Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

A oto i wdzianko. 1 wersja, jeszcze wymaga poprawek, ale mniej wiecej widac jak będzie to wyglądało ostatecznie. Chyba, że ktoś poda lepszą propozycję ;)

 

Mam tez prośbe o pomoc:] Chodzi mi o ręke - to co tam widac to jest bug w mapowaniu. Tylko nie wiem z czego wynikający. ręce mają oddziele matid i iddzielne mapowanie. Prawa ręka mapuje się dobrze, a lewa za cholere:/ Nie wiem czemu.

  • Odpowiedzi 162
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a ja mam taki jeden pomysł :))

 

Pamiętacie taką grę Mortal Kombat...? bo w 3 częsci była taka , kobitka co latała...i ona miała takie puszyste siwo/czarne włosy... i byłóa wampirzycą...chyba shiva się zwała...?

 

no to ja bym tu takie łosy zastosował

Napisano

enzo - włosy z założenia mają być długie i ciemne:) tego nie zmienie:)

a tu zblizenie na ręke. dłoń nie ma detali, ponieważ będzie zakryta rękawiczką (tak, wiem, ze ten bug w mapowaniu w takim razie też, ale jestem ciekawy czemu tak sie stało)

Napisano

trochę to wygląda jak nakładające się polygony :| ale to chyba raczej mało prawdopodobne, hmm... może zapomniałeś dać Flip w opcjach mapowania, skoro to druga ręka... dziwna sprawa, ale napewno coś wymyślisz :)

 

pozdrawiam

Napisano

Nie wiem czemu ale ona mi sie nie podoba , cialko spoko ale ta twarz hmmm nie wiem sam jakos tak dziwnie to wszytsko sie uklada spoko pomatka kolor ciala blady wrecz trupowato ale nie lepiej jak by miala cierzwone a nie zielone oczka .... aaaa wlosy bardziej rozpuszczone i nie wyglodala tak smutnie jak dziewczynka z zapalkami a bardziej nawet juz bez zapalek ...??? No to moje takie male zdanie sie tu kryje :D

Napisano

Nieźle Kozioo...a właściwie naprawdę świetnie !! Suknia jest odjazdowa, w 100% pasuje do niej, lecz poprawiłbym spód...jego rozłożenie wygląda mało realistycznie.

Co do włosków to proponuję dać jej szampon puszący włosy...:D Wygląda teraz jakby miała \"ulizane\"...może dodasz trochę włosków opadających na uszy i czoło ?? Naprawdę powinno trochę dodać jej uroku :)

 

Powodzenia dalej ;)

 

Pozdr

Napisano

Dzięki za krytykę i miłe słowa ;)

kilka słów o włosach. wiem, że teraz wyglądaja nienajlepiej, wiec zrobie je jescze raz (to juz chyba 4 podejście :/ ). Z założenie ta pani ma miec długie, czarne rozpuszczone włosy. I mam nadzieje, że kiedyś uda mi się takie zrobić ;)

SID - wiem, ze wygląda jak dziewczynka z zapałkami, któej jakies dresy zwędziły zapałki, ale nad mimiką popracuje jak będe miał zriggowaną postac. Przy takim wyrazie twarzy łatwo było narysować różnego rodzaju mapki, więc nie bawiłem sie w żadne uśmieszki:)

Co do sukni - rzeczywiscie na razie nie jest ułożona realnie, ale tylko dlatego, że na razie nie potraktowałem jej reaktorem:) to co widać jest wymodelowane w poly.

PS: ta ręka dalej mnie dręczy:/ Nie wiem czemu jest źle:/

Napisano

Na teutatesa!! po co ta sukienka?!!Zakryłeś jej walory!;)

a tak na poważnie to świetna pracka .dałbym więcej trupich kolorów i włosy doprowadził do porządku,a i jeszcze taka mała propozycja, oczka może coś w tym stylu?:)

Napisano

mi sie widzi do tego stroju taki wysoki sztywny kolniez (taki z widocznymi fiszbinami - czy jak tam sie to zwie) plus masa bizuterii - ale to pewnie zbyt ograne :)

Napisano

ftorek - o kołnierzu też myślałem, ale to jest zbyt oklepane:) Biżuterii też jeszcze pewnie dojdzie. Wręcz napewno.

 

smart - całkiem ciekawie to wygląda. zrobie kilka testów.

 

darkstar - poniżej prezentuje wczesną wersję scenerii :)

 

Wersja prealpha otoczenie:) Ogłaszam konkurs na pomysł na wykonanie tegu murku/balustrady/barierki z tyłu. Ja niespecjalnie mam \"wizje\" jak to ma wyglądać, ale z Waszą pomocą musi sie udać (dobra wazelina nie jest zła, hehe). Jakby ktoś sie nie domyślil - ten box pokazuje gdzie mniej więcej będzie stała wampirzyca.

 

PS: materiały przejdą oczywiście dużą metamrofozę, dałem im kolorki i kilka map, po to, żeby jakoś wuygladały z tłem, które tez wymaga jeszcze sporo poprawek.

 

zam02.jpg

Napisano

W tej lokalizacji

3dsmax6\\scripts\\PluginScripts

masz plik który ma w nazwie \"spectacular bloom\" (nie pamietam dokładnej nazwy;p). Wystarczy go przekopiować do katalogu plugins i masz w zakładce effects ten efekt. Można go uzyskać na jeszcze kilka sposobów, ale ten jest prosty i dobry:)

Napisano

poprawione kilka rzeczy, nowa barierka. Może teraz ktoś oprócz Loozacka odważy sięcoś napisać? :]

 

edit

 

zapomniałem o oficjalnych podziękowaniach dla Blood_brother\'a za bumpmapę, która tworzy rzeźbe na balustradzie:)

 

[Wyedytowany dnia 16-6-2004 > kozioo]

Napisano

Od strony technicznej wygląda na razie ok. Materiał tych płyt na ziemi powinien być chyba troszkę bardziej zróżnicowany, bogatszy w szczegóły. Po krawędziach widać że płyty są nierówne, a jednocześnie ich powierzchnia wydaje się gładka i sterylna. Wprowadź może jakieś zróżnicowanie do mapy refl. Level (czy jak to się tam w maxsie nazywa :P), nałóż bardziej zdecydowaną teksturę diffuse.

Murek z tyłu podoba mi się w przeciwieństwie do okna które razem z całą ścianą wygląda jak dekoracja teatralna. Kamienne obramowanie wnęki okiennej sprawia wrażenie kartonowego.

Kadr mi na razie nie pasuje, ale będzie jeszcze mnóstwo czasu na jego poprawienie.

 

Za to klimat jest dla mnie na razie zagadką. Tło jest rysunkowe i odcina się dość wyraźnie od reszty. Uwypukla to jeszcze bardziej teatralność tej sceny. Nie musi to być jednak wada.

 

Widziałbym na elewacji tego budynku jakąś pnącą roślinę

Napisano

Teksture podłoża poprawiłem, okno wywaliłem i wstawiłem w jego miejsce bramę. Może kilka słów o efekcie, który chce uzyskać. Na pewno nie jest tu ultrafotorealizm:) Z 2 strony nie będzie to nic cartoonowego. To co chce osiągnąć nazwałbym realistycznym obrazkiem fantasy. Chyba.

Nad tłem jeszcze nie pracowałem.

zam05.jpg

Napisano

Pierwszy obrazek fajniejszy, ale ogolnie to jak na brame to strasznie waskie to przejscie. Ja bym ja albo poszerzyl albo cos z nia zrobil:). A tak po za tym co ona(wampirzyca) miala by robic przy takiej bramie????

 

Pozdro

 

[Wyedytowany dnia 19-6-2004 > blood_brother]

Napisano

Ja widziałbym ją bardziej na dachu, patrzącą na uspione miasto :-). Ale kwestja gustu. Co do aktualnego stanu rzeczy to żeczywiście ta brama jest za wąska. Popraw równierz ościetlenie. O ile to od bramy wyglada całkiem nieźle (pomijając że wygląda jakby ktoś jażeniówki używał) o tyle ta noc wydaje się za jasna. powinno być zdecydowanie ciemniej. I ten księżyc jakiś taki dziwny. Moim skromny zdaniem powinna być pełnia. Ale jak już wspomnieałem kwestja gustu :-)

Napisano

blood_brother - Ty chcesz, nie wiem jak inni ;)

A tak na serio to staram sie zriggować tą postać. Idzie mi opornie, ale widzę światełko w tunelu (o fuck! pociąg!). Jak cos zrobie to walne posta.

PS: Ta brama rzeczywiście jest kilka razy za wąska. To dlatego że w pierwotnym założeniu to miało być takie witrażowe okno :] Ale zmieniłem na brame i nie zdążyłem poszerzyć odpowiednio.

Darkstar - myśle że ejst dobrze oświetlone, tylko brakuje troszke kontrastu, który dodam na etapie postprodukcji.

 

[Wyedytowany dnia 21-6-2004 > kozioo]

Gość User190
Napisano

Jest OK, ma bardzo łądne kobiece kształty!! Gratuluję i czekam na finał :)

Napisano

Kozioo za to ze wrociles do pracy nie musisz mi stawiac oranzady za texturke:)

Co do postaci to ladnie wyglada tylko suknia na dole troche nie naturalnie wyglada. Moze powinna sie bardziej marszczyc albo cus:). Nie wiem jak ale masz zrobic aby wygladalo naturalniej:)

 

Pozdro

Napisano

No chyba udało mi sie rozgryźć shagową dynamike:) Przynajmniej mniej wiecej wiem co robić zeby działało :) Włoski jeszce troszke musze poprawic, ale chyba to będą kosmetyczne poprawki - nieduże niedociągnięcia moza wyeliminować juz poza maxem.

Napisano

Wiecej polysku tym wlosom by sie przydalo bo narazie wygladaja jak wycieniowane siano:)(bez obrazy oczywiscie:)) A co do ulozenia fryzury calkiem fajnie to wyszlo:)

No to popraw material i dawaj render:)

 

Pozdro

Gość User190
Napisano

Popraw włosy - proszę... zrób jej jakiś fajny, wampiryczny fryz... popracuj nad tym!!

Napisano

chlopcy racje maja - zrob jej jakas jakis polysk na tych wlosach ;)... i mniej zmierzwione by sie przydaly... takie ladnie spadajace i przy okazji wkomponowane w suknie.

Napisano

Łatwo wam powiedzieć:P Wiecie ile pracy kosztowało mnie uruchomienie samej dynamiki w shagu? :D

A tak na serio, to oczywiście postaram sie poprawić rzeczy, o ktorych wspomnieliście:) Teraz rzeczywiście troche jak siano wyglądaja :P

Napisano

Hmmmmmm moje zdanie już znasz ;] "Cycki rozkraczone" hehe i brak cienia włosów... ;] Poza tym fajna vampirzyca ;] Masz jej numer?? albo w której trumnie mieszka?? sam ją znajdę lol... Teraz chcemy ją zobaczyć w tamtym otoczeniu ;] będzie fajnie wyglądałą ;] mam nadzieję hehe

 

pozdro i pracuj dalej...albo poczekaj na tablet :D

 

Beatou

Napisano

Juz lepiej ale to jeszcze nie to. Troche za bardzo sie odcinaja od glowy i jeszcze troche bardziej powinny lsnic:) No i patrzac na siebie to przez moje wlosy (mam dlugie ale beda jeszcze dluuuzsze:)) nie widac uszu a u ciebie widac tzn u modela oczywiscie:)

 

Pozdro

Napisano

ja dodałbym przy bramie (po bokach) jakieś kamienne rzeźby (np. groźne, posępne postacie trzymające w rękach pochodnie które oświetlają mury jakimś fluoryzujacym światłem )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności