Skocz do zawartości

Teczka 2D: DaRoZ (Self Portrait + still life "na zywo" 2.11)


DaRoZ

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 161
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

jestes najlepszym przykladem tego,ze ciezka praca przynosi niekiedy spektakularne efekty. Kazdy twoj update to skok o jeden punkt w skilu. Przegladaja stare pracki i te nowe to musze powiedziec ci ze chyba robisz najwieksze postepy z calego forum... Fakt, jeszcze sporo przed toba,ale idziesz jak burza!

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Urbanboogie, vrocker-Dziękuje panowie :)

dekiel-yy no kwadrat jako cenzura na forum, ale oryg oczywiscie jest bez ;] dzieki!

lordbiernac-Takie thumbnailsy to naprawde fajna rzecz jak chce sie odpoczac od tych wielu godzin wysiedzianych nad jedna praca. Dzieki ;]

mant-raz- z tymi ciemnymi plamami bede pamietal, gorzej jak to jest z odpowiednim dostosowaniem monitora bo na niektorych jest za jasno niektorych za ciemno :/

emmilius- z zalozenia mialy to byc poprostu obrzydliwe mordy wampirow i zombiakow,

te dziasla wysunalem troche bardziej zeby zwiekszyc efekt "bulrwersacji" i checi ugryzienia kogos, moze faktycznie powinienem je troszke schowac zeby nadac glebi :)

nicponim- dziekuje! milo mi to slyszec :)

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I powiedział to Prrrszalony, któremu podobają się kobiety z wielkimi czołami :) (patrz: obrazek na challange "Łowca")

Oczywiście no offence, bo czoła faktycznie są miejscami za duże :)

 

Daroz, widać że sporo dało Ci odejście od tego używania dużej ilości brushy na początku, coraz lepiej Ci wychodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczęki u tych Zombiaków wyglądają jak te małe kłapaczki u Obcego. Są za małe i wargi są nie dość grube. Wyrenderowane ładnie.

Dałbym sobie na luz na razie z realistycznym malowaniem panien z zwłaszcza ich głów. To cholernie ciężka sprawa i długo nie ma satysfakcjonującego efektu. Moim zdaniem lepiej przez jakiś czas popracować nad prostszymi, bardziej schematycznymi. To pozwoli wyłapać istotę fizjonomii, poznać parę schematów. Przy przemalowywaniu realistycznym z fot długo się błądzi i nie wiadomo o co chodzi. Ekspertem nie jestem, ale wg mnie lepiej sobie robić takie ćwiczenia dwukolorowe jak na załączonym obrazku.

twarz.jpg

Poza tym coraz ładniej i kolorki bardzo przyjemne. Miłego maziania!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prrrszalony- dzieki, pocwicze z tymi czolami :]

noiprox-thx ;]

Morbid Karbid- taa z tymi szczekami to juz sam widze ze nie dokonca wyszlo :/ a to realistyczne malowanie to poprostu cwiczenia kolorow, staralem sie dobrac fotki gdzie kolory sa trudne do wylapania(czasem az sie prosilo zeby uzyc pipety, ale wytrwalem bez ;]) jedne podkanczam zeby pocwiczyc sam "renderowanig" inne zostawiam juz na etapie wstepnych kolorow. Z tymi glowami to faktycznie pocwicze jeszcze wiecej szkicowe formy, bo zachowanie wszelakich ekspresji towarzyszacych na twarzy (usmiech, rozpacz itd) przy renderowaniu jest dosc trudne.

dzieki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

dzis taki skromny update, mam nadzieję że niebawem wrzucę więcej rzeczy :]

 

taki "agent", pierwszy szkic na nowy challenge na Cgtalku, narazie proste designy postaci, potem pomyślę nad scenerią w każdym bądź razie akcja będzie toczyła się podczas drugiej wojny a nasz agent będzie a jakże by inaczej eliminować będzie po cichu nazistów. Pierwszy raz spróbowałem przejść z w miarę dokończonego obrazka w grayscale w kolory, fajna sprawa i chciałem się przekonać czy dłużej trwa proces gdzie tworzę normalnie obrazki od razu w kolorach czy właśnie najpierw czarno-biały a potem w kolorze tak więc to mój pierwszy raz :)

 

cg1k.jpg

 

a tu podstawa

cg1bw.jpg

 

i jeszcze ten pseudo-autobot z speedpainta:

 

tr1a.jpg

 

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o wreszczie problem z ktorym tez sie borykam.

mozesz zdradzic rabka tajemnicy apropo co i jak z tym kolorem w agencie? =]

nigdzie niemoge znalesc zadnego tutka na ten temat, moje pruby nadawania czarnobialym obrazkom kolorow poprzez nazedzia korekcji kolorow i mieszanie warstw w ps wychodzily masakrycznie do bani. to kwestia zopelnie zlego podejscia czy moze braku wyczucia ?

 

ps

no i co ktora technika lepsza?=]

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bedyk, gdy juz mialem gotowy podklad zrobilem warstwe w trybie color, i wstepne odcienie powyciagalem, nie uzywalem narzedzi zadnych z menu poprostu mazalem na trybie color, a na "wierzchu" mialem jeszce jedna normal warstwe na ktorej malowalem na przemian z warstwa color. Nie powiem ci dokladnie czy to kwestia nastawienia czy wyczucia, na pewno jakies wyczucie a juz na pewno znajomosc kolorow jest potrzebna. Ja tez pierwszy raz sobie tego sprobowalem i calkiem fajnie sie maze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wkoncu przestales 'kreskowac' swoje prace, widac pociagniecia pedzlem i jest gites! Ladne kolorki,cienie, no po prostu ladna postac;]

 

a co do samej postaci-troche smiesznie wyglada zestawienie karabinu i noza;/

on najpierw strzela z karabinu a potem dokancza nozem tak? A jezeli juz chce pocichu mordowac nazistow, to faktycznie z karabinem przejdzie niezauwazony...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładnie dałes rade z tym kolorowaniem grayscale'a, i jak w koncu szybciej czy wolniej?

Koles ma fajna bryłę, jest jakis taki czysty jak na twoje postacie, te zanikanie na nogach nie do konca chyba wyszło tak jak powinno, nie wiem jakie było załozenie ale ja bym jakies zarysy kształtów maznął na tej prostej nodze.

Autobot trochę taki z plasteliny i mechanika w nim jak by z przypadku, ale rozumiem ze speed wiec mozna wybaczyc ;P kolory jak zwylke git ale ja bym tam widział wiecej tekstur. ...i tak stoi niepewnie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nicponim- a to projekt byl, bo koles zebral bron od niemcow, ale ostatecznie nie chce zeby robil "glosnej" rzezi i jak zwrociles uwage ma eliminowac ich po cichu. Ostatecznie stanelo iz jedyna bronia oprocz noza bedzie klucz, ktorym majstrowal przy samolotach wroga podczas sabotazu( jesli ktos chcialby zobaczyc troche wiecej odsylam tutaj :) http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=291&t=780856 )

 

masz)rum- niby szybciej, dobrze sie robi koncepty w taki sposob, jednak ilustracje wole robic jak robilem :]

 

Wrzucam najswiezsze pracki, zombie to temat ktory mnie ostatnio mocno przesladuje :P i nie zebym mial cos przeciwko bo naprawde fajnie sie je maze ;] Okladka do ksiazki Roberta Tozera "The Dead", ktora robilem przez ostatnie kilka dni:

 

zombie1fin.jpg

 

2 karty do Code Collective(far wilds game):

 

fwpack11.jpg

 

i 2 bardzo szybkie cwiczonka z referencji:

 

landsc5.jpg

 

landsc6.jpg

 

Wszelkie uwagi i komentarze mile widziane :)

 

Darek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zważywszy na godzinę i że jeszcze nie piłem kawy =] mam tylko dwie sugestie. No nie pasują mi ludzkie oczy u zombiaka (moje odczucie) na pierwszym planie, i prawy bok szyi pani wampirzycy. Kolorki ładne szczególnie z rycerzem na koniu, super pokazanu ambient wschodzącego słońca. Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten pan na pierwszym planie nie wygąda jak zombie tyko jak jakiś laluś z boysbandu.

Ma za bardzo naturalną skóre, odcien skóry powinien iść w szarości, a i jego poza jest mocno dziwna. Cała reszta bardzo fajna, aż mi się przypomina trailer do left 4 dead.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zombie ma zajęczą wargę. Poza tym wygląda jak jakiś wilkołak, dziwne ma włosy, dziwny wyraz twarzy. O anatomii nic nie powiem, bo nie mam wiedzy na ten temat, ale czuje się, że coś jest nie tak z nim. Mało ekspresyjnie wygląda, poliki wyglądają tak, jakby miał usta zamknięte a nie rozdziawioną paszczę. No i to co wyżej.

Reszta fajna. Pani wampir może ciut małą główkę ma. Ogólnie fajne, plastyczne pracki, choć imo brakuje im trochę jakiegoś charakteru (nawet kosztem przerysowania), jak mam się czepiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo klient chcial zeby ten zombie byl taki "super crejzi" :) porobilem az szkice z grozniejszym wyrazem i bardziej przerazajacym wygladem ale uparl sie na szalenca, wiec moze dlatego takie skojarzenia :) wlosy specjalnie stylizacja bujna :P, twarz jak wspomnialem, a z sama postacia troche walczylem ale ile mozna zmieniac...:)

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmienialo sie tak, autor ksiazki zdecydowal sie jednak na powrot do tej wersji wczesniejszej argumentujac ze woli bardziej wykrecana postac na pierwszym planie ;) uklad postaci zostawilem z nowszej wersji a glowe przemalowalem na bazie tego szalenca i wkoncu zostalo zaklepane.

 

compg.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość dekiel

no - lepiej ciśnij w anatomie (nie wspominajac juz o twarzach). dalej powiedzialbym ze sie przyksztusiles pracami np. Omena i za szybko chcesz byc dobry :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlaczego odrazu przyksztusic :) mysle ze kazdy chcialby byc kiedys dobrym :P

Fakt jest taki iz czesto jest ze dostajesz do zrobienia jakas pracke, i nawet jesli na niej polegniesz uczysz sie zawsze na przyszlosc, i starasz sie nie popelniac tych bledow. Do kazdej pracki staram sie robic proste szkice, pocwiczyc troche palete na rozgrzewke i o ile z kolorem coraz przyjemniej mi sie pracuje to anatomia i dynamiczne postaci to bardzo mocna zagwostka przy ktorej nie ukrywam ze sie mecze(ale chce i bede dazyl do tego by sie wkoncu nauczyc :P), z kolei chyba nie odmowisz klientowi zlecenia mowiac ze jeszcze nie dostatecznie pocwiczyles postaci?:) Z drugiej strony, jestem troche typem ktory lubi malowac z glowy... Refki sluza owszem, czasem nawet duzo, zwlaszcza jak chce pocwiczyc wlasnie dobor kolorow, czasem postaci itd. Ale przy zlozonej pracy jakos nie lubie umieszczac postaci z gotowych stockow czyt. przerysowujac je... nie wiem moze powinienem to zmienic bo wiem ze duzo osob tak robi, choc takie podejscie ktore praktykuje wydaje sie bardziej trafione jesli chcesz stworzyc cos calkowicie od podstaw sam. W zasadzie wtedy nasowa sie mysl czy faktycznie nie za wczesnie wszystko z banki? :) Mam nadzieje ze nastepnym razem bedzie lepiej ;] pozdrawiam i dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie (i pewnie nie tylko) DaRoZ już jest dobry =]. Pośpiech lub zbyt długie malowanie jednej pracy ujawnia niedociągnięcia które na upartego można znaleźć pewnie w 90-95% artów. Z czasem człowiek sam dochodzi do tego i widzi jakie błędy popełnił. (wystarczy popatrzeć na swoją twórczość przed kilkoma miesiącami) Ja też widzę czasem coś nie tak w Twoich pracach ale często to tylko po prostu inna wizja a nie wytykanie błędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DaRoz - pracki mega dobre, oczywiście jest kilka "niedoskonałości" ale no kurde... nic się nie przejmuj stary - ostro wymiatasz, szczególnie jeśli chodzi o kolor czy światło jest naprawdę dobrze. Ja mam d.o.k.ł.a.d.n.i.e takie podejście jak ty do sprawy ( przynajmniej takie odniosłem wrażenie czytając wypowiedź powyżej ) przecież nie można siedzieć w ciemnej dziurze ukryty przed całym światem i malować wiecznie prac "do szuflady" , bo "coś tam jeszcze kuleje, coś tam jest do poprawienie", bo są lepsi i dużo lepsi. Przecież w taki sposób to człowiek by zaczoł pracować, czy w ogóle coś pokazywać w wieku nie wiem 80 lat, a może wcale takiego momentu by nie dożył ( nie każdy jest tak samo zdolny :) ) a kto powiedział, że trzeba startować z najwyżeszj półki, może i by się chciało, ale nie każdemu jest to dane, a przecież jeśli jest odbiorca - to gdzie jest problem? moim zdaniem nie ma. Ja również mam opory przed korzystaniem z refek czy w ogóle pomocy jakiś podczas malowanie ( nic na to nie poradzę, mam tak od zawsze i to rzutuje wiem... ), wolę z głowy trzaskać wszystko nawet jeśli ma być to mocno niedoskonałe :), nigdy nie interesował mnie hiperealizm, tak mam już - co oczywiście nie zwalnia mnie ze znajomości elementarza i nie usparwiedliwia braków w warsztacie. Myślę, że generalnie każdy chce być dobry czy najlepszy, ale dla tych trochę gorszych, "starających" też jest miejsce, jest odbiorca i to on tak naprawdę wyznacza czy to co tworzymy ma sens czy nie. Uczymy się przecież i doskonalimy całe życie, nie widzę więc sensu nie robienia niczego poza ćwieczniem, czy jak trafnie to ujołeś "podziękowania" za prace ( która jednak najbardziej rozwój przyspiesza ) bo "uważam, że moje umiejętności są jeszcze zbyt małe" - to bez sensu, tak jakoś myślę, bardzo cenię merytoryczną krytyke i bardzo mi ona pomaga w samodoskonaleniu, ale robię swoje - no i oczywiście, że następnym razem bedzie lepiej i to jest właśnie najlepsze - progres :) pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

emmillius, Kubas- dzieki za support ;] Ja nie wrzucam tutaj prac oczekujac ochow achow nad moimi pracami tylko konstruktywnej krytyki, pomagajacej w eliminowaniu dalszych bledow i przezwyciezaniu swoich slabosci/niedoskonalosci. Komentarze ktore wczesniej mnie spotkaly ze za szybko chcesz byc dobry, potem ze jest ok a potem znow ze za szybko troche wyprowadzaja z rownowagi i nie wiem czy to juz ja nie wiem o co kaman(?) czy to komentujacy nie wyraza swoich prawdziwych opini? Prace najlepszych tutaj na pewno mnie nie przekrzystuszaja jak to dekiel ujal, ale motywuja do jeszcze ciezszej pracy nad soba i do dazenia bycia lepszym co wg mnie jest naturalna koleja rzeczy...

 

do nastepnego!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wrzucam tutaj prac oczekujac ochow achow nad moimi pracami tylko konstruktywnej krytyki, pomagajacej w eliminowaniu dalszych bledow i przezwyciezaniu swoich slabosci/niedoskonalosci.

 

Nie znam się na konstruktywnych krytykach, natomiast napiszę że trochę się ostatnio bawiłem w archeologię i przekopywałem stare tematy na forum. Jednym z tych tematów był twój (gdzieś sprzed 3 lat) - i trzeba przyzbać, że zrobiłeś wielki progres... Oby tak dalej !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UUUff dlugo nic tu nie wrzucalem wiec dzis taki maly skromny update na rozkrecenie :]

 

na poczatek moj Secret Agent, fajna zabawa byla, przy okazji gratuluje chlopakom w pelni zasluzonych wygranych :)

 

cg3finalminsize.jpg

 

no i serie starszych speedow (niektore sie przez speedpainting juz przewinely, ale wrzucam tez do teczki zeby porzadek byl :))

 

pack7.jpg

 

enviro6.jpg

 

enviro7.jpg

 

i dzisiejsza cwiczeniowka, sproboje ja podkonczyc(refka z devianta)

 

dziewucha52.jpgdziewucha52.jpg

 

pozdrawiam

 

Darek

Edytowane przez DaRoZ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Daroz pokazałeś klasę !

 

Zajebi**** malarsko się u ciebie zrobiło . Twarzyczki klawe , piękne kolory naprawdę jestem po ogromnym wrażeniem twoich postępów bracie !

 

Musisz opowiedzieć jak takie piękne malarskie efekty uzyskałeś :)

 

PS. Pani w zielonym i wampirek żądzą ! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dekiel, QbisieQ, emmilius- dziekuje za mile slowa ;)

Grzessko- dzieki, ciesze sie ze kolorki sie podobaja ciagle nad nimi pracuje :P

co do efektow, o ktorych piszesz to hmm w wiekszosci prac uzywam przewaznie podstawowego okraglego i tego pedzelka, ktory tez jest w podstawowej palecie photoshopowych brushy:

 

43708010.jpg

 

czasem wzbogacam materialy o jakies texturki, czasem jakis custom uzywam ale przewaznie ten pedzel modyfikuje roznymi ssuwakami, bo naprawde fajnie imituje zachowanie prawdziwego pedzla :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności