! Trzymam kciuki za ukończenie projektu. To Camaro ma masakrycznie gęstą siatkę, to ze względu na oświetlenie per vertex, model zniszczeń, czy po prostu tak Wam się chciało? W ogóle GTR2 obsługuje model zniszczeń?
..:: WIKTOR ::.. Napisano 8 Kwiecień 2008 Napisano 8 Kwiecień 2008 empeck: co do Camaro to siatka bedzie ochudzana - docelowo samochod byl robiony MP i pozniej przerobka na LP. Zasadzniczo limit to 25 000 tri na karoserie i tyle samo na wnetrze - tazke Camaro zmiescilo sie w limicie tak czy tak przy siatce MP, ktora zaprezentowalem w mojej galerii. Oczywiscie wszstko trzeba otymalizowac... Damy rade :)
damusTo Napisano 8 Kwiecień 2008 Autor Napisano 8 Kwiecień 2008 CAMARO W GRUNCIE RZECZY NIE JEST PRZELADOWANE jesli idzie o ilosc poligonow jest optymalnie oczywiscie jesli sie da conieco uproscic bez utraty waloru jakim jest dokladne odwzorowanie zrobimy to niemniej model uszkodzen GTR dziala na 2 poziomach: 1 - mechanika a w zasadzie cala fizyka do w tym rez aerodynamika 2 - uszkodzenia wizualne pomijam teraz pk-1 nawet jesli autko bedzie w realu boxem doslownie choc to obrazowa przenosnia. nie zrobimy go z 12 tri a najpewniej ze 144, wlasnie z powodu modelu uszkodzen. Oczywiscie nigdy nie da to realistycznych efektow ale rozgrywka toczy sie o auto sptasowane lub pomarszczone przy czym prawda jest gdzies obok ;) ale i pomiedzy. Mam teraz nieplanowane urwanie kapelusza wiec dopiero wieczorem po 22 mysle opracujemy generalne wytyczne metod pracy, gromadzenia i wymiany materiałow jak i warunki udzialu w projekcie. MAM TEZ GORACA PROSBE DO MODa TEGO DZIALU O KONTAKT ZE MNA NA GG celem omowienia pewnej sprawy nazwijmy to organizacyjnejpowiazanej z tym tematem, a i dzieki za szybkie zwrocenie uwagi na temat a nawet spinacz :-] Kolejna sprawa poszukujemy dzwiekowcow Znaczna czesc radochy z jazdy tymi autami i miodnosc klimatu uzalezniona jest od sciezki dzwiekowej czy macie takie kontakty hobby lub zdolnosci ?
_michal Napisano 8 Kwiecień 2008 Napisano 8 Kwiecień 2008 Pisałem o uszkodzeniu wizualnym. Czyli, o ile dobrze rozumiem, engine gry przy uderzeniu odpowiednio modyfikuje geometrię samochodu? Czy raczej wersje uszkodzone też modelujecie? Pytam z ciekawości, modelując samoloty do symulatorów model zniszczeń muszę ręcznie wymodelować.
damusTo Napisano 8 Kwiecień 2008 Autor Napisano 8 Kwiecień 2008 dokladnie tak jest, ten engine sam demoluje siatke pewne rzeczy nawet niezle mu wychodza niestety poki co nic sie nie moze dyndac tylko odpada no i nie radzi sobe ze zbiciem szyby, nikt nie jest doskonały ;) moze sie to uda poprawic
damusTo Napisano 8 Kwiecień 2008 Autor Napisano 8 Kwiecień 2008 No dobrze uporzadkujemy nieco. podstawowa rzecz cel - to co mnie przyswieca, to odkopac klimat, ozywic, poczuc go, jednoczesnie pozostawiajac po sobie cos, jakis slad na skale calego swiata, w tym wypadku wyscigow, wirtualnych skupionym na tym silniku to jest sporo ludzi i musze wyznac ze mam juz kilkanascie tysiecy fanow, na calym swiecie - to mile i motywujace. Klimat klimat klimat a co to wlasciwie oznacza tu odsylam do fotografi takiej jak ta czyli facet w za wysoko naciagnietych rajtuzach robi cos wyjadkowo nie ekologicznego, irracjonalnego, bardzo bardzo nie zdrowego i jak sie to mowi ryzykownego. Jednoczesnie jednak to jak i czym to robi powoduje ze zeby niewiem jak to bylo glupie z punktu widzenia przecietnej gospodyni domowej - ja szanuje go i fotke z tym umieszczam w soim domu na outarzyku w sypialni. Chce przywolac dawne paliwozerne demony, ktore nie prowadzily sie dobrze, chlaly na umur, nie znaly strachu, nie mialy hamulcy... Czas kiedy to odwazni ludzie nie tylko mowili ze mysla tak i tak ale gotowi byli zaryzykowac zycie udowadniajac to, innymi slowy kiedy inwencja tworcza konstruktorow w tym tych domoroslych nie byla zanadto skrepowana przepisami BHP i ich pochodnymi. Kiedy nie majacy bladego pojecia o fizyce i noszeniu rajstop faceci budowali swoje ego nie na podstawie grubosci portwela ale w rywalizacji tej wzajemnej i z czasem. Czas kiedy to bylo w zasadzie dla wszystkich bo wszystkim mozna sie bylo scigac. Czas kiedy chodzilo o element ryzyka a nie byl on wrogiem publicznym numer jeden Czas kiedy facet nie bal sie jechac sam na sam w windzie z kobieta nawet na ostatnie pietro Czas kiedy meskosc miezylo sie sila, kunsztem, wlochatoscia kochonez, kuzem potem krwiom i znojem nie zas czystoscia porow i opalenizna z sauny. Dosc bo moge tak jeszcze dlugo. Nie interesuja mnie cele posrednie ja ide na calosc, dlatego nie robimy tu namiastki w postaci 4 autek tych najslynniejszych nie nie. Ja staram sie dotrzec do kulis dalej i glebiej i jeszcze glebiej nawet jesli boli Zatem zalezy mi na tym by w bic sie w tamte realia by wprowadzic wszystkich kierowcow i tych dobrych i tych zlych, to samo z furami. Latwo smigac szybko BMW CSL ale mozna sie wykazac technika jazdy Fiatem 500. W sumie trudno ocenic co jest trudniejsze ale na pewno jeszcze trudniej jest kiedy na torze jest jednoczesnie i to i to i to hurtowo. To naprawde trudne bo kazdy mial nieco co innego pod maska ale powolutku do celu...damy rade jak nie my to kto. Dobrze wiec w praktyce sprowadza sie to do tego ze modelujac 1 auto czestokroc wykonujemy ich kilkadziesiat... ...zanim popadniecie w panike i przestrach spokojnie rozjasniam. W zalaczniku J regulaminu FIA mamy wyroznione zasadnicze podzialy specyfikacji na grupy pojazdow na 6 grup i teraz: GRUPA 1 seryjnie produkowane samochody turystyczne GRUPA 2 samochody turystyczne GRUPA 3 eryjne samochody wielko-turystyczne czy jak to tam po naszemu zwac GRUPA 4 specjalne wielko-turystyczne GRUPA 5 sportowe GRUPA 6 prototypy sportowych aut i na razie tyle nas interesuje Czego zatem oczekuje? A no jesli ktos wybiera autko i decyduje sie je modelowac wykonuje serie czyli grupe 1 lub 3 zalezy co to za fura. Nastepnie wykonuje pakiety modyfikacji z adaptacji do grupy wyzszej jak 2,4 czy 5 ale i to nie wszystko, ewolucja modelu takze nas interesuje odwzorowujemy 10 lat motoryzacji, i to ma byc wyczyn a nie jazda po lebkach. Tym ktorzy maja ochote napisac ze to sie nie da, mowie ze wlasnie ze sie da, i my to zrobimy nie na jutro i na za tydzien ale bedzie bo w zyciu trzeba miec jakies hobby a nie tylko robote i zakupy w markecie. W grze segregacja czesci steruje pewien plik, czyli wszystko jest w 1 paczce, sa elementy stale i zmiene i odpowiednio sa dobierane w dodatku w roznych kombinacjach innymi slowy kilka nadkoli kilka spoilerow i swiatel kilkadziesiat skorek i na torze roj. Poki co wszystko co robimy bedzie do urzytku wewnetrznego zespolu. Pozniej zdecydujemy co dalej materialy z tym jak ma wygladac model od str technicznej opoznily sie wiec chyba wlepimy je dopiero jutro... Jesli komus nie odpowiada takie drobiazgowe podejscie, nie dogadamy sie,ale ufam ze nikt tu nic nie musi udowadniac i nie spieszymy sie,gonimy kroliczka gonimy. Planuje jak juz bedzie czym,rozegrac tez w sieci zawody,czy inaczej co jakis czas rozgrywac dlatego wazne jest by starac sie jakos etapami rownomiernie rozudowywac nasza kolekcje o w iare relatywne zestawy jezdzidelek Zawody tez ekstremalne 24 H lub 1000 km dokladnie tak jak wowczas jezdzono wiec trzeba bedzie beac urlop lub organizowac sobie zmiennika ale satysfakcja z jazdy i wygranej gwarantowana Po glowach chodza nam tez tory a jak chodza to znaczy jedno,sa kwestia czasu. Marzy nam sie troche tego co wowczas bylo powrzechne czyli wspinaczki gorskiej,niemniej to pozniej. Na wstepie jednak przydal by sie tor testowy w tym taki z tunelem ktorym mozna by sprawdzic czy bolid f1 np faktycznie daje rade do gory kolami od 150 w gore - mysle ze damy rade to odwzorowac , dam znaczy sie dam bo to moja brocha. Niemniej przydalo by sie by jesli ktos wie lub ma materialy dotyczace np testow slalomowych rozsatwienia pacholkow itd przedstawil mi to i to w miare szybko. Na dzis poki co tyle ale moze jeszcze zaatakujemy temat
Bubu Napisano 8 Kwiecień 2008 Napisano 8 Kwiecień 2008 Damian chcial tu fiata to wklejam tyle ile mam ;] Odrazu mowie ze nie byl on robiony do gry tylko tak kiedys tam w wolnym czasie jako bardizje Mp a nie Lp wiec nie krzyczec :p zreszta na Lp sie wogole nie znam ;)
..:: WIKTOR ::.. Napisano 9 Kwiecień 2008 Napisano 9 Kwiecień 2008 Bubu, rewelacyjny ten Fiacior! Bedzie ostro. Wiesz o tym ze wersji Fiata 125 bylo "miliony" i Damus bedzie chcial je wszystkie...?? ;p
damusTo Napisano 9 Kwiecień 2008 Autor Napisano 9 Kwiecień 2008 Rozmawialem z Bubu na ten temat w nocy on WIE acz ma jakis nie do konca zrozumialy dla mnie opor przed wykonaniem tego nalezycie zupelnie tak jak by hm nie podzielal moich fanatycznych zachowan i pogladow. A ja powiem tak z Fiatem 125 i 125p jestesmy w doskonalej sytuacj i latwo mozemy uzyskac bardzo szczegolowe dane dlatego tym bardziej zalezy mi zeby je odwzorowac zwazywszy ze jest zaskakujace co to miewalo pod maska. No i to taki watek patriotyczny - ZROBMY TO jak trzeba. Doprecyzuje jeszcze nie mowimy o milionach wersji mnie interesuje tylko to co sie scigalo choc jesli powstana seryjne zupelnie opracowania fizyke do nich tez zrobie. Bubu ja dla kazdego zespolu opracowuje inna fizyke jesli taka byla i nie marudze jak musze schemat statyczny zawieszenia przeliczac wiec nie marudz jak 17letnia niewiasta tylko rajtuzy naciagaj az po nos i jedziemy w miazge :-] ;-) poczujesz wowczas parcie na jaja i poleci szybko wiem ze prace masz - WSZYSCY MAMAY a doba w warszawie tez ma tylko 24 h to samo w Buczkowicach
damusTo Napisano 9 Kwiecień 2008 Autor Napisano 9 Kwiecień 2008 OK czas teraz na informacje o tym jak nalezalo by ugrysc temat wykonania jakiegos jezdzidelka. Pierwsza rzecz trzeba obczaic jak wygladala jego ewolucja zwykle bowiem pojawialo sie autka w serii chwile pozniej dochodzono do wniosku ze wskazany jest jakis plug i spoiler i poszerzyc bylo by dobrze cos sie grzalo wiec wlocik i tak po kres i przesiadke na inna fure. Engine gry pozwala sprytnie dystrybuowac czesiami ale jest 1 kruczek. otoz trzeba wylonic elementy stale i zmienne teraz moze sie okazac ze wszyskto jest zmienne tez damy rade. Niemniej ja bym nalegal na takie kreowanie siatki ze mamy o ile to mozliwe staly elemet kabiny pasazerskiej i np komory silnika. Nastepnie maske mozna zerwac wiec imitacja silnika byc moze zmiennego np bmw miavo silniki S4 i S6 to wyrazna roznica jest. Nadkola czesto rozrastaly sie mocno szczegolnie wowczas gdy furke wbijano w gr 5 no i pojawia sie pomysl nadkola beda sie nie tylko zaginac ale laminatowe pol metrowe z gr 5 rozrywac i odpadac jak dobrze pojdzie jak nie to tylko odpadac. Zatem dobrze ustalic i przyjac startegie wspolna co ulatwi mi konstrukcje plikow w siatce pojawia sie zatem np NADKOLE_STYLE_XX gdzie Xx to kolejny numer np 03 W grze poza kolami mozna oderwac 12 elementow Elementy zmienne musza sie sensownie uzupelniac wszystkie ze stalymi czy sa jakies pytania ? cos konkretniej potrzeba omowic ?
Bubu Napisano 9 Kwiecień 2008 Napisano 9 Kwiecień 2008 Czyli liczac ze np kazda szyba wypadnie a fiat ma ich 10 to moge zrobic jeszcze tylko 2 odpadajace elementy ? A drzwi lusterka swiatla zderzaki ? I moze maski jak mnie napadnie na srodek ? ++ I jaki rozmiar moga miec textury ? I czy moga byc np w paru plikach czy musza byc w jednym ?
damusTo Napisano 10 Kwiecień 2008 Autor Napisano 10 Kwiecień 2008 Klopot w tym ze gta niestety nie bardzo wie co zrobic z szyba wiec lepiej ich tych szyb nie ruszac a odpadac oprawy swiatel lusterka drzwi zderzaki spoilery - kola swietnie odpadaja czasem nawet wyprzedzaja :-]
damusTo Napisano 10 Kwiecień 2008 Autor Napisano 10 Kwiecień 2008 Kilka fotek z nocnych testów: Pytanie dlaczego nocnych no coz czas na testy mam glownie noca a moj gtr jest nie ublagany w nocy jest noc i juz :-] na to nie ma rady
damusTo Napisano 10 Kwiecień 2008 Autor Napisano 10 Kwiecień 2008 OK pomoc dydaktyczna w sprawie mapowania Przykladowe zupelnie body: od wewnatrz: (ale kokpit osobno jest zmapowany co oczywiste bo to osobna siata ale ma swoja wieksza tekstore tez) okna itp: kanal przeziernosci: Zwróccie prosze uwage na proporcje tekstor 8 - 16 - 32- 64 - 128 - 256 itd Dalej Grile i elementy z otworami jesli nie sa wymodelowane umieszczamy razem z szybami dzieki czemu tylko tu mamy alphe i reszta duzych jak widac tekstor jest szczublejsza w te zlosliwe KB ;) Warto sie czasem zastanowic czy napisy pojawialy cie na szybach bo moze warto je rozbic ...
damusTo Napisano 11 Kwiecień 2008 Autor Napisano 11 Kwiecień 2008 jak to zwykle w moich watkach pisze sam do siebie nic to moze sie przyszlym pokoleniom przyda. Trenowalem sie z kurzem no i troche zanieczyscilem atmosfere: Engine traktuje te efekty nieco po mcoszemu jednak to tez cudow nie bedzie btw ma moze ktos takie fajne teksturki w temacie roznej masci kurzów. No i zbieramy materialy o Pikes Peak ktos ma cos ciekawego mapy ect...
dariusz Napisano 11 Kwiecień 2008 Napisano 11 Kwiecień 2008 bo my śledzimy po cichu ten wątek:) trzymam kciuki ps. a 917 to będzie Langheck czy Kurtzheck?
damusTo Napisano 11 Kwiecień 2008 Autor Napisano 11 Kwiecień 2008 Prawda jest taka ze liczylem na Ciebie i, ze pomozesz nam to usystematyzowac jako entuzjasta tej marki no ale...kreciles nosem >>Tutaj cos co chcialbym jako nastepne robic i forma inspiracji ale tez usprawiedliwienia nie moge byc normalny jestem produktem lat 80tych
NV Napisano 12 Kwiecień 2008 Napisano 12 Kwiecień 2008 Przyłączam się :) Ale na takich warunkach jak Ci Damus na gg wspominałem ;)
damusTo Napisano 12 Kwiecień 2008 Autor Napisano 12 Kwiecień 2008 No masz mlodziezy chce warunki dyktowac hehe nic mi na gg nie przyszlo przyjmuje wiec ze nie wnosisz zadnych ;-) co z mapkami kurzu ludziska ?
NV Napisano 12 Kwiecień 2008 Napisano 12 Kwiecień 2008 Hehe to nie do końca moje warunki były ;) Chodzi o to, że zrobię coś dopiero za 2tygodnie i jak się sprawdzę to robię dalej a jak nie to wylatuje aby nie przeszkadzać :) PS: Jak znajdę jakieś mapki kurzu to wrzucę.
damusTo Napisano 12 Kwiecień 2008 Autor Napisano 12 Kwiecień 2008 SUPER no to jest postawa lubie tego goscia, musze tez pochwalic Bubu bo on zas modeluje az sie kurzy :-] Ja juz cos wygenerowalem 1 to zachowanie kurzu a 2 to mapki dla roznych nawierzchni a tych tez przewidujemy sporo w zasadzie na wszelkie warianty wiec na pweno nic sie nie zmarnuje. Wiktor wyszukal fajny model zniszczen Wiktor czekam na prezentacjie i pliki do analizy
damusTo Napisano 12 Kwiecień 2008 Autor Napisano 12 Kwiecień 2008 OK dzienne widoczki z upkiem : - Ogolnie zasieg chyba jest ok nie ? Mozna nawet dogonic swoj kurz Mowcie/piszcie do mnie niech nie czuje sie tu taki sam jak palec albo cos tam...
damusTo Napisano 13 Kwiecień 2008 Autor Napisano 13 Kwiecień 2008 ok Fiat 125 pierwsze starcie i pierwsze hm zgryzy w kwestii siateksow - przemyslmy to : Jakies pomysly co moze nosic w sobie ten mesch ze sie skubany w konvercie sypie ?
pecet Napisano 13 Kwiecień 2008 Napisano 13 Kwiecień 2008 akurat tej gry nie znam, ale ja miałem dziwne jazdy przy eksporcie do racera, tam winne były smoth grupy i złe rozłożeniu siatki w Unwarp UVW
_michal Napisano 13 Kwiecień 2008 Napisano 13 Kwiecień 2008 Czy siatka przed exportem była trójkątowana? Jeśli w obiekcie były n-gony to mogły się w czasie exportu dziwnie poteselować. Drzwi z kolei powinny mieć smoothing groups/hard edges.
damusTo Napisano 13 Kwiecień 2008 Autor Napisano 13 Kwiecień 2008 o jest odzew fajnie wlasnie patrze na ten skad inat bardzo fajny modelik (bubu) i widze ze tam nieco syfu i chyba teraz bedzie lepiej sprawdze ponownie i zobaczymy pisalem juz tu ze mam dreszczyk ? to mam
_michal Napisano 13 Kwiecień 2008 Napisano 13 Kwiecień 2008 Heh, ja jeszcze pamiętam, jak byłam dzieciakiem, byłem na wyścigach na torze w Poznaniu, mój wuj się na fiacie 125p ścigał. Miałem tą przyjemnośc przejechać się kawałek 'wyścigowym dużym fiatem' (jako pasażer oczywiście). Nie pamiętam dokładnie który to rok był, ale chyba 1983.
damusTo Napisano 13 Kwiecień 2008 Autor Napisano 13 Kwiecień 2008 hehe to sie moze przylacz !! przywroc chwale wujka i innych czarno-bialych prawdziwych facetow... ...ok uporzedkowac podzielic trzeba poweldowac strojkacic smooth grupy porobic i bedzie super. Limit poly jest ok tym razem choc powywalalem maski lampy i drzwi mialem 125 klatek przy ustawieniach karty samotaktowania sie co by nie za duzo zeby bylo cicho innymi slowy ladnie smigalo. Ok Bubu musisz to cudo dopiescic i jedziemy w miazge :-] SUPER
_michal Napisano 13 Kwiecień 2008 Napisano 13 Kwiecień 2008 Dzięki za zaproszenie, ale mnie kręci inna epoka i inne pojazdy. http://simhangar.com/temp/lublin/ter_06.jpg ;) Pomimo to, trzymam kciuki :)
damusTo Napisano 13 Kwiecień 2008 Autor Napisano 13 Kwiecień 2008 hehe to wiesz my bedziemy sie scigac a Ty bys replay'e krecil z powietrza fajne o :-]
damusTo Napisano 14 Kwiecień 2008 Autor Napisano 14 Kwiecień 2008 OK podtrzymam watek przy zyciu piszac ze prosbe mam taka potzrbyje pozadny blueprint wyscigowki na tlo go menu cos jak to co tam wstawilem w 1 poscie poratuje ktos ? Hodzi o taki z mechanika bo chcialem dac takie dynksiki ze to to a to tamto jest... ... minimalna rozdzialka 1260/1024 - musza byc ladne plynne nie porwane linie
damusTo Napisano 15 Kwiecień 2008 Autor Napisano 15 Kwiecień 2008 no dobrze poniewaz nagle wszyscy no po za Bubu dostali depresji podtrzymam te jak wulkan goraca dyskusje i oto kilka odpowiedzi na dreczace niektorych czlonkow zespolu pytania. Najpotrzebniejsze informacje dotyczace mechaniki wybranego pojazdu. Szukajac printow i referek nalezy miec na uwadze ewentualne trafione informacje o mechanice pojazdu. ale nie tylko o mechanice cenne sa tez uwago w stylu powyzej 70 kph odlatywal w zakrecie lub ze zrywal przyczepnosc nawet na 4 biegu ze mogl zgasnac na zimno lub ze trzeba go bylo przez 30 min odpalac itd.... JEST BARDZO NIEWIELE INFORMACJI KTORYCH NIE WYKOZYSTAM W TRAKCIE BUDOWANIA MODELU ZACHOWAN DANEJ FURY przyklad takich to czestotliwosc z jaka pstryka po oczach kierunkowskaz. Najwazniejsz sa takie indormacje: 1) wysokosc srodka ciezkosci 2) procentowy rozlad masy miedzy przodem tylem a bokami lewym i prawym lub masa nacisku kazdego z kol na grunt to policze procenty 3) przelozenia biegow w tym warianty jesli wystepuja 4) przelozenie koncowe nie wiem jak to na nasze (final drive) 5) wspolczynnik oporu powietrza Cx lub Cd czolowego bocznego gornego dolnego 6) minimalne i maxymalne obroty silnika 7) rodzaj silnika, maxymalny moment obrotowy przy obrotach, maxymalna moc przy obrotach A najlepiej wydruk testu z rolek 8) sztywnosc elementow zawieszenia i maxymalne ugiecie zawieszenia dla przodu i tylu 9) rodzaj zawieszenia 10) przyspiesznie 0-150 kph i predkosc maxymalna najlepiej przy obrotach 11) przenoszenie boczne (tzw skidpad) podawane w G ok na razie to tyle wszystkiego jest ze 16 ekranow wiec oslepniecie niem doczytacie a nie chce was miec na sumieniu o ;-) Lista czesci samochodu: Niebawem wydrukuje jak przetrenujemy to z Bubu na fiacie
Bubu Napisano 15 Kwiecień 2008 Napisano 15 Kwiecień 2008 Cos dla modelujacych Gra nie obsluguje smoth groups.....tak dla wiadomosci ;)Wszystko musi miec jedna smooth grupe Edyta Zna tos sposob zeby mozna bylo wyimportowac z maxa 2008 i zaimportowac do maxa 5 tak zeby nie psulo siatki ? I zeby trzymalo koordynanty mapowania ?
Bubu Napisano 15 Kwiecień 2008 Napisano 15 Kwiecień 2008 3ds rozwala model na czesci a obj nie ma w 5 :/ sciagnalem jakiegos pluga do obj , ale on tez cos nie tege bo zawsze importuje mi tylko kwadrat wiec wtf ?
pecet Napisano 15 Kwiecień 2008 Napisano 15 Kwiecień 2008 sciągnij deep exploration i może tym uda Ci się przeknwertować obj na max5 tylko musisz mieć zainstalowanego maxa5
Apollo Napisano 15 Kwiecień 2008 Napisano 15 Kwiecień 2008 Hm... dziwne, bo max przy exportowaniu do *.3ds pyta czy zachowac koordynaty textur/mapowania. Z rozwalaniem tez mi sie nie zdarzylo, ale czy nie pomoze poprostu zattachowanie?
Bubu Napisano 15 Kwiecień 2008 Napisano 15 Kwiecień 2008 trzeba weldowac prawie wszystko :/ 3ds trzyma text ale rozwala model Pecet zobacze czy pomoze Edyta wielkie dzia panowie :D Pecet znalazlem wspolny format w tym Deep explo :D Dzia piekne ;]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się