Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

@RaVirr Ja też bym polecał jak chłopaki tj skończyć mimo, że nie idealnie jak trzeba to żeby skończyć bo ostatnia prosta. Ja do tej pory bolejęjak z 15 lat temu robiłem porsze 911 w nurbsach w mayi i porzuciłem bo nie wiedziałem jak idealnie wykończyć powierzchnie miedzy przednią kalpą a przednią szybą tzn co tam miało być 🙂 A tak to całe było w zasadzie skończone i tak perfekcyjnie że jedna felga mi zażynała kompa jak była odsłonięta. Mogłem wrzucić byle jaką powierzchnie w przestrzeń żeby tylko nie było dziury i iść dalej ale "perfekcjonista" to nie mogłem się z tym pogodzić i porzuciłem jak było w 98% skończone 🙂 No wnętrza nie było 🙂 

Dlatego zrób ten dach, nawet tylko pod ujęcie z kamery, na odpierdol nie idealnie doskonale ale żeby dociągnąć do końca i mieć, bo lepiej mieć niż nie mieć 🙂 

Pamiętam, że jak modelowałem desert Eagel na bitwę to też czegoś nie dopatrzyłem jak wygląda powierzchnia koło lufy, zrobiłem hiresa ze wszystkimi support edge loopami i refiningiem i ktoś mi zwrócił uwagę, że zjebałęm:)  I też walczyłem ze sobą czy nie rzucić w pizdu bo miałem już też rewolwer bez błędów ale w końcu poprawiłem co trzeba ale też chyba mniej pracy niż z chatką więc i decyzja prostsza 🙂 

Edytowane przez Destroyer
  • Like 4
Napisano

Dzięki ugułem 🙂 
Nie wiem czemu, ale przy każdej emotce pokazuje mi się tak: image.png.e700cfea31e513474810594f128f87f4.png

@Destroyer Dach to akurat główny bohater i jak tamto to zwykłe ściany, popierdółki to dach łokurwełe image.png.89d4164d99a018cbaf8c657988d9b8b4.png

Nie chciałem kończyć tego konkretnego budynku właśnie przez jego niewymiarowość- raczej podzieliłbym to wszystko na części i sobie składał już w Uneralu (coś jak w survivalach)- włącznie z dachem 😄 Matsy są gotowe więc z górki.
Póki co nie mam na niego pomysłu więc no... NA SPOKOJNIE. 

  • Like 1
Napisano

Pewnie już widzieliście ten filmik Nvidiowy z Morrowinda:

Dało mi to pewną inspirację do odtworzenia takiego wnętrza w (hehe) Unrealu. Oczywiście nie mam żadnych assetów więc na rozgrzewkę zrobiłem stolik:
stol.png

stol2.png

stolwire.png

Czy uda mi się skończyć całość?
FVPE_QtX0AAdF8A.jpg

  • Like 2
Napisano (edytowane)

Jak nie skończysz to spoko... ALE jak nie będzie kufla piwa lub pucharka wina, to się obrażam i daje unsuba! Rzucam klątwę i zacznę tupać nogą (mocno!) 🙂 
cute-animated-cat-keeping-eye-on-funny-m

Edytowane przez Mortom
  • Haha 1
Napisano
5 godzin temu, Mortom napisał:

Jak nie skończysz to spoko... ALE jak nie będzie kufla piwa lub pucharka wina, to się obrażam i daje unsuba! Rzucam klątwę i zacznę tupać nogą (mocno!) 🙂 
cute-animated-cat-keeping-eye-on-funny-m

Nie no, bez kufla to nie da rady.. 😄 

  • Haha 1
Napisano (edytowane)

Ale krwi to mu... napsułeś! 😉 Wygląda jak po rundce w paintballa 😛 No ale taki średniowieczny wojak to pewnie nie ma czasu aby se uprać zbroje! 😛 I łazi taki uj**ny w 4 dupy bo pralki to wynalezom za parę setek lat, a żonka mówiła żeby nie łaził po bitwach i się nie łajdaczył ze swoimi kumplami! Bo ONA czyścić FLAKÓW z kolczugi nie BĘDZIE! KU**A i już! 😉 

P.S.
Bardzo przystojna męszczyzna! 😉
 choć ja tam wole dziewuchy 😛 ALE CO KTO KOMU i gdzie w portki zagląda to już NOT MY BUISNESS! 😜 

Edytowane przez Mortom
  • Haha 1
Napisano
7 minut temu, Destroyer napisał(a):

Całkiem spoko chłopek tylko pelerynka wydaje się strasznie sztywna, mocno wykrochmalona 🙂

to nie krochmal tylko brud, i flaki poległych wrogów 😛 +10 do obrony 😄

  • Haha 1
Napisano
9 minut temu, Mortom napisał:

Ale krwi to mu... napsułeś! 😉 Wygląda jak po rundce w paintballa 😛 No ale taki średniowieczny wojak to pewnie nie ma czasu aby se uprać zbroje! 😛 I łazi taki uj**ny w 4 dupy bo pralki to wynalezom za parę setek lat, a żonka mówiła żeby nie łaził po bitwach i się nie łajdaczył ze swoimi kumplami! Bo ONA czyścić FLAKÓW z kolczugi nie BĘDZIE! KU**A i już! 😉 

P.S.
Bardzo przystojna męszczyzna! 😉
 choć ja tam wole dziewuchy 😛 ALE CO KTO KOMU i gdzie w portki zagląda to już NOT MY BUISNESS! 😜 

Krew jest generowana losowo i jak sobie skopiuję kilkunastu chłopów na pole bitwy to różni będą różnie waleczni 😄 

@Destroyer Tak, pelerynka jest póki co dana tak trochę na odczep się bo chciałem zastosować myki, szmery bajery, ale nie wiem czy się uda. 
Mianowicie- postać jest jeszcze bez rigu i jeszcze zastanawiam się jak to zrobić by było dobrze. Wydaje mi się, że najrozsądniej byłoby zrobić ten ubiór jako jeden mesh i wypalić tekstury. Jednocześnie, jeśli chodzi o pelerynę to chciałbym by jej górna część była przypięta do rigu, a cała reszta by działała jako symulacja clotha...Niestety wcześniej nie udało mi się tego zrobić i nie wiem czy  to jest w ogóle możliwe w Blendku 😐 

Napisano (edytowane)

Drogi pamiętniczku...
Wycieczki ciąg dalszy jeśli chodzi o ten model. 
Połączyłem te wszystkie elementy, odchudziłem mesh, wypaliłem tekstury i zrobiłem działający rig. Całość ma teraz 80k fejsów więc spokojnie się nada na dużą scenę do podmalowania 🙂 Dodaję w komplecie umorusanego i czystego. Jeszcze dodam jeden suwaczek, który będzie generował brud/błoto na tych teksturach:
Ludzik_lowpolyFIN.jpg

I siateczka:

Ludzik_lowpolyFINSiatka.jpg

Ugułem całość zajęła wczoraj i dzisiaj więc łatwo policzyć, że 2 dni. Generalnie jestem zadowolon z efektu i wyciągniętej nauki na przyszłość.

Edytowane przez RaVirr
  • Like 3
Napisano
1 minutę temu, Destroyer napisał:

Fajnie wojak wygląda. na tym drugim obrazku wydaje się, że boki ma takie kanciaste i płaskie ale to może wina światło bo na renerze tego tak nie widać 🙂 

Dzięki! Przyznam się, że te kanciaste boki zobaczyłem dopiero jak renderowałem siatkę 😄 Ustawiałem tego wojaka w innym świetle i absolutnie nic nie widać więc olałem temat 😄

Napisano
7 minutes ago, RaVirr said:

Dzięki! Przyznam się, że te kanciaste boki zobaczyłem dopiero jak renderowałem siatkę 😄 Ustawiałem tego wojaka w innym świetle i absolutnie nic nie widać więc olałem temat 😄

Gorzej jak wyjdzie po zrenderowaniu animacji 🙂 ale jak ma być stilek do podmalówki to powinno dać radę 🙂 

Napisano (edytowane)
3 godziny temu, Destroyer napisał:

Gorzej jak wyjdzie po zrenderowaniu animacji 🙂 ale jak ma być stilek do podmalówki to powinno dać radę 🙂 

Nieeee to tylko i wyłącznie pod pozowanie w sceny do podmalówki, ale żeby nie cudować. Niestety, moje poprzednie modele ludzików w zbrojach były zrobione od czapy i kończyły jako jednorazówki 😐 Tym razem miałem już trochę więcej doświadczenia i jakoś to poszło, przynajmniej wiem jakich rzeczy unikać kolejnym razem 😄 

Jeszcze dorzucam woja z błotkiem
Ludzik_lowpolyFIN2.png

I trochu inne światło:
Ludzik_lowpolyFIN3.jpg

To jeszcze propy na szybkości 😄
Propy.jpg

Edytowane przez RaVirr
  • Like 3
Napisano

Super! Ale 😉 nie wiem czy nie przydały by się ich bardziej zróżnicować. Innr kolory portek i peleryny, coś charakterystycznego - jak różna broń, wariant hełmu, kolczuga może jakaś inna.

Jeden może mieć miecz, inny miecz u pasa. Hełm bez osłony albo bez hełmu, długie włosy etc. 

Mają fajne pozy ale wyglądają jak jedna postać.

  • Like 1
Napisano
1 godzinę temu, Destroyer napisał:

@michalo no długich włosów to spod kolczugowej czapeczki może nie być widać ale inny wzór na tarczy, kolor portek i peleryny, długość brody i już by było 🙂 

No jak nie, jakiś kosmyk na ramieniu, albo wywalić ten kaptur w jednym hełmie i już czuć wiatr we włosach.

5 minut temu, blood_brother napisał:

Ale przecież we współczesnym wojsku też wszyscy żołnierze wyglądają tak samo 😛

Tak ale jednak nie 😛 

 

image.jpeg.8d8d582280c60f4e1c5f2d41a48fd363.jpeg

 

Właśnie chodzi o to żeby tą indywidualność jakoś uchwycić. 

 

 

Napisano (edytowane)

Sorry za te dziecięce bazgroły ale wczułem się 😜

i sorry za stereotypowego blond wikinga w czerwonej pelerynce. Chciałem jeszcze rogi dorysować ale to juz by było przegięcie. 

image.jpeg.f53c199929affe44598e204c1162a9cf.jpeg

Edytowane przez michalo
  • Like 2
Napisano
2 godziny temu, michalo napisał:

Sorry za te dziecięce bazgroły ale wczułem się 😜

i sorry za stereotypowego blond wikinga w czerwonej pelerynce. Chciałem jeszcze rogi dorysować ale to juz by było przegięcie. 

image.jpeg.f53c199929affe44598e204c1162a9cf.jpeg

Pierwotnie chciałem by było trochę jak @blood_brother, że idzie ELITA WOJSKA, bogactwo, kolczugi, toporki, oddziały specjalne wikingów xD Temu też mają niemal takie same tarcze (trochę różni się kolor, ale w tym oświetleniu niezauważalnie). Mordy i hełmy się różnią, ale widać nie dość by było to zauważalne 😄 Zaraz zasiądę na świeżo i spróbuję ogarnąć by nie wyglądało jak atak klonów 😄 

  • Like 1
Napisano
2 godziny temu, michalo napisał:

Po tych pozach widać, że elita.  Zwłaszcza ten w środku jest nieustraszony -pewnie zaraz padnie od strzały 😉 

Wiadomo, nachliane barany 😄 
Nie zrobiłem tak wielu zmian, ale to będzie finał jeśli chodzi o tę ilustrację:

Dawaj_chodz2.jpg

  • Like 5
Napisano
6 minut temu, SebastianSz napisał:

Ten środkowy to ma taki memiczny vibe trochę :]


17e.gif

Akurat tak miało być 😄 Praca została nazwana o tak o:
image.png.d95307a2a63a1bfff6a113e37b15a8d2.png

  • Haha 1
Napisano
37 minut temu, Mortom napisał:

@RaVirr ja to mam wrażenie, że kontynuacją historii z twojego kadru to ta pierwsza scena z filmiku poniżej 🙂

 

Już się robi, nie będzie tak kolorowo.. niedługo wrzucę 😄 

Napisano

Idąc nieco za ciosem robię chyba pierwszy raz typiarkę, pannę zimową żabową.
Koncept (ale to rzecz mocno płynna, na bank naramienniki będą pomniejszoned):
Concept_Pani_zimowa_zabowa.jpg

Sculpt z blenderu:
Zbroja1.png

Sculpt z blendera ale bez rendera hehe:
image.png

  • Like 3
Napisano (edytowane)

Zajebiaszcze!
ALE cyce małe 😉 No ale nie chcemy denerwować pana Googla, więc wybaczam 😉 

Edytowane przez Mortom
  • Like 1
Napisano
4 minuty temu, Mortom napisał:

Zajebiaszcze!
ALE cyce małe 😉 No ale nie chcemy denerwować pana Googla, więc wybaczam 😉 

Dziękuwa! Powiem zupełnie serio- chciałem pójść z tym w full korean mode zbroja dzydze majtnice itd, ale podczas konceptowania poczułem taki wewnętrzny cringe, że ugrzeczniłem do tego poziomu 😄 

Napisano
5 minut temu, RaVirr napisał(a):

Dziękuwa! Powiem zupełnie serio- chciałem pójść z tym w full korean mode zbroja dzydze majtnice itd, ale podczas konceptowania poczułem taki wewnętrzny cringe, że ugrzeczniłem do tego poziomu 😄 

😄 

  • Haha 1
Napisano

EKSPERCI SIĘ SPIERAJĄ

Jeszcze jeden wyrzut renderowy w mniej agresywnym oświetleniu:
Zbroja2.png

Jbc te fale dunaju w środku, tam gdzie będzie klatka piersiowa i tam gdzie będą wychodzić ręce to są dlatego bo tam będzie klatka piersiowa, a tam będą wychodzić ręce.

  • Like 3
Napisano
16 minut temu, Destroyer napisał(a):

 

 

p.png.447d18e6231900b4782be200a509b9e1.png

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

9 minut temu, RaVirr napisał(a):

Jbc te fale dunaju w środku, tam gdzie będzie klatka piersiowa i tam gdzie będą wychodzić ręce to są dlatego bo tam będzie klatka piersiowa, a tam będą wychodzić ręce.

Myślę że wyczerpałeś temat xD

  • Thanks 1
Napisano
2 godziny temu, Nezumi napisał:

Spoczko wyglada. Pytanie - zbroja wyglada na jeden kawalek litego metalu - jak ta pani ja ubiera i sciaga?

Aaaa i tu sie mylisz! Co prawda nie widac tego z tej perspektywy, ale na boku jest widoczny podzial na 2 czesci 😄 nie ma jeszcze paskow, ktore będą to spajac, ale beda 😉

Jbc zbroja jest "pelna" w srodku bo przy rigu nie ma wtedy cudow 

  • Like 1
Napisano (edytowane)

❤️
Ciąg dalszy, zbejkowałem ten napierśnik i zostało 16k poly:
Zbroja_low_Dminussuwaki.png

 

A tera robię naramiennik:

Naramiennik2.png

I prosto ze sculpt mode:
image.thumb.png.f76d4c8cc96672cbea304f146436a628.png

Jeszcze gratisz całość:
Calosc2.png

Mały update materiału by trochę mniej plastikowo było i dodałem na próbę futro na plejnach, ale bardziej w ramach testu alpha map (idą do wymiany):
Calosc1.png

 

Edytowane przez RaVirr
  • Like 5
  • Wow 1
Napisano (edytowane)

Dziękuwaaaa 😄
Jadę dalej:
Calosc3.png

EDIT: Jeszcze dodałem dół i pelerynkę (dywanik już wymieniony, ale kwestia do ogarnięcia xD)

Calosc5.png

Edytowane przez RaVirr
  • Like 6

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności