Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
  • Autor

malutki upek

42374680.th.jpg

 

.........................

i jeszcze jeden

90828548.th.jpg

Edytowane przez kellyq

  • Odpowiedzi 470
  • Wyświetleń 107,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Na pierwszy rzut oka wygląda bardzo ładnie; na drugi widać błędy w zgięciach łokci (generalnie łokcie wyglądają zabawnie) i bardzo nietypowe pachy oraz szyję.

Napisano

ja jeszcze odnosnie kobiety wiecej refek refek i jeszcze raz refek. stopy z butami i barki/szyja to najslabsze elemnty ktore psuja odbior :/

Napisano

Taka uwaga co do zbiornika(Tanka) nie jestem pewien, ale nigdy nie przebijaly sie lufa. tak czy inaczej jest to dosc wrazliwa czesc calego czolgu wiec odpadaly pomysluy szarzowania jakich kolwiek przeszkod za pomoca lufy. Moze jechac przodem, ale wierza wywinieta do tylu.

 

pozdr

Napisano
  • Autor
Taka uwaga co do zbiornika(Tanka) nie jestem pewien, ale nigdy nie przebijaly sie lufa. tak czy inaczej jest to dosc wrazliwa czesc calego czolgu wiec odpadaly pomysluy szarzowania jakich kolwiek przeszkod za pomoca lufy. Moze jechac przodem, ale wierza wywinieta do tylu.

 

pozdr

 

faktycznie zazwyczaj przebijają się z lufą z tyłu a może mu lufę podnieść , a nie to inna scenę zrobię

Edytowane przez kellyq

Napisano

fajnie, bardzo. Tylko jedna uwaga. Moglbys narzucic na calosc checkera? wydaje mi sie ze masz rozjechana skale textury. wierza dokladniesza a kadlub juz mniej

Napisano
  • Autor

rozjechana jest to fakt ale zwiększyłem rozdziałkę do 4096 X 4096

teraz powinno być lepiej

92808657.th.jpg

Napisano
  • Autor

poprawiłem mapowanie i czeka mnie ponowne malowanie tekstur , chyba nie będzie już tak agresywnie

77565836.th.jpg

Napisano

Nie wiem czy uwazasz to za blad, ale znow masz rozna skale mapowania. Ja jestem nauczony ze nalezy sie tego wystrzegac jak ognia. Tym bardziej ze sa do tego toole i mozna jednym klikiem wyskalowac caly model.

Napisano
  • Autor

masz rację, w zasadzie wszystko powinno mieć jedną skalę ale w porównaniu z moim wcześniejszym skalowaniem powiedzmy że jest o niebo lepiej , tutaj pewnie Ci chodzi o "koła" i zbiorniki na paliwo, postaram się to jeszcze jakoś 'wyprostować' ale w przypadku 'kół' ciężko będzie , najwyżej w większej rozdziałce namaluje tekstury

56956484.th.jpg

Napisano

Przecież Blender automatycznie wyrównuje skalę rozłożonej siatki - Ctrl+A w UV/Image Editor.

Edytowane przez mookie

Napisano
  • Autor
Przecież Blender automatycznie wyrównuje skalę rozłożonej siatki - Ctrl+A w UV/Image Editor.

 

o matko........... wielkie dzięki, uchroniłeś mnie od kupy roboty bo miałem przegrupować UV-ki

 

..........................

kliment

Tweester

jlidesign

 

dzięki;)

Napisano
  • Autor
Chyba nie ma rzeczy, której byś nie wymodelił, nie? Jesteś mistrz!

 

etam.... jaki tam znowu mistrz

.......................................................................................................

 

od zatylca ;)

tylho.th.jpg

Napisano

bryka daje rade, hehehe widze, ze jestes bardzo uniwersalnym modelerem. szacunek. ja poza mechanike nie wychylam sie

Napisano

bryka daje rade, hehehe widze, ze jestes bardzo uniwersalnym modelerem. szacunek. ja poza mechanike nie wychylam sie

Napisano
  • Autor
bryka daje rade, hehehe widze, ze jestes bardzo uniwersalnym modelerem. szacunek. ja poza mechanike nie wychylam sie

dzięki

 

...............................

 

55210937.th.jpg

Napisano

Właśnie jestem w trakcie modelowania tego samego auta i widzę kilka błędów:

- zbyt kanciasta maska

- brak wlotów powietrza na masce

- przetłoczenie na linii bocznej powinno dochodzić do samego przodu

- przy grillu poszedłeś trochę na łatwiznę ;)

- spasowanie zderzaka z błotnikiem zbyt idealne, w challengerach z 71 był większy odstęp i zazwyczaj nie taki równy

- przetłoczenia na błotnikach przy nadkolach zbyt miękkie, przydałby się większy chamfer

- trochę inaczej wyglądają te otwory na halogeny, sprawdź referki

- i to już czepialstwo, ale nie spotkałem sie z takim bieżnikiem na oponach BF Goodrich ;)

Jeszcze brakuje trochę detalu, ale domyślam sie że to nie koniec ;) Będę czekał na wersję finalną, bo zapowiada się ciekawie :)

Napisano
  • Autor
Właśnie jestem w trakcie modelowania tego samego auta i widzę kilka błędów:

- zbyt kanciasta maska

- brak wlotów powietrza na masce

- przetłoczenie na linii bocznej powinno dochodzić do samego przodu

- przy grillu poszedłeś trochę na łatwiznę ;)

- spasowanie zderzaka z błotnikiem zbyt idealne, w challengerach z 71 był większy odstęp i zazwyczaj nie taki równy

- przetłoczenia na błotnikach przy nadkolach zbyt miękkie, przydałby się większy chamfer

- trochę inaczej wyglądają te otwory na halogeny, sprawdź referki

- i to już czepialstwo, ale nie spotkałem sie z takim bieżnikiem na oponach BF Goodrich ;)

Jeszcze brakuje trochę detalu, ale domyślam sie że to nie koniec ;) Będę czekał na wersję finalną, bo zapowiada się ciekawie :)

 

dzięki za konstruktywnego komenta, już się tłumaczę

1. Różnie to jest na różnych zdjęciach

2. To fakt model nie jest w 100% dopieszczony

3. Poprawione

4. Dlaczego?

5. Do poprawy

6. Do poprawy

7. Faktycznie, do poprawy

8. BF Goodrich Radial T/A - teraz widzę, że troszkę się różnią ale idea była dobra

19303928.th.jpg

Napisano

Co do grilla to te dwie tak jakby "ramki" nie są obudowane dookoła, trzymają się na takich zaczepach (po 8 każda). Przyjrzyj się np. tutaj: http://www.hdautomotivewallpaper.com/images/wallpapers/71-challenger-rt-1-1920b-915012.jpeg

A oponami się nie przejmuj, wyglądają dobrze i nikt chyba nie zwraca uwagi czy bieżnik się zgadza, sam nie zrobiłem takiego samego jak w Radialach :D

 

edit: to przetłoczenie na boku tak samo dochodzi delikatnie do samego tyłu, przyjrzyj się tutaj: http://image.moparmusclemagazine.com/f/27286549/mopp_1002_02_+1971_dodge_challenger_convertible+rear_view.jpg

Edytowane przez halset

Napisano
  • Autor

takie coś w kolorze na początek, w tle nad murkiem myślę może dać jakieś krzesełka takie jak na stadionie, niby to jest taka asfaltowa drift arena albo taka do skoków freestyle, coś w ten deseń, na asfalcie jeszcze dojdą ślady po hamowaniu i smażeniu gum

 

64311020.th.jpg

Napisano

jaszczur mnie całkiem rozwalił.. nie wspominając o reszcie modeli. świetne!

Napisano

wow, model daje rade, shadery tez bardzo przyzwoicie sie prezentuja. Ogolnie praca ma mega potencjal,,,, juz teraz jest git: ]

Napisano
  • Autor

może i ma potencjał ale jakoś tła nie mogę dobrać

---->

79142106.th.jpg

 

 

a tu studio

 

63348346.th.jpg

Napisano

coś z tłem samochód strasznie traci skale. studio bardzo spoko. tylko szumi troche :)

Napisano

Model znakomity, materiały również. Te taborety mi nie odpowiadają. Popraw je albo zrób cały środek a zamówię hiper rozdziałkę i powieszę na ścianie :)

 

Cudny muscle!

Napisano

Dokładnie tak - to nie MK2, gdzie najgorszy plastik "dekoruje" nawet wygląd zewnętrzny wysmiewa.gif

 

Hehe - w MK2 wycieraczek też nie widać :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności