Napisano 19 Kwiecień 201014 l Autor malutki upek ......................... i jeszcze jeden Edytowane 25 Kwiecień 201014 l przez kellyq
Napisano 2 Maj 201014 l Autor takie małe nawiązanie odnośnie tej strony http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=55295&page=15 .......... i referka
Napisano 3 Maj 201014 l Na pierwszy rzut oka wygląda bardzo ładnie; na drugi widać błędy w zgięciach łokci (generalnie łokcie wyglądają zabawnie) i bardzo nietypowe pachy oraz szyję.
Napisano 4 Maj 201014 l Autor dzięki mookie postaram się coś z tym zrobić ............. pod czołg się chyba nada taka scenka z murem http://chomikuj.pl/kellyq/video-Blender/0001_0250.avi Edytowane 4 Maj 201014 l przez kellyq
Napisano 4 Maj 201014 l ja jeszcze odnosnie kobiety wiecej refek refek i jeszcze raz refek. stopy z butami i barki/szyja to najslabsze elemnty ktore psuja odbior :/
Napisano 5 Maj 201014 l Taka uwaga co do zbiornika(Tanka) nie jestem pewien, ale nigdy nie przebijaly sie lufa. tak czy inaczej jest to dosc wrazliwa czesc calego czolgu wiec odpadaly pomysluy szarzowania jakich kolwiek przeszkod za pomoca lufy. Moze jechac przodem, ale wierza wywinieta do tylu. pozdr
Napisano 5 Maj 201014 l Autor Taka uwaga co do zbiornika(Tanka) nie jestem pewien, ale nigdy nie przebijaly sie lufa. tak czy inaczej jest to dosc wrazliwa czesc calego czolgu wiec odpadaly pomysluy szarzowania jakich kolwiek przeszkod za pomoca lufy. Moze jechac przodem, ale wierza wywinieta do tylu. pozdr faktycznie zazwyczaj przebijają się z lufą z tyłu a może mu lufę podnieść , a nie to inna scenę zrobię Edytowane 6 Maj 201014 l przez kellyq
Napisano 30 Maj 201014 l fajnie, bardzo. Tylko jedna uwaga. Moglbys narzucic na calosc checkera? wydaje mi sie ze masz rozjechana skale textury. wierza dokladniesza a kadlub juz mniej
Napisano 3 Czerwiec 201014 l Autor rozjechana jest to fakt ale zwiększyłem rozdziałkę do 4096 X 4096 teraz powinno być lepiej
Napisano 27 Czerwiec 201014 l Autor poprawiłem mapowanie i czeka mnie ponowne malowanie tekstur , chyba nie będzie już tak agresywnie
Napisano 27 Czerwiec 201014 l Nie wiem czy uwazasz to za blad, ale znow masz rozna skale mapowania. Ja jestem nauczony ze nalezy sie tego wystrzegac jak ognia. Tym bardziej ze sa do tego toole i mozna jednym klikiem wyskalowac caly model.
Napisano 27 Czerwiec 201014 l Autor masz rację, w zasadzie wszystko powinno mieć jedną skalę ale w porównaniu z moim wcześniejszym skalowaniem powiedzmy że jest o niebo lepiej , tutaj pewnie Ci chodzi o "koła" i zbiorniki na paliwo, postaram się to jeszcze jakoś 'wyprostować' ale w przypadku 'kół' ciężko będzie , najwyżej w większej rozdziałce namaluje tekstury
Napisano 20 Lipiec 201014 l Przecież Blender automatycznie wyrównuje skalę rozłożonej siatki - Ctrl+A w UV/Image Editor. Edytowane 20 Lipiec 201014 l przez mookie
Napisano 20 Lipiec 201014 l Autor Przecież Blender automatycznie wyrównuje skalę rozłożonej siatki - Ctrl+A w UV/Image Editor. o matko........... wielkie dzięki, uchroniłeś mnie od kupy roboty bo miałem przegrupować UV-ki .......................... kliment Tweester jlidesign dzięki;)
Napisano 22 Lipiec 201014 l Autor Chyba nie ma rzeczy, której byś nie wymodelił, nie? Jesteś mistrz! etam.... jaki tam znowu mistrz ....................................................................................................... od zatylca ;)
Napisano 26 Lipiec 201014 l bryka daje rade, hehehe widze, ze jestes bardzo uniwersalnym modelerem. szacunek. ja poza mechanike nie wychylam sie
Napisano 26 Lipiec 201014 l bryka daje rade, hehehe widze, ze jestes bardzo uniwersalnym modelerem. szacunek. ja poza mechanike nie wychylam sie
Napisano 28 Sierpień 201014 l Autor bryka daje rade, hehehe widze, ze jestes bardzo uniwersalnym modelerem. szacunek. ja poza mechanike nie wychylam sie dzięki ...............................
Napisano 28 Sierpień 201014 l Właśnie jestem w trakcie modelowania tego samego auta i widzę kilka błędów: - zbyt kanciasta maska - brak wlotów powietrza na masce - przetłoczenie na linii bocznej powinno dochodzić do samego przodu - przy grillu poszedłeś trochę na łatwiznę ;) - spasowanie zderzaka z błotnikiem zbyt idealne, w challengerach z 71 był większy odstęp i zazwyczaj nie taki równy - przetłoczenia na błotnikach przy nadkolach zbyt miękkie, przydałby się większy chamfer - trochę inaczej wyglądają te otwory na halogeny, sprawdź referki - i to już czepialstwo, ale nie spotkałem sie z takim bieżnikiem na oponach BF Goodrich ;) Jeszcze brakuje trochę detalu, ale domyślam sie że to nie koniec ;) Będę czekał na wersję finalną, bo zapowiada się ciekawie :)
Napisano 28 Sierpień 201014 l Autor Właśnie jestem w trakcie modelowania tego samego auta i widzę kilka błędów: - zbyt kanciasta maska - brak wlotów powietrza na masce - przetłoczenie na linii bocznej powinno dochodzić do samego przodu - przy grillu poszedłeś trochę na łatwiznę ;) - spasowanie zderzaka z błotnikiem zbyt idealne, w challengerach z 71 był większy odstęp i zazwyczaj nie taki równy - przetłoczenia na błotnikach przy nadkolach zbyt miękkie, przydałby się większy chamfer - trochę inaczej wyglądają te otwory na halogeny, sprawdź referki - i to już czepialstwo, ale nie spotkałem sie z takim bieżnikiem na oponach BF Goodrich ;) Jeszcze brakuje trochę detalu, ale domyślam sie że to nie koniec ;) Będę czekał na wersję finalną, bo zapowiada się ciekawie :) dzięki za konstruktywnego komenta, już się tłumaczę 1. Różnie to jest na różnych zdjęciach 2. To fakt model nie jest w 100% dopieszczony 3. Poprawione 4. Dlaczego? 5. Do poprawy 6. Do poprawy 7. Faktycznie, do poprawy 8. BF Goodrich Radial T/A - teraz widzę, że troszkę się różnią ale idea była dobra
Napisano 28 Sierpień 201014 l Co do grilla to te dwie tak jakby "ramki" nie są obudowane dookoła, trzymają się na takich zaczepach (po 8 każda). Przyjrzyj się np. tutaj: http://www.hdautomotivewallpaper.com/images/wallpapers/71-challenger-rt-1-1920b-915012.jpeg A oponami się nie przejmuj, wyglądają dobrze i nikt chyba nie zwraca uwagi czy bieżnik się zgadza, sam nie zrobiłem takiego samego jak w Radialach :D edit: to przetłoczenie na boku tak samo dochodzi delikatnie do samego tyłu, przyjrzyj się tutaj: http://image.moparmusclemagazine.com/f/27286549/mopp_1002_02_+1971_dodge_challenger_convertible+rear_view.jpg Edytowane 28 Sierpień 201014 l przez halset
Napisano 9 Wrzesień 201014 l Autor takie coś w kolorze na początek, w tle nad murkiem myślę może dać jakieś krzesełka takie jak na stadionie, niby to jest taka asfaltowa drift arena albo taka do skoków freestyle, coś w ten deseń, na asfalcie jeszcze dojdą ślady po hamowaniu i smażeniu gum
Napisano 10 Wrzesień 201014 l jaszczur mnie całkiem rozwalił.. nie wspominając o reszcie modeli. świetne!
Napisano 10 Wrzesień 201014 l wow, model daje rade, shadery tez bardzo przyzwoicie sie prezentuja. Ogolnie praca ma mega potencjal,,,, juz teraz jest git: ]
Napisano 19 Wrzesień 201014 l Autor może i ma potencjał ale jakoś tła nie mogę dobrać ----> a tu studio
Napisano 19 Wrzesień 201014 l coś z tłem samochód strasznie traci skale. studio bardzo spoko. tylko szumi troche :)
Napisano 19 Wrzesień 201014 l praca z tłem wygląda jak diorama. mniejsze rozmycie na drzewka i może lepiej gdyby nie było tego murku? coś a' la: http://img5.immage.de/14053bd763devermotion.jpg .pozdrawiam.
Napisano 25 Wrzesień 201014 l Autor no to studio będzie i to by było chyba na tyle, najwyżej jeszcze ujęcie z tyłu Full HD (2MB!)
Napisano 25 Wrzesień 201014 l Model znakomity, materiały również. Te taborety mi nie odpowiadają. Popraw je albo zrób cały środek a zamówię hiper rozdziałkę i powieszę na ścianie :) Cudny muscle!
Napisano 26 Wrzesień 201014 l Świetny model:) tym bardziej mi sie podoba bo jestem w polowie wlasnie tego auta :)
Napisano 26 Wrzesień 201014 l Dokładnie tak - to nie MK2, gdzie najgorszy plastik "dekoruje" nawet wygląd zewnętrzny Hehe - w MK2 wycieraczek też nie widać :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto