kellyq Napisano 19 Kwiecień 2010 Autor Napisano 19 Kwiecień 2010 (edytowane) malutki upek ......................... i jeszcze jeden Edytowane 25 Kwiecień 2010 przez kellyq
kellyq Napisano 2 Maj 2010 Autor Napisano 2 Maj 2010 takie małe nawiązanie odnośnie tej strony http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=55295&page=15 .......... i referka
mookie Napisano 3 Maj 2010 Napisano 3 Maj 2010 Na pierwszy rzut oka wygląda bardzo ładnie; na drugi widać błędy w zgięciach łokci (generalnie łokcie wyglądają zabawnie) i bardzo nietypowe pachy oraz szyję.
kellyq Napisano 4 Maj 2010 Autor Napisano 4 Maj 2010 (edytowane) dzięki mookie postaram się coś z tym zrobić ............. pod czołg się chyba nada taka scenka z murem http://chomikuj.pl/kellyq/video-Blender/0001_0250.avi Edytowane 4 Maj 2010 przez kellyq
Matys Napisano 4 Maj 2010 Napisano 4 Maj 2010 ja jeszcze odnosnie kobiety wiecej refek refek i jeszcze raz refek. stopy z butami i barki/szyja to najslabsze elemnty ktore psuja odbior :/
KoMic Napisano 5 Maj 2010 Napisano 5 Maj 2010 Taka uwaga co do zbiornika(Tanka) nie jestem pewien, ale nigdy nie przebijaly sie lufa. tak czy inaczej jest to dosc wrazliwa czesc calego czolgu wiec odpadaly pomysluy szarzowania jakich kolwiek przeszkod za pomoca lufy. Moze jechac przodem, ale wierza wywinieta do tylu. pozdr
kellyq Napisano 5 Maj 2010 Autor Napisano 5 Maj 2010 (edytowane) Taka uwaga co do zbiornika(Tanka) nie jestem pewien, ale nigdy nie przebijaly sie lufa. tak czy inaczej jest to dosc wrazliwa czesc calego czolgu wiec odpadaly pomysluy szarzowania jakich kolwiek przeszkod za pomoca lufy. Moze jechac przodem, ale wierza wywinieta do tylu. pozdr faktycznie zazwyczaj przebijają się z lufą z tyłu a może mu lufę podnieść , a nie to inna scenę zrobię Edytowane 6 Maj 2010 przez kellyq
plasti Napisano 30 Maj 2010 Napisano 30 Maj 2010 nie jest zbyt pordzewialy??? wyglada jak ze zlomowca...
KoMic Napisano 30 Maj 2010 Napisano 30 Maj 2010 fajnie, bardzo. Tylko jedna uwaga. Moglbys narzucic na calosc checkera? wydaje mi sie ze masz rozjechana skale textury. wierza dokladniesza a kadlub juz mniej
kellyq Napisano 3 Czerwiec 2010 Autor Napisano 3 Czerwiec 2010 rozjechana jest to fakt ale zwiększyłem rozdziałkę do 4096 X 4096 teraz powinno być lepiej
kellyq Napisano 27 Czerwiec 2010 Autor Napisano 27 Czerwiec 2010 poprawiłem mapowanie i czeka mnie ponowne malowanie tekstur , chyba nie będzie już tak agresywnie
KoMic Napisano 27 Czerwiec 2010 Napisano 27 Czerwiec 2010 Nie wiem czy uwazasz to za blad, ale znow masz rozna skale mapowania. Ja jestem nauczony ze nalezy sie tego wystrzegac jak ognia. Tym bardziej ze sa do tego toole i mozna jednym klikiem wyskalowac caly model.
kellyq Napisano 27 Czerwiec 2010 Autor Napisano 27 Czerwiec 2010 masz rację, w zasadzie wszystko powinno mieć jedną skalę ale w porównaniu z moim wcześniejszym skalowaniem powiedzmy że jest o niebo lepiej , tutaj pewnie Ci chodzi o "koła" i zbiorniki na paliwo, postaram się to jeszcze jakoś 'wyprostować' ale w przypadku 'kół' ciężko będzie , najwyżej w większej rozdziałce namaluje tekstury
mookie Napisano 20 Lipiec 2010 Napisano 20 Lipiec 2010 (edytowane) Przecież Blender automatycznie wyrównuje skalę rozłożonej siatki - Ctrl+A w UV/Image Editor. Edytowane 20 Lipiec 2010 przez mookie
kliment woroszyłow Napisano 20 Lipiec 2010 Napisano 20 Lipiec 2010 fajny samochodzik, nieźle ci idzie to modelowanie ;)
Tweester Napisano 20 Lipiec 2010 Napisano 20 Lipiec 2010 Trzymaj tak dalej, a wyjdzie porządny model. ;)
jlidesign Napisano 20 Lipiec 2010 Napisano 20 Lipiec 2010 kellyq fajnie się zapowiada czekam na finał ;) Pozdrawiam Ivan
kellyq Napisano 20 Lipiec 2010 Autor Napisano 20 Lipiec 2010 Przecież Blender automatycznie wyrównuje skalę rozłożonej siatki - Ctrl+A w UV/Image Editor. o matko........... wielkie dzięki, uchroniłeś mnie od kupy roboty bo miałem przegrupować UV-ki .......................... kliment Tweester jlidesign dzięki;)
peter_f Napisano 21 Lipiec 2010 Napisano 21 Lipiec 2010 Chyba nie ma rzeczy, której byś nie wymodelił, nie? Jesteś mistrz!
kellyq Napisano 22 Lipiec 2010 Autor Napisano 22 Lipiec 2010 Chyba nie ma rzeczy, której byś nie wymodelił, nie? Jesteś mistrz! etam.... jaki tam znowu mistrz ....................................................................................................... od zatylca ;)
kellyq Napisano 25 Lipiec 2010 Autor Napisano 25 Lipiec 2010 YafaRay Annual Contest................... 2010r.
KoMic Napisano 26 Lipiec 2010 Napisano 26 Lipiec 2010 bryka daje rade, hehehe widze, ze jestes bardzo uniwersalnym modelerem. szacunek. ja poza mechanike nie wychylam sie
KoMic Napisano 26 Lipiec 2010 Napisano 26 Lipiec 2010 bryka daje rade, hehehe widze, ze jestes bardzo uniwersalnym modelerem. szacunek. ja poza mechanike nie wychylam sie
kellyq Napisano 28 Sierpień 2010 Autor Napisano 28 Sierpień 2010 bryka daje rade, hehehe widze, ze jestes bardzo uniwersalnym modelerem. szacunek. ja poza mechanike nie wychylam sie dzięki ...............................
halset Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 Właśnie jestem w trakcie modelowania tego samego auta i widzę kilka błędów: - zbyt kanciasta maska - brak wlotów powietrza na masce - przetłoczenie na linii bocznej powinno dochodzić do samego przodu - przy grillu poszedłeś trochę na łatwiznę ;) - spasowanie zderzaka z błotnikiem zbyt idealne, w challengerach z 71 był większy odstęp i zazwyczaj nie taki równy - przetłoczenia na błotnikach przy nadkolach zbyt miękkie, przydałby się większy chamfer - trochę inaczej wyglądają te otwory na halogeny, sprawdź referki - i to już czepialstwo, ale nie spotkałem sie z takim bieżnikiem na oponach BF Goodrich ;) Jeszcze brakuje trochę detalu, ale domyślam sie że to nie koniec ;) Będę czekał na wersję finalną, bo zapowiada się ciekawie :)
kellyq Napisano 28 Sierpień 2010 Autor Napisano 28 Sierpień 2010 Właśnie jestem w trakcie modelowania tego samego auta i widzę kilka błędów: - zbyt kanciasta maska - brak wlotów powietrza na masce - przetłoczenie na linii bocznej powinno dochodzić do samego przodu - przy grillu poszedłeś trochę na łatwiznę ;) - spasowanie zderzaka z błotnikiem zbyt idealne, w challengerach z 71 był większy odstęp i zazwyczaj nie taki równy - przetłoczenia na błotnikach przy nadkolach zbyt miękkie, przydałby się większy chamfer - trochę inaczej wyglądają te otwory na halogeny, sprawdź referki - i to już czepialstwo, ale nie spotkałem sie z takim bieżnikiem na oponach BF Goodrich ;) Jeszcze brakuje trochę detalu, ale domyślam sie że to nie koniec ;) Będę czekał na wersję finalną, bo zapowiada się ciekawie :) dzięki za konstruktywnego komenta, już się tłumaczę 1. Różnie to jest na różnych zdjęciach 2. To fakt model nie jest w 100% dopieszczony 3. Poprawione 4. Dlaczego? 5. Do poprawy 6. Do poprawy 7. Faktycznie, do poprawy 8. BF Goodrich Radial T/A - teraz widzę, że troszkę się różnią ale idea była dobra
halset Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 (edytowane) Co do grilla to te dwie tak jakby "ramki" nie są obudowane dookoła, trzymają się na takich zaczepach (po 8 każda). Przyjrzyj się np. tutaj: http://www.hdautomotivewallpaper.com/images/wallpapers/71-challenger-rt-1-1920b-915012.jpeg A oponami się nie przejmuj, wyglądają dobrze i nikt chyba nie zwraca uwagi czy bieżnik się zgadza, sam nie zrobiłem takiego samego jak w Radialach :D edit: to przetłoczenie na boku tak samo dochodzi delikatnie do samego tyłu, przyjrzyj się tutaj: http://image.moparmusclemagazine.com/f/27286549/mopp_1002_02_+1971_dodge_challenger_convertible+rear_view.jpg Edytowane 28 Sierpień 2010 przez halset
kellyq Napisano 9 Wrzesień 2010 Autor Napisano 9 Wrzesień 2010 takie coś w kolorze na początek, w tle nad murkiem myślę może dać jakieś krzesełka takie jak na stadionie, niby to jest taka asfaltowa drift arena albo taka do skoków freestyle, coś w ten deseń, na asfalcie jeszcze dojdą ślady po hamowaniu i smażeniu gum
Tamyl91 Napisano 9 Wrzesień 2010 Napisano 9 Wrzesień 2010 Ten DOF jak dla mnie porażka, poza tym bardzo się podoba
jakubm Napisano 10 Wrzesień 2010 Napisano 10 Wrzesień 2010 jaszczur mnie całkiem rozwalił.. nie wspominając o reszcie modeli. świetne!
KoMic Napisano 10 Wrzesień 2010 Napisano 10 Wrzesień 2010 wow, model daje rade, shadery tez bardzo przyzwoicie sie prezentuja. Ogolnie praca ma mega potencjal,,,, juz teraz jest git: ]
kellyq Napisano 19 Wrzesień 2010 Autor Napisano 19 Wrzesień 2010 może i ma potencjał ale jakoś tła nie mogę dobrać ----> a tu studio 1
chudy Napisano 19 Wrzesień 2010 Napisano 19 Wrzesień 2010 coś z tłem samochód strasznie traci skale. studio bardzo spoko. tylko szumi troche :)
lukanus Napisano 19 Wrzesień 2010 Napisano 19 Wrzesień 2010 praca z tłem wygląda jak diorama. mniejsze rozmycie na drzewka i może lepiej gdyby nie było tego murku? coś a' la: http://img5.immage.de/14053bd763devermotion.jpg .pozdrawiam.
kellyq Napisano 25 Wrzesień 2010 Autor Napisano 25 Wrzesień 2010 no to studio będzie i to by było chyba na tyle, najwyżej jeszcze ujęcie z tyłu Full HD (2MB!)
Podstavsky Napisano 25 Wrzesień 2010 Napisano 25 Wrzesień 2010 Model znakomity, materiały również. Te taborety mi nie odpowiadają. Popraw je albo zrób cały środek a zamówię hiper rozdziałkę i powieszę na ścianie :) Cudny muscle!
maciek.m Napisano 26 Wrzesień 2010 Napisano 26 Wrzesień 2010 Świetny model:) tym bardziej mi sie podoba bo jestem w polowie wlasnie tego auta :)
maciek.m Napisano 26 Wrzesień 2010 Napisano 26 Wrzesień 2010 heh wycieraczki sa schowane pod koncowym wzniesieniem maski :)
Podstavsky Napisano 26 Wrzesień 2010 Napisano 26 Wrzesień 2010 Dokładnie tak - to nie MK2, gdzie najgorszy plastik "dekoruje" nawet wygląd zewnętrzny Hehe - w MK2 wycieraczek też nie widać :D
kellyq Napisano 30 Wrzesień 2010 Autor Napisano 30 Wrzesień 2010 koniec ;) aktualnie renderuje się drugi ujęcie 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się