Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 261
  • Wyświetleń 54,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Kliment nic z tego eselwagena, ciulowe refki :p

 

JohnZi tracę cierpliwość na finał. Miło tu zaglądać.

Napisano

Model piękny ale gnębił mnie ten płaski dach, a że trosiek już mi ułatwił zadanie i rzucił linka do netcarshow to zajrzałem i rzeczywiście w oryginale taki nie jest. Jak widać tu i tu dach na wysokości szyb jest trochę bardziej wypukły, tak samo szyby, które razem z nim tworzą płynne przejście zmieniające się dopiero pod koniec w delikatny kant. Nie wiem czy na tym etapie zdołasz to jeszcze poprawić bo musiałbyś pewnie też trochę zmienić kształt klapy silnika, ale mógłbyś poprawić wloty za bocznymi szybami, bo jak widać tutaj są płynnie zaokrąglone, a u Ciebie na drugim renderze da się tam zauważyć mały schodek.

 

Czepiam się bo lubię to auto i wiem, że stać Cie na więcej. A żeby nie było, że tym razem tylko narzekam to dodam, że modeling masz opanowany do perfekcji, piękne continuity w miejscach wszystkich rowków... no tylko ten dach i szyby... ;)

 

Pozdrawiam.

Napisano

ja sune!!! jak prosto:D, aleeeeeeeeeeeee wlot powietrza z przodu z cala blacha lekko uciekl w lewa strone patrzac od naszej strony.....

Napisano
  • Autor

Brazniew - chodzi Ci o i ch kształt? wszsytko recznie raczej albo z pomoca splajnow.

Trosiek - w tym miejscu kolo szyby dalem na poczatku pogrubienie bo tam jeszcze ida elementy do wyciencia pod wycieraczki, wiec nei konczylem tego:) Co do wlotu to raczej ciezko to przeoczyc:D

Loozack - no masz racje troszke plasko przy bokach dachu, moze uda mi sie to poprawic fdd:) szyby mozna poprawic bo nie bylo wczesniej collapse. Z tego co widze, one sa wypukle najbardziej w centralnej ich czesci. Co do klapy silnika, to tam raczej jest tylko leciutko zaokraglone i chyba to uchwycilem wiec mieszac juz nie bede:)

Plastki - jesli myslimy o tym samym czyli o czesci maski z tymi duzymi wlotami, to poprostu cien akurat sie tak rzuca, ze wydaje sie przesuniete:)

 

Dziekuje wszsytkim za komenty, az chce sie robic:)]

 

Edit:

Aha Loozack co do tego wloty za boczna szyba, to dosc dlugo rozkminialem czy jest tam zalamanie czy nie, az w koncu zasugerowalem sie tym zblizeniem http://img35.imageshack.us/img35/7016/closeupc.jpg Wiec teraz ciezko mi ocenic, moze to byc tylko zalamanie swiatla

Edytowane przez JohnZi

Napisano
Model piękny ale gnębił mnie ten płaski dach, a że trosiek już mi ułatwił zadanie i rzucił linka do netcarshow to zajrzałem i rzeczywiście w oryginale taki nie jest. Jak widać tu i tu dach na wysokości szyb jest trochę bardziej wypukły, tak samo szyby, które razem z nim tworzą płynne przejście zmieniające się dopiero pod koniec w delikatny kant. Nie wiem czy na tym etapie zdołasz to jeszcze poprawić bo musiałbyś pewnie też trochę zmienić kształt klapy silnika, ale mógłbyś poprawić wloty za bocznymi szybami, bo jak widać tutaj są płynnie zaokrąglone, a u Ciebie na drugim renderze da się tam zauważyć mały schodek.

 

Czepiam się bo lubię to auto i wiem, że stać Cie na więcej. A żeby nie było, że tym razem tylko narzekam to dodam, że modeling masz opanowany do perfekcji, piękne continuity w miejscach wszystkich rowków... no tylko ten dach i szyby... ;)

 

Pozdrawiam.

 

coz, na mid-poly wyklepanie tak duzej powierzchni jak dach mzoe ne byc tak bajkowe, ale liczymy ze sie uda:)

Napisano
  • Autor

Jesli mam konkretny ksztalt rowka badz np wloty tak jak sa te prostakatne z tylu na klapie. Wtedy tworze sobie rectangle ze splajnow, daje odpowiedniego filleta na rogi i wtedy mam idealne zaokraglenie. Zmniejszam interpolation takiego splajna, zeby odpowiednio dopasowac do gestiosci siatki na ktorej bede ciac. Teraz tylko dokladnie odrysowuje Cut'em ksztalt tego splajna na karoserii. Pozniej troszke zabawy z weldowaniem i gotowe. Tak mozna robic rowniez rowki jesli maja jakies zawile zaokraglenia. Mam nadzieje, ze jest to zrozumiale:)

Napisano
(...)

Aha Loozack co do tego wloty za boczna szyba, to dosc dlugo rozkminialem czy jest tam zalamanie czy nie, az w koncu zasugerowalem sie tym zblizeniem http://img35.imageshack.us/img35/7016/closeupc.jpg Wiec teraz ciezko mi ocenic, moze to byc tylko zalamanie swiatla

 

No rzeczywiście tutaj można odnieść wrażenie, że jest lekki kant... i bądź tu mądry :)

Napisano

Bardzo fajny tyłeczek i pięknie zrobione wgłębienie przed wlotem w drzwiach :)

 

Pozdrawiam.

Napisano

Ciekawi mnie czy ktokolwiek odwazy sie pokazac forda na forum ;D Pozamiatales tymi modelami ;]

Napisano
  • Autor

hmm juz jest skonczony w 99%, zostalo pare pierdol do poprawienia i dodania:) wnetrze bardziej podgladowe, tak samo silnik.

 

finishp.jpg

sidefinish.jpg

finitto.jpg

Napisano

W sumie to sie ciesze ze robisz te nowe fury, gdybys na takim poziomie modelował czołgi bym cie musiał zabic i zakopac w lesie..a tak to póki co jest dobrze :) PRO! ;)

edit:

zabić, poćwiartować, popakować w zrywki z tesco i dopiero zakopać w lesie! :D

Edytowane przez kliment woroszyłow

Napisano

Pięknie, do lakierni z nim :) Tylko lusterka boczne mógłbyś puknąć trochę do kierowcy bo biedak nie zobaczy jak go będzie Mustang w animacji gonił :P

 

P.S. Przez chwilę się przestraszyłem, że silnik też modelowałeś...

Napisano
  • Autor

wrzucilem szybko model z podstawowymi materialy pod nowe swiatelko globalne. Jeszcze zostalo troche pracy w tej kwestii ale mysle, ze co z tego bedzie.

P.S. Nie pytajcie jak to auto w ogole stoi:P

 

gt40copy.jpg

Napisano

Wygląda co najmniej interesujaco.

P.S. Jak to auto w ogole stoi?

Napisano

b ladnie, fajnie wyglada takie polaczenie standardow i real sceny:D....

 

auto stoi, bo srodek ciezkosci samochodu znajduje sie w 1/3 od blizszej(lewej) krawedzi kol, oraz posiada zestaw zyroskopow :P....

Napisano
  • Autor

kolejne ujecie... musze dodac brud na opony, material swiatel, teksturki na karoserie. Na razie tak sie prezentuje:

gt40test.jpg

Napisano
  • Autor

Dzieki Fargate. Mam maly problem z wczytywaniem tekstur do maxa. Chcialem dobrac identyczny kolor do karoserii i domalowac w PS te bialy pasy i logo forda GT na boku. Przepisalem RGB podtawowego koloru lakieru i uzylem identycznego w PS, ladnie sie zapisalo, widac na oko ze sa identyczne, jednak jak wczytywalem teksture to ona od razu sie rozjasniala... juz w material editorze na pierwszy rzut oka wyglada na duzo jasniejsza. Ktos wie w czym tkwi problem?

Napisano

Super się prezentuje, gdyby nie niebieskie światło to wyglądało by jak real;-)

 

p.s. nie bawiłem się jakoś bardzo teksturami, ale ja bym spróbował w teksturze to co zrobiłeś czerwone dać transparentne, albo tekstura biało-czarna i nadać materiały dla białego i czarnego w maxie (nie pamiętam jak to fachowo się nazywało)

Napisano

Wygląda super, tak poza tym to nieźle wykombinowałeś tą scenkę cokolwiek wrzucisz wygląda na real ;)

 

Co do tektury zrobiłbym tak jak woody pisze, czyli do diffuse dać mapkę 'mix', jako mask wrzucić tą texture tylko czarno-białą i ustawić kolory jak chcesz, dzięki temu jak będziesz chciał zmienić kolor to nie będziesz musiał zmieniać textury w ps.

 

edit. nie zauważyłem że już problem rozwiazany

Napisano
  • Autor

wbrew pozorom, to jest inna scenka niz ta z evo. Nie musze sie martwic, ze przy zmianie ujecia w animie nagle wyskoczy mi wielgachne drzewo lub budenek z mapy hdri. Ciesze sie, ze udalo mi sie osiagnac podobny efekt przystossowujac scenke pod animacje. Co do mix mapy to tak wczesniej robilem, ale nigdy nie lubialem sie bawic z maskami, a zminic kolor tekstury to nie problem w PS :) Pokoncze teksturowanie tych wozidel i czas zabrac sie za jakies wieksze budynki... no i czekam na pierwszy powazny KLAPS ;)

Dzieki za komenty

Napisano
  • Autor

Jakis progress w koncu:) juz powinno cos ruszyc na dniach jesli chodi o animacje... na poczatek same ruchy kamer :) pozniej jedno z ujec

wheelscene720p.jpg

Napisano

JohnZi : jedna dosłownie jedna łza poleciała mi po poliku jak na to spojrzałem ;D

Pięknie to zrobiłeś, animacja pewnie wgniecie w fotel ;)

Napisano

Masakra! Też właśnie dłubie sobie Mustanga, ale teraz to wstyd mi pokazywać swoje wypociny ;) Wlacz dalej! Czekam na animację ;)

Napisano

ProStreetowo! Ya, antariksa juga untukku! (indonez. Tak, dla mnie też kosmos!) :D

Napisano

DObrze idzie:) Nie wiem czy pytanie juz padlo, ale napisz prosze czym DOF'a robiles

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności