Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

No no, faktycznie się nie poddajesz :) Ja poprosze jeszcze o kadr ze szkieletem na pierwszym planie.

 

Aha, ten ostatni obrazek nie chce mi sie wczytac.

  • Odpowiedzi 363
  • Wyświetleń 32k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

uncle to jest z gi:-D hmm panowie komentaze typu AAAA malo mi pomoga, konstruktywnie prosimu konstruktywnie.

Napisano

Saygona jesli mozna cie prosic to dawaj rendery z wiekszym AA. A co do pracki to fajniascie zaczyna wychodzic tylko te polki jakos nie pasuja do reszty takie proste cienkie no poprostu nie pasuja tutaj. I jeszcze jedno. Jak sa te postacie na srodku polek to co im sie dzieje z glowami????

 

Pozdro[piwo]

Napisano
  • Autor

glow nie ma bo to inyobjekt a pracuj tylko na jednym ze wzgledow na oszzednosc mocy kompa. oki postaram sie dawac z wekszym AA co do polek hmm t raczj sie chyba (choc niewiadomo co mni do lba uderzy) nie pozbede, ale zoabcze bo chyba je powieksze i dodam szczegoly, pamietajcie ze beda tez kasizki. ale czeka mnie jeszcze masa roboty

Napisano

smok71 i 72 juz bez textur maja klimat :). W sumie nie ma sie do czego przyczepic, moze na upartego do tych polek (jak juz wczesniej ktos wspomnial). Ale pozatym jest bardzo dobrze. Rosnie konkurent dla \"Katedry\" ;)

Napisano

tak z ciekawości chciałem zobaczyć kiedy say zaczał robić biblioteke...a raczej kiedy po raz pierwszy ujżała ona światło dzienne na forum...jak zobaczyłem date to ash mnie ciarki z respectu przeszły \"posted on 25-11-2002 / 17:00\"...i wcale końca nie widać...a takie to dopiero pracki są ciekawe...będe cieszył się jak zawsze z kolejnego małego updejtu i kolejnego pomysłu :P a co do texturowania...to chyba roczny zapas DURACELLI kupie ci do tabletu :P

 

pozdro...:)

Napisano
  • Autor

heh wycwanilem sie mam piorko na kabelek - nie potrzebuje baterii inaczej juz wadno bym go zgubil:-D ale narazie nie mysle o tekstueowaniu bo ma ciekawy pomysl na brame( nareszcie, bo normalnie go nie mialem) ona zajmie mi okolo miesiaca ale siedzenia pawie nonstop) a phantom pomysl biblioteki ma juz tak dobrze okolo 4-5 lat a samo wykonaie to tak z 2-3 z ogromymi przerwami.

Napisano

A ja tak zapytam z ciekawosci...ile to juz ma polygonow...i jak chcesz pokazac koncowy render..tzn jak bedzie ustawiona kamera czy moze pare(nascie) ujec?

 

pozdr

Napisano

No szok, normalnie szok (w tym miesiacu jeszcze tego nie pisalem:)) Ja napewno bym przy jednym projekcie tyle nie usiedzial. Mam klopoty z dokonczeniem Wasteland Soldiera, a co dopiero z taka scena?

Skoro to ma byc biblioteka nie rozumiem niepokoju co do polek. One musza byc i to w dodatku proste, mozesz ewentualnie dac im minimalne skosy. Jezeli to kiedys skonczysz to chyba Baggins osobiscie usciska Ci dlon. Oby wiecej takich ludzi a mniej samochodow na forum:)

Napisano

:o yyyy... a no tak... pomyliłem działy

sorry

 

(Z kim ja sie zadaje... co ja tu robie?!)

Napisano
  • Autor

oki oto wersja z wiekszy AA, dodalem troche slupow, niewiele, ale niejestem pewnien jak to wyglada. ocencie.

smok76.jpg

Napisano

Pikne :)

Szalenie namacalne - jak patrzę na to co widzę to tak jakbym widział dom Śmierci z książek Terrego Pratchetta :)

Jedna z niewielu prac na forum których nie mogę się doczekać - a pewno jeszcze dłuuuugo będę wyczekiwał.

A ha nie widzę renderingów smoka :(

Napisano

Proponuje narazie przystopowac i zajac sie mocniej slupami. Wygladaja troche jak rozciagnieta guma do zucia. Raz ze sa chyba za cienkie przy suficie a dwa to to ze nie sa zbyt okragle. Brak im tez szczegolow. Niby to zwykle slupy ale mozna nadac im charakter np. zgrubienia, wkleslosci, nawet odpryski. Nie wiem co chcesz uzyskac ale bede mial co do Ciebie duze wymagania:)

Napisano
  • Autor

aNdREa na to licze. co do tego to muze isc pokolei bo pamietajcie ze to jest eden box czyli ciezko sie dorabia szczegoly, bo ciezko jest camera operowac. ale racja w niektorych miejscach sa za cienkie i juz to poprawiam dojda jeszcze miedzy nimi balustrady, ktore jak bedzie mi sie chcalo beda wersja poprzednich mnichow( smokow) pprzednich czyli tych ktorych juz niestety na forum nie ma. ale nie wiem czy mi na to moj komp pozwoli, bo zwiekszy to ztraszie ilosc poly.

Napisano

Pracka pomimo ze nie ma textur ma nawet fajny klimat, ale dopiero z texturami to bedzie to ! Zycze powodzenia !! :)

Napisano
  • Autor

oki myslalem jakis czas jak zrobc barierki i oto mam pomysl moze nieco makabryczny, ale innego ie posadam a ten moze ladnie wygladac( raczej efektownie) plan jest nasteujacy. miedzy kolumnami beda bareirki do ktorych beda przybite szkielety jakby ukrzyzowane. jednoczesnie beda tworzyli pionowe belki dochodzace d ziemi. tylko potrzebuje pomocy z ulozeniem szkieltow. a mianowici pozyci na ukrzyzowanego oto piewrwsze rendery mowcie co jest nie tak bo tylko teraz bede mogl cos poprawic.

 

szkielet01.jpg

 

szkielet02.jpg

 

 

szkielet03.jpg

Napisano

W takim przypadku chyba nie ukrzyżowanie tylko przywiązanie. Gwoździe nie będą się miały czego trzymać. Można by dodać jeszcze na przemian jakieś kawałki szmat (wstęgi) na których były by jakieś gryzmoły np. w idisz.

Nieźle. Dobrze, że posówa się na przód.:D

Powodzenia

Napisano

No no no saygon wytrwałą z Ciebie bestja, powodzenia życzę (współczuje przy teksturowaniu).

 

Pozdro

Gollum

Napisano

a na kolorki nie zwracaj uwagi dalem takie tylko poto aby bylo bardziej widac, te szmatki moga byc jakies pol przezroczyste z jakimis znaczkami tajemniczo fajnymi, jakies pajeczynki na szkieletach, a i myslalem czy ten krzyz nie wygladal by fajnie w ksztalcie litery Y, a mocowania to takie pordzewiale solidne dosc, nie poddawaj sie caly narod w ciebie wierzy :D

Napisano
  • Autor

szmaty - moze skorzystam raczej tak wielkie dzieki, ale narazie pracuje nad ich pozami. a tu jest jak wyglada pierwszy szekielt. chyba niezle wyglada, ale jak cos zle widzicie to walcie a i nie amrtwicie sie ze cos tam znika , chyba ze jest to strasznie wdioczne bo mimo chceci to beda jednak oddzielne objekty bo jakbym to pod calosc podlaczyl to moj kom tego nie wytrzyma

 

szkielet05.jpg

szkielet06.jpg

szkielet07.jpg

 

a teraz KRYTYKUJCIE!!!

Napisano

nooo tak to fajnie, bardzo mi sie podoba:D

 

ps. teraz to dopiero widac jaki czlowiek jest malootki w porownaniu do calego budynku:)

Napisano

wo fajnie scze mnei torhce zakoczyłeś pozytywnie :) tylkoc zy skala tego ludka jest dobra?

Napisano

Bomba !! Ze szkieletem scena wygląda świetnie !!

Będzie ich więcej ??

 

Pozdr

Napisano
  • Autor

na kazda porecz od 1 do 2, 3. czyli czeka mnie zrobienie okolo 10 roznych wersji i dopasowanie ich do kazdej poreczy indywidualnie. lacznie ebdszie tego z 30-40

Napisano

Jaki ty masz sprzęt, że to wytrzymuje !!??

Jeszcze 30 !!?? Woow !!

 

Co trzyma tego szielecika ?? Moze go przybijesz gwoździami ?? Albo zawiążesz jakimiś linami, szmatami ??

Napisano
  • Autor

1,6@1,8(dwa na jednej0 pol giga ramu( bedzie wiecej jak sie rozrosnie biblioteka) no i umiejetnosc chowania poly- czeto uzywana a no i gforsa 2mx400- ten to ma juz z 3 lata, jaknie wiecej. jak umiez chowac objety i masz prad za free ( akademik) to wszystko zrobisz.

a chyba go przybije, albo wtopie w bibliotere ma szaranski pomyslzeb z jego palcow wychodzily linki i oplataly porecz, albo z rak jeszcze nie wiem ale chyba nie wypakli bo nawet mo tego nie wytrzyma chyba ze dorwe do tego jakiegos pluga cy cos.

 

Napisano

Racja...ja też chowam co się da...bez tego mój celeonik 700 z 320Mb SD-RAM\'u i Rivą TNT 2 M64, nie dał by ady nawet najprostszej scenie...:) Ahh...marzy się nowy komp...

 

Dobry pomysł z tym wtopieniem palców...

Może wykorzystasz reactor\'a do zachowania realistycznej pozy \"przybitego szkieleta\" ??

 

Pozdr

Napisano

Tyle że say ma jeszcze bojelr z oziembioną wodą do GFa, dwa stożkowe filtry powierza do procesora...i chłodnice od malucha na płyte główną...nie zapominając że RAM wystawia za okno jak zima idzie...i wtedy updaty biblioteki daje :) kidding...say...bardzo mi się podoba...nie powiem że pomysły mash coraz lepsze...nic dodać nic ująć...tylko czekać na more of gore :D

 

pozdrawiam...

Napisano

extra ten pomysl z tymi szkieletami !!. jak juz ktos napisal, dopiero teraz widac a raczej czuc skale tej biblioteki.

Napisano

Podziwiam zawsze ludzi którzy potrafią przy jednym projekcie tak długo wytrwać... trzeba mieś sporo zacięcia. Ja już wyobraźnią pędzę do przodu i widzę to w kolorach, oświetlone... ach! domyślam się że to potrwa,,,, trzymam kciuki

Napisano

EEEEeeeee aaaaaaa,,,,, brak mi słow aby opisac zajebistosc twej sceny, kurcze bajer naprawde bajer, mi sie strasznei podoba, no i zazdroszcze wytrwalosci, ja tak nie potrafie dlugo gmerac sw jednymprojekcie,,,,no i dlatego niczego takiego nie stwoze,,, hehe wlasnie przeczytalem poprzednia i to samo,,,,wytrwalosc jest twa silna strona: ), BIBLIOTEKA RULEZ: )

Napisano
  • Autor

ji wiec komp stoi doogiema tak niemozna wiec dalem mu cos nieco do renderingu

smok77.jpg

smok78.jpg

a t jest calosc,ale w duzym formacie wiec jak ktos chce toprosze bardzo

smok79.jpg

 

Napisano

Super. Czuć monumentalność tej budowli. Będziesz zostawiał takie oświetlenie, czy może dasz coś co da ostrzejsze cienie?? Jakieś pochodnie, czy cuś takiego...

Napisano
  • Autor

oswietlenie. jedynie swiatlo z zewnatrz, wpadajece miedzy szpary(witraze) w szkielecie smoka. samsmok bedzie bialy( bialopodobny) pochodni brak,ale bezie jaksie uda ladny wolume light moze jakes dtogbne iskierkina swiechac( sweco podobnych) przy stolikach do czytacia(czarowania?)

Napisano

fajnie fajnie, troche duzo tego wszystkiego nawalone, ale kul... nie moglbys jakos podwyzszyc calego sufitu? :D

Napisano

Darkelf...ale po co podwyższać sufit ?? Jest dobry...teraz wygląda tak klimatycznie...;) To nie \"Katedra\"...:D

 

Pozdr

 

Napisano

.... powalajace!!! podoba mi sie pomysl zeby wszystko w 1 odcieniu .. dal bym tylko jakis wolume light zeby bylo bardziej tajemniczo ;) moze jakies zawirowqania mgly w powietrzu jakby dym z papierosow ???

Napisano

po raz pierwszy raz bez wyrzutów sumienia moge powiedzieć że mi sie naprawde podoba! wiem że nie lubisz takich postów gdzie się tylko słodzi no ale :) fajne! podoba mi sie! supeeer keep worki

Napisano

Super biblioteka. Z mojej strony powinno stać tam jeszcze coś w rodzju biurka - ktoś musi się przecież zajmować taką składnicą wiedzy tajemnej więc za biurkem siedzieć musi jakaś nietypowa pani bibliotekarka. Ale to tylko taka mała sugestia - zrobisz jak uważasz - zresztą podejrzewam że trochę ci zejdzie na oteksturowaniu tego wszystkiego ale z zapałem do tej pracy u Ciebie nie ma problemu więc wierzę że wkrótce zobaczymy finalny render.

Pozdrawiam i powodzenia

Napisano

przepiekne ... a ty wiesz to say ze to cudo nad cudenkami ! czekam niecierpliwie na dalszy rozwoj biblioteki :)

Napisano

noo tylko te obrazki mi sie nie wyswietlaly ale jak pokombinowalem troche to obejzalem wszystkie łobrazki bodajze od 69 do 79, napisze tylko \"Gratz\" :D

Napisano

Ja sie chyba moge podpisac pod stwierdzeniem SCORPIego. Ostatnie renderingi pokazuja ile pracy w to wkladasz i wreszcie to zaczyna wygladac wysmienicie!

 

Osobiscie regaly mi sie nie podobaja i nigdy mi sie nie podobaly - a to dlatego ze sa malo funkcjonalne, a ich konstrukcja budzi mieszane uczucia (zboczenie zawodowe). Heh nawet wymyslilem wlasny projekt regalow pasujacych do Twojej biblioteki...

 

Powodzenia zycze przy dalszej pracy!!!

pozdr

Napisano

Praca rewelacyjna, ale ponad to podziwiam twoja cierpliwosc do tego projektu, naprawde gratuluje.

 

Pozdrawiam

Napisano

baaardzo ladne, az chce sie popatrzec mam tylko dwie sugestie:

1 - glowa smoka troche nizej tak zeby wygladal na \"przyczajonego\"

2 - czaszki kolesi ze zdjetymi kapturami wydaja mi sie troche za male ale moze sie myle

zycze cierpliwosci i czekam na wiecej...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności