Skocz do zawartości

emmilius


emmilius

Rekomendowane odpowiedzi

Mariossan - łańcuszek porawiony

Florian - dym poprawiony, nie wiem czy na lepsze ale zrobiłem jeszcze raz. Lekki cień od kota dodany. Z kolorkami twarzy w pewnym momencie przesadziłem i wyglądała jak alkoholiczka więc delikatnie stonowałem. Z envirami to raczej nie słabsze dni, nie umiem i tyle. Dzięki =].

lukasz - po fotach nie maziam.

Status - oglądałem inne zdjęcia - w ogóle nie podobna :D

Wish - buziaka nie będzie - nie znam jej =] kota w żółtobrąz wrzuciłem bo na obrazku by nieco za wiele zimnych barw było, ogólnie jakoś tak wyszło.

ICE - dzięki, przypomniałeś mi o moim "uderzeniu końcowym" przy portretach. Co prawda dodałem mocno stonowane.

świerzy, resh - dzięki

Richard - faktycznie :D

 

Tak to wygląda w finale...

KAROLINA www.jpg

i jakieś dwa koncepty..

BLACK_glad.jpg

 

future_scate.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 806
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Do tego ostatniego mógłbyć dać logo z "Plebanii" ;) na początku też był taki widoczek, heh. A same pracki jak dla mnie trzymają poziom. Miłe dla oka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ostatnie naprawdę ma klimat. Spróbuj zapomnieć, że niebo jest niebieskie a trawa zielona bo to nie prawda, a u Ciebie to nagminne - mimo że w tym schemacie potrafisz wyłapać niuanse (np. ciepły zimny odcien zieleni). Pobaw się wschodami, zachodami gdzie niebo będzie fioletowe lub pomarańczowe, a nawet poeksperymentuj z zieleniami w niebie, albo bardziej niestworzonymi barwami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękówa ziomy. Jeszcze dużo BigMac-ów przyjdzie mi zjeść zanim będzie to fajnie (fajniej) wyglądać (a rzadko je jadam=]).

Florian - może i to jest recepta na jakiś lvl up. Generalnie znajomość "terenu" wychodzi przy ilustracjach. Następny z foty

red_rock.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gora jest calkiem fajna, ale nogi polegly w ... przedbiegach, bo o ile namalowane sa nienagannie, to jednak wygladaja na wyciete z calkiem innej pozy. Niestety czuc tez sztywnosc calej tej ilustracji, najlepszym cwiczeniem na rozluznienie lapy to tzw gesture drawing.

 

A tu maly przyklad.

 

gesture3.jpg

 

Zblizasz, sie powoli do momentu, w ktorym bedziesz musial podjac decyzje, co przyniesie ci chleb ( no chyba, ze myslisz o tym stricte, jak o pasji/hobby) . Wiec mysle, ze te uwagi beda przydatne.

 

P.S Warsztat masz juz calkiem niezly, musisz teraz wrocic do podstaw, i przecwiczyc wlasnie takie kluczowe aspekty, jak anatomia kompozycja, etc. Oczywiscie cwiczyc mozna na biezaco i to bylo by najlepsze wyjscie, ale sam po sobie wiem, ze jak czlowiek cos juz tam potrafi to odrazu chcialby tworzyc epickie ilustracje i zajefajne koncepty. Wtedy trzeba zdzielic sobie lape linijka, no moze nie doslownie i na nowo otworzyc, oczeta.

 

Zdrówko!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ICE - o pozie w zasadzie nie ma co gadać, może już widzisz więcej niż ja. Sztywna miała być :D bo typ właśnie uśmierca węża, i jak to kiedyś SBT napisał bardzo mądre słowa : "Jak bym umiał lepiej to bym namalował"

Ale Panie kolego ICE z tym gesture drawing to mnie normalnie obraziłeś. Specjalnie sobie węgiel kupiłem, jakieś pastele, bo na kompie 30/60 sec drawing mi się znudziło. (Nie będę wklejał 50 stron 10000x1000 z sylwetkami) Nie zamieszczałem tego bo średnio na jeża mi to idzie a wrzucać żeby wrzucać... chciałem pokazać jak będą lepsze, no ale żeby nie być gołosłownym...

_IMG_0004.jpg

 

_IMG_0007.jpg

 

_IMG_0008.jpg

 

_IMG_0009.jpg

 

_IMG_0010.jpg

 

_IMG_0012.jpg

 

_IMG_0016.jpg

 

_IMG_0017.jpg

 

_IMG_0018.jpg

 

Natomiast muszę Cię poprosić o wyjaśnienie mojej ciemnej głowie słów:

-"Zblizasz, sie powoli do momentu, w ktorym bedziesz musial podjac decyzje, co przyniesie ci chleb" ... na różne sposoby to odbieram. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a i dobrze ze pokazałeś bo można coś napisać

 

zdecydowanie powinieneś rysować dłuższymi liniam pokazujący ruch (line of action) popatrz na rysunki animatorów można wiele wyciągnąć

action_study_1_ch.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super przykład Coyote to jest to czego szukałem wiele razy w swoich rysunkach, może nie wszystkich pokazanych.

Co do ilustracji, to postać i tło jakoś żyją sobie dla siebie,kolo lewituje no ale co tam, sam nie mam jaj na taki poziom jeszcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wydaje mis ie, zebym cie obrazil Emmilius, wszak skad mialem wiedziec, skoro ich nigdy nie pokazywales :P

 

Ale niestety "mial byc sztywny, bo uśmierca weza" do mnie nie przemawia, potrafisz, potrafisz, tylko jeszcze sam o tym nie wiesz, pozdrawiam E :)

 

P.S apropo przykladu Kojota, jest taka ksiazka Force, goraco polecam.

 

http://www.amazon.com/Force-Dynamic-Drawing-Animators-Second/dp/0240808452

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ICE - o mój Ty biczu nad głową, jedyny mój Ty jedyny mój :D

Swiezy - no leci nieco fakt

Kojotu - thx, rozumiem o co chodzi ale jak spróbowałem kilka z jednego pociągnięcia łapy to nic wspólnego z człowiekiem nie miało, wiem że cza ćwiczyć ale w sumie w tym co ICE zapodał nie ma aż takich jednolitych lini. Druga sprawa maluję z fot a tam nie zawsze są dynamiczne pozy. Jak by nie było staram się pilnować proporcji i czasem tylko na tym się skupiam.

yarosh - dzięki za książkę

Enviry dalej - pierwszy z głowy, jakaś godzina, a nad drugim się zasiedziałem

deep_forest.jpg

 

tree_in_forest.jpg

inspirowany/podpatrywany tym:

26980978_bd03be8cb5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Dzięki Betty za słowa otuchy ale pracki są co najwyżej średnie :D

Kolejny z bani 3/4h

desert_temple.jpg

nie chciało mi się okienek rzeźbić więc jest bieda na ścianie ...

Edytowane przez emmilius
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawno mnie tu nie było a widzę że ty ostro zasuwasz, up za up'em :D

Naprawdę jest duży progres, szczególnie jak się popatrzy po kilku miesiącach.

Przychylam się też do tego co piszą koledzy czyli gesture drawing, też próbuję ostatnio takie sztosy z długimi pociągnięciami odzwierciedlającymi akcję. Tylko ciężko na tablecie z taką sprawą troszkę za duży poślizg po powierzchni. Ale przypuszczam że to kwestia wprawy :rolleyes:

 

Oglądałem ostatnio wykład pana profesora animatora i robił tam wspaniałą sprawę, mianowicie: rysował najpierw samą akcję/ruch, kompletnie olewał kształt a następnie obrysowywał ten ruch jakby kółkami cylindra zyskując w ten sposób przestrzeń w tym ruchu. Na końcu miał po prostu postać nie rysując postaci i kształtu :eek:

Dziwny jest ten świat.

 

Dawaj dalej aż dojdziesz do mistrzostwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No aż strach zaglądać do Twojej teczki enviro całkiem fajne techniczne ale nieco biedne, więcej elementów, nie pozwól widzowi odetchnąć po 2 minutach oglądania niech się cuś dzieje kompozytorze!

Na razie wygląda to jak wycinki z jakiegoś dobrego enviro ;)

 

Czarusi widocznie są schematy na określone pozy czy gesty,albo najpierw wyobrażasz sobie kierunek i dopasowujesz do niego postać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no książka fajna, ta animatorów, jakiś czas temu znajoma mi pożyczyła. faktycznie można podpatrzeć jak wypracować "ciężar" na ilustracji.

 

Co do enviro, to drzewo z wnętrzem lepiej by wyglądalo gdybyś spróbował namalować jakąś teksture na nim lub po prostu wrzucił jakąś teksture drzewa. bo strasznie płasko to wyszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bardzo za odwiedziny a teraz proszę o rozwianie moich (naszych :D) wątpliwości.

Czy sytuacja którą przedstawiłem na obrazku może mieć miejsce? Chodzi o to że na 1 i 2 planie wszystko ładnie słucha się linii zbiegu ale koło horyzontu/słońca zachciało mi się zrobić wzniesienie w terenie i na nim umieścić nieco budynków, no i tutaj sprawa z wykreślaniem przy pagórkach bierze w łeb i chyba po prostu trzeba się zdać na czuja.

Czy ktoś kompetentny mógłby...

pnsp.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz budynki stoja zwykle prosto.

wiec sa prostopadle doplaszyczny ktora zarysowales liniami zbiegu.

nic sie nie zmienia! dachy beda ci gonic do tego samego punktu zbiegu co juz masz narysowany. trzmaj sie tego to wsjo bedzie pasowac.

 

pamietaj tylko ktore sciany do tego zbiegu pociagniesz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Dzięki ortheza. W sumie to za dużo budynków na pierwszym planie nie będzie, bo na ilustracji będzie nałożony jakiś koncept postaci post_nuclear, jak skończę to pokażę oczywiście.

Tymczasem twór z dzisiejszego wieczora - na odmóżdżenie...

hell_kid.jpg

Edytowane przez emmilius
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może źle się czyta. Dałem mu lekki rozkrok plus obrócenie głowy w stronę znaleziska.

Koncept o którym wspominałem wcześniej. Design taa... nie chciałem przekombinować ale też nic odkrywczego.

PN_concept.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie poginasz, ale czuje że stać Cię na znacznie więcej pokazujesz to w niektórych prackach a jednak nie wszystkie tak kochasz, może to kwestia mocniejszych stron albo jakieś podstawy wciąż Cię blokują (chociażby te dziwadło w której brakuje anatomii) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasiterek - dzięki.

Zin - po części masz rację :D ale na swoją obronę powiem że ten tutaj ma jeszcze guna na pasie i opiera go na biodrze, chociaż tyle =]

Swierzy - to dziwadło z góry trwało jakieś 5h bez refek i olałem anatomię, w ogóle wszystko olałem=]. Jak napisałem wcześniej - odmózdżenie czyli 100% full screen bez okienek i opcji, jedna warstwa, miękki rysik w piórku, ulubiona muza i free your mind.

ICE - ja Ciebie proszszsz... =]

Tu jakiś kościsty zdechlak z przed 2-3 m-cy, gdzieś się zagubił. Koła może nieco fajansiarskie ale tam pff..

royal red swordsman.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne, zgadzam się że lepsze od gościa z mini. Anatomicznie to chyba tylko stopa za wielka, ale to nieważne. Kontrasty i stłumienia w dobrych miejscach. Wrażenie jest bardzo dobre :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak jakwyżej piszą nice technicznie, ale ta energia w nim nie siada no i stylistyka,mięcha i kości coś mało,strasznie cielisty jak na umarlaka,dziwnie tak sama czacha obskubana, w sumie jest to jakieś odejście od schematów bo co to za radość stworzyć umarlaka jakich wiele i są na jedno kopyto, dobrze że budzi emocje w jedną czy w drugą stronę, gorzej jakby był nudny i neutralny.

Tak czy siak postąpiłeś zgodnie z sobą, spełnianie czyichś wizji nie zawsze daje taki sam smak satysfakcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierw zrobiłem końce lufy x6 na okręgu żeby równo leżały, disortem dopasowałem do perspektywy, następnie jedną lufę gotową z zaznaczenia, skopiowałem x6 (gdzie trzeba się zamalowało) i na koniec wręgi co je w kupie trzymają (też widać że copy->paste)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yarosh napisałem na pm.

Dawno nic nie wrzucałem a że kupiliśmy z dziewczyną płytę Bednarka... tak na szybkiego...

rastaa.jpg

 

edit: uch akwarelki zardzewiały nieco, 3 pękły dzisiaj ale dwie pierwsze to na rozruszanie-niemedialne =] a przy trzeciej pobawiłem się płynem maskującym.

stokroty.jpg

Edytowane przez emmilius
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w sumie mój drugi taki rozbudowany interior. Nie wiem jak się gra będzie nazywać i kiedy wyjdzie (jakaś browserówka o mafii) ale pozwolili to wrzucam. Perspektywa "z łapy" więc mam nadzieję że nic nie pływa. Podziękowania dla Serio za kilka rad i sugestii.

basement_mafia.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności