Napisano 13 Czerwiec 200420 l Autor A oto i wdzianko. 1 wersja, jeszcze wymaga poprawek, ale mniej wiecej widac jak będzie to wyglądało ostatecznie. Chyba, że ktoś poda lepszą propozycję ;) Mam tez prośbe o pomoc:] Chodzi mi o ręke - to co tam widac to jest bug w mapowaniu. Tylko nie wiem z czego wynikający. ręce mają oddziele matid i iddzielne mapowanie. Prawa ręka mapuje się dobrze, a lewa za cholere:/ Nie wiem czemu.
Napisano 13 Czerwiec 200420 l > Sukie zrob jeszcze dluzsza i moze jakis plaszcz z kapturem > Czy mogl bys dac zblizenie tej reki ??
Napisano 13 Czerwiec 200420 l a ja mam taki jeden pomysł :)) Pamiętacie taką grę Mortal Kombat...? bo w 3 częsci była taka , kobitka co latała...i ona miała takie puszyste siwo/czarne włosy... i byłóa wampirzycą...chyba shiva się zwała...? no to ja bym tu takie łosy zastosował
Napisano 13 Czerwiec 200420 l Autor enzo - włosy z założenia mają być długie i ciemne:) tego nie zmienie:) a tu zblizenie na ręke. dłoń nie ma detali, ponieważ będzie zakryta rękawiczką (tak, wiem, ze ten bug w mapowaniu w takim razie też, ale jestem ciekawy czemu tak sie stało)
Napisano 13 Czerwiec 200420 l trochę to wygląda jak nakładające się polygony :| ale to chyba raczej mało prawdopodobne, hmm... może zapomniałeś dać Flip w opcjach mapowania, skoro to druga ręka... dziwna sprawa, ale napewno coś wymyślisz :) pozdrawiam
Napisano 13 Czerwiec 200420 l what a hot chick :) hehe no to widze z esie kroi ladna wampirzyca :P roczka jakas niebardzo jak u manekina.
Napisano 14 Czerwiec 200420 l enzo ta siwa nazywała sie Sindel (z tego co pamietam?:D) Kozioo moje zdanie znasz :) Super :>
Napisano 14 Czerwiec 200420 l Nie wiem czemu ale ona mi sie nie podoba , cialko spoko ale ta twarz hmmm nie wiem sam jakos tak dziwnie to wszytsko sie uklada spoko pomatka kolor ciala blady wrecz trupowato ale nie lepiej jak by miala cierzwone a nie zielone oczka .... aaaa wlosy bardziej rozpuszczone i nie wyglodala tak smutnie jak dziewczynka z zapalkami a bardziej nawet juz bez zapalek ...??? No to moje takie male zdanie sie tu kryje :D
Napisano 14 Czerwiec 200420 l revelacyjna kiecka .... swietnie pasuje do niej ... zaczynam sie przekonywac do tego ... pozdrawiam ... i czekam na scenke :)
Napisano 14 Czerwiec 200420 l Nieźle Kozioo...a właściwie naprawdę świetnie !! Suknia jest odjazdowa, w 100% pasuje do niej, lecz poprawiłbym spód...jego rozłożenie wygląda mało realistycznie. Co do włosków to proponuję dać jej szampon puszący włosy...:D Wygląda teraz jakby miała \"ulizane\"...może dodasz trochę włosków opadających na uszy i czoło ?? Naprawdę powinno trochę dodać jej uroku :) Powodzenia dalej ;) Pozdr
Napisano 14 Czerwiec 200420 l Autor Dzięki za krytykę i miłe słowa ;) kilka słów o włosach. wiem, że teraz wyglądaja nienajlepiej, wiec zrobie je jescze raz (to juz chyba 4 podejście :/ ). Z założenie ta pani ma miec długie, czarne rozpuszczone włosy. I mam nadzieje, że kiedyś uda mi się takie zrobić ;) SID - wiem, ze wygląda jak dziewczynka z zapałkami, któej jakies dresy zwędziły zapałki, ale nad mimiką popracuje jak będe miał zriggowaną postac. Przy takim wyrazie twarzy łatwo było narysować różnego rodzaju mapki, więc nie bawiłem sie w żadne uśmieszki:) Co do sukni - rzeczywiscie na razie nie jest ułożona realnie, ale tylko dlatego, że na razie nie potraktowałem jej reaktorem:) to co widać jest wymodelowane w poly. PS: ta ręka dalej mnie dręczy:/ Nie wiem czemu jest źle:/
Napisano 14 Czerwiec 200420 l Na teutatesa!! po co ta sukienka?!!Zakryłeś jej walory!;) a tak na poważnie to świetna pracka .dałbym więcej trupich kolorów i włosy doprowadził do porządku,a i jeszcze taka mała propozycja, oczka może coś w tym stylu?:)
Napisano 14 Czerwiec 200420 l Jestem pełen podziwu. Do sukni dodaj jeszcze jakiś płaszcz. Całośc widzisz w gotyckiej ceneri czy bardziej \"swojsko\"?
Napisano 14 Czerwiec 200420 l mi sie widzi do tego stroju taki wysoki sztywny kolniez (taki z widocznymi fiszbinami - czy jak tam sie to zwie) plus masa bizuterii - ale to pewnie zbyt ograne :)
Napisano 15 Czerwiec 200420 l Autor ftorek - o kołnierzu też myślałem, ale to jest zbyt oklepane:) Biżuterii też jeszcze pewnie dojdzie. Wręcz napewno. smart - całkiem ciekawie to wygląda. zrobie kilka testów. darkstar - poniżej prezentuje wczesną wersję scenerii :) Wersja prealpha otoczenie:) Ogłaszam konkurs na pomysł na wykonanie tegu murku/balustrady/barierki z tyłu. Ja niespecjalnie mam \"wizje\" jak to ma wyglądać, ale z Waszą pomocą musi sie udać (dobra wazelina nie jest zła, hehe). Jakby ktoś sie nie domyślil - ten box pokazuje gdzie mniej więcej będzie stała wampirzyca. PS: materiały przejdą oczywiście dużą metamrofozę, dałem im kolorki i kilka map, po to, żeby jakoś wuygladały z tłem, które tez wymaga jeszcze sporo poprawek.
Napisano 15 Czerwiec 200420 l Kozioo, jak zrobiłeś ten efekt świecenia się oświetlonej części boxa ? fajnie to wygląda :) pozdrawiam
Napisano 15 Czerwiec 200420 l Autor W tej lokalizacji 3dsmax6\\scripts\\PluginScripts masz plik który ma w nazwie \"spectacular bloom\" (nie pamietam dokładnej nazwy;p). Wystarczy go przekopiować do katalogu plugins i masz w zakładce effects ten efekt. Można go uzyskać na jeszcze kilka sposobów, ale ten jest prosty i dobry:)
Napisano 16 Czerwiec 200420 l Autor poprawione kilka rzeczy, nowa barierka. Może teraz ktoś oprócz Loozacka odważy sięcoś napisać? :] edit zapomniałem o oficjalnych podziękowaniach dla Blood_brother\'a za bumpmapę, która tworzy rzeźbe na balustradzie:) [Wyedytowany dnia 16-6-2004 > kozioo]
Napisano 16 Czerwiec 200420 l Od strony technicznej wygląda na razie ok. Materiał tych płyt na ziemi powinien być chyba troszkę bardziej zróżnicowany, bogatszy w szczegóły. Po krawędziach widać że płyty są nierówne, a jednocześnie ich powierzchnia wydaje się gładka i sterylna. Wprowadź może jakieś zróżnicowanie do mapy refl. Level (czy jak to się tam w maxsie nazywa :P), nałóż bardziej zdecydowaną teksturę diffuse. Murek z tyłu podoba mi się w przeciwieństwie do okna które razem z całą ścianą wygląda jak dekoracja teatralna. Kamienne obramowanie wnęki okiennej sprawia wrażenie kartonowego. Kadr mi na razie nie pasuje, ale będzie jeszcze mnóstwo czasu na jego poprawienie. Za to klimat jest dla mnie na razie zagadką. Tło jest rysunkowe i odcina się dość wyraźnie od reszty. Uwypukla to jeszcze bardziej teatralność tej sceny. Nie musi to być jednak wada. Widziałbym na elewacji tego budynku jakąś pnącą roślinę
Napisano 19 Czerwiec 200420 l Autor Teksture podłoża poprawiłem, okno wywaliłem i wstawiłem w jego miejsce bramę. Może kilka słów o efekcie, który chce uzyskać. Na pewno nie jest tu ultrafotorealizm:) Z 2 strony nie będzie to nic cartoonowego. To co chce osiągnąć nazwałbym realistycznym obrazkiem fantasy. Chyba. Nad tłem jeszcze nie pracowałem.
Napisano 19 Czerwiec 200420 l Autor i jeszcze jeden PS: pisanie postów nie boli ;) [Wyedytowany dnia 19-6-2004 > kozioo]
Napisano 19 Czerwiec 200420 l Pierwszy obrazek fajniejszy, ale ogolnie to jak na brame to strasznie waskie to przejscie. Ja bym ja albo poszerzyl albo cos z nia zrobil:). A tak po za tym co ona(wampirzyca) miala by robic przy takiej bramie???? Pozdro [Wyedytowany dnia 19-6-2004 > blood_brother]
Napisano 20 Czerwiec 200420 l Kozioo co sie obijasz???? Nie wiem, jak inni, ale ja chce update\'a jakiegos:) Pozdro
Napisano 21 Czerwiec 200420 l Ja widziałbym ją bardziej na dachu, patrzącą na uspione miasto :-). Ale kwestja gustu. Co do aktualnego stanu rzeczy to żeczywiście ta brama jest za wąska. Popraw równierz ościetlenie. O ile to od bramy wyglada całkiem nieźle (pomijając że wygląda jakby ktoś jażeniówki używał) o tyle ta noc wydaje się za jasna. powinno być zdecydowanie ciemniej. I ten księżyc jakiś taki dziwny. Moim skromny zdaniem powinna być pełnia. Ale jak już wspomnieałem kwestja gustu :-)
Napisano 21 Czerwiec 200420 l Autor blood_brother - Ty chcesz, nie wiem jak inni ;) A tak na serio to staram sie zriggować tą postać. Idzie mi opornie, ale widzę światełko w tunelu (o fuck! pociąg!). Jak cos zrobie to walne posta. PS: Ta brama rzeczywiście jest kilka razy za wąska. To dlatego że w pierwotnym założeniu to miało być takie witrażowe okno :] Ale zmieniłem na brame i nie zdążyłem poszerzyć odpowiednio. Darkstar - myśle że ejst dobrze oświetlone, tylko brakuje troszke kontrastu, który dodam na etapie postprodukcji. [Wyedytowany dnia 21-6-2004 > kozioo]
Napisano 23 Czerwiec 200420 l Autor Taki mały update. Jako że riggowanie postaci zupełnie mi nie idzie dalej pracuje nad sceną. Tym razem render z odrobiną fotoszopa:)
Napisano 23 Czerwiec 200420 l mam nadzieje ze postac nie zniknie na tak duzym tle ;) jesli wiesz co mam na mysli jakas mgielka by podkrecila klimat jeszcze bardziej
Napisano 16 Lipiec 200420 l Autor Wróciłem do poprawek samej postaci. Wydaje mi sie, że teraz wygląda lepiej. Jeszcze tylko włosy ;)
Napisano 16 Lipiec 200420 l Jest OK, ma bardzo łądne kobiece kształty!! Gratuluję i czekam na finał :)
Napisano 16 Lipiec 200420 l Postac nawet fajna popraw moze jeszcze te suknie bo na samym dole wyglada fatalnie. No i wlosy jednak byly by lepsze dlugie :P
Napisano 16 Lipiec 200420 l Kozioo za to ze wrociles do pracy nie musisz mi stawiac oranzady za texturke:) Co do postaci to ladnie wyglada tylko suknia na dole troche nie naturalnie wyglada. Moze powinna sie bardziej marszczyc albo cus:). Nie wiem jak ale masz zrobic aby wygladalo naturalniej:) Pozdro
Napisano 16 Lipiec 200420 l niezle tylko ja bym dał jej jeszcze bardziej bladszy wygląd i strój taki obcisły 2 częściowy czarny ale Twój wybór Pozdr
Napisano 20 Lipiec 200420 l Autor No chyba udało mi sie rozgryźć shagową dynamike:) Przynajmniej mniej wiecej wiem co robić zeby działało :) Włoski jeszce troszke musze poprawic, ale chyba to będą kosmetyczne poprawki - nieduże niedociągnięcia moza wyeliminować juz poza maxem.
Napisano 20 Lipiec 200420 l Wiecej polysku tym wlosom by sie przydalo bo narazie wygladaja jak wycieniowane siano:)(bez obrazy oczywiscie:)) A co do ulozenia fryzury calkiem fajnie to wyszlo:) No to popraw material i dawaj render:) Pozdro
Napisano 20 Lipiec 200420 l Popraw włosy - proszę... zrób jej jakiś fajny, wampiryczny fryz... popracuj nad tym!!
Napisano 20 Lipiec 200420 l chlopcy racje maja - zrob jej jakas jakis polysk na tych wlosach ;)... i mniej zmierzwione by sie przydaly... takie ladnie spadajace i przy okazji wkomponowane w suknie.
Napisano 20 Lipiec 200420 l Autor Łatwo wam powiedzieć:P Wiecie ile pracy kosztowało mnie uruchomienie samej dynamiki w shagu? :D A tak na serio, to oczywiście postaram sie poprawić rzeczy, o ktorych wspomnieliście:) Teraz rzeczywiście troche jak siano wyglądaja :P
Napisano 21 Lipiec 200420 l Hmmmmmm moje zdanie już znasz ;] "Cycki rozkraczone" hehe i brak cienia włosów... ;] Poza tym fajna vampirzyca ;] Masz jej numer?? albo w której trumnie mieszka?? sam ją znajdę lol... Teraz chcemy ją zobaczyć w tamtym otoczeniu ;] będzie fajnie wyglądałą ;] mam nadzieję hehe pozdro i pracuj dalej...albo poczekaj na tablet :D Beatou
Napisano 21 Lipiec 200420 l Juz lepiej ale to jeszcze nie to. Troche za bardzo sie odcinaja od glowy i jeszcze troche bardziej powinny lsnic:) No i patrzac na siebie to przez moje wlosy (mam dlugie ale beda jeszcze dluuuzsze:)) nie widac uszu a u ciebie widac tzn u modela oczywiscie:) Pozdro
Napisano 21 Lipiec 200420 l Autor Jeszcze poprawie w takim razie:) Ale jutro, dzisiaj juz nie chce mi sie maxa odpalać :D
Napisano 22 Lipiec 200420 l ja dodałbym przy bramie (po bokach) jakieś kamienne rzeźby (np. groźne, posępne postacie trzymające w rękach pochodnie które oświetlają mury jakimś fluoryzujacym światłem )
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto