Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Ale żeś dosadził render 8K 🙂 Włosy na naramienniku fajnie wyszły na tym zbliżeniu kilka postów wyżej, fajnie przełamują toporność pancerza swoją delikatnością. Ładnie  to wszystko wychodzi.

Ale zastanów się, jeszcze nie jest za późno na delikatne ale bardzo potrzebne zmiany w designie 🙂

 

 

 

Edytowane przez Destroyer
  • Haha 1
Napisano

Ogz, jeśli chodzi o sam strój to koniec. Przy ilustracji będę kombinował z futrem, tutaj nieco poglądowo- to są te blenderowe, nowe hairsy.
CaloscFIN.png

  • Like 8
Napisano

Fajna pracka, w ostatecznej ilustracji jednak coś mi nie siedzi do końca z tą zbroją. Popatrzyłem jeszcze raz na koncept, na którym się wzorowałeś i chyba bym deczko ją wydłużył (coś jak na załączniku), ale to tylko taka moja luźna sugestia, reszta jest super!image.jpeg.981168748a53d6b8d05d7b916316663f.jpeg

  • Like 4
Napisano
Teraz, ZiN napisał:

Fajna pracka, w ostatecznej ilustracji jednak coś mi nie siedzi do końca z tą zbroją. Popatrzyłem jeszcze raz na koncept, na którym się wzorowałeś i chyba bym deczko ją wydłużył (coś jak na załączniku), ale to tylko taka moja luźna sugestia, reszta jest super!image.jpeg.981168748a53d6b8d05d7b916316663f.jpeg

Znaczy koncepcior to sam namalowałem, ale okazało się w toku modelowania, że przy litej zbroi takiej długości nie dałaby rady się zginać nawet o centymetr 🙂 Temu też już nie kombinowałem z jakimiś modułami tylko skróciłem całość. Ugułem zastanawiałem się czy nie odchudzić jej w pasie na samym końcu, ale stwierdziłem, że należy walczyć ze stereotypami- MAGICZKA TEŻ MOŻE BYĆ WIĘKSZA! 😄 

  • Like 1
Napisano (edytowane)

Jeszcze taki gratisz, ale co się namęczyłem to moje.
Chciałem zrobić ilustrację magiczki z tawerny w takim starym stylu. Zeszło kilka dobrych godzin podmalowywania, twarz 10 razy ogarniana pod czujnym okiem mojej lubej, ale jest jak jest xD
TawernaFIN.jpg

Jeszcze mały edit oświetlenia:
TawernaFIN2.jpg

Edytowane przez RaVirr
  • Like 10
Napisano

Bardzo dobre. Ta wersja kostiumu u góry (nieocieplana) z futrem dzika też była wyśmienita. W sumie to jeszcze głowa w 3D i by Ci tego malowania dużo nie zostało 😀 Czuć ten chłód zimowy. Pasowałaby do Raid - shadow legends.

  • Like 1
Napisano (edytowane)
W dniu 6.02.2023 o 13:51, alex3d napisał:

Bardzo dobre. Ta wersja kostiumu u góry (nieocieplana) z futrem dzika też była wyśmienita. W sumie to jeszcze głowa w 3D i by Ci tego malowania dużo nie zostało 😀 Czuć ten chłód zimowy. Pasowałaby do Raid - shadow legends.

Dzięki! Twarz tak naprawdę też była tylko podmalowywana, ale pewnie dojdzie do tego, że cały komplet będę robił w 3d i dosłownie lekką postprodukcję w photoshopie...co po prawdzie już w większości prac robię 😄 
Tymczasem speedsculpt hełmu:
helm.jpg

Jeszcze taki próbny render imitujący wystawę w muzeum (sugerowałem się refką na podstawie której robiłem też sam hełm):
untitled.png

Edytowane przez RaVirr
  • Like 7
Napisano

spoko fajny progress mordzix, fajne ten czar na pierszym planie i ogolnie dol super 🙂 niestety czym wyzej tym ciut gorzej. Nad twarza bym posiedzial, jakikolwiek wyraz twarzy by sie przydal to raz, dwa moze bys ja troche pomazial pedzlem po mordzie zeby nie wyglada tak plastikowo? tak samo oczy sie odcinaja. 

  • Like 1
Napisano
3 minuty temu, KLICEK napisał:

spoko fajny progress mordzix, fajne ten czar na pierszym planie i ogolnie dol super 🙂 niestety czym wyzej tym ciut gorzej. Nad twarza bym posiedzial, jakikolwiek wyraz twarzy by sie przydal to raz, dwa moze bys ja troche pomazial pedzlem po mordzie zeby nie wyglada tak plastikowo? tak samo oczy sie odcinaja. 

Masz rację, dopiero jak wytknąłeś to zobaczyłem (zwłaszcza oczy). Postaram się ogarnąć plastikowość choć jakiś fikuśny wyraz twarzy może być ponad moje portretowe umiejętności 😄 

Napisano

Łokurwełe ja jestem zbyt nieśmiały na takie kolory i kontrasty 😄 
Już przy tej nie będę szedł w tę stronę, ale chce zrobić postać/postaci trochę bardziej stylizowane i myślę, że wtedy skorzystam z rady, imo będzie bardziej pasowało 🙂 

Napisano (edytowane)

Dzisiaj znalazłem fajną fotkę i zainspirowała mnie do zrobienia speeda w blendku:
Arabska_uliczka.jpg

Fotka wyglądała tak:
93bf71b5249eeafbfaa2e994130f2eb5.jpg

AAA ZAPOMNIAŁEM O SIATCE DLA ZAINTERESOWANYCH XD
siatka.jpg

Edytowane przez RaVirr
  • Like 1
Napisano

Super wygląda, rzeźbione z ręki czy jakiś tool do zniszczeń, szarpanych krawędzi itd.? Adaptacyjna siatka przy rzeźbieniu czy jakaś decymacja bo fajnie wygląda sitka zagęszczona tylko tak gdzie jest detal 🙂 

 

czemu kilka desek nie ma detalu? miałem się czepić dla żartu ale jak się tam spojrzy to te postrzępione ładniej i naturalnej łapią światło i mają fajniejszy siluette. Ale to już trzeba konkretnie tam patrzeć bo na całym obrazku to nie widać że tak jest kilka poligonów 🙂  

tLR1Zut.jpg

  • Like 2
Napisano
1 minutę temu, Destroyer napisał:

Super wygląda, rzeźbione z ręki czy jakiś tool do zniszczeń, szarpanych krawędzi itd.? Adaptacyjna siatka przy rzeźbieniu czy jakaś decymacja bo fajnie wygląda sitka zagęszczona tylko tak gdzie jest detal 🙂 

 

czemu kilka desek nie ma detalu? miałem się czepić dla żartu ale jak się tam spojrzy to te postrzępione ładniej i naturalnej łapią światło i mają fajniejszy siluette. Ale to już trzeba konkretnie tam patrzeć bo na całym obrazku to nie widać że tak jest kilka poligonów 🙂  

tLR1Zut.jpg

Dzięki! Wszystko ręcznie rzeźbione przy pomocy dyntopo (to taki odpowiednik zbrushowego dynamesh) 🙂 
Co do samych desek to dauem do py ponieważ ich było sporo, przejechałem po widocznej w kadrze części, później zmieniłem ustawienie kamery, powieliłem, ale zamiast usunąć te nieporzeźbione to nałożyłem jedne na drugie i tak już zostało 😄 
Nie jest to praca do portfolio (bo jednak na podstawie foty), bardziej głębszy test workflow przy takim rzeźbieniu detalu. Dzisiaj też wybitnie nie chciało mi się wymyślać i taka kilkugodzinna praca przy luźnym odwzorowywaniu była mega odprężająca 😄 

  • Like 1
Napisano
3 minutes ago, RaVirr said:

Nie jest to praca do portfolio

A dlaczego nie? Dobrze wygląda, wrzucaj i potem powiedz, że inspiracja na podstawie zdjęcia, speed i pokaż refkę i moim zdaniem w portfolio może być bo nie ma się czego wstydzić 🙂 

 

5 minutes ago, RaVirr said:

taka kilkugodzinna praca przy luźnym odwzorowywaniu była mega odprężająca 😄 

No tak jest najlepiej. Ja też tak czasem mam jak zaczyna się pracę tak spontanicznie i bez planu to jest jak rysowanie na pobrudzonej kartce bo już się nie zepsuje i nie ma tej presji jak przy czystej, że musi być idealnie od razu :). A gdy mam plan, nazbieram refek i inspracji, przygotuję plan działania, listę rzeczy do zrobienia to na koniec nie chce mi się tego robić bo to zabiera cała przyjemność takiego organicznego tworzenia a robi się mozolne wypełnianie planu i jak praca w kamieniołomie 🙂 

Dlatego praca w houdinim tak męczy bo tam jest wszystko planowane i tak niemal programistyczne podejście a w blendku to masz wszystko w jednym miejscu jak rzeźbienie czy tekstury i to tez pomaga robić coś szybko nie tracąc rozpędu jak przy eksporcie i imporcie z programu do programu 🙂 

  • Like 1
Napisano
11 godzin temu, Destroyer napisał:

A dlaczego nie? Dobrze wygląda, wrzucaj i potem powiedz, że inspiracja na podstawie zdjęcia, speed i pokaż refkę i moim zdaniem w portfolio może być bo nie ma się czego wstydzić 🙂 

 

No tak jest najlepiej. Ja też tak czasem mam jak zaczyna się pracę tak spontanicznie i bez planu to jest jak rysowanie na pobrudzonej kartce bo już się nie zepsuje i nie ma tej presji jak przy czystej, że musi być idealnie od razu :). A gdy mam plan, nazbieram refek i inspracji, przygotuję plan działania, listę rzeczy do zrobienia to na koniec nie chce mi się tego robić bo to zabiera cała przyjemność takiego organicznego tworzenia a robi się mozolne wypełnianie planu i jak praca w kamieniołomie 🙂 

Dlatego praca w houdinim tak męczy bo tam jest wszystko planowane i tak niemal programistyczne podejście a w blendku to masz wszystko w jednym miejscu jak rzeźbienie czy tekstury i to tez pomaga robić coś szybko nie tracąc rozpędu jak przy eksporcie i imporcie z programu do programu 🙂 

Może nie chciałeś, ale namówiłeś na popracowanie nad szczegółami i dopieszczenie pracki :) 

Co do planowania to 100% racji, im człowiek starszy i bardziej doświadczony tym bardziej otacza się refkami, robi godziny researchu zanim zacznie cokolwiek robić i jak już przychodzi do faktycznej roboty to jakoś się nie chce- zwłaszcza jeśli to tylko tak o, dla przyjemności 😄 Ostatnio doszedłem do wniosku, że chodzi o to by nie stracić tego "initial hypu" i jakoś balansować- bo lepiej zrobić gorzej niż wcale nie zrobić 😄 

@Mortom dziękuwa brachu! 🙂 

  • Like 2
Napisano
22 minutes ago, RaVirr said:

Może nie chciałeś, ale namówiłeś na popracowanie nad szczegółami i dopieszczenie pracki 🙂

Co do planowania to 100% racji, im człowiek starszy i bardziej doświadczony tym bardziej otacza się refkami, robi godziny researchu zanim zacznie cokolwiek robić i jak już przychodzi do faktycznej roboty to jakoś się nie chce- zwłaszcza jeśli to tylko tak o, dla przyjemności 😄 Ostatnio doszedłem do wniosku, że chodzi o to by nie stracić tego "initial hypu" i jakoś balansować- bo lepiej zrobić gorzej niż wcale nie zrobić 😄 

@Mortom dziękuwa brachu! 🙂 

No i gitara 🙂

No i każdy projekt zaczyna się z pewnym ładunkiem szczęścia i sztuką jest skończyć prace zanim się ono wyczerpie. Skończyć projekt to tez w sumie sztuka bo widzisz co by jeszcze podpiąć ale jak pomyślisz ile musiałbyś pracy powtórzyć to myślisz eee następnym razem nie popełnię tych samych błędów, popełnię nowe 😛 

Dlatego tym bardziej doceniam że mimo "zakończonego" projektu rozkopujesz go na nowo i rozdrapujesz rany aby coś poprawić 🙂 

  • Like 1
Napisano
32 minuty temu, RaVirr napisał(a):

pomuszcie
Która wersja lepsza?
1. 

2.

3.

 

tak 😉 

 

A tak serio:
Mnie się nr. 2 podoba 🙂 ale ja tam dziecię mroku jestem  😛 metalu słucham, a depresja to moje imię nr. 2, więc nie kieruj sie moją skrzywioną opinią 🙂 

Napisano
57 minut temu, Mortom napisał:

tak 😉 

 

A tak serio:
Mnie się nr. 2 podoba 🙂 ale ja tam dziecię mroku jestem  😛 metalu słucham, a depresja to moje imię nr. 2, więc nie kieruj sie moją skrzywioną opinią 🙂 

też bardziej szedłem w stronę 2, ale dziewczyna poinstruowała, że za czarno więc zrobiłem małą mieszankę i poleciało na artstację 😄

  • Like 1
Napisano

2 wydaje się tak najbardziej stonowana, realistyczna i naturalna a te dwie pzoostałe to wyglądajprawie tak samo i teś spoko, bardziej słonecznie choć chyba za dużo światła od tej dziury z góry, tak czy tak żadna zła nie jest 🙂 

Napisano (edytowane)

Które byś nie dał to każdy dostanie lajka 👍 Mam nadzieję że jak będę duży to będę jak Ravir! 

Edytowane przez Mortom
  • Haha 1
Napisano (edytowane)

O jo cie! MEGAS! Najpierw był Beksiński... teraz mamy Ravira! No monumentalnie wyszło! 
🥵😱

Tylko weź tam uważaj na zaprzyjaźnionych sąsiadów, żeby cię nie sprzątnęli jak Beksińskiego. OK?! W razie czego użyj swojego obronnego kota AKA - pumę i użyj sztuk walk Batmana! No wiesz tak jak cię uczyłem 😉 kop w jaja i w nogi! 😄

Edytowane przez Mortom
  • kekw 1
Napisano
3 godziny temu, Mortom napisał:

O jo cie! MEGAS! Najpierw był Beksiński... teraz mamy Ravira! No monumentalnie wyszło! 
🥵😱

Tylko weź tam uważaj na zaprzyjaźnionych sąsiadów, żeby cię nie sprzątnęli jak Beksińskiego. OK?! W razie czego użyj swojego obronnego kota AKA - pumę i użyj sztuk walk Batmana! No wiesz tak jak cię uczyłem 😉 kop w jaja i w nogi! 😄

Az mi sie czasy liceum przypomniały, kiedy ludzie znali tylko Beksińskiego i widzieli go nawet w puszce paprykarza szczecińskiego xD Ale jak przyjdzie jakis somsiad z pretensjami to tak zrobie myk myk z kopa w jaja i powrot na kwadrat...znaczy do kwatery głównej 😮

 

 

  • Haha 1
Napisano (edytowane)

@RaVirr Panie...! Najpierw jest miszcz Beksiński (of course!), potem TY (naturalnie)! dłuuuuuglo dłogo nic.... no i w sumie tyle 😄 
No i nie zapomni o ciemnej panterze z batmanowej jaskini! (czarnej nie napisze bo to dzisiaj nie politycznie 😄) może jeszcze mroczna albo jasna inaczej... no nie wiem, jakiś przydomek jej wymyślisz... w końcu każdy Batman ma swojego Robina! Choose wisly... 😛 
No ale pracka supcio! Zawsze mówiłem mamie, jak dorosnę chce być jak Ravirr... tak jak on spać do południa, kąpać się w hajsie z batmanowego interesu i rypać arty jak dzik! 😄 Tak... za jakies 153 lata jak osiągnę kwantową osobowość a AI na podstawie mojego ułomnego umysłu wreszcie przejdzie na poziom Super Sayanina to może mi sie to uda... 🥺

Edytowane przez Mortom
  • Like 1
  • Haha 1
Napisano
55 minut temu, michalo napisał:

Ale to super. Powiedz tylko jakich promptów użyłeś 😛

Prompty jak prompty, ale ja teraz używam super uber kozak AI technologii w blenderze 3.9 prealpha, która zmieni świat image.png.3136bb451fc94e6a7048c16a337e8f18.png i nic nie będzie już takie jak kiedyś, ZaUfAj Mi 😄 

@Mortom
 Właśnie zjadłem pyszne śniadanko 🙂

Dzięki wszystkim! 

 

  • Thanks 1
Napisano
3 minuty temu, Destroyer napisał:

@RaVirr co to za rasistowska antymuzomańska propaganda? 🙂 Popieram i masz zasłużonego plusa 😄 

Tuż przed wrzutą moja luba powiedziała "kurde, żeby Ci tego przypadkiem nie zdjęli za jakieś islamskie domysły" xD Dziękuwa 😄 

  • Haha 1
Napisano
37 minutes ago, RaVirr said:

Tuż przed wrzutą moja luba powiedziała "kurde, żeby Ci tego przypadkiem nie zdjęli za jakieś islamskie domysły" xD Dziękuwa 😄 

No wygląda jak jakaś afgańska dyskoteka i widać, że to bardzo odległa przyszłość bo przewrotnie zamienili kozy na kobiety XD Jak starożytni rzymianie którzy też dodali kobiety do orgii na co Grecy nie wpadli 😄 

  • kekw 2
Napisano

Zobaczyłem ładne okno i postanowiłem zrobić okno.
Przedstawiam Państwu okno:
okno.png

okno_clay.png

A tak wyglądało okno (trochę powymyślałem):
14cc9263d57505a3819dea0bd4833cb0.png

  • Like 4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności