emmilius Napisano 27 Kwiecień 2011 Autor Napisano 27 Kwiecień 2011 Mariossan - łańcuszek porawiony Florian - dym poprawiony, nie wiem czy na lepsze ale zrobiłem jeszcze raz. Lekki cień od kota dodany. Z kolorkami twarzy w pewnym momencie przesadziłem i wyglądała jak alkoholiczka więc delikatnie stonowałem. Z envirami to raczej nie słabsze dni, nie umiem i tyle. Dzięki =]. lukasz - po fotach nie maziam. Status - oglądałem inne zdjęcia - w ogóle nie podobna :D Wish - buziaka nie będzie - nie znam jej =] kota w żółtobrąz wrzuciłem bo na obrazku by nieco za wiele zimnych barw było, ogólnie jakoś tak wyszło. ICE - dzięki, przypomniałeś mi o moim "uderzeniu końcowym" przy portretach. Co prawda dodałem mocno stonowane. świerzy, resh - dzięki Richard - faktycznie :D Tak to wygląda w finale... i jakieś dwa koncepty..
RaVirr Napisano 27 Kwiecień 2011 Napisano 27 Kwiecień 2011 Bez kitu, kropka w kropkę Martyna :) Soczysta ilustracja, bardzo mi się podoba.
emmilius Napisano 28 Kwiecień 2011 Autor Napisano 28 Kwiecień 2011 Thx. To wracam znowu do enviruf. Dwa z fot... i dwa z bani
Gość Wish69 Napisano 28 Kwiecień 2011 Napisano 28 Kwiecień 2011 Do tego ostatniego mógłbyć dać logo z "Plebanii" ;) na początku też był taki widoczek, heh. A same pracki jak dla mnie trzymają poziom. Miłe dla oka.
Coyote Napisano 28 Kwiecień 2011 Napisano 28 Kwiecień 2011 no już lepiej! Trochę jeszcze czerstwo w kolorze ale idzie to w dobrym kierunku :)
Paweł Kaczmarczyk Napisano 28 Kwiecień 2011 Napisano 28 Kwiecień 2011 To ostatnie naprawdę ma klimat. Spróbuj zapomnieć, że niebo jest niebieskie a trawa zielona bo to nie prawda, a u Ciebie to nagminne - mimo że w tym schemacie potrafisz wyłapać niuanse (np. ciepły zimny odcien zieleni). Pobaw się wschodami, zachodami gdzie niebo będzie fioletowe lub pomarańczowe, a nawet poeksperymentuj z zieleniami w niebie, albo bardziej niestworzonymi barwami.
emmilius Napisano 29 Kwiecień 2011 Autor Napisano 29 Kwiecień 2011 Dziękówa ziomy. Jeszcze dużo BigMac-ów przyjdzie mi zjeść zanim będzie to fajnie (fajniej) wyglądać (a rzadko je jadam=]). Florian - może i to jest recepta na jakiś lvl up. Generalnie znajomość "terenu" wychodzi przy ilustracjach. Następny z foty
emmilius Napisano 29 Kwiecień 2011 Autor Napisano 29 Kwiecień 2011 Może być parę byków bo na gorąco wrzucam... 2-3h
emmilius Napisano 29 Kwiecień 2011 Autor Napisano 29 Kwiecień 2011 Raczej tak zostawię. Podstawy jeszcze w powijakach a do fake-owania człowieka ciągnie...
leondrago Napisano 30 Kwiecień 2011 Napisano 30 Kwiecień 2011 nonono.... :D naprawde niezle sobie tu poczynasz .... oby tak dalej
emmilius Napisano 6 Maj 2011 Autor Napisano 6 Maj 2011 Thx. Koncept z delikatną dozą chaosu...chyba nieco mi Jezus wyszedł...
ICE Napisano 6 Maj 2011 Napisano 6 Maj 2011 Gora jest calkiem fajna, ale nogi polegly w ... przedbiegach, bo o ile namalowane sa nienagannie, to jednak wygladaja na wyciete z calkiem innej pozy. Niestety czuc tez sztywnosc calej tej ilustracji, najlepszym cwiczeniem na rozluznienie lapy to tzw gesture drawing. A tu maly przyklad. Zblizasz, sie powoli do momentu, w ktorym bedziesz musial podjac decyzje, co przyniesie ci chleb ( no chyba, ze myslisz o tym stricte, jak o pasji/hobby) . Wiec mysle, ze te uwagi beda przydatne. P.S Warsztat masz juz calkiem niezly, musisz teraz wrocic do podstaw, i przecwiczyc wlasnie takie kluczowe aspekty, jak anatomia kompozycja, etc. Oczywiscie cwiczyc mozna na biezaco i to bylo by najlepsze wyjscie, ale sam po sobie wiem, ze jak czlowiek cos juz tam potrafi to odrazu chcialby tworzyc epickie ilustracje i zajefajne koncepty. Wtedy trzeba zdzielic sobie lape linijka, no moze nie doslownie i na nowo otworzyc, oczeta. Zdrówko!
telthona Napisano 6 Maj 2011 Napisano 6 Maj 2011 ice ma racje ale i tak bardzo podoba mi się przepiękna kolorystyka :> ta świeża zieleń jest przecudna
emmilius Napisano 7 Maj 2011 Autor Napisano 7 Maj 2011 ICE - o pozie w zasadzie nie ma co gadać, może już widzisz więcej niż ja. Sztywna miała być :D bo typ właśnie uśmierca węża, i jak to kiedyś SBT napisał bardzo mądre słowa : "Jak bym umiał lepiej to bym namalował" Ale Panie kolego ICE z tym gesture drawing to mnie normalnie obraziłeś. Specjalnie sobie węgiel kupiłem, jakieś pastele, bo na kompie 30/60 sec drawing mi się znudziło. (Nie będę wklejał 50 stron 10000x1000 z sylwetkami) Nie zamieszczałem tego bo średnio na jeża mi to idzie a wrzucać żeby wrzucać... chciałem pokazać jak będą lepsze, no ale żeby nie być gołosłownym... Natomiast muszę Cię poprosić o wyjaśnienie mojej ciemnej głowie słów: -"Zblizasz, sie powoli do momentu, w ktorym bedziesz musial podjac decyzje, co przyniesie ci chleb" ... na różne sposoby to odbieram. Pozdro.
Coyote Napisano 7 Maj 2011 Napisano 7 Maj 2011 a i dobrze ze pokazałeś bo można coś napisać zdecydowanie powinieneś rysować dłuższymi liniam pokazujący ruch (line of action) popatrz na rysunki animatorów można wiele wyciągnąć
Swiezy Napisano 7 Maj 2011 Napisano 7 Maj 2011 Super przykład Coyote to jest to czego szukałem wiele razy w swoich rysunkach, może nie wszystkich pokazanych. Co do ilustracji, to postać i tło jakoś żyją sobie dla siebie,kolo lewituje no ale co tam, sam nie mam jaj na taki poziom jeszcze.
ICE Napisano 7 Maj 2011 Napisano 7 Maj 2011 Nie wydaje mis ie, zebym cie obrazil Emmilius, wszak skad mialem wiedziec, skoro ich nigdy nie pokazywales :P Ale niestety "mial byc sztywny, bo uśmierca weza" do mnie nie przemawia, potrafisz, potrafisz, tylko jeszcze sam o tym nie wiesz, pozdrawiam E :) P.S apropo przykladu Kojota, jest taka ksiazka Force, goraco polecam. http://www.amazon.com/Force-Dynamic-Drawing-Animators-Second/dp/0240808452
yarosh Napisano 7 Maj 2011 Napisano 7 Maj 2011 jeszcze coś takigo może się przyda http://www.floobynooby.com/pdfs/gesturedrawingforanimation.pdf ogólnie za Icem "potrafisz, potrafisz, tylko jeszcze sam o tym nie wiesz" cchiałbym mieć tyle cierpliwości co ty w renderowaniu Pozdrawiam również
emmilius Napisano 9 Maj 2011 Autor Napisano 9 Maj 2011 ICE - o mój Ty biczu nad głową, jedyny mój Ty jedyny mój :D Swiezy - no leci nieco fakt Kojotu - thx, rozumiem o co chodzi ale jak spróbowałem kilka z jednego pociągnięcia łapy to nic wspólnego z człowiekiem nie miało, wiem że cza ćwiczyć ale w sumie w tym co ICE zapodał nie ma aż takich jednolitych lini. Druga sprawa maluję z fot a tam nie zawsze są dynamiczne pozy. Jak by nie było staram się pilnować proporcji i czasem tylko na tym się skupiam. yarosh - dzięki za książkę Enviry dalej - pierwszy z głowy, jakaś godzina, a nad drugim się zasiedziałem inspirowany/podpatrywany tym:
BetiiX Napisano 9 Maj 2011 Napisano 9 Maj 2011 envirki moim zdaniem swietne, szczegolnie ten drugi :)
emmilius Napisano 9 Maj 2011 Autor Napisano 9 Maj 2011 (edytowane) Dzięki Betty za słowa otuchy ale pracki są co najwyżej średnie :D Kolejny z bani 3/4h nie chciało mi się okienek rzeźbić więc jest bieda na ścianie ... Edytowane 10 Maj 2011 przez emmilius
leondrago Napisano 9 Maj 2011 Napisano 9 Maj 2011 nie no pracki sa git... :D mi sie tam podobaja ... szczegolnie pierwszy envirek :)
KhazadThard Napisano 9 Maj 2011 Napisano 9 Maj 2011 cegły i lwy nie siedzą w perspektywie, reszta mi się bardzo podoba
Czarussi Napisano 9 Maj 2011 Napisano 9 Maj 2011 Dawno mnie tu nie było a widzę że ty ostro zasuwasz, up za up'em :D Naprawdę jest duży progres, szczególnie jak się popatrzy po kilku miesiącach. Przychylam się też do tego co piszą koledzy czyli gesture drawing, też próbuję ostatnio takie sztosy z długimi pociągnięciami odzwierciedlającymi akcję. Tylko ciężko na tablecie z taką sprawą troszkę za duży poślizg po powierzchni. Ale przypuszczam że to kwestia wprawy :rolleyes: Oglądałem ostatnio wykład pana profesora animatora i robił tam wspaniałą sprawę, mianowicie: rysował najpierw samą akcję/ruch, kompletnie olewał kształt a następnie obrysowywał ten ruch jakby kółkami cylindra zyskując w ten sposób przestrzeń w tym ruchu. Na końcu miał po prostu postać nie rysując postaci i kształtu :eek: Dziwny jest ten świat. Dawaj dalej aż dojdziesz do mistrzostwa.
Swiezy Napisano 10 Maj 2011 Napisano 10 Maj 2011 No aż strach zaglądać do Twojej teczki enviro całkiem fajne techniczne ale nieco biedne, więcej elementów, nie pozwól widzowi odetchnąć po 2 minutach oglądania niech się cuś dzieje kompozytorze! Na razie wygląda to jak wycinki z jakiegoś dobrego enviro ;) Czarusi widocznie są schematy na określone pozy czy gesty,albo najpierw wyobrażasz sobie kierunek i dopasowujesz do niego postać ;)
telthona Napisano 11 Maj 2011 Napisano 11 Maj 2011 no książka fajna, ta animatorów, jakiś czas temu znajoma mi pożyczyła. faktycznie można podpatrzeć jak wypracować "ciężar" na ilustracji. Co do enviro, to drzewo z wnętrzem lepiej by wyglądalo gdybyś spróbował namalować jakąś teksture na nim lub po prostu wrzucił jakąś teksture drzewa. bo strasznie płasko to wyszło.
emmilius Napisano 13 Maj 2011 Autor Napisano 13 Maj 2011 Dzięki bardzo za odwiedziny a teraz proszę o rozwianie moich (naszych :D) wątpliwości. Czy sytuacja którą przedstawiłem na obrazku może mieć miejsce? Chodzi o to że na 1 i 2 planie wszystko ładnie słucha się linii zbiegu ale koło horyzontu/słońca zachciało mi się zrobić wzniesienie w terenie i na nim umieścić nieco budynków, no i tutaj sprawa z wykreślaniem przy pagórkach bierze w łeb i chyba po prostu trzeba się zdać na czuja. Czy ktoś kompetentny mógłby...
ortheza Napisano 14 Maj 2011 Napisano 14 Maj 2011 wiesz budynki stoja zwykle prosto. wiec sa prostopadle doplaszyczny ktora zarysowales liniami zbiegu. nic sie nie zmienia! dachy beda ci gonic do tego samego punktu zbiegu co juz masz narysowany. trzmaj sie tego to wsjo bedzie pasowac. pamietaj tylko ktore sciany do tego zbiegu pociagniesz :)
emmilius Napisano 19 Maj 2011 Autor Napisano 19 Maj 2011 (edytowane) Dzięki ortheza. W sumie to za dużo budynków na pierwszym planie nie będzie, bo na ilustracji będzie nałożony jakiś koncept postaci post_nuclear, jak skończę to pokażę oczywiście. Tymczasem twór z dzisiejszego wieczora - na odmóżdżenie... Edytowane 22 Maj 2011 przez emmilius
ortheza Napisano 20 Maj 2011 Napisano 20 Maj 2011 cos z anatomia nieteges, dalsze ramie i noga bylby bardziej schowane, teraz wyglada jak od innego goscia. Ale cieniowanie fajne :)
emmilius Napisano 20 Maj 2011 Autor Napisano 20 Maj 2011 Może źle się czyta. Dałem mu lekki rozkrok plus obrócenie głowy w stronę znaleziska. Koncept o którym wspominałem wcześniej. Design taa... nie chciałem przekombinować ale też nic odkrywczego.
Pasiterek Napisano 20 Maj 2011 Napisano 20 Maj 2011 Ostatni sprawnie wykonany jest, podoba mi się w sensie artu ;] , mocnymi jego punktami jest twarz i broń.
ZiN Napisano 21 Maj 2011 Napisano 21 Maj 2011 Żołnierz całkiem w porządku, jedynie dodałbym wagi temu mini poprzez lekkie ugięcie nóg w kolanach i odchylenie tułowia nieco do tyłu dla równowagi tak ciężkiej broni. Może nienajlepsza refka, ale coś w ten deseń http://4.bp.blogspot.com/_KI3IRH6RxSs/S72T0t6OccI/AAAAAAAAAqg/GKcv7pK6WbM/s1600/minigun_action3.jpg
Swiezy Napisano 21 Maj 2011 Napisano 21 Maj 2011 Fajnie poginasz, ale czuje że stać Cię na znacznie więcej pokazujesz to w niektórych prackach a jednak nie wszystkie tak kochasz, może to kwestia mocniejszych stron albo jakieś podstawy wciąż Cię blokują (chociażby te dziwadło w której brakuje anatomii) ;)
ICE Napisano 21 Maj 2011 Napisano 21 Maj 2011 Ten typ z gun'em jest poza niektorymi miejscami na swiatowym poziomie. Gratuluje, bo wlasnie wskoczyles na wyzszy szczebel! o/
emmilius Napisano 22 Maj 2011 Autor Napisano 22 Maj 2011 Pasiterek - dzięki. Zin - po części masz rację :D ale na swoją obronę powiem że ten tutaj ma jeszcze guna na pasie i opiera go na biodrze, chociaż tyle =] Swierzy - to dziwadło z góry trwało jakieś 5h bez refek i olałem anatomię, w ogóle wszystko olałem=]. Jak napisałem wcześniej - odmózdżenie czyli 100% full screen bez okienek i opcji, jedna warstwa, miękki rysik w piórku, ulubiona muza i free your mind. ICE - ja Ciebie proszszsz... =] Tu jakiś kościsty zdechlak z przed 2-3 m-cy, gdzieś się zagubił. Koła może nieco fajansiarskie ale tam pff..
resh Napisano 22 Maj 2011 Napisano 22 Maj 2011 kościsty konkretny, nadaje się, bardziej mi sie podoba od kolesia z gunem...ma w sobie więcej życia ;]
ZiN Napisano 22 Maj 2011 Napisano 22 Maj 2011 Fajne, zgadzam się że lepsze od gościa z mini. Anatomicznie to chyba tylko stopa za wielka, ale to nieważne. Kontrasty i stłumienia w dobrych miejscach. Wrażenie jest bardzo dobre :)
Swiezy Napisano 22 Maj 2011 Napisano 22 Maj 2011 No tak jakwyżej piszą nice technicznie, ale ta energia w nim nie siada no i stylistyka,mięcha i kości coś mało,strasznie cielisty jak na umarlaka,dziwnie tak sama czacha obskubana, w sumie jest to jakieś odejście od schematów bo co to za radość stworzyć umarlaka jakich wiele i są na jedno kopyto, dobrze że budzi emocje w jedną czy w drugą stronę, gorzej jakby był nudny i neutralny. Tak czy siak postąpiłeś zgodnie z sobą, spełnianie czyichś wizji nie zawsze daje taki sam smak satysfakcji.
CUKIERASS Napisano 23 Maj 2011 Napisano 23 Maj 2011 oo tak truposzczak jest sycący!mam wrażenie ,że ma nieco duże stopy
sicksicksick Napisano 26 Maj 2011 Napisano 26 Maj 2011 wklejka? .. lufa tego guna to 3d ? ... truposz fajny
emmilius Napisano 26 Maj 2011 Autor Napisano 26 Maj 2011 Dzięki za pozytywy panowie. Sick lufa to nie 3D ale dzięki za komplement. Pzdr =]
yarosh Napisano 26 Maj 2011 Napisano 26 Maj 2011 pędzel z shiftem czy zaznaczenia, albo shape i podmalówka ?
emmilius Napisano 26 Maj 2011 Autor Napisano 26 Maj 2011 Pierw zrobiłem końce lufy x6 na okręgu żeby równo leżały, disortem dopasowałem do perspektywy, następnie jedną lufę gotową z zaznaczenia, skopiowałem x6 (gdzie trzeba się zamalowało) i na koniec wręgi co je w kupie trzymają (też widać że copy->paste)
emmilius Napisano 5 Czerwiec 2011 Autor Napisano 5 Czerwiec 2011 (edytowane) Yarosh napisałem na pm. Dawno nic nie wrzucałem a że kupiliśmy z dziewczyną płytę Bednarka... tak na szybkiego... edit: uch akwarelki zardzewiały nieco, 3 pękły dzisiaj ale dwie pierwsze to na rozruszanie-niemedialne =] a przy trzeciej pobawiłem się płynem maskującym. Edytowane 6 Czerwiec 2011 przez emmilius
emmilius Napisano 7 Czerwiec 2011 Autor Napisano 7 Czerwiec 2011 To w sumie mój drugi taki rozbudowany interior. Nie wiem jak się gra będzie nazywać i kiedy wyjdzie (jakaś browserówka o mafii) ale pozwolili to wrzucam. Perspektywa "z łapy" więc mam nadzieję że nic nie pływa. Podziękowania dla Serio za kilka rad i sugestii.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się