Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Edit 6.01.05 - dodałem obecną wersję jako załącznik, żeby było ładnie widać w spisie głównym.

---

Coś nie mogę ukończyć moich statków. :(

Tutaj przedstawiam projekt, nad którym pracuję już od ładnego czasu.

 

Będzie to kompleks klonujący znajdujący się w górze Tantiss na planecie Wayland. Położenie planety było ściśle chronioną tajemnicą Imperatora - w górze Tantiss miał on jeden ze swoich skarbców. W tym konkretnym jednak, ulokował pełny kompleks klonujący \"podwędzony\" od Kaminoan (ci przemili anorektyczni obcy z Ataku Klonów).

Sam kompleks znajduje się wewnątrz poteżnej groty i przypomina ułożeniem stadion sportowy - na zewnętrznej stronie groty znajdują się balkony, poszerzające się im bliżej dołu - na nich znajdują komory klonujące Spaarti (10 pięter po kilkaset komór każde - razem ~6000-7000 komór. Zna ktoś dokładną wartość?). Na środku znajduje się kolumna ze sprzętem ciągnąca się od samego dołu, do samej góry. Wszędzie pełno kabli, rur, etc.. :)

 

Poniżej kilkanaście renderów z poszczególnych etapów pracy.

 

[rendery wycięte - za dużo tego było - zapraszam do prześledzenia całego wątku]

 

Ufff, koniec. Sorry, że tyle renderów, ale nagromadziło się tego. :)

 

Będę wdzięczny za C&C. :)

 

  • Odpowiedzi 121
  • Wyświetleń 11,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No, no. Początek wygląda całkiem obiecująco. Będziesz miał sporo roboty nad texturami podłóg. Duże powierzchnie i w dodatku lepiej zeby się zbyt nie powtarzały.

Napisano

:o niezwykle szczegolowa praca.

Mam nadzieje ze nie pozostanie w stadium \"textury zrobie pozniej\" na zawsze :)

 

Powodzenia w ukonczeniu pracki.

Napisano

Swietny pomysl i swietne wykonanie. Jak juz bedzie z texturami to chyba powstanie film :D (bez textur i tak sie czuje klimat s-f)

Na renderze nr 6 (liczac od goru) drabina wchodzi w sciane

 

Napisano
  • Autor

Paladin --> pomysł nie jest mój. Tą klonownię opisał Timothy Zahn w tzw. \"Trylogii Thrwna\". I na tym jego opisie bazuje. Niestety nie znalazłem w sieci żadnych obrazków, czy nawet concept artów ukazujących Tantiss od środka, więc nieopisane części muszę wymyślać sam (czyli prawdę mówiąc większość - opis jest naprwdę skormy i ogólny). Nie robię też żadnych szkiców (bo nie potrafię :P ) - wszystko opieram na moim wyobrażeniu tego miejsca i \"momentach olśnienia\", dzięki którym mam pomysły na detale :)

 

Darkelf - animka będzie... eventually... pod warunkiem, że znajdziecie mi studio, w którym będę mógł ją wyrenderować. :] (Pixar byłby dobry...)

 

A przez najbliższe dwa tygodnie raczej updatów nie będzie - mam inne rzeczy na głowie, niestety :(

Napisano

No nareszcie cos ciekawego - gdyby to bylo kolejne auto, czołg lub nieudolna łepetyna to chyba bym zwymiotowal !

Wielkie brawa - rewelacyjnie sie zapowiada i ta kompozycja - cud miód dla oczu mych...

 

i sugestia moja:

 

Moze byc sie pokusil o jakis bardziej futurystyczne barierki - delikatne słupki + poziome przenikające gjęte kształty z prostym okrągłym pochwytem i/lub podobne smaczki dizajnerskie? Moze byc jeszcze ciekawiej ???

Pozdrowionka

Marek

Napisano

Zapowiada się wyśmienicie! Kolejny rarytas wśród WiPów. A 16 obrazków ładuje się szybciutko czasami szybciej niż 1 w niekórych postach :)

Napisano

cudny detal - wyrazy uznania jesli chodiz o wytrwalosc:)

 

ale jak to MareG zauwazyl - moze troche bardziej pozaziemski designe - to wyglada bardzo ...architektonicznie teraz - typowa wizka -ale zato z jakim detalem:)

Napisano

Jej !! Ale dowaliłeś...i powaliłeś...

Miodzik !! :)

Dawno nie widziałem równie szczegółowej sceny...

Powodzenia

 

Pozdr

Napisano
  • Autor

Dzięki za odpowiedzi :)

 

Paladin - tą drabinę poprawiłem jak tylko skończyło się renderowac. :)

 

MareG - jesteś już drugą osobą, która o tym mówi... więc coś w tym musi być. ;) W takim razie nie pozostaje mi nic innego, jak zmienić barierki.

 

Kłobuc - heh, no tak to jest, jak się je ma na serwerze podpiętem do sieci uniwersyteckiej. ;) Ale i tak wolałem ostrzec.

 

pg - no to jesteś trzecią osobą :) (patrz odp. do MareG\'a). All right, pokombinuje - ale musicie wiedzieć, że to jest imperialny kompleks. A Imperium jako swój \"styl\" raczej ma ciężkie, toporne, kanciaste rzeczy (okręty, myśliwce, budynki).

 

 

Jeżeli chodzi o to co zostało do zrobienia, to z modelowania: poszczególne balkony z komorami Spaarti, \"odetalować\" ;) główną kolumnę ze sprzętem + trochę poprawek gotowych już rzeczy (raczej będę musaił \"odchudzić\" z detali te \"szafy komputerowe\" na dole - przez nie cały dół ma ponad 1 mln poly...).

No a potem... khem kheeeem... teksturowanie ;>

 

Anyway - to moze ktoś załatwić to studio Pixara? :D

Napisano

:o respekt...detalin przepiękny...co do architektury to taka mi odpowiada...jest naprawde ciekawa...i pomysłowa :) cholera nic więcej nie wymyle bo naprawde ciekawei się zapowiada...:D

 

pozdrawiam...

Napisano

Jesli moge :). Wiec wiele bardzo fajnych wnetrz ylo pokazanych w Jedi Outcascie i ozcywiscie New Hope (DS1).

Pewnie scena troche bedzie wygladala lepiej z jakimis szturmocami czy oficerami IMP. Konsole rozniwz by sie przydaly (tzn wiecej ich) takich jakis byla masa w JKII

Napisano

Bardzo fajnie i szczególowo, nie wiem nawet czy dla ujęc z większej odleglosci nie powinienes przygotowac uproszczonych modeli:) A ze toporne barierki- to dobrze w koncu to imperium:) Ciekaw jestem jak poradzisz sobie z oteksturowaniem całego kopleksu, trzymam kciuki bo pomysł bardzo fajny.

Napisano
  • Autor

Kłobuc - właśnie - gdzie jest Sharp? :)

 

Leru - JO i JA na pewno się przydadzą (konkretnie teksturki z nich ;> ). Co do terminali... hmm.. mało ich jest? A ten pierścien wokół kolumny? A te płaskie terminale przylegające do kolumny? A te w tym... \"underway\'u\"? Jak dla mnie jest ich kupe :) - i co ważniejsze, więcej spowodowało by wrażenie ciasnoty - a tego raczej chcę uniknąć. To była naprawdę potężna grota.

 

Ikim - nawet bardzo wskazane byłoby zrobienie uproszczonych modeli... ale nie chce mi się. :P Ale będzie musiało mi się chciec zabrać. \"Top floor\" udało mi się zamknąć w 300k poly (or was it 600k? hmm...), ale już dół przekorczył 1 mln - boje się myśleć, co będzie z balkonikami z komorami.

 

 

Jeszcze raz dzięki wszystkim za C&C - to pierwszy mój thread tutaj, który cieszy sie taką popularnością :)

 

Ps Sorry za te angielskie wstawki, ale czasem łatwiej jest mi znaleźć angielskie słowo, niż polskie :D

Napisano

Ladne, duzo szczegolow, i moze byc znakomita pracka, tylko zeby ci komp nie siadl... na jakim pracujesz??

Napisano
  • Autor

Do renderów wystarczający - A1800XP+, do pracy w viewportach zdecydowanie za mało - 256 ddr i (nie smiac sie) gf 2 mx 64 ram

 

Napisano

Mam się śmiać z twojego kompa ?? To ja już powinienem zapaść się pod ziemię...Przy Moim Celeronku 700MHz z 320Mb SD-RAM i Rivą TNT 2 M 64 32MB...:(

Pracuj dalej...

 

Pozdr

Napisano

hmm za duzo za duzo za duzo poly , niepopieram :) mozesz spokojnie obciac poligony i tak nikt roznicy nie zauwazy (bump, displace) a praca sie stanie znacznie przyjemniejsza,

to ma byc animka? bo nie wiem:) nie czytalem dokladnie

 

wogle to cholera robisz mi konkurencje w \'duzym\' projekcie:) rzycze powodzenia:D

 

ladnie sie zapowiada, ale postaraj sie jakos to urozmaicic, sma sie przekonalem ze klony zle wyglodaja

Napisano

twoja praca robi wielkie wrazenie , naprawde podziwiwam cierpliwosc :) jesli moge zapytac kiedy kolejny update i jak zamierzasz wszystko ogarnac i wyrenderowac tzn. po texturowaniu stworzeniu oswietlenia itd.

Siwetna praca pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

Falcrum - jeszcze do niedawna robiłem na Celeronie 300A, więc rozumiem doskonale Twoje położenie...

 

Uncle - też nie popieram, ale coż zrobić, jak się mnożą jak szalone... Coś czuje, że obetnę te wszystkie kalwiatury, przyciski i pokrętła na \"szafach\" (zawiasy zostawię :D )

A co do animki... tia, przydało by się zrobić. W ogóle na początku chciałem sobie zwizualizować rzeczoną klonownię; później okazało się, że wyjdzie z tego kilka niezłych scen; jeszcze później nie mogłem się opędzić od pewnego pomysłu na animkę - i nie mogę aż do teraz.

 

Konkurencję? Blah, jaką konkurencję ;) - to tu jest jakiś nieustający konkurs na \"najlepszy \'duży\' projekt\"? ;) Ja również Życzę ( ;> - sorka, jestem wyczulony na takie błędy) powodzenia :)

 

Predator - kolejny update? When it\'s done :D ;) - a serio to nie wiem, mam za dużo rzeczy na głowie ostatnimi czasy... :(

 

A wszystkiego na pewno nie ogarnę, choćbym zrobił FOV 360 ;) - raczej powstanie kilka(naście) osobnych stillów + (hopefully) animka.

 

 

A swoją drogą - wszyscy jak jeden mąż, niemalże, gratulują mi cierpliwości - jakiej cierpliwości? ;) U mnie to podpada pod największą życiową przyjemność. :)

Poza tym, jestem bardzo niecierpliwym człowiekiem ;)

Napisano

Kołbuc, juz jestem, nie wiem jakim cudem przegapilem ten świetny wątek:D

Masa szczegółów-to lubie! hmm...tylko ciekawi mnie taka jedna rzecz: jak tak bedziesz szegolami obdarowywac kazdy poziom to troche tych scianek duzo sie zrobi, nie bedziesz tego dzielic ja jakies części?

aaa, patrze i doczytałem sie wreszcie twojego posta ze chcesz z tego zrobic animke- tak trzymac! I ciesze sie ze jest to dla ciebie przyjemnoscia, to najlepsza droga do sukcesu.

a, i jeszcze jedno tandartowe pytanko: ile faceów?:)

Napisano
  • Autor

Sharp - już pisałem ;> \"command center\" ponad 1 mln, \"top floor\" albo 300k, albo 600k - nie pamiętam :P

 

Ach zapomniałem - dzielić może nie będę, ale można nieużywane szczegóły ukryć (po raz pierwszy w życiu używałem odpowiedniego nazewnictwa dla grup - jeszcze muszę to wprowadzić do pojedynczych obiektów - bo takich cylindrów to już mam grubo ponad 400 :P )

 

Napisano

O kurde, 1 milion, ko cholernie dużo,zwlaszcza na takim wczesnym etapie pracy...nie myslales o jakies optymalizacji?

Napisano

Tak wiem ze sa ale mialem na mysli nie takie szafy jak od Eniaca :P ale takie ... takie :/ .... takie wysokie do pasa i w polowie zagiete z podswietlona tarcza. Ale w sumie teraz tak sie przyjrzalem dokladnie i masz racje. Paneli sterowania (nie mylic z Windowsowym :P) jest duzo i chyba wlasnie w sam raz.

Mimo to polecam odwiedzic pare imperialnych struktur w JO :).

 

Pokazesz jakies klony Palpatine`a ? :D

 

I jeszcze: Talon Kardee (dobrze?) byl w \"Pakcie na Bakurze\" tak ?

 

Napisano
  • Autor

Sharp - myśle, myśle...

 

Leru - na oba pytania odpowiedź brzmi \"nie\" :P - akurat w Pakcie na Bakurze go nie było :)

Na stillach prawdopodbnie nie będzie żadnej postaci - klonownia będzie opustoszała, podniszczona, gdzieś tam ledwo pali się reflektor, miga ekran, tu i tam zacieki, pajęczynki, etc :)

 

W animce będzie nieco inaczej ;)

Napisano

czyli jak bedzie w animce? Masz juz jakis wstepny scenariusz? Mam nadzieje ze klony będą w niej:)

I powodzenia przy texturowaniu ,bo pokolorowanie takiego czegos to naprawde jest spore wyzwanie...

MTFBWY!

Napisano
  • Autor

Wstępny scenariusz mam - jak to będzie wyglądało dokładnie, nie powiem. :P Trochę niespodzianki musi być :) - mogę tylko dodać, że podkładem muzycznym będzie utwór \"Starting Up\" z Final Fantasy 8 OST. Kto wie co to za utwór, i co ważniejsze w którym momencie go w grze słychać, może się już domyślać jak ta animka będzie wyglądała. Do tego będzie raczej krótka, nieco powyżej minuty i ma spełniać funcję... hmm... efektownego przedstawienia klonowni. :) Dlatego właśnie raczej zrezygnuję w niej z \"zabrudzonych\" materiałów i zrobie wszystko zgodnie z tradycją imperialną - sterylnie. Klonów, ani innych postaci też nie będzie :P - no, dobra, jedna będzie ;)

 

Napisano
  • Autor

Czas ruszyć do pracy :]

 

Poniżej koncept komory klonującej (dokładnie rzecz biorąc - trzech komór).

Napisano

Styknie:) . Duzo tego towaru bedziesz musial wpakowac w scene, hehe

Napisano

Pracka super szczegółowa , ale życzę Ci abyś nie zadłubał się na śmierć :P

Napisano

Super pracka, duzo detali teraz tylko czekam na texsturki i animke. powodzenia

 

pozdrawiam [piwo]

Napisano

heh, mam nadzieje ze wyjdzie ci wszystko tak jak bys chcial, bo to dobry projekt i zycze sukcesow...

Napisano
  • Autor

Czas na mały update :)

 

Wsadziłem komory klonujące na jeden z balkonów, dodałem wsporniki, trochę rur (całe dwie :P ), barierkę, no i światła. Po godzinie renderer wypluł ten oto obrazek. Enjoy.

Napisano

extra, fajny klimacik sie robi, ciagle jestem ciekaw jak z texturkami sobie poradzisz...:)

Napisano

ladnie, heh, no ladnie... tylkko te barierki takie nie bardzo przekonywujace, nie lepsze by byly z rurek??

Napisano

z rurkami będzie za duzo facow:) .Ma z tego byc przeciez jeszcze animka wiec trzeba chyba oszczednie ze sciankami, hehe

Napisano

MOje zdanie oczywiscie jest jak najlepsze na temat twojego dziela:d zycze powodzenia przy dalszej pracy, ale.....te barierki taki prostokatne...no nie wiem....to jest twoja wizja elementow( chyba ze tak bylo na jakims rysukny czy opisie w ksiazce)

czekam na textury:)

Napisano
  • Autor

Proszę bardzo - siatka (choć nie ma tam zbyt wiele do oglądania ;) )

 

Elementy znajdujące się na renderze mają razem ~33 tys. poly.

Napisano

nie unikaj tekstuirek tak bardzo , wszyscy na to czekają bo modele są pikne;)

Napisano
  • Autor

Nie ujmę tego w jedną scenę - nie da się.

 

A tekstury będa w swoim czasie. Najpierw model, potem tekstury.

Napisano

Szczerze zazdroszczę talentu jeśli chodzi o szczegóły... W czym renderujesz? Nie wiem czemu, ale moje rendery bez tekstur nigdy nie wyglądają tak fajnie. Kwestia renderera czy materiału?? Pozdr

Napisano
  • Autor

Renderera - używam brazila.

Materiał to pierwsza z brzegu, defaultowa \"szara kulka\" z material editora :)

Napisano
  • Autor

Taki mały render przypominający o tym, że nie porzuciłem tego projektu. :)

Robiło się prawie 9 godzin... :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności