Napisano 28 Luty 200421 l Edit 6.01.05 - dodałem obecną wersję jako załącznik, żeby było ładnie widać w spisie głównym. --- Coś nie mogę ukończyć moich statków. :( Tutaj przedstawiam projekt, nad którym pracuję już od ładnego czasu. Będzie to kompleks klonujący znajdujący się w górze Tantiss na planecie Wayland. Położenie planety było ściśle chronioną tajemnicą Imperatora - w górze Tantiss miał on jeden ze swoich skarbców. W tym konkretnym jednak, ulokował pełny kompleks klonujący \"podwędzony\" od Kaminoan (ci przemili anorektyczni obcy z Ataku Klonów). Sam kompleks znajduje się wewnątrz poteżnej groty i przypomina ułożeniem stadion sportowy - na zewnętrznej stronie groty znajdują się balkony, poszerzające się im bliżej dołu - na nich znajdują komory klonujące Spaarti (10 pięter po kilkaset komór każde - razem ~6000-7000 komór. Zna ktoś dokładną wartość?). Na środku znajduje się kolumna ze sprzętem ciągnąca się od samego dołu, do samej góry. Wszędzie pełno kabli, rur, etc.. :) Poniżej kilkanaście renderów z poszczególnych etapów pracy. [rendery wycięte - za dużo tego było - zapraszam do prześledzenia całego wątku] Ufff, koniec. Sorry, że tyle renderów, ale nagromadziło się tego. :) Będę wdzięczny za C&C. :)
Napisano 28 Luty 200421 l No, no. Początek wygląda całkiem obiecująco. Będziesz miał sporo roboty nad texturami podłóg. Duże powierzchnie i w dodatku lepiej zeby się zbyt nie powtarzały.
Napisano 29 Luty 200421 l :o niezwykle szczegolowa praca. Mam nadzieje ze nie pozostanie w stadium \"textury zrobie pozniej\" na zawsze :) Powodzenia w ukonczeniu pracki.
Napisano 29 Luty 200421 l Swietny pomysl i swietne wykonanie. Jak juz bedzie z texturami to chyba powstanie film :D (bez textur i tak sie czuje klimat s-f) Na renderze nr 6 (liczac od goru) drabina wchodzi w sciane
Napisano 29 Luty 200421 l heh... dla takiej ilosci szczegolow musisz zrobic animke, nie ma przepros :P.
Napisano 29 Luty 200421 l Autor Paladin --> pomysł nie jest mój. Tą klonownię opisał Timothy Zahn w tzw. \"Trylogii Thrwna\". I na tym jego opisie bazuje. Niestety nie znalazłem w sieci żadnych obrazków, czy nawet concept artów ukazujących Tantiss od środka, więc nieopisane części muszę wymyślać sam (czyli prawdę mówiąc większość - opis jest naprwdę skormy i ogólny). Nie robię też żadnych szkiców (bo nie potrafię :P ) - wszystko opieram na moim wyobrażeniu tego miejsca i \"momentach olśnienia\", dzięki którym mam pomysły na detale :) Darkelf - animka będzie... eventually... pod warunkiem, że znajdziecie mi studio, w którym będę mógł ją wyrenderować. :] (Pixar byłby dobry...) A przez najbliższe dwa tygodnie raczej updatów nie będzie - mam inne rzeczy na głowie, niestety :(
Napisano 29 Luty 200421 l No nareszcie cos ciekawego - gdyby to bylo kolejne auto, czołg lub nieudolna łepetyna to chyba bym zwymiotowal ! Wielkie brawa - rewelacyjnie sie zapowiada i ta kompozycja - cud miód dla oczu mych... i sugestia moja: Moze byc sie pokusil o jakis bardziej futurystyczne barierki - delikatne słupki + poziome przenikające gjęte kształty z prostym okrągłym pochwytem i/lub podobne smaczki dizajnerskie? Moze byc jeszcze ciekawiej ??? Pozdrowionka Marek
Napisano 29 Luty 200421 l Zapowiada się wyśmienicie! Kolejny rarytas wśród WiPów. A 16 obrazków ładuje się szybciutko czasami szybciej niż 1 w niekórych postach :)
Napisano 29 Luty 200421 l cudny detal - wyrazy uznania jesli chodiz o wytrwalosc:) ale jak to MareG zauwazyl - moze troche bardziej pozaziemski designe - to wyglada bardzo ...architektonicznie teraz - typowa wizka -ale zato z jakim detalem:)
Napisano 29 Luty 200421 l Jej !! Ale dowaliłeś...i powaliłeś... Miodzik !! :) Dawno nie widziałem równie szczegółowej sceny... Powodzenia Pozdr
Napisano 29 Luty 200421 l Autor Dzięki za odpowiedzi :) Paladin - tą drabinę poprawiłem jak tylko skończyło się renderowac. :) MareG - jesteś już drugą osobą, która o tym mówi... więc coś w tym musi być. ;) W takim razie nie pozostaje mi nic innego, jak zmienić barierki. Kłobuc - heh, no tak to jest, jak się je ma na serwerze podpiętem do sieci uniwersyteckiej. ;) Ale i tak wolałem ostrzec. pg - no to jesteś trzecią osobą :) (patrz odp. do MareG\'a). All right, pokombinuje - ale musicie wiedzieć, że to jest imperialny kompleks. A Imperium jako swój \"styl\" raczej ma ciężkie, toporne, kanciaste rzeczy (okręty, myśliwce, budynki). Jeżeli chodzi o to co zostało do zrobienia, to z modelowania: poszczególne balkony z komorami Spaarti, \"odetalować\" ;) główną kolumnę ze sprzętem + trochę poprawek gotowych już rzeczy (raczej będę musaił \"odchudzić\" z detali te \"szafy komputerowe\" na dole - przez nie cały dół ma ponad 1 mln poly...). No a potem... khem kheeeem... teksturowanie ;> Anyway - to moze ktoś załatwić to studio Pixara? :D
Napisano 29 Luty 200421 l :o respekt...detalin przepiękny...co do architektury to taka mi odpowiada...jest naprawde ciekawa...i pomysłowa :) cholera nic więcej nie wymyle bo naprawde ciekawei się zapowiada...:D pozdrawiam...
Napisano 29 Luty 200421 l Jesli moge :). Wiec wiele bardzo fajnych wnetrz ylo pokazanych w Jedi Outcascie i ozcywiscie New Hope (DS1). Pewnie scena troche bedzie wygladala lepiej z jakimis szturmocami czy oficerami IMP. Konsole rozniwz by sie przydaly (tzn wiecej ich) takich jakis byla masa w JKII
Napisano 1 Marzec 200421 l Bardzo fajnie i szczególowo, nie wiem nawet czy dla ujęc z większej odleglosci nie powinienes przygotowac uproszczonych modeli:) A ze toporne barierki- to dobrze w koncu to imperium:) Ciekaw jestem jak poradzisz sobie z oteksturowaniem całego kopleksu, trzymam kciuki bo pomysł bardzo fajny.
Napisano 1 Marzec 200421 l Autor Kłobuc - właśnie - gdzie jest Sharp? :) Leru - JO i JA na pewno się przydadzą (konkretnie teksturki z nich ;> ). Co do terminali... hmm.. mało ich jest? A ten pierścien wokół kolumny? A te płaskie terminale przylegające do kolumny? A te w tym... \"underway\'u\"? Jak dla mnie jest ich kupe :) - i co ważniejsze, więcej spowodowało by wrażenie ciasnoty - a tego raczej chcę uniknąć. To była naprawdę potężna grota. Ikim - nawet bardzo wskazane byłoby zrobienie uproszczonych modeli... ale nie chce mi się. :P Ale będzie musiało mi się chciec zabrać. \"Top floor\" udało mi się zamknąć w 300k poly (or was it 600k? hmm...), ale już dół przekorczył 1 mln - boje się myśleć, co będzie z balkonikami z komorami. Jeszcze raz dzięki wszystkim za C&C - to pierwszy mój thread tutaj, który cieszy sie taką popularnością :) Ps Sorry za te angielskie wstawki, ale czasem łatwiej jest mi znaleźć angielskie słowo, niż polskie :D
Napisano 1 Marzec 200421 l Ladne, duzo szczegolow, i moze byc znakomita pracka, tylko zeby ci komp nie siadl... na jakim pracujesz??
Napisano 1 Marzec 200421 l Autor Do renderów wystarczający - A1800XP+, do pracy w viewportach zdecydowanie za mało - 256 ddr i (nie smiac sie) gf 2 mx 64 ram
Napisano 1 Marzec 200421 l Mam się śmiać z twojego kompa ?? To ja już powinienem zapaść się pod ziemię...Przy Moim Celeronku 700MHz z 320Mb SD-RAM i Rivą TNT 2 M 64 32MB...:( Pracuj dalej... Pozdr
Napisano 1 Marzec 200421 l hmm za duzo za duzo za duzo poly , niepopieram :) mozesz spokojnie obciac poligony i tak nikt roznicy nie zauwazy (bump, displace) a praca sie stanie znacznie przyjemniejsza, to ma byc animka? bo nie wiem:) nie czytalem dokladnie wogle to cholera robisz mi konkurencje w \'duzym\' projekcie:) rzycze powodzenia:D ladnie sie zapowiada, ale postaraj sie jakos to urozmaicic, sma sie przekonalem ze klony zle wyglodaja
Napisano 1 Marzec 200421 l twoja praca robi wielkie wrazenie , naprawde podziwiwam cierpliwosc :) jesli moge zapytac kiedy kolejny update i jak zamierzasz wszystko ogarnac i wyrenderowac tzn. po texturowaniu stworzeniu oswietlenia itd. Siwetna praca pozdrawiam.
Napisano 1 Marzec 200421 l Autor Falcrum - jeszcze do niedawna robiłem na Celeronie 300A, więc rozumiem doskonale Twoje położenie... Uncle - też nie popieram, ale coż zrobić, jak się mnożą jak szalone... Coś czuje, że obetnę te wszystkie kalwiatury, przyciski i pokrętła na \"szafach\" (zawiasy zostawię :D ) A co do animki... tia, przydało by się zrobić. W ogóle na początku chciałem sobie zwizualizować rzeczoną klonownię; później okazało się, że wyjdzie z tego kilka niezłych scen; jeszcze później nie mogłem się opędzić od pewnego pomysłu na animkę - i nie mogę aż do teraz. Konkurencję? Blah, jaką konkurencję ;) - to tu jest jakiś nieustający konkurs na \"najlepszy \'duży\' projekt\"? ;) Ja również Życzę ( ;> - sorka, jestem wyczulony na takie błędy) powodzenia :) Predator - kolejny update? When it\'s done :D ;) - a serio to nie wiem, mam za dużo rzeczy na głowie ostatnimi czasy... :( A wszystkiego na pewno nie ogarnę, choćbym zrobił FOV 360 ;) - raczej powstanie kilka(naście) osobnych stillów + (hopefully) animka. A swoją drogą - wszyscy jak jeden mąż, niemalże, gratulują mi cierpliwości - jakiej cierpliwości? ;) U mnie to podpada pod największą życiową przyjemność. :) Poza tym, jestem bardzo niecierpliwym człowiekiem ;)
Napisano 1 Marzec 200421 l No to ja także czekam na ciąg dalszy niecierpliwie. Podoba mi się. Lubię tematy odmienne od najpopularniejszych.
Napisano 2 Marzec 200421 l Kołbuc, juz jestem, nie wiem jakim cudem przegapilem ten świetny wątek:D Masa szczegółów-to lubie! hmm...tylko ciekawi mnie taka jedna rzecz: jak tak bedziesz szegolami obdarowywac kazdy poziom to troche tych scianek duzo sie zrobi, nie bedziesz tego dzielic ja jakies części? aaa, patrze i doczytałem sie wreszcie twojego posta ze chcesz z tego zrobic animke- tak trzymac! I ciesze sie ze jest to dla ciebie przyjemnoscia, to najlepsza droga do sukcesu. a, i jeszcze jedno tandartowe pytanko: ile faceów?:)
Napisano 2 Marzec 200421 l Autor Sharp - już pisałem ;> \"command center\" ponad 1 mln, \"top floor\" albo 300k, albo 600k - nie pamiętam :P Ach zapomniałem - dzielić może nie będę, ale można nieużywane szczegóły ukryć (po raz pierwszy w życiu używałem odpowiedniego nazewnictwa dla grup - jeszcze muszę to wprowadzić do pojedynczych obiektów - bo takich cylindrów to już mam grubo ponad 400 :P )
Napisano 2 Marzec 200421 l O kurde, 1 milion, ko cholernie dużo,zwlaszcza na takim wczesnym etapie pracy...nie myslales o jakies optymalizacji?
Napisano 2 Marzec 200421 l Tak wiem ze sa ale mialem na mysli nie takie szafy jak od Eniaca :P ale takie ... takie :/ .... takie wysokie do pasa i w polowie zagiete z podswietlona tarcza. Ale w sumie teraz tak sie przyjrzalem dokladnie i masz racje. Paneli sterowania (nie mylic z Windowsowym :P) jest duzo i chyba wlasnie w sam raz. Mimo to polecam odwiedzic pare imperialnych struktur w JO :). Pokazesz jakies klony Palpatine`a ? :D I jeszcze: Talon Kardee (dobrze?) byl w \"Pakcie na Bakurze\" tak ?
Napisano 3 Marzec 200421 l Autor Sharp - myśle, myśle... Leru - na oba pytania odpowiedź brzmi \"nie\" :P - akurat w Pakcie na Bakurze go nie było :) Na stillach prawdopodbnie nie będzie żadnej postaci - klonownia będzie opustoszała, podniszczona, gdzieś tam ledwo pali się reflektor, miga ekran, tu i tam zacieki, pajęczynki, etc :) W animce będzie nieco inaczej ;)
Napisano 3 Marzec 200421 l czyli jak bedzie w animce? Masz juz jakis wstepny scenariusz? Mam nadzieje ze klony będą w niej:) I powodzenia przy texturowaniu ,bo pokolorowanie takiego czegos to naprawde jest spore wyzwanie... MTFBWY!
Napisano 4 Marzec 200421 l Autor Wstępny scenariusz mam - jak to będzie wyglądało dokładnie, nie powiem. :P Trochę niespodzianki musi być :) - mogę tylko dodać, że podkładem muzycznym będzie utwór \"Starting Up\" z Final Fantasy 8 OST. Kto wie co to za utwór, i co ważniejsze w którym momencie go w grze słychać, może się już domyślać jak ta animka będzie wyglądała. Do tego będzie raczej krótka, nieco powyżej minuty i ma spełniać funcję... hmm... efektownego przedstawienia klonowni. :) Dlatego właśnie raczej zrezygnuję w niej z \"zabrudzonych\" materiałów i zrobie wszystko zgodnie z tradycją imperialną - sterylnie. Klonów, ani innych postaci też nie będzie :P - no, dobra, jedna będzie ;)
Napisano 19 Marzec 200420 l Autor Czas ruszyć do pracy :] Poniżej koncept komory klonującej (dokładnie rzecz biorąc - trzech komór).
Napisano 19 Marzec 200420 l Pracka super szczegółowa , ale życzę Ci abyś nie zadłubał się na śmierć :P
Napisano 19 Marzec 200420 l Super pracka, duzo detali teraz tylko czekam na texsturki i animke. powodzenia pozdrawiam [piwo]
Napisano 19 Marzec 200420 l heh, mam nadzieje ze wyjdzie ci wszystko tak jak bys chcial, bo to dobry projekt i zycze sukcesow...
Napisano 22 Marzec 200420 l Autor Czas na mały update :) Wsadziłem komory klonujące na jeden z balkonów, dodałem wsporniki, trochę rur (całe dwie :P ), barierkę, no i światła. Po godzinie renderer wypluł ten oto obrazek. Enjoy.
Napisano 22 Marzec 200420 l extra, fajny klimacik sie robi, ciagle jestem ciekaw jak z texturkami sobie poradzisz...:)
Napisano 22 Marzec 200420 l ladnie, heh, no ladnie... tylkko te barierki takie nie bardzo przekonywujace, nie lepsze by byly z rurek??
Napisano 22 Marzec 200420 l z rurkami będzie za duzo facow:) .Ma z tego byc przeciez jeszcze animka wiec trzeba chyba oszczednie ze sciankami, hehe
Napisano 22 Marzec 200420 l MOje zdanie oczywiscie jest jak najlepsze na temat twojego dziela:d zycze powodzenia przy dalszej pracy, ale.....te barierki taki prostokatne...no nie wiem....to jest twoja wizja elementow( chyba ze tak bylo na jakims rysukny czy opisie w ksiazce) czekam na textury:)
Napisano 22 Marzec 200420 l Autor Proszę bardzo - siatka (choć nie ma tam zbyt wiele do oglądania ;) ) Elementy znajdujące się na renderze mają razem ~33 tys. poly.
Napisano 22 Marzec 200420 l nie unikaj tekstuirek tak bardzo , wszyscy na to czekają bo modele są pikne;)
Napisano 22 Marzec 200420 l Autor Nie ujmę tego w jedną scenę - nie da się. A tekstury będa w swoim czasie. Najpierw model, potem tekstury.
Napisano 24 Marzec 200420 l Szczerze zazdroszczę talentu jeśli chodzi o szczegóły... W czym renderujesz? Nie wiem czemu, ale moje rendery bez tekstur nigdy nie wyglądają tak fajnie. Kwestia renderera czy materiału?? Pozdr
Napisano 24 Marzec 200420 l Autor Renderera - używam brazila. Materiał to pierwsza z brzegu, defaultowa \"szara kulka\" z material editora :)
Napisano 16 Kwiecień 200420 l Autor Taki mały render przypominający o tym, że nie porzuciłem tego projektu. :) Robiło się prawie 9 godzin... :/
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto