adek Napisano 10 Wrzesień 2008 Napisano 10 Wrzesień 2008 Zachęcam do obejrzenia trailera gry Necro VisioN. Film ten powstawł w polskim studiu The Farm 51. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=323
Kusanagi Napisano 10 Wrzesień 2008 Napisano 10 Wrzesień 2008 ja stanowczo mowie "nie" renderom w grach ;) powodzenia przy projekcie
Gość User190 Napisano 10 Wrzesień 2008 Napisano 10 Wrzesień 2008 Trailerek fajny, chociaż wygląda niesamowicie plastikowo. Jeśli to rzeczywiście render (a tak obstawiam) to można to było zrobić lepiej (czyt. - wyciąć 50% speculara ;) ).
Luki Luki Napisano 10 Wrzesień 2008 Napisano 10 Wrzesień 2008 E, trailer powstal w studiu Televisor, do gry tworzonej przez Farm51.
JmTm00 Napisano 10 Wrzesień 2008 Napisano 10 Wrzesień 2008 Ogólnie bardzo fajnie, tylko jak na trailer to za mało dynamiczny (w pewnym momencie nie wiadomo czy to jeszcze trailer czy juz short) spokojnie moznabyłoby wyciąć połowe. Faktycznie tak jak M@ti wspomniał (szczególnie postacie) odstają od reszty (nie jest moim zdaniem źle, ale nie siedzą w otoczeniu) Enychał, miło sobie looknąć, oby więcej!. Pozdrawiam
HansKloss Napisano 10 Wrzesień 2008 Napisano 10 Wrzesień 2008 no mnie tez ten specular drazni ogolnie klimat fajny moze za ciemne niebo brakuje jakiegos ksiezyca i przebijajego sie przez ciemne chmury. Ogolnie spoko ,stosunkowo wysoka ocena filmiku swiadczy ze trailer nie musi byc robiony jakimis mega nakladami wazne zeby byl klimat i trzymal jakis przynajmniej tam sredni poziom.
adek Napisano 10 Wrzesień 2008 Autor Napisano 10 Wrzesień 2008 E, trailer powstal w studiu Televisor, do gry tworzonej przez Farm51. Dzięki. Na stronach internetowych różnie piszą. Poprawiam to.
PenGuin Napisano 10 Wrzesień 2008 Napisano 10 Wrzesień 2008 Polska jest 25 lat back in time wiec nie jest zle jak tylko 6 :)
ZbyszekLLL Napisano 11 Wrzesień 2008 Napisano 11 Wrzesień 2008 Mogliby wstawic pomykajaca gdzies w tle strzyge albo Gerarda i byloby 3-cie intro do wiedzmina :) I wtedy , nie 6 lat back in time, tylko 5 :)
the_fgdf Napisano 11 Wrzesień 2008 Napisano 11 Wrzesień 2008 Poza paroma babolami w animacji i montażu jest naprawde przyzwoicie. I po co skrywać wszystko 90% czerni na ekranie . To nie barok flamandzki. Nie lękajcie się światłą ludziki! _BB
Nezumi Napisano 11 Wrzesień 2008 Napisano 11 Wrzesień 2008 I po co skrywać wszystko 90% czerni na ekranie . To nie barok flamandzki. Nie lękajcie się światłą ludziki! _BB Barok nie barok - w nocy jest ciemno :D Poza tym horrory o zombich na slonecznej plazy sa moze oryginalne, ale malo straszne :D
bartolomeo Napisano 11 Wrzesień 2008 Napisano 11 Wrzesień 2008 a czy to przypadkiem nie jest nakręcone na makiecie? Moim zdaniem trailere spoczunio bardzo. A czepianie się pozostawię innym. p.s. wiecie kiedy 2ch grafików 3d zgadza się ze sobą? Kiedy wspólnie czepiają się pracy trzeciego ;)
JaxxPL Napisano 11 Wrzesień 2008 Napisano 11 Wrzesień 2008 Mogliby wstawic pomykajaca gdzies w tle strzyge albo Gerarda i byloby 3-cie intro do wiedzmina :) I wtedy , nie 6 lat back in time, tylko 5 :) Hehehe sam ta strzyge zbysiu robiles wiec siedz moze lepiej cicho :P
tweety Napisano 11 Wrzesień 2008 Napisano 11 Wrzesień 2008 (edytowane) hehe, do Blizzarda jeszcze sporo brakuje ;) wciągnąłem się do momentu kiedy pojawił się ON (mniemam że głowny bohater). potem było już tylko gorzej. od strony montażu i operatorki totalna klapa (a mamy takich dobrych operatorów na których pracy można się wzorować). animacyjnie nie lepiej. scena z zombiakiem z drutem kolczastym i moment zabijania go przez ONEGO.. no panooowie :] naprawdę niewiele filmów trzeba obejrzeć, żeby dojść do wniosku, że ta scenka to straszny niewypał. nie widać siły, akcji, niczego co chociaż na chwilę przykułoby moją uwagę. ot ON podszedł wbił i poszedł. zero dreszczyku... od strony oświetlenia: strasznie płasko oświetlone postaci. wystarczy spojrzeć na ONEGO: http://images35.fotosik.pl/9/e0901ea2694029fd.jpg no bez przesady, jedno światełko, jakiś ambient, jakaś kontra i już? rozumiem, że są ograniczenia i nie można sobie pozwolić na 4k świateł w scenie ale no trochę więcej nie zaszkodzi ;) dlatego choć pomysł na trailer jest fajny niestety jak to zwykle bywa: chcieli dobrze... wyszło jak zwykle ;) Pozdrawiam Edytowane 11 Wrzesień 2008 przez tweety
tweety Napisano 11 Wrzesień 2008 Napisano 11 Wrzesień 2008 e tam od razu marudzimy. komentujemy Świerszczu nic ponadto :)
OmeN2501 Napisano 11 Wrzesień 2008 Napisano 11 Wrzesień 2008 Podpisuje sie pod Tweetym dwoma recami, co więcej z początku myślałem ze to taka stylizacja na makietę jak w kampanii Halo 3: Believe ale okazało sie ze nie :p Za dużo tego dofa i wyszło jak miniaturki. Czyli generalnie - pomysł mi pasi bardzo, wykonanie średnio
mokramyszka666 Napisano 11 Wrzesień 2008 Napisano 11 Wrzesień 2008 No klimiat jest! Naprawdę jest klimat, aż ciarki po plecach biegają tam i z powrotem. Ogólnie grafika nie jest najwyższych lotów, ale przecież nie musi być! W końcu to tylko animacja 3d - trailer gry, więc nie musi być jakoś ładnie, bo po co..? Najważniejsze, że nie zrobili tego w PI, to wystarczający powód żeby popuścić parę kropelek. Jest dobrze panowie - polska znowu górą!
PAINbringer Napisano 11 Wrzesień 2008 Napisano 11 Wrzesień 2008 mokramyszka666 " trailer gry, więc nie musi być jakoś ładnie, bo po co..?" A po Blizzard robi to inaczej?
Gość User190 Napisano 11 Wrzesień 2008 Napisano 11 Wrzesień 2008 Czepiacie się.. zaryzykuję stwierdzenie, że to jeden z najlepszych polskich trailerów do gry w ciągu ostatniego roku (Wiedźma jest poza konkursem). Blizzard to to może nie jest, ale pewnie budżetu też takiego nie było. Dla jasności - nie jestem z tym w żaden sposób związany :P
CzAk1 Napisano 11 Wrzesień 2008 Napisano 11 Wrzesień 2008 Fajnie. że cos robia...ale widziałem lepsze trailery :/ Płomienie wyszły fajnie (to na plus moim zdaniem)...Ale mało klimatycznie i troche sztucznie. Za mało dynamizmu jak na trailer do gry o zombiakach na froncie drugiej wojny światowe (czy czegoś tam).
Idaho Napisano 12 Wrzesień 2008 Napisano 12 Wrzesień 2008 Porównywanie jakiejś animacji do tej z przed kilku lat ma się tak jak porównywanie "Misia Uszatka" do filmu "Ice Age". Oba są świetne i każdy ma swój klimat. (Życzę tej finezji ruchu dzisiejszym animatorom). W każdej obecnie animacji można doszukać się błędów i każdą można szlifować w nieskończoność. Najważniejsze to jednak to, by trailer oddawał klimat i zachęcał do kupna. A czytając komentarze na Gametrailers w jakimś stopniu im się to udało. Czyli OK.
mokramyszka666 Napisano 12 Wrzesień 2008 Napisano 12 Wrzesień 2008 Też zwróciłam uwagę na te płomienie! Jeśli to fume (a mniemam że tak, bo wygląda naprawdę PROO! ), to ciekawe ile tygodni to liczyli. Pełen szacun.
kowalski Napisano 12 Wrzesień 2008 Napisano 12 Wrzesień 2008 a ja będę oryginalny i się czepię, że za bardzo Onimusha to klimatem przypomina (rękawica i walka z zombie). Tylko oni trailery mieli 10 razy lepsze 5 lat temu ;).
PenGuin Napisano 13 Wrzesień 2008 Napisano 13 Wrzesień 2008 zgadza sie, tylko ile osob przy nich pracowalo ?
Levus Napisano 13 Wrzesień 2008 Napisano 13 Wrzesień 2008 Fajerwerków nie ma, ale ogólnie dobra robota:)
Kseronarogu Napisano 14 Wrzesień 2008 Napisano 14 Wrzesień 2008 Dzieje sie, dzieje! ^^ ...spokojnie Panowie .... tu bedzie jeszcze duuuuzo poprawek.
Shalivan Napisano 15 Wrzesień 2008 Napisano 15 Wrzesień 2008 Pozdrawiam i z radością życzę powodzenia projektu. (nie lubie tego speculara ;P)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się