Napisano 27 Styczeń 201015 l Kliment wymodeluje ten Twoj dupowóz jak Ty wymodelujesz ten:P Współczesne wozidło!? w zyciu! brzydze sie! :D
Napisano 27 Styczeń 201015 l Kliment nic z tego eselwagena, ciulowe refki :p JohnZi tracę cierpliwość na finał. Miło tu zaglądać.
Napisano 29 Styczeń 201015 l blacha jakoś dziwnie się kończy pod szybą - raz zawinięta, raz ostra jak brzytwa. Pewnie nie ma tego elementu dlatego że to wip, ale pamiętaj o wlocie powietrza na drzwiach. http://www.netcarshow.com/ford/2006-gt/800x600/wallpaper_01.htm tak jak tutaj. Powierzchnie ekstra :)
Napisano 29 Styczeń 201015 l Model piękny ale gnębił mnie ten płaski dach, a że trosiek już mi ułatwił zadanie i rzucił linka do netcarshow to zajrzałem i rzeczywiście w oryginale taki nie jest. Jak widać tu i tu dach na wysokości szyb jest trochę bardziej wypukły, tak samo szyby, które razem z nim tworzą płynne przejście zmieniające się dopiero pod koniec w delikatny kant. Nie wiem czy na tym etapie zdołasz to jeszcze poprawić bo musiałbyś pewnie też trochę zmienić kształt klapy silnika, ale mógłbyś poprawić wloty za bocznymi szybami, bo jak widać tutaj są płynnie zaokrąglone, a u Ciebie na drugim renderze da się tam zauważyć mały schodek. Czepiam się bo lubię to auto i wiem, że stać Cie na więcej. A żeby nie było, że tym razem tylko narzekam to dodam, że modeling masz opanowany do perfekcji, piękne continuity w miejscach wszystkich rowków... no tylko ten dach i szyby... ;) Pozdrawiam.
Napisano 29 Styczeń 201015 l ja sune!!! jak prosto:D, aleeeeeeeeeeeee wlot powietrza z przodu z cala blacha lekko uciekl w lewa strone patrzac od naszej strony.....
Napisano 30 Styczeń 201015 l Autor Brazniew - chodzi Ci o i ch kształt? wszsytko recznie raczej albo z pomoca splajnow. Trosiek - w tym miejscu kolo szyby dalem na poczatku pogrubienie bo tam jeszcze ida elementy do wyciencia pod wycieraczki, wiec nei konczylem tego:) Co do wlotu to raczej ciezko to przeoczyc:D Loozack - no masz racje troszke plasko przy bokach dachu, moze uda mi sie to poprawic fdd:) szyby mozna poprawic bo nie bylo wczesniej collapse. Z tego co widze, one sa wypukle najbardziej w centralnej ich czesci. Co do klapy silnika, to tam raczej jest tylko leciutko zaokraglone i chyba to uchwycilem wiec mieszac juz nie bede:) Plastki - jesli myslimy o tym samym czyli o czesci maski z tymi duzymi wlotami, to poprostu cien akurat sie tak rzuca, ze wydaje sie przesuniete:) Dziekuje wszsytkim za komenty, az chce sie robic:)] Edit: Aha Loozack co do tego wloty za boczna szyba, to dosc dlugo rozkminialem czy jest tam zalamanie czy nie, az w koncu zasugerowalem sie tym zblizeniem http://img35.imageshack.us/img35/7016/closeupc.jpg Wiec teraz ciezko mi ocenic, moze to byc tylko zalamanie swiatla Edytowane 30 Styczeń 201015 l przez JohnZi
Napisano 30 Styczeń 201015 l Model piękny ale gnębił mnie ten płaski dach, a że trosiek już mi ułatwił zadanie i rzucił linka do netcarshow to zajrzałem i rzeczywiście w oryginale taki nie jest. Jak widać tu i tu dach na wysokości szyb jest trochę bardziej wypukły, tak samo szyby, które razem z nim tworzą płynne przejście zmieniające się dopiero pod koniec w delikatny kant. Nie wiem czy na tym etapie zdołasz to jeszcze poprawić bo musiałbyś pewnie też trochę zmienić kształt klapy silnika, ale mógłbyś poprawić wloty za bocznymi szybami, bo jak widać tutaj są płynnie zaokrąglone, a u Ciebie na drugim renderze da się tam zauważyć mały schodek. Czepiam się bo lubię to auto i wiem, że stać Cie na więcej. A żeby nie było, że tym razem tylko narzekam to dodam, że modeling masz opanowany do perfekcji, piękne continuity w miejscach wszystkich rowków... no tylko ten dach i szyby... ;) Pozdrawiam. coz, na mid-poly wyklepanie tak duzej powierzchni jak dach mzoe ne byc tak bajkowe, ale liczymy ze sie uda:)
Napisano 30 Styczeń 201015 l Autor Jesli mam konkretny ksztalt rowka badz np wloty tak jak sa te prostakatne z tylu na klapie. Wtedy tworze sobie rectangle ze splajnow, daje odpowiedniego filleta na rogi i wtedy mam idealne zaokraglenie. Zmniejszam interpolation takiego splajna, zeby odpowiednio dopasowac do gestiosci siatki na ktorej bede ciac. Teraz tylko dokladnie odrysowuje Cut'em ksztalt tego splajna na karoserii. Pozniej troszke zabawy z weldowaniem i gotowe. Tak mozna robic rowniez rowki jesli maja jakies zawile zaokraglenia. Mam nadzieje, ze jest to zrozumiale:)
Napisano 30 Styczeń 201015 l (...) Aha Loozack co do tego wloty za boczna szyba, to dosc dlugo rozkminialem czy jest tam zalamanie czy nie, az w koncu zasugerowalem sie tym zblizeniem http://img35.imageshack.us/img35/7016/closeupc.jpg Wiec teraz ciezko mi ocenic, moze to byc tylko zalamanie swiatla No rzeczywiście tutaj można odnieść wrażenie, że jest lekki kant... i bądź tu mądry :)
Napisano 5 Luty 201015 l Bardzo fajny tyłeczek i pięknie zrobione wgłębienie przed wlotem w drzwiach :) Pozdrawiam.
Napisano 5 Luty 201015 l Ciekawi mnie czy ktokolwiek odwazy sie pokazac forda na forum ;D Pozamiatales tymi modelami ;]
Napisano 11 Luty 201015 l Autor hmm juz jest skonczony w 99%, zostalo pare pierdol do poprawienia i dodania:) wnetrze bardziej podgladowe, tak samo silnik.
Napisano 11 Luty 201015 l W sumie to sie ciesze ze robisz te nowe fury, gdybys na takim poziomie modelował czołgi bym cie musiał zabic i zakopac w lesie..a tak to póki co jest dobrze :) PRO! ;) edit: zabić, poćwiartować, popakować w zrywki z tesco i dopiero zakopać w lesie! :D Edytowane 11 Luty 201015 l przez kliment woroszyłow
Napisano 11 Luty 201015 l Pięknie, do lakierni z nim :) Tylko lusterka boczne mógłbyś puknąć trochę do kierowcy bo biedak nie zobaczy jak go będzie Mustang w animacji gonił :P P.S. Przez chwilę się przestraszyłem, że silnik też modelowałeś...
Napisano 14 Luty 201015 l Autor wrzucilem szybko model z podstawowymi materialy pod nowe swiatelko globalne. Jeszcze zostalo troche pracy w tej kwestii ale mysle, ze co z tego bedzie. P.S. Nie pytajcie jak to auto w ogole stoi:P
Napisano 14 Luty 201015 l b ladnie, fajnie wyglada takie polaczenie standardow i real sceny:D.... auto stoi, bo srodek ciezkosci samochodu znajduje sie w 1/3 od blizszej(lewej) krawedzi kol, oraz posiada zestaw zyroskopow :P....
Napisano 2 Marzec 201015 l Autor kolejne ujecie... musze dodac brud na opony, material swiatel, teksturki na karoserie. Na razie tak sie prezentuje:
Napisano 2 Marzec 201015 l Autor Dzieki Fargate. Mam maly problem z wczytywaniem tekstur do maxa. Chcialem dobrac identyczny kolor do karoserii i domalowac w PS te bialy pasy i logo forda GT na boku. Przepisalem RGB podtawowego koloru lakieru i uzylem identycznego w PS, ladnie sie zapisalo, widac na oko ze sa identyczne, jednak jak wczytywalem teksture to ona od razu sie rozjasniala... juz w material editorze na pierwszy rzut oka wyglada na duzo jasniejsza. Ktos wie w czym tkwi problem?
Napisano 2 Marzec 201015 l Autor Tutaj widac roznice, zaraz po wczytaniu pliku http://img638.imageshack.us/img638/8834/errror.jpg Edit: ok problem rozwiazany, teksturka z niewiadomych powodow byla zapisana w palecie CMYK, a nie RGB... not cool Edytowane 2 Marzec 201015 l przez JohnZi
Napisano 2 Marzec 201015 l Super się prezentuje, gdyby nie niebieskie światło to wyglądało by jak real;-) p.s. nie bawiłem się jakoś bardzo teksturami, ale ja bym spróbował w teksturze to co zrobiłeś czerwone dać transparentne, albo tekstura biało-czarna i nadać materiały dla białego i czarnego w maxie (nie pamiętam jak to fachowo się nazywało)
Napisano 2 Marzec 201015 l Wygląda super, tak poza tym to nieźle wykombinowałeś tą scenkę cokolwiek wrzucisz wygląda na real ;) Co do tektury zrobiłbym tak jak woody pisze, czyli do diffuse dać mapkę 'mix', jako mask wrzucić tą texture tylko czarno-białą i ustawić kolory jak chcesz, dzięki temu jak będziesz chciał zmienić kolor to nie będziesz musiał zmieniać textury w ps. edit. nie zauważyłem że już problem rozwiazany
Napisano 2 Marzec 201015 l Autor wbrew pozorom, to jest inna scenka niz ta z evo. Nie musze sie martwic, ze przy zmianie ujecia w animie nagle wyskoczy mi wielgachne drzewo lub budenek z mapy hdri. Ciesze sie, ze udalo mi sie osiagnac podobny efekt przystossowujac scenke pod animacje. Co do mix mapy to tak wczesniej robilem, ale nigdy nie lubialem sie bawic z maskami, a zminic kolor tekstury to nie problem w PS :) Pokoncze teksturowanie tych wozidel i czas zabrac sie za jakies wieksze budynki... no i czekam na pierwszy powazny KLAPS ;) Dzieki za komenty
Napisano 2 Lipiec 201014 l Autor Jakis progress w koncu:) juz powinno cos ruszyc na dniach jesli chodi o animacje... na poczatek same ruchy kamer :) pozniej jedno z ujec
Napisano 2 Lipiec 201014 l JohnZi : jedna dosłownie jedna łza poleciała mi po poliku jak na to spojrzałem ;D Pięknie to zrobiłeś, animacja pewnie wgniecie w fotel ;)
Napisano 2 Lipiec 201014 l Masakra! Też właśnie dłubie sobie Mustanga, ale teraz to wstyd mi pokazywać swoje wypociny ;) Wlacz dalej! Czekam na animację ;)
Napisano 2 Lipiec 201014 l Autor dzieki za komenty:) tutaj jeszcze pomysl na malowanie auta, mi sie osobiscie podoba i chyba juz nie bede zmienial:) hires- http://img340.imageshack.us/img340/4583/topcamerahires.jpg
Napisano 2 Lipiec 201014 l ProStreetowo! Ya, antariksa juga untukku! (indonez. Tak, dla mnie też kosmos!) :D
Napisano 2 Lipiec 201014 l ludzik na masce wymiata haha:D kurde moglbys tylko ladniejsze fotele wstawic:>
Napisano 5 Lipiec 201014 l DObrze idzie:) Nie wiem czy pytanie juz padlo, ale napisz prosze czym DOF'a robiles
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto