Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

przepiękne kolory. taka niesamowita przestrzeń jest w tej pracy :) kompozycja bardzo wyważona a postacie tak fajnie dopiero po kilku sekundach patrzenia sie zauważa :D

Napisano

Praca swietna, ale jak dla mnie ciut przyduzo tych skal, tworza taki nieoczywisty przepych, gdyby tak co trzeci wywalic.

 

No i to chyba zrobilo by z nich jeszce wiekszych fafako-dżolerów bo zaiste skakac na takie odleglosci to juz nie parkour, lecz matrix ;)

Napisano

Ice, pamiętaj, że to są nindże! z nimi nigdy nic nie wiadomo ;P!

Co do samej pracy.. Świetna! więcej nic nie powiem... wracam do ćwiczenia własnego skilla ;\.

Napisano

Co te prace w sobie maja ze mi sie tak podobaja? :) I czemu indukuja w moim ukladzie nerwowym przeplyw jakichs tanich, czestochowskich rymow? Chyba nigdy nie poznam odpowiedzi na te pytania.

Napisano
it's lajk a mirykul

mogę skrawek Twojego mózgu ?

 

 

Co ty on to wszystko dlubie stopami. Rekoma bylo by za latwo.

Napisano

Jedna z niewielu teczek gdzie można ciągle wchodzić i się zachwycać nawet jeśli nie ma nic nowego.

Tak z ciekawości są jeszcze gdzieś dostępne twoje brushe?

Napisano

dobra. dorzucam jeszcze jedna weekendowa pracke. Tym razem cos w klimacie mjr kusanagi ukradla motocykl Kaneda.. czy jakos tak. Glowna refka dla mnie byla moja malzonka ;)

bikengunssm.jpg

Gość User190
Napisano

Ładną masz małżonkę maaan :P

Komentowanie obrazków jest bez sensu - przecież wiesz, że mało kto (nikt?) Ci tu nie podskoczy - mimo wszystko chyba dobrze, że je wrzucasz, bo motywują do pracy.

Gość Gosc
Napisano

no ladne cacuszka pokazujesz :D

Napisano

Aaaaakiraaaa! Bardzo ladnie sie motocykl w kompozycje sklada i kolorki mozna lyzka jesc. Troche tylko albo szyi brakuje, albo glowa duza, albo cos w tych okolicach :P

Napisano

o ile motorek plus scena jest mega dynamiczna to postać wogole nie siedzi, generalnie do dopieszczenia bo potencjał jest moc

Napisano

dzieki.

i jeszcze jeden.

metropolis.jpg

 

Ta pracke zaczalem bez standardowego szkicowania a raczej overlayowalem kilka textur i fotek ktore pasowaly do tematyki i kompozycji ktora chcialem osiagnac (czyli zaczynajac od konca wlasciwie..)

Krotki making of:

metropoliswip.jpg

  • Like 1
Napisano

Ech, Twoje prace są tak bogate w drobne szczególiki, ale nie wymęczone, że aż wciągają i każą się rozglądać. Ostatnia praca jest cudowna. Można na siłę się przyczepić do tego, że cień te załóżmy mosty u góry rzucają pionowo, a reszta z ukosa, ale i to właściwie ledwo jest widoczne i pewnie nawet to wiesz. Mam nadzieję, że kiedyś też uda mi się tak sugerować faktury :D

Napisano

Cool, fajne, duzo sie dzieje i jednoczesnie trzyma sie kupy, fajne masz to grube ziarno w swoich rzeczach, to z pedzla czy jak?

Napisano
Cool, fajne, duzo sie dzieje i jednoczesnie trzyma sie kupy, fajne masz to grube ziarno w swoich rzeczach, to z pedzla czy jak?

 

filter->texture->grain (grain type : clumped) na zduplikowanej warstwie z zmniejszonym opacity, do tego dochodza brushe z texturami i czasem overlay'e poprzerabiane z starych prac :)

  • Like 1
Napisano

Hah wiesz ile tym zdaniem zrodziles osob z tytulem Cpt. Obvious wannabe? ;>

 

P.S Tez lubie Fetta, jedi nie maja podjazdu do tego flying ninja. W filmie nie umarl, on pozorowal.

Napisano
Mam nadzieję, że kiedyś też uda mi się tak sugerować faktury :D

 

Humor Ci się wyostrzył widzę... Ale to że detal w takiej pracy jest uzyskiwany najczęściej z tekstur nie jest chyba aż takim problemem...

 

Cpt. Obvious, dla mnie jesteś mistrzem uzyskiwania mocnego efektu z pozornie prostych rzeczy. To raczej plus niż minus, myślę że cenna umiejętność.

Nie wiem na czym w praktyce polega praca CA, ale jeśli jak sama nazwa wskazuje jest to głównie praca koncepcyjna - czyli pokazanie sceny, postaci, design itd., jakiś etap w produkcji, który potem podlega dalszej obróbce - to logika podpowiada że sam techniczny aspekt wykonania pracy jest drugorzędną albo wręcz trzeciorzędną kwestią, grunt by osiągnąć zamierzony efekt.

Tak na marginesie - co sądzisz o Google Sketchup ? Pracuje się na podobnych narzędziach w praktyce ? Mam na myśli pierwsze koncepcje perspektywy, kadru itd dla konkretnej sceny. Na chłopski rozum sama idea wydaje mi się fajna, ale mam na myśli bardziej coś takiego że np. na początku robicie proste bryły w jakimś 3d, szukacie kilku dobrych ujęć żeby zobaczyć czy mają ręce i nogi a potem na tym idą szkice koncepcyjne ? Czy raczej robi się thumbsy, a może za pierwszym podejściem forsuje daną koncepcję ? :)

Gość piofoks
Napisano (edytowane)

uuu bomba :) mocno inspirujący

Edytowane przez piofoks

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności