Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ux 12-06. Jednostka zbudowana w 2116 roku w stoczni Danyard w Allborgu (Dania). Egzemplarze z serii Ux były nieoficjalnie nazywane "U-bootami" lub "Brzydalami" (ang. "Ugly") co miało zresztą swoje potwierdzenie w rzeczywistości gdyż jednostki tego typu należały do najbrzydszych w historii tej stoczni. Maszyny serii Ux służyły jako jednostki manewrowe przy składach towarowych (90% tych maszyn było w posiadaniu wojska) głównie ze względu na moc silnika i siłę uciągu.

Egzemplarz o numerach 12-06 ( na obrazku ) w roku 2146 po kosmetycznej modernizacji przeszedł w ręce prywatne i służył jako "wół roboczy" w zakładach transportu ziemskiego. ( przepisy nie pozwalały tak starym jednostkom na transporty międzyplanetarne). W roku 2166 Ux 12-06 jako jeden z ostatnich egzemplarzy tego typu na ziemi został wykupiony przez CMPK (Centralne Muzeum Pojazdów Kosmicznych ) jednak już rok później z braku środków na remont przekazany został do swej macierzystej stoczni gdzie ostatecznie został pocięty na złom.. :-)

 

gotowy1as8.jpg

 

 

 

 

 

i model...

mod1hp1.jpg

 

 

 

 

mod2sx0.jpg

  • Odpowiedzi 31
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo lubie takie klimaty. Podoba mi się.

Chociaż mam małą uwagę do kompozycji. Te ptaki trochę na siłę wklejone i jeszcze położenie Ux 12-06 pokrywa się z linią horyzontu i na pierwszy rzut oka myślałem, że ona sobie leży na ziemi.

Co do samej jednostki to bardzo fajna.

Napisano

wszytko fajne tylko jest tu niekonsekwencja... cenie za ostre w tym otoczeniu, chmury są a słoneczko świeci bardzo ostrymi ciemniami :) Po za tym bardzo podoba mi sie opis maszyny, świetny dodatek do obrazka :)

 

Pozdrawiam

Napisano

Fronta nie ma bo Klicek spi :D

Bardzo mi sie podoba, chociaz przyznam ze wole claya niz render. Cos w renderze mnie gryzie, niestety nie umiem sprecyzowac co.

W kazdym razie swietny klimat i super pracka.

Napisano

Pod wzgledem modelingu, tex i rendera [no ogolnie 3d :)] nie mam zastrzezen, przeszkadzaja mi tylko 2 szczegoly: moglby stac na jakis futurystycznych szynach, bo nie wyobrazam sobie jak by mial latac, no i napis Ugly z przodu; skoro byly nazwane nieoficjalnie, to stocznia nie nazwalby tak modelu od poczatku produkcji >:]

Napisano

Kompozycja leży! model fajny, ale całościowo jako obrazek to nie funkcjonuje.

 

myślałem że to na dole to pasek z rzutami albo coś, a nie dalszy plan. postawiłeś pojazd dokładnie na środku i na linii horyzontu, z lewej niebo rozjaśnia sie niezrozumiale?

Napisano

Bardzo ładnie, uwielbiam klimat Twoich prac. Mogę się doczepić tylko do tego, że ten pojazd wygląda jak by jechał po tych budynkach(ale tylko na perwszy rzut oka).

Napisano

Hmmm, jak dla mnie model świetny, ale materiały leżą - wygląda to trochę jak renderki z Follout Tactics (a one trochę sztucznie wyglądały). No i w sumie environment jest trochę pusty i monotonny - widać nap że po prostu skopiowałeś ten budynek w tle i rzuca to się w oczy, a poza tymi paroma budynkami pustka.

Napisano

Bardzo mi sie podoba, chociaz przyznam ze wole claya niz render. Cos w renderze mnie gryzie, niestety nie umiem sprecyzowac co.

 

No . :)

Napisano

keraj37 - thx!

troglodyta - no właśnie.. ta nieszczęsna linia horyzontu...

Mortom - o to chodzi że ja nie umiem robić miękkich cieni w V-ray-u z V-ray sun. Wie ktoś?

Sebastian Ozga - thx!

godzio - właśnie podczas modelowania słuchałem często "Blade Runnera" Vangelisa. Genialna płyta.

Gizmo74 - Thx! Nie... to mój własny koncept. Takie połączenie lokomotywy SP-42 z robotem kuchennym "Krups" (serio) :-)

Bielo^ - soft 3dsMax 8 , Vray i Photoshop

mirach - Thx! Dziś też już mnie gryzie (i już chyba wiem co) ale wczoraj tego nie widziałem, było późno a koniecznie chciałem wrzucić... A trzeba było poczekać do rana i spojrzeć jeszcze raz na świeżo...

Kr3tz - napis "Ugly" domalowała już sama załoga... a jeśli chodzi o latanie to sam nie wiem jak to lata... ale lata! :-)

DavidLaser - tak wiem... dziś juz zrobiłbym to inaczej.. bo rzeczywiście kompozycja kwiczy.. Mam nauczkę żeby w razie wątpliwości ( a miałem takie) wrzucać do działu WIP. Przynajmniej nie straciłbym czasu...

Kimmi - dzięki... moja dziewczyna powiedziała mi to samo ( a dlaczego on jeździ po budynkach?) Nie usłuchałem jej... błąd

avant.garde - masz rację.Wychodzi lenistwo... a to się mści..

KICU - Thx!

chveti - to sama odpowiedź co u miracha :-)

adam_m - Thx!

mrkrzysiek - no.. spartoliłem niebo. Ale wczoraj mi sie podobało! :-)

Gość dekiel
Napisano

fajne ale mogle bardziej zaakcentowac skale

Napisano

Bardzo fajny concept futurystycznego statku. Przypomina jednostke zajmujaca sie przerabianiem i oczyszczaniem sciekow z battlestar galactica jest podobna, a patrzac na to nie futurystycznym okiem -niedokonczony parowoz :).

Napisano

Swietne! :)

 

Faktycznie, tez mi sie wydawalo, ze to jkas lokomotywa stoi, dopiero gry zobaczylem wyloty...

 

Wszystko renderowales w calosci, czy masz warstwy do postprodukcji? W drugim przypadku nie byloby chyba problemu z podniesieniem o kilka milimetrow tego pojazdu, hm?:)

 

Fajnego klimatu mogloby dodac industrialne tlo, zamiast odleglego horyzontu.

 

Szkoda tez, ze nie stworzyles jakiegos rendera z perspektywy czlowieka stojacego na platformie, zeby dalo sie poczuc rozmiar Brzydala ;)

 

Jeszcze raz grats i pozdrawiam :)

Napisano

Belus - to banalnie proste, aby uzyskać miekki cień z Vray SUNa wystarczy zwiększać Size Multipuler np z 1 na 20 a cień będzie miększy :)

Reasumując - wiekszy size = bardziej rozmyty cień :)

  • Like 1
Gość Kuba1994
Napisano

Praca godna podziwu . Swietny light - modeling i inne rzeczy bez zastrzeżeń . Ale mam jedno skromne pytanko . Ile nad tym projektem pracowałeś?

Napisano

Fajny klimat i myślę że po części osiągnięty właśnie dzięki temu że w tle są chmury, a na pojeździe widać ostre cienie... Według mnie nie ma w tym sprzeczności bo podobną sytuację można czasem spotkać w naturze, szczególnie gdy słońce jest nisko. Większość nieba pokryte ciężkimi chmurami, a z drugiej strony słonko ostro daje... Po zmiękczeniu cieni ten obrazek zatraciłby klimat według mnie...

Gość User190
Napisano

Reweleczka :) Refleksy w metalu imho za mocne i zbyt plastikowe, ale i tak rewelacyjny pomysł :)

Napisano

dekiel - myslałem nad tym.. te dwa ludzikii na dole miały spełniac tą rolę... ale chyba to nie to...

Predator - zabieram sie właśnie do oglądania "Battlestar Galactica"... nigdy nie oglądałem a słyszałem że warto... warto?

Kulfon_Fascynator - po części masz rację... lokomotywa, tyle że lata...

Reanimator - no i właśnie cała rzecz w tym, że obrazek wyszedł mi mało czytelny a tak nie miało być... zgubił mnie pośpiech bo koniecznie juz chciałem skonczyć i wrzucić na forum. Masa błędów ale jeszcze do poprawienia :-) Faktycznie robię wszystko na warstwach w PS-ie i w sumie dałoby się podnieść pojazd troszkę w górę... wrzuciłem na "digarcie" ( dla poprawienia sobie humoru) :-) wersję z obniżonym drugim planem... wyglada troszke lepiej ale mam zamiar posiedzieć jeszcze chwilę nad tym... szkoda mi modelu... i coś wymyslić lepszego właśnie w tle...

P3ter - dzięki!

Mortom - czasami po prostu pewnych rzeczy nie widzę... i dlatego warto zapytać! Rzeczywiście banalne! I dzięki za to!

Kuba1994 - Nie mam pojęcia! Ale postaram sie mniej więcej jakoś to policzyć... gdybym nie pracował, nie miał remontu w domu, nie miał internetu... tylko siedział od 9:00 do 17:00 nad tym to w sumie ze trzy,cztery, dni...

Homa - dzięki

prestidigitator - :-) o! to powinienem był napisać sam! wczesniej...:-)

M@Ti :-) dziękować...

W sumie to tak... kompozycja do poprawki... przydałoby się bogatsze tło... posiedzę jeszcze nad tym chociaż normalnie mi sie nie chce! :-)

  • Confused 1
Napisano

kurcze, nie czytałem wątku, ale ta "lokomotywa" wydaje mi się źle kadrowana, albo źle wtopiona. Jest inna kolorystycznie i za bardzo na pierwszym planie, nie czuć że zwisa nad tym "magazynem" :/ Ale textury super i model też :-)

Napisano

Szkoda, ze ustawiłeś kamerki z przodu...troszkę perspektywiczne...pod pojazdem (bla bla bla...sam nie wiem o co mi chodzi) Ale to by oddało troszkę Ciężar tego Pięknie modelowanego Paskudztwa ;) I troszku przesada z texturami bo taki fajny detal sie zaciera ;]

Pozdrawiam ;)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności