Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Edit 6.01.05 - dodałem obecną wersję jako załącznik, żeby było ładnie widać w spisie głównym.

---

Coś nie mogę ukończyć moich statków. :(

Tutaj przedstawiam projekt, nad którym pracuję już od ładnego czasu.

 

Będzie to kompleks klonujący znajdujący się w górze Tantiss na planecie Wayland. Położenie planety było ściśle chronioną tajemnicą Imperatora - w górze Tantiss miał on jeden ze swoich skarbców. W tym konkretnym jednak, ulokował pełny kompleks klonujący \"podwędzony\" od Kaminoan (ci przemili anorektyczni obcy z Ataku Klonów).

Sam kompleks znajduje się wewnątrz poteżnej groty i przypomina ułożeniem stadion sportowy - na zewnętrznej stronie groty znajdują się balkony, poszerzające się im bliżej dołu - na nich znajdują komory klonujące Spaarti (10 pięter po kilkaset komór każde - razem ~6000-7000 komór. Zna ktoś dokładną wartość?). Na środku znajduje się kolumna ze sprzętem ciągnąca się od samego dołu, do samej góry. Wszędzie pełno kabli, rur, etc.. :)

 

Poniżej kilkanaście renderów z poszczególnych etapów pracy.

 

[rendery wycięte - za dużo tego było - zapraszam do prześledzenia całego wątku]

 

Ufff, koniec. Sorry, że tyle renderów, ale nagromadziło się tego. :)

 

Będę wdzięczny za C&C. :)

 

  • Odpowiedzi 121
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No, no. Początek wygląda całkiem obiecująco. Będziesz miał sporo roboty nad texturami podłóg. Duże powierzchnie i w dodatku lepiej zeby się zbyt nie powtarzały.

Napisano

:o niezwykle szczegolowa praca.

Mam nadzieje ze nie pozostanie w stadium \"textury zrobie pozniej\" na zawsze :)

 

Powodzenia w ukonczeniu pracki.

Napisano

Swietny pomysl i swietne wykonanie. Jak juz bedzie z texturami to chyba powstanie film :D (bez textur i tak sie czuje klimat s-f)

Na renderze nr 6 (liczac od goru) drabina wchodzi w sciane

 

Napisano

Paladin --> pomysł nie jest mój. Tą klonownię opisał Timothy Zahn w tzw. \"Trylogii Thrwna\". I na tym jego opisie bazuje. Niestety nie znalazłem w sieci żadnych obrazków, czy nawet concept artów ukazujących Tantiss od środka, więc nieopisane części muszę wymyślać sam (czyli prawdę mówiąc większość - opis jest naprwdę skormy i ogólny). Nie robię też żadnych szkiców (bo nie potrafię :P ) - wszystko opieram na moim wyobrażeniu tego miejsca i \"momentach olśnienia\", dzięki którym mam pomysły na detale :)

 

Darkelf - animka będzie... eventually... pod warunkiem, że znajdziecie mi studio, w którym będę mógł ją wyrenderować. :] (Pixar byłby dobry...)

 

A przez najbliższe dwa tygodnie raczej updatów nie będzie - mam inne rzeczy na głowie, niestety :(

Napisano

No nareszcie cos ciekawego - gdyby to bylo kolejne auto, czołg lub nieudolna łepetyna to chyba bym zwymiotowal !

Wielkie brawa - rewelacyjnie sie zapowiada i ta kompozycja - cud miód dla oczu mych...

 

i sugestia moja:

 

Moze byc sie pokusil o jakis bardziej futurystyczne barierki - delikatne słupki + poziome przenikające gjęte kształty z prostym okrągłym pochwytem i/lub podobne smaczki dizajnerskie? Moze byc jeszcze ciekawiej ???

Pozdrowionka

Marek

Napisano

Zapowiada się wyśmienicie! Kolejny rarytas wśród WiPów. A 16 obrazków ładuje się szybciutko czasami szybciej niż 1 w niekórych postach :)

Napisano

cudny detal - wyrazy uznania jesli chodiz o wytrwalosc:)

 

ale jak to MareG zauwazyl - moze troche bardziej pozaziemski designe - to wyglada bardzo ...architektonicznie teraz - typowa wizka -ale zato z jakim detalem:)

Napisano

Dzięki za odpowiedzi :)

 

Paladin - tą drabinę poprawiłem jak tylko skończyło się renderowac. :)

 

MareG - jesteś już drugą osobą, która o tym mówi... więc coś w tym musi być. ;) W takim razie nie pozostaje mi nic innego, jak zmienić barierki.

 

Kłobuc - heh, no tak to jest, jak się je ma na serwerze podpiętem do sieci uniwersyteckiej. ;) Ale i tak wolałem ostrzec.

 

pg - no to jesteś trzecią osobą :) (patrz odp. do MareG\'a). All right, pokombinuje - ale musicie wiedzieć, że to jest imperialny kompleks. A Imperium jako swój \"styl\" raczej ma ciężkie, toporne, kanciaste rzeczy (okręty, myśliwce, budynki).

 

 

Jeżeli chodzi o to co zostało do zrobienia, to z modelowania: poszczególne balkony z komorami Spaarti, \"odetalować\" ;) główną kolumnę ze sprzętem + trochę poprawek gotowych już rzeczy (raczej będę musaił \"odchudzić\" z detali te \"szafy komputerowe\" na dole - przez nie cały dół ma ponad 1 mln poly...).

No a potem... khem kheeeem... teksturowanie ;>

 

Anyway - to moze ktoś załatwić to studio Pixara? :D

Napisano

:o respekt...detalin przepiękny...co do architektury to taka mi odpowiada...jest naprawde ciekawa...i pomysłowa :) cholera nic więcej nie wymyle bo naprawde ciekawei się zapowiada...:D

 

pozdrawiam...

Napisano

Jesli moge :). Wiec wiele bardzo fajnych wnetrz ylo pokazanych w Jedi Outcascie i ozcywiscie New Hope (DS1).

Pewnie scena troche bedzie wygladala lepiej z jakimis szturmocami czy oficerami IMP. Konsole rozniwz by sie przydaly (tzn wiecej ich) takich jakis byla masa w JKII

Napisano

Bardzo fajnie i szczególowo, nie wiem nawet czy dla ujęc z większej odleglosci nie powinienes przygotowac uproszczonych modeli:) A ze toporne barierki- to dobrze w koncu to imperium:) Ciekaw jestem jak poradzisz sobie z oteksturowaniem całego kopleksu, trzymam kciuki bo pomysł bardzo fajny.

Napisano

Kłobuc - właśnie - gdzie jest Sharp? :)

 

Leru - JO i JA na pewno się przydadzą (konkretnie teksturki z nich ;> ). Co do terminali... hmm.. mało ich jest? A ten pierścien wokół kolumny? A te płaskie terminale przylegające do kolumny? A te w tym... \"underway\'u\"? Jak dla mnie jest ich kupe :) - i co ważniejsze, więcej spowodowało by wrażenie ciasnoty - a tego raczej chcę uniknąć. To była naprawdę potężna grota.

 

Ikim - nawet bardzo wskazane byłoby zrobienie uproszczonych modeli... ale nie chce mi się. :P Ale będzie musiało mi się chciec zabrać. \"Top floor\" udało mi się zamknąć w 300k poly (or was it 600k? hmm...), ale już dół przekorczył 1 mln - boje się myśleć, co będzie z balkonikami z komorami.

 

 

Jeszcze raz dzięki wszystkim za C&C - to pierwszy mój thread tutaj, który cieszy sie taką popularnością :)

 

Ps Sorry za te angielskie wstawki, ale czasem łatwiej jest mi znaleźć angielskie słowo, niż polskie :D

Napisano

Do renderów wystarczający - A1800XP+, do pracy w viewportach zdecydowanie za mało - 256 ddr i (nie smiac sie) gf 2 mx 64 ram

 

Napisano

Mam się śmiać z twojego kompa ?? To ja już powinienem zapaść się pod ziemię...Przy Moim Celeronku 700MHz z 320Mb SD-RAM i Rivą TNT 2 M 64 32MB...:(

Pracuj dalej...

 

Pozdr

Napisano

hmm za duzo za duzo za duzo poly , niepopieram :) mozesz spokojnie obciac poligony i tak nikt roznicy nie zauwazy (bump, displace) a praca sie stanie znacznie przyjemniejsza,

to ma byc animka? bo nie wiem:) nie czytalem dokladnie

 

wogle to cholera robisz mi konkurencje w \'duzym\' projekcie:) rzycze powodzenia:D

 

ladnie sie zapowiada, ale postaraj sie jakos to urozmaicic, sma sie przekonalem ze klony zle wyglodaja

Napisano

twoja praca robi wielkie wrazenie , naprawde podziwiwam cierpliwosc :) jesli moge zapytac kiedy kolejny update i jak zamierzasz wszystko ogarnac i wyrenderowac tzn. po texturowaniu stworzeniu oswietlenia itd.

Siwetna praca pozdrawiam.

Napisano

Falcrum - jeszcze do niedawna robiłem na Celeronie 300A, więc rozumiem doskonale Twoje położenie...

 

Uncle - też nie popieram, ale coż zrobić, jak się mnożą jak szalone... Coś czuje, że obetnę te wszystkie kalwiatury, przyciski i pokrętła na \"szafach\" (zawiasy zostawię :D )

A co do animki... tia, przydało by się zrobić. W ogóle na początku chciałem sobie zwizualizować rzeczoną klonownię; później okazało się, że wyjdzie z tego kilka niezłych scen; jeszcze później nie mogłem się opędzić od pewnego pomysłu na animkę - i nie mogę aż do teraz.

 

Konkurencję? Blah, jaką konkurencję ;) - to tu jest jakiś nieustający konkurs na \"najlepszy \'duży\' projekt\"? ;) Ja również Życzę ( ;> - sorka, jestem wyczulony na takie błędy) powodzenia :)

 

Predator - kolejny update? When it\'s done :D ;) - a serio to nie wiem, mam za dużo rzeczy na głowie ostatnimi czasy... :(

 

A wszystkiego na pewno nie ogarnę, choćbym zrobił FOV 360 ;) - raczej powstanie kilka(naście) osobnych stillów + (hopefully) animka.

 

 

A swoją drogą - wszyscy jak jeden mąż, niemalże, gratulują mi cierpliwości - jakiej cierpliwości? ;) U mnie to podpada pod największą życiową przyjemność. :)

Poza tym, jestem bardzo niecierpliwym człowiekiem ;)

Napisano

Kołbuc, juz jestem, nie wiem jakim cudem przegapilem ten świetny wątek:D

Masa szczegółów-to lubie! hmm...tylko ciekawi mnie taka jedna rzecz: jak tak bedziesz szegolami obdarowywac kazdy poziom to troche tych scianek duzo sie zrobi, nie bedziesz tego dzielic ja jakies części?

aaa, patrze i doczytałem sie wreszcie twojego posta ze chcesz z tego zrobic animke- tak trzymac! I ciesze sie ze jest to dla ciebie przyjemnoscia, to najlepsza droga do sukcesu.

a, i jeszcze jedno tandartowe pytanko: ile faceów?:)

Napisano

Sharp - już pisałem ;> \"command center\" ponad 1 mln, \"top floor\" albo 300k, albo 600k - nie pamiętam :P

 

Ach zapomniałem - dzielić może nie będę, ale można nieużywane szczegóły ukryć (po raz pierwszy w życiu używałem odpowiedniego nazewnictwa dla grup - jeszcze muszę to wprowadzić do pojedynczych obiektów - bo takich cylindrów to już mam grubo ponad 400 :P )

 

Napisano

Tak wiem ze sa ale mialem na mysli nie takie szafy jak od Eniaca :P ale takie ... takie :/ .... takie wysokie do pasa i w polowie zagiete z podswietlona tarcza. Ale w sumie teraz tak sie przyjrzalem dokladnie i masz racje. Paneli sterowania (nie mylic z Windowsowym :P) jest duzo i chyba wlasnie w sam raz.

Mimo to polecam odwiedzic pare imperialnych struktur w JO :).

 

Pokazesz jakies klony Palpatine`a ? :D

 

I jeszcze: Talon Kardee (dobrze?) byl w \"Pakcie na Bakurze\" tak ?

 

Napisano

Sharp - myśle, myśle...

 

Leru - na oba pytania odpowiedź brzmi \"nie\" :P - akurat w Pakcie na Bakurze go nie było :)

Na stillach prawdopodbnie nie będzie żadnej postaci - klonownia będzie opustoszała, podniszczona, gdzieś tam ledwo pali się reflektor, miga ekran, tu i tam zacieki, pajęczynki, etc :)

 

W animce będzie nieco inaczej ;)

Napisano

czyli jak bedzie w animce? Masz juz jakis wstepny scenariusz? Mam nadzieje ze klony będą w niej:)

I powodzenia przy texturowaniu ,bo pokolorowanie takiego czegos to naprawde jest spore wyzwanie...

MTFBWY!

Napisano

Wstępny scenariusz mam - jak to będzie wyglądało dokładnie, nie powiem. :P Trochę niespodzianki musi być :) - mogę tylko dodać, że podkładem muzycznym będzie utwór \"Starting Up\" z Final Fantasy 8 OST. Kto wie co to za utwór, i co ważniejsze w którym momencie go w grze słychać, może się już domyślać jak ta animka będzie wyglądała. Do tego będzie raczej krótka, nieco powyżej minuty i ma spełniać funcję... hmm... efektownego przedstawienia klonowni. :) Dlatego właśnie raczej zrezygnuję w niej z \"zabrudzonych\" materiałów i zrobie wszystko zgodnie z tradycją imperialną - sterylnie. Klonów, ani innych postaci też nie będzie :P - no, dobra, jedna będzie ;)

 

Napisano

Czas na mały update :)

 

Wsadziłem komory klonujące na jeden z balkonów, dodałem wsporniki, trochę rur (całe dwie :P ), barierkę, no i światła. Po godzinie renderer wypluł ten oto obrazek. Enjoy.

Napisano

MOje zdanie oczywiscie jest jak najlepsze na temat twojego dziela:d zycze powodzenia przy dalszej pracy, ale.....te barierki taki prostokatne...no nie wiem....to jest twoja wizja elementow( chyba ze tak bylo na jakims rysukny czy opisie w ksiazce)

czekam na textury:)

Napisano

Proszę bardzo - siatka (choć nie ma tam zbyt wiele do oglądania ;) )

 

Elementy znajdujące się na renderze mają razem ~33 tys. poly.

Napisano

Szczerze zazdroszczę talentu jeśli chodzi o szczegóły... W czym renderujesz? Nie wiem czemu, ale moje rendery bez tekstur nigdy nie wyglądają tak fajnie. Kwestia renderera czy materiału?? Pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności