Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

@RaVirr Ja też bym polecał jak chłopaki tj skończyć mimo, że nie idealnie jak trzeba to żeby skończyć bo ostatnia prosta. Ja do tej pory bolejęjak z 15 lat temu robiłem porsze 911 w nurbsach w mayi i porzuciłem bo nie wiedziałem jak idealnie wykończyć powierzchnie miedzy przednią kalpą a przednią szybą tzn co tam miało być 🙂 A tak to całe było w zasadzie skończone i tak perfekcyjnie że jedna felga mi zażynała kompa jak była odsłonięta. Mogłem wrzucić byle jaką powierzchnie w przestrzeń żeby tylko nie było dziury i iść dalej ale "perfekcjonista" to nie mogłem się z tym pogodzić i porzuciłem jak było w 98% skończone 🙂 No wnętrza nie było 🙂 

Dlatego zrób ten dach, nawet tylko pod ujęcie z kamery, na odpierdol nie idealnie doskonale ale żeby dociągnąć do końca i mieć, bo lepiej mieć niż nie mieć 🙂 

Pamiętam, że jak modelowałem desert Eagel na bitwę to też czegoś nie dopatrzyłem jak wygląda powierzchnia koło lufy, zrobiłem hiresa ze wszystkimi support edge loopami i refiningiem i ktoś mi zwrócił uwagę, że zjebałęm:)  I też walczyłem ze sobą czy nie rzucić w pizdu bo miałem już też rewolwer bez błędów ale w końcu poprawiłem co trzeba ale też chyba mniej pracy niż z chatką więc i decyzja prostsza 🙂 

Edytowane przez Destroyer

  • Odpowiedzi 1,5k
  • Wyświetleń 179,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Posted Images

Napisano
  • Autor

Dzięki ugułem 🙂 
Nie wiem czemu, ale przy każdej emotce pokazuje mi się tak: image.png.e700cfea31e513474810594f128f87f4.png

@Destroyer Dach to akurat główny bohater i jak tamto to zwykłe ściany, popierdółki to dach łokurwełe image.png.89d4164d99a018cbaf8c657988d9b8b4.png

Nie chciałem kończyć tego konkretnego budynku właśnie przez jego niewymiarowość- raczej podzieliłbym to wszystko na części i sobie składał już w Uneralu (coś jak w survivalach)- włącznie z dachem 😄 Matsy są gotowe więc z górki.
Póki co nie mam na niego pomysłu więc no... NA SPOKOJNIE. 

Napisano
  • Autor

Pewnie już widzieliście ten filmik Nvidiowy z Morrowinda:

Dało mi to pewną inspirację do odtworzenia takiego wnętrza w (hehe) Unrealu. Oczywiście nie mam żadnych assetów więc na rozgrzewkę zrobiłem stolik:
stol.png

stol2.png

stolwire.png

Czy uda mi się skończyć całość?
FVPE_QtX0AAdF8A.jpg

Napisano

Jak nie skończysz to spoko... ALE jak nie będzie kufla piwa lub pucharka wina, to się obrażam i daje unsuba! Rzucam klątwę i zacznę tupać nogą (mocno!) 🙂 
cute-animated-cat-keeping-eye-on-funny-m

Edytowane przez Mortom

Napisano
  • Autor
5 godzin temu, Mortom napisał:

Jak nie skończysz to spoko... ALE jak nie będzie kufla piwa lub pucharka wina, to się obrażam i daje unsuba! Rzucam klątwę i zacznę tupać nogą (mocno!) 🙂 
cute-animated-cat-keeping-eye-on-funny-m

Nie no, bez kufla to nie da rady.. 😄 

Napisano
  • Autor

TAK W MIĘDZYCZASIE, DZISIAJ ZROBIŁEM LUDZIKA WIKINGOWEGO POD SCENY BATALISTYCZNE:
Wiking_cay.png

Napisano

Ale krwi to mu... napsułeś! 😉 Wygląda jak po rundce w paintballa 😛 No ale taki średniowieczny wojak to pewnie nie ma czasu aby se uprać zbroje! 😛 I łazi taki uj**ny w 4 dupy bo pralki to wynalezom za parę setek lat, a żonka mówiła żeby nie łaził po bitwach i się nie łajdaczył ze swoimi kumplami! Bo ONA czyścić FLAKÓW z kolczugi nie BĘDZIE! KU**A i już! 😉 

P.S.
Bardzo przystojna męszczyzna! 😉
 choć ja tam wole dziewuchy 😛 ALE CO KTO KOMU i gdzie w portki zagląda to już NOT MY BUISNESS! 😜 

Edytowane przez Mortom

Napisano
7 minut temu, Destroyer napisał(a):

Całkiem spoko chłopek tylko pelerynka wydaje się strasznie sztywna, mocno wykrochmalona 🙂

to nie krochmal tylko brud, i flaki poległych wrogów 😛 +10 do obrony 😄

Napisano
  • Autor
9 minut temu, Mortom napisał:

Ale krwi to mu... napsułeś! 😉 Wygląda jak po rundce w paintballa 😛 No ale taki średniowieczny wojak to pewnie nie ma czasu aby se uprać zbroje! 😛 I łazi taki uj**ny w 4 dupy bo pralki to wynalezom za parę setek lat, a żonka mówiła żeby nie łaził po bitwach i się nie łajdaczył ze swoimi kumplami! Bo ONA czyścić FLAKÓW z kolczugi nie BĘDZIE! KU**A i już! 😉 

P.S.
Bardzo przystojna męszczyzna! 😉
 choć ja tam wole dziewuchy 😛 ALE CO KTO KOMU i gdzie w portki zagląda to już NOT MY BUISNESS! 😜 

Krew jest generowana losowo i jak sobie skopiuję kilkunastu chłopów na pole bitwy to różni będą różnie waleczni 😄 

@Destroyer Tak, pelerynka jest póki co dana tak trochę na odczep się bo chciałem zastosować myki, szmery bajery, ale nie wiem czy się uda. 
Mianowicie- postać jest jeszcze bez rigu i jeszcze zastanawiam się jak to zrobić by było dobrze. Wydaje mi się, że najrozsądniej byłoby zrobić ten ubiór jako jeden mesh i wypalić tekstury. Jednocześnie, jeśli chodzi o pelerynę to chciałbym by jej górna część była przypięta do rigu, a cała reszta by działała jako symulacja clotha...Niestety wcześniej nie udało mi się tego zrobić i nie wiem czy  to jest w ogóle możliwe w Blendku 😐 

Napisano
  • Autor

Drogi pamiętniczku...
Wycieczki ciąg dalszy jeśli chodzi o ten model. 
Połączyłem te wszystkie elementy, odchudziłem mesh, wypaliłem tekstury i zrobiłem działający rig. Całość ma teraz 80k fejsów więc spokojnie się nada na dużą scenę do podmalowania 🙂 Dodaję w komplecie umorusanego i czystego. Jeszcze dodam jeden suwaczek, który będzie generował brud/błoto na tych teksturach:
Ludzik_lowpolyFIN.jpg

I siateczka:

Ludzik_lowpolyFINSiatka.jpg

Ugułem całość zajęła wczoraj i dzisiaj więc łatwo policzyć, że 2 dni. Generalnie jestem zadowolon z efektu i wyciągniętej nauki na przyszłość.

Edytowane przez RaVirr

Napisano

Fajnie wojak wygląda. na tym drugim obrazku wydaje się, że boki ma takie kanciaste i płaskie ale to może wina światło bo na renerze tego tak nie widać 🙂 

Napisano
  • Autor
1 minutę temu, Destroyer napisał:

Fajnie wojak wygląda. na tym drugim obrazku wydaje się, że boki ma takie kanciaste i płaskie ale to może wina światło bo na renerze tego tak nie widać 🙂 

Dzięki! Przyznam się, że te kanciaste boki zobaczyłem dopiero jak renderowałem siatkę 😄 Ustawiałem tego wojaka w innym świetle i absolutnie nic nie widać więc olałem temat 😄

Napisano
7 minutes ago, RaVirr said:

Dzięki! Przyznam się, że te kanciaste boki zobaczyłem dopiero jak renderowałem siatkę 😄 Ustawiałem tego wojaka w innym świetle i absolutnie nic nie widać więc olałem temat 😄

Gorzej jak wyjdzie po zrenderowaniu animacji 🙂 ale jak ma być stilek do podmalówki to powinno dać radę 🙂 

Napisano
  • Autor
3 godziny temu, Destroyer napisał:

Gorzej jak wyjdzie po zrenderowaniu animacji 🙂 ale jak ma być stilek do podmalówki to powinno dać radę 🙂 

Nieeee to tylko i wyłącznie pod pozowanie w sceny do podmalówki, ale żeby nie cudować. Niestety, moje poprzednie modele ludzików w zbrojach były zrobione od czapy i kończyły jako jednorazówki 😐 Tym razem miałem już trochę więcej doświadczenia i jakoś to poszło, przynajmniej wiem jakich rzeczy unikać kolejnym razem 😄 

Jeszcze dorzucam woja z błotkiem
Ludzik_lowpolyFIN2.png

I trochu inne światło:
Ludzik_lowpolyFIN3.jpg

To jeszcze propy na szybkości 😄
Propy.jpg

Edytowane przez RaVirr

Napisano

Super! Ale 😉 nie wiem czy nie przydały by się ich bardziej zróżnicować. Innr kolory portek i peleryny, coś charakterystycznego - jak różna broń, wariant hełmu, kolczuga może jakaś inna.

Jeden może mieć miecz, inny miecz u pasa. Hełm bez osłony albo bez hełmu, długie włosy etc. 

Mają fajne pozy ale wyglądają jak jedna postać.

Napisano
1 godzinę temu, Destroyer napisał:

@michalo no długich włosów to spod kolczugowej czapeczki może nie być widać ale inny wzór na tarczy, kolor portek i peleryny, długość brody i już by było 🙂 

No jak nie, jakiś kosmyk na ramieniu, albo wywalić ten kaptur w jednym hełmie i już czuć wiatr we włosach.

5 minut temu, blood_brother napisał:

Ale przecież we współczesnym wojsku też wszyscy żołnierze wyglądają tak samo 😛

Tak ale jednak nie 😛 

 

image.jpeg.8d8d582280c60f4e1c5f2d41a48fd363.jpeg

 

Właśnie chodzi o to żeby tą indywidualność jakoś uchwycić. 

 

 

Napisano

Sorry za te dziecięce bazgroły ale wczułem się 😜

i sorry za stereotypowego blond wikinga w czerwonej pelerynce. Chciałem jeszcze rogi dorysować ale to juz by było przegięcie. 

image.jpeg.f53c199929affe44598e204c1162a9cf.jpeg

Edytowane przez michalo

Napisano
  • Autor
2 godziny temu, michalo napisał:

Sorry za te dziecięce bazgroły ale wczułem się 😜

i sorry za stereotypowego blond wikinga w czerwonej pelerynce. Chciałem jeszcze rogi dorysować ale to juz by było przegięcie. 

image.jpeg.f53c199929affe44598e204c1162a9cf.jpeg

Pierwotnie chciałem by było trochę jak @blood_brother, że idzie ELITA WOJSKA, bogactwo, kolczugi, toporki, oddziały specjalne wikingów xD Temu też mają niemal takie same tarcze (trochę różni się kolor, ale w tym oświetleniu niezauważalnie). Mordy i hełmy się różnią, ale widać nie dość by było to zauważalne 😄 Zaraz zasiądę na świeżo i spróbuję ogarnąć by nie wyglądało jak atak klonów 😄 

Napisano

Po tych pozach widać, że elita.  Zwłaszcza ten w środku jest nieustraszony -pewnie zaraz padnie od strzały 😉 

Napisano
  • Autor
2 godziny temu, michalo napisał:

Po tych pozach widać, że elita.  Zwłaszcza ten w środku jest nieustraszony -pewnie zaraz padnie od strzały 😉 

Wiadomo, nachliane barany 😄 
Nie zrobiłem tak wielu zmian, ale to będzie finał jeśli chodzi o tę ilustrację:

Dawaj_chodz2.jpg

Napisano
  • Autor
6 minut temu, SebastianSz napisał:

Ten środkowy to ma taki memiczny vibe trochę :]


17e.gif

Akurat tak miało być 😄 Praca została nazwana o tak o:
image.png.d95307a2a63a1bfff6a113e37b15a8d2.png

Napisano

@RaVirr ja to mam wrażenie, że kontynuacją historii z twojego kadru to ta pierwsza scena z filmiku poniżej 🙂

 

Napisano
  • Autor
37 minut temu, Mortom napisał:

@RaVirr ja to mam wrażenie, że kontynuacją historii z twojego kadru to ta pierwsza scena z filmiku poniżej 🙂

 

Już się robi, nie będzie tak kolorowo.. niedługo wrzucę 😄 

Napisano
  • Autor

Idąc nieco za ciosem robię chyba pierwszy raz typiarkę, pannę zimową żabową.
Koncept (ale to rzecz mocno płynna, na bank naramienniki będą pomniejszoned):
Concept_Pani_zimowa_zabowa.jpg

Sculpt z blenderu:
Zbroja1.png

Sculpt z blendera ale bez rendera hehe:
image.png

Napisano

Zajebiaszcze!
ALE cyce małe 😉 No ale nie chcemy denerwować pana Googla, więc wybaczam 😉 

Edytowane przez Mortom

Napisano
  • Autor
4 minuty temu, Mortom napisał:

Zajebiaszcze!
ALE cyce małe 😉 No ale nie chcemy denerwować pana Googla, więc wybaczam 😉 

Dziękuwa! Powiem zupełnie serio- chciałem pójść z tym w full korean mode zbroja dzydze majtnice itd, ale podczas konceptowania poczułem taki wewnętrzny cringe, że ugrzeczniłem do tego poziomu 😄 

Napisano
5 minut temu, RaVirr napisał(a):

Dziękuwa! Powiem zupełnie serio- chciałem pójść z tym w full korean mode zbroja dzydze majtnice itd, ale podczas konceptowania poczułem taki wewnętrzny cringe, że ugrzeczniłem do tego poziomu 😄 

😄 

Napisano
  • Autor

EKSPERCI SIĘ SPIERAJĄ

Jeszcze jeden wyrzut renderowy w mniej agresywnym oświetleniu:
Zbroja2.png

Jbc te fale dunaju w środku, tam gdzie będzie klatka piersiowa i tam gdzie będą wychodzić ręce to są dlatego bo tam będzie klatka piersiowa, a tam będą wychodzić ręce.

Napisano
16 minut temu, Destroyer napisał(a):

 

 

p.png.447d18e6231900b4782be200a509b9e1.png

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

9 minut temu, RaVirr napisał(a):

Jbc te fale dunaju w środku, tam gdzie będzie klatka piersiowa i tam gdzie będą wychodzić ręce to są dlatego bo tam będzie klatka piersiowa, a tam będą wychodzić ręce.

Myślę że wyczerpałeś temat xD

Napisano

Spoczko wyglada. Pytanie - zbroja wyglada na jeden kawalek litego metalu - jak ta pani ja ubiera i sciaga?

Napisano
  • Autor
2 godziny temu, Nezumi napisał:

Spoczko wyglada. Pytanie - zbroja wyglada na jeden kawalek litego metalu - jak ta pani ja ubiera i sciaga?

Aaaa i tu sie mylisz! Co prawda nie widac tego z tej perspektywy, ale na boku jest widoczny podzial na 2 czesci 😄 nie ma jeszcze paskow, ktore będą to spajac, ale beda 😉

Jbc zbroja jest "pelna" w srodku bo przy rigu nie ma wtedy cudow 

Napisano
  • Autor

❤️
Ciąg dalszy, zbejkowałem ten napierśnik i zostało 16k poly:
Zbroja_low_Dminussuwaki.png

 

A tera robię naramiennik:

Naramiennik2.png

I prosto ze sculpt mode:
image.thumb.png.f76d4c8cc96672cbea304f146436a628.png

Jeszcze gratisz całość:
Calosc2.png

Mały update materiału by trochę mniej plastikowo było i dodałem na próbę futro na plejnach, ale bardziej w ramach testu alpha map (idą do wymiany):
Calosc1.png

 

Edytowane przez RaVirr

Napisano
  • Autor

Dziękuwaaaa 😄
Jadę dalej:
Calosc3.png

EDIT: Jeszcze dodałem dół i pelerynkę (dywanik już wymieniony, ale kwestia do ogarnięcia xD)

Calosc5.png

Edytowane przez RaVirr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności