Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 423
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Serio rób proszę jak czasami wcześniej =]. Dawaj od razu line do hi-resa. Przy takiej ilości detali szkoda tego nie pokazać. Podobają mi się kontrasty kolorystyczne na głowach alienów. Pozdro.

Napisano

Rozwalił mnie ten trailer do gierki, naprawde wygląda super! XD Tylko że mam wrażenie jakby pokazali prawie wszystkie zagadki i plansze ;P

 

Co do pracki ostatniej, strasznie zazdroszczę Ci cierpliwości :P

Napisano

mi tu brakuje jakiegos ze tak sie wyraze "pierdolniecia" :D

 

jakoś większym kontrastem czy cus, bo w ogole nie wzbudza to we mnie emocji.

Cierpliwości to fakt można Ci zazdroscic ;)

Napisano
mi tu brakuje jakiegos ze tak sie wyraze "pierdolniecia" :D

 

No to teraz kto chłopakowi pomoże i mu pierd*lnie? (@Chudek - joke ;)

 

Może byłoby fajniej jakbys zróżnicował wielkość postaci (za pomocą perspektywy - jedne dał bliżej, drugie dalej, np wianuszek klęczących) ? Ale i tak jest fajnie.

Napisano

Telthona - dzięki! A co do trailerka to faktycznie sporo pokazaliśmy ale wierz mi, że jest jeszcze wiele innych niepublikowanych rzeczy. Niedługo będzie stronka z której będzie można zassać pełną wersje więc na pewno zamieszczę jako ciekawostka.

 

Chudek - hmm no jeszcze postudiuje te kontrasty. Może w końcu załapie o co chodzi aby było lepsze wrażenie. Z jednej strony nie chcę przepalić obrazka czernią etc a z drugiej umiejętnie ją stosując chyba można coś zdziałać.A co do cierpliwości to pomaga ulubiona muzyka. Wiadomo, że trzeba się skupić przy tej robocie ale jak coś nie inwazyjnego się włączy to bardzo pomaga i można wpaść w lekki trans.

 

EthicallyChallenged - heh. Taa "Pierdolnięcie" to określenie wpadło mi w uszy gdzieś przy okazji

z twórcami "Bulletstorm-a". Tam jeden programista tak właśnie określił swoją grę. Dzięki za tip z postaciami. Mogłem to zrobić w sumie ale chyba już skończyłęm z tym pickiem ;).
Napisano

Jak dla mnie w tym ostatnim to zamieszałes z planami.

i to mocno. Splaszcza sie kompozycja, mam wrecz wrazenie ze ten dzwonowaty ksztalt jest wyciety z kartonu.

pozatym draperow wygladaj jakby byly z przodu, a jednoczesnie zasalaniaja je skrzydla.

 

Zanczenie fajnej by bylo jakby draperie szly do widza , stworzyly by sie takie fajne linie sciagajce wzrok do centrum.

 

Ogolnie wg mojego oka to slabsze to od poprzednich prac. ale to tylko moje oko i moze byc zwichniete :)

Napisano

Concept kapliczki z diablo3? ;P zgadzam się z orthezą, szmata po lewej bardzo dobrze wygląda i jest świetnie oświetlona. Wychodzi jak gdyby od widza i idzie pod skrzydłem aniołka. Prawa szmata jest troche inaczej oświetlona i w zasadzie trudno ocenić czy wychodzi od widza czy cco się z nią dzieje. No i nie idzie pod skrzydełkiem. Zamiast truposzy mogłęś dać coś żywego. Pomysł z krzesłami, ciekawy.

pozdro

Napisano

jest coraz bardziej klimatycznie.

Zacznij myslec zasadą 'less is more'. Jezeli cos nic nie wprowadza do histori, czy kompozycji, to wywal to- w tym wypadku sa to krzesla, oraz swieczki ktore moim zdaniem mozna spokojnie wywalic.

 

idzie w dobrym kierunku, pozbadz sie elementow 'zapozyczonych' ( tutaj rowniez posluze sie krzeslami, ktorych beksinski stosowal cala mase) a wprowadzaj cos od siebie.

 

pzdr!

Napisano

Dzięki za komentarze !

 

ola-f - dzięki. Moooże na jakiś teatrzyk by się nadawało.

 

Radix - dzięki! Stepy to raczej niechętnie bo bajzel mam tu straszny. Ale generalnie technika jest zbliżona do tego co kiedyś opisywał nicponim. Tzn daje mix fotek różnych aby mieć bazę a potem maziam po tym w oczekiwaniu aż coś się pojawi. Koncepcja zmienia się kilkukrotnie podczas jednego obrazka i fot sporo idzie w pracę. Prawie zawsze finałowa rzecz jest 100% odmienna od tego co było na początku w tego typu pracach.

 

KhazadThard - dzięki! Też mam nadzieje, że jakoś może lepiej będzie.

 

ortheza - dzięki za obserwacje. No cóż z niektórymi rzeczami może faktycznie jeszcze zawalczę np z draperiami szczególnie prawą bo chyba są kłopoty z odczytem.

 

rice - thx! diablo 3 jestem ciekaw -w sumie jest powód by kompa zmodernizować. Dzięki za wytknięcie błędu. Postaram się ppokombinować z tym.

 

nicponim - thx! Nom zasada 100% słuszna czasem poprostu chce się za dużo rzeczy w jednym ujęciu. Puste krzesła są fajnym motywem wykorzystywanym też w innych źródłach np grze "Demon's Souls" i to raczej z tego tym razem zaczerpnąłem. Nie mniej oczywiście szukam czegoś nowego cały czas, szczególnie na cmentarzach ;>

Napisano
Nie mniej oczywiście szukam czegoś nowego cały czas, szczególnie na cmentarzach ;>

 

Obawiam się, że na cmentarzach znajdziesz głównie coś... "starego"... mhaahahahah :]

 

Bardzo fajne to ostatnie. Aż dziw bierze, że nie zjechali cię za symetrię... Przecież symetria jest be.

Napisano

nadal za malo 3d .

trudno mi cos poradzic, zewnetrzne czesci draperii ciagle wygladaja jakby byly na tym samym poziomie (glebokosci) co czesci teoretycznie lezace dalej.

Napisano

Uuu... fajnie że zdecydowałeś się na inne oświetlenie, monumentalnie się zrobiło. Bardzo mi się podobają te chudzielce u podstawy ołtarza i z racji tego jak go nazwałem i czym zdaje się być świece tu imo bardzo pasują. Krzeseł niestety nie ogarniam :D. Fajne kolorki na glebie (widać lepiej w HD). Ortheza ma jednak rację... trochę to mało jeszcze 3D. Z mojego punktu widzenia broń Boże abyś dążył do matematycznego renderingu bryły ale chodzi o to aby całość była lepiej osadzona w przestrzeni i nie traciła feela ręcznej robótki. Z planami sam walczę... przyjdzie z czasem każdemu. Centralna kompozycja? Weź to w ogóle olej :D czasem trzeba/można. Chwilami mam wrażenie że panuje jakieś masowe uczulenie na takie kompo a druga sprawa to nie korzystasz z niej cały czas. Postaci na pierwszym planie mogły by być nieco ciemniejsze i trochę za bardzo im światło od ołtarza pada na plecy. Może by je to bardziej oddzieliło pogłębiając przestrzeń. Pozdro.

Napisano

przez ten krzyż mocno katolickie, takie średniowieczne w przekazie: niewierni, których trzeba ideą zaskarbić. Współcześnie : muzyczna okładka dla naszych ziomów szarpiących elektrycznością kropione struny

Napisano

Forum nam się pozmieniało w międzyczasie...

Dzięki za komenty.

ortheza - dzięki za szczerość. Z tym efektem 3d to będe pamiętał przy następnej pracy.

emmilius - no z tym światłem to sam mi podsunąłeś pomysł -dzięki. Trochę poprzyciemniałem postacie jak pisałeś (na innych forach). Dzięki za porady. Do wprowadzenia przy kolejnych wrzutach.

Thx - heh coś ostatnio enigmatycznie piszesz.. A co do motywów.. Jaram się trochę mistycyzmem więc dodaje coś z tego do prac.

Napisano (edytowane)

Witam!

 

Dziś trochę inaczej..

Zapraszam do darmowego ściągania małej gry edukacyjnej którą zrobiliśmy (w składzie 3 osobowym) do plastyki.

Jak ktoś chcę to zapraszam..

 

link

 

naforum6.jpg

Edytowane przez serio
Napisano

Fajny teaserek. Gierki mi się nie chciało ściągać, i tak nie mam czasu ale na filmiku robi wrażenie. Przez te obrazy w grze przypomniał mi się AC2 =]. Polaki narzekają a że nim jestem to echhh, bryła Serio, bryyyłaa....

Napisano (edytowane)

Cześć..

 

Trochę czasu upłynęło i nic nie wrzucałem a to dlatego, że zaangażowałem się w pewien projekt o którym narazie nic nie zdradzę póki nie jest skończony powiem tylko, że nie są to rzeczy tego typu co na dole.. A w między czasie dłubałem takie coś..

 

Tytuł: I am hatred in your eyes

 

 

bezznaczenia86.jpg

Edytowane przez serio
Napisano

kurcze, super render tego gościa na wozie. troche mi kompozycja nie pasuje i te wilki jakieś takie sprawiają wrażenie kopiuj wklej, ale generalnie super pracka.

Napisano

Jak bym miał wybierać to z zaprezentowanych przez Ciebie pracek w tych klimatach ta zajęła by ostatnie miejsce - ale to nie rzecz wykonania a raczej gustu. Po prostu poprzednie bardziej mi się podobały. Z rzeczy technicznych to jeżeli "żółta linia" nieba jest zbliżona do linii horyzontu to coś nie gra z perspektywą łańcuchów. Jakby wózek zjeżdżał z górki z stronę widza - ciężko mi dokładnie powiedzieć co nie gra. No i psiaki powinny się lekko wielkością różnić skoro jedne są bliżej a inne nieco dalej. Gość na wózku i gałęzie drzewa (ręcznie sam dziergałeś?) najbardziej mi podchodzą i co raz bardziej przekonuję się do tego toksycznego żółtego. Pozdro.

Napisano

Niestety ale musisz pocwiczyc nad anatomia i perspektywą. Tego typu prace wręcz wymagają byś miał ogarnięte podstawy. Jest to dość ciężka tematyka, wiec wszelkie 'koślawce', rypnięcia w perspektywie lub anatomi, działają mocno na niekorzyść;/ To tak jakbyś czytał powieść grozy w której jest mnóstwo błędów językowych. Rozumiesz historie i ogólny wątek, ale ciężko jest się wczuć w klimat, bowiem ropraszają ciebie ciągłe literówki.

 

Podobnie tutaj- ta praca ma świetny potencjał (az mi sie zachcialo zrobic cos w tym klimacie;]), ale z pewnością obniżyłbym kamere, co nadało by większego dynamizmu i charakteru dla całości, ładnie nabrało by to skali w odniesieniu do cerberów.

Przez błedy w perspektywie ma się wrazenie, ze niebo zawieszone jest tuż nad głową głownej postaci.

 

W tych pracach ratują ciebie detale/zdobniki. Większe płaszczyzny, bardziej jednolite(futro, przyziemie) niestety ale wychodzi znacznie gorzej;/

 

Dlatego moim zdaniem jezeli chcesz podrasować jakość, 'moc' i wiarygodność swoich prac, musisz popracowac nad podstawami-anatomia i perspektywa!

 

pzdr!

Napisano (edytowane)

Telthona, Emmilius, Nicponim, Kontur - dzięki za komentarze i wytknięcie błędów.

 

Trochę rzeczy popoprawiałem ..Przede wszystkim horyzont podniosłem trochę do góry i teraz łańcuchy zbiegają się w punkcie na linii horyzontu. Powiększyłem lekko wilka na pierwszym planie, trochę wzbogaciłem pustynie i kilka innych rzeczy..

 

bezznaczenia91.jpg

Edytowane przez serio
Napisano

poprawiłes na lepsze... przydałby się jakiś akcent kolorystyczny tej pracy... tej jak i może pozostałym w tym klimacie... przełam czasem te żółcie, brązy a nóż prace zyskają na odbiorze i świeżości... pozdro Panie BeksGig ;P

Napisano

Jak dla mnie detale dziewuchy wygladaja jak stylizacja, sa wystylizowane-robia wrazenie harmoniczne-czyli tak jakby tak mialo byc

Napisano

Dzięki wszystkim za komentarze.

 

Co do kobiety to jest ona celowo stylizowana. Dłonie to część tutaj najbardziej widoczna jest jeszcze mały nos, cienka szyja, ręce etc..

Cieszy mnie, że jednak ktoś to zauważył (THX, Florian)

Pozdr.

Napisano

Babeczka świetna. Ładnie się komponuje z sucharami. Bardzo mi się podoba. Fakt - łapki by można nieco poprawić bo odstają. Wydaje mi się że wprowadzenie takich akcentów jak ta kobietka w Twoje zamiłowanie do stylu bex-gig :D może przynieść pozytywne efekty. Pozdro.

Napisano

z sucharami wszystko się dobrze komponuje i są lekkostrawne ;D

mi się z początku ta chuda szyja też rzuciła w oczy ale trochę popatrzyłam na obrazek i w sumie stylowo wszystko siedzi ze sobą, taka lekka (albo i mocna) groteska. Teraz na tym arcie bardziej mi się Twój styl kojarzy z romansem Gigera i Thompsona :)

Napisano

Świetnie, więcej czystości, że tak to ujmę niż w poprzednich, kolorystyka niby porównywalna ale tak jakby cieplejsza i żywsza, lepsza... pozdro ;)

Napisano

podoba mi sie detal ostatniej pracy !! nice !!

ale pomysl za bardzo kojazy mi sie z Giger'owskim klasykiem ,

ktory z reszta 'wszyscy' sobie dziaraja - przez co jestem przewrazliwiony chyba :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności