Jump to content

[NIPW3D] Let's battle!


Recommended Posts

Witam,

 

PL

Chłopiec ,typowy rozrabiaka po opowieściach dziadka o wielkim Napoleonie i jego podbojach, postanowił podbić świat, zaczynając od placu zabaw. Na początku jak to na wojnie, trzeba zorganizować sprzęt i przewieść go w pole bitwy i tutaj zaczynają się problemy. Pojazd został zapakowany stertą różnych potrzebnych rzeczy, ale zaprzęg nie jest w stanie nawet ruszyć tego ładunku i z podbojów nici .

ENG (in progress):

A little Boy, typical blighter, after listening grandpa’s story, about the Great Napoleone and his conquest's, decides to seize the World, starting from playground.

In the beginning, as it happens at War, equipment and transport is required to begin battle, and here the story starts. Vehicle is too heavy for boy's dog, which was chosen for pulling the wagon, and boy’s plan seems to fail. He’s angry, and the dog exhausted.

 

Jury (high res) --->>> http://www.sendspace.com/file/3hief6[/url]

 

f_Letsbattlefm_ab26793.jpg

Edited by adrian2608
Link to comment
Share on other sites

Guest fishinthewater

Hmmmm.....mi to jakoś nie pasuje do tego tematu...no ale zobaczymy jak będzie wyglądać scena jak zaczniesz modelować. Czekam na pierwsze modele.Powodzenia

Link to comment
Share on other sites

Guest fishinthewater

Hmm a już myślałem że się poddałeś :) Pierwszy model ciekawy, dawaj następne :).

Link to comment
Share on other sites

Vrocker- dzięki :)

Slowiak- Jak się tak łatwo nie poddaje :D

Tutomash- Piesek to będzie kundel ,wzorowany na moim pupilu ,będzie stosunkowo mały, żeby dobitniej pokazać ,że nie uciągnie tego wózka ;)

Ogólnie piesek, będzie leżał zrezygnowany ,może łapy na uszy ,jeszcze nie wiem w jakiej pozie.

N-pigeon-dzięki, jasne zawsze tylko Blendzio!:D ( no i Wings;) )

 

No to upik, misio będzie pomocnikiem chłopca, jeszcze doda się jakieś guziki na oczy itp, i update wózka. Teraz trzeba się wziąć za psa i chłopca, a potem już z górki ;)

P.S Siatka misia wygląda jakby miejscami brakowało edge'ów ,one tam są, zapewniam (coś wire draw type nie wyświetla wszystkiego poprawnie) .

 

test2.jpg

 

misio.png

Link to comment
Share on other sites

Ta płachta na wózku jest zdecydowanie za kanciasta i niedostatecznie pogięta. Miś wygląda ok, ale stopy i uda ma moim zdaniem za szerokie. Sierść nie jest zła i ja bym ją zachował, bo Blender potrafi na tym polu cuda, ale na tym Twoim teście obszary, które pozostały "łyse" (np. wokół oczu) są nazbyt widoczne.

 

Powodzenia!

Link to comment
Share on other sites

Bluzeczka chamsko się wyróżnia od sierści xD

A tak to cool :) No może po za faktem ,że futerko na jego prawej rączce jest jakieś dziwne ^^ ,daje złudzenie ,że z góry jest takie zdjęcie naklejone :)

Link to comment
Share on other sites

mookie- dzięki:) Płachta, to tylko tak na szybko, oczywiście wiem ,że detalu to na niej nie ma wcale ,już powoli się za to zabieram. Co do futerka to oczywiście trzeba poprawić.

 

zaba711-dzięki. Sweterek się zastąpi jakąś marynarą, która będzie za duża :)

 

Trochę mnie choróbsko wyeliminowało, ale wracam do gry, mam nadzieje ,że zdążę. Tym czasem mały update, jeszcze tylko piesek, i z grubsza wszystko będzie. Oraz wrzucam taki szybki concept ,aha uszy już są ;]

Edit, doszły uszy ;]

 

f_wirem_063f29a.jpg

 

f_Bitwa1m_0b678a3.jpg

 

f_chlopakconcm_431fcc2.jpg

Edited by adrian2608
Link to comment
Share on other sites

mpta- dzięki ;)

 

Ujęcia ,jak myślicie?

Obrazek nr4 to ,ujęcie jakie miało być od początku ,czyli zrezygnowany pies (narazie w wersji ultra low poly) z widokiem na "młodego Napoleona" ,nie ma co więcej pisać po prostu pokaże. Otoczenie , myślałem jakieś powiedzmy spokojne osiedle ,albo plac zabaw, albo jakaś szopka z tyłu czy ogródek. Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł na otoczenie, piszcie ;) Czas na psa, a potem detal i kończymy :D aha ,wózek do zmnijszenia delikatnie i muszę go trochę obniżyć .

 

Nr 1

f_kadrnr1m_e2343bb.png

Nr 2

f_kadrnr2m_8867dd8.png

Nr 3

f_kadrnr3m_bca1a52.png

Nr 4

f_kadrnr3dogm_3e023ec.png

 

I w kolorze :

f_Bonusm_4d38691.png

Edited by adrian2608
Link to comment
Share on other sites

Moim zdaniem ten kadr ze zrezygnowanym psem wymiata :)

Ogolnie jesli chodzi o otoczenie to ja bym to widzial w takiej scenerii, ze :

mlody Napoleon wraz ze swoim psiakiem jada kolo jakiegos duzego drzewa, za nimi widac jakas szope i ogolnie nie wrzucalbym go miedzy innych ludzi :) Pokazalbym go jako samotnika, ktory ulegl swojej wyobrazni :) Moglby sie np znajdowac na wsi lub cos w tym stylu.... No, ale to moje takie wyobrazenie :) Bede zagladal :)

 

Pozdrawiam i zycze powodzenia...

Link to comment
Share on other sites

Dobrze ci idzie, wybrałabym ostatni kadr, ale przesunęłabym horyzont w 1/3 obrazka (do góry lub na dół), lub wstawiła jakąś szopę lub coś w tym stylu (żeby nie kończyło się dokładnie w połowie i nie przecinało głowy).

I może odrobinę obciąć z prawej i za to dodać z lewej kawałek pustego przed psem? Bo teraz odrobinę za ciasno.

Link to comment
Share on other sites

Incorect- dzięki, pomyślimy ;)

Zaba711, mookie- cieszę się, że kadr się podoba. ;)

Ania- dzięki :)Trochę poprawione, może trochę za dużo ,ale do tego się jeszcze wróci.

 

Szybki koncept otoczenia. Tak to widziałem od początku (prawie tak , bo domki trochę inne). I tak raczej zostanie ,chyba ,że wpadnę na jakiś lepszy pomysł ,ale jak narazie obecny podoba mi się najbardziej. Testowałem szopkę, nie pasuje. Jeszcze zobaczę polną dróżkę ,ale wydaje mi się ,że również nie będzie pasować ,ok kończę ten spam i wracam do modelowania psa, pozdrawiam. :)

P.S Myślałem ,jeszcze nad przywiązaniem parówki do obroży od psa (wiecie kawałek patyka i parówka na sznurku na zachęte) ,ale to się jeszcze zobaczy ,nie chce przekombinować .

P.S2 Jaki rodzaj parówki polecacie? :D

 

f_Otoczenietem_fa90e17.jpg

Edited by adrian2608
Link to comment
Share on other sites

Kadr nadal za wysoki - tym bardziej, że chłopczyk (za wyjątkiem głowy) taki malutki. Parówka może być, ale nie przy uśmiechniętym i sennym psiaku. Poza tym jest tutaj pewny brak logiki - jeśli zwierzak padł, chłopczyk powinien się chyba na niego złościć, a nie wygłaszać jakieś mowy w przestrzeń. Co do okolicy - nie jestem przekonany, ale być może będzie pasować, chociaż lepsza byłaby chyba polna droga (tutaj odnosi się wrażenie, że Napoleon dotarł już na miejsce swojej podróży, a więc do miasta). Powodzenia, blenduj dalej!

Link to comment
Share on other sites

Parówka będzie chyba przekombinowana, ale jak miałbym coś polecać to widziałem ze trzy lata temu w Londynie kiełbase Cracovska Dry :P

Mam wrażenie, że ten chłopczyk stoi strasznie niestabilnie na tym wózku i ten wózek wygląda jak chciało by mu się stoczyć do tyłu po wzniesieniu.

Na polu byłoby lepiej moim zdaniem.

Link to comment
Share on other sites

Coraz lepiej to wyglada. Podoba mi sie poza psa i kadr.

Mam dwie rady :

- rece tego chlopczyka sa troche krotkie, mysle ze drewniany zabawkowy miecz w wyciagnietej rece pomogl by kompozycji. IMO pasowalby lepiej niz wskazujacy palec pokazujac kierunek drogi (taki gest dowodcy) no i bylo by bardziej militarnie (tytul pracy to let's battle). Pomyslalbm tez nad nogami - zamiast stac prosto raczej wybralbym poze jak tutaj :

http://rightwingnuthouse.com/images/wshngtn3.jpg

Szukalem obrazka z wyciagnieta reka z mieczem ale nie znalazlem.

W kazdym razie mam na mysli ze wiekszy kontrast miedzy pozami chlopca (do ataku!) i psa (uff mam dosc...) wygladala by bardziej humorystycznie.

 

- byloby fajnie gdyby piesek lezal z wywalonym jezykiem w kierunku srodka obrazka (nie wiem czy to planowales bo na szkicu sie usmiecha :) )

 

Zapowiada sie naprawde fajnie, czekam na dalsze postepy.

 

PS. Gdzie wstawisz miska ? moze jako "woznice" wozu po prawej stronie od chlopca ? :D

Edited by mancubus
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mookie- Z kadrem jeszczę powalczę. Z tą logiką to racja, ale to tylko są concepty, a, że nie chciałem tracić więcej czasu na ich dopieszczanie ,to wyszło trochę mało czytelnie, oczywiście chłopiec będzie się złościł .Polna drózka ,nie pasuje ,poza tym oni nie wyjchali z miasta, bo już nie dali rady.:)

 

Kotisded-Będzie "Cracovska Dry ",ale również myślę ,że przekombinowane;)

Co do stabilności ,to już mam full riga, będziemy walczyć z pozą .

 

Mancubus- Będzie miecz, będzie wywalony język, po prostu nie starałem się już na tym koncepcie wszystkiego pokazać, i nie chciałem wszystkiego ujawniać:D

Właśnie z miśkiem jest uno pikolo problemo, ale albo woźnica albo na psie ,albo jako piechota gdzieś;)

P.S Dzięki za obrazek ,repik jak nic;)

 

Mpta- dzięki, heh dokładnie kapcia trzeba jeszcze dorobić ;]

 

Ok taki minimalny upik ,mam już trochę wiecej ,ale nie będziemy wszystkiego pokazywać;)(eh misio nie lubi być fotografowany i grozi odejściem z projektu ) No i też chciałem zaznaczyc ,że pracę skończę w terminie, choćbym miał nie spać :D

To tyle ,pozdrawiam.

 

f_Dogviewm_2fe8e70.jpg

 

f_Bitwa3m_3c08b3a.jpg

Edited by adrian2608
Link to comment
Share on other sites

No i też chciałem zaznaczyc ,że pracę skończę w terminie, choćbym miał nie spać :D

To tyle ,pozdrawiam.

 

Farciarz ja raczej nie dam rady, bo komp już nie daje rady :D tnie mi się niemiłosiernie nie idze pracować.

Zatem POWODZWENIA w ukończeniu projektu :)

 

Widzę że też bawisz się z materiałem skóry :)

Link to comment
Share on other sites

Farciarz ja raczej nie dam rady, bo komp już nie daje rady :D tnie mi się niemiłosiernie nie idze pracować.

Zatem POWODZWENIA w ukończeniu projektu :)

 

Widzę że też bawisz się z materiałem skóry :)

Dzięki;) Szkoda, powalcz, jakiś decimator (ten zbrushowy np) , albo retopology, zabawa warstwami, hmmm może zmiana obiektów nad którymi nie pracujesz na boundung box draw mode.

Tia, coś tam śmigam z sss, więcej się dowiedziałem z Twojego tutka do mayki ,niż z tego z blenderartmag. Browar się należy, a jak nie pijesz, to sok z rzodkiewki :D

Szaleństwo ,kolejny upik:D Tak naprawdę to tego psa zacząłem dziś :

 

f_dog2m_261c59e.png

Link to comment
Share on other sites

Dzięki;) Szkoda, powalcz, jakiś decimator (ten zbrushowy np) , albo retopology, zabawa warstwami, hmmm może zmiana obiektów nad którymi nie pracujesz na boundung box draw mode.

Tia, coś tam śmigam z sss, więcej się dowiedziałem z Twojego tutka do mayki ,niż z tego z blenderartmag. Browar się należy, a jak nie pijesz, to sok z rzodkiewki :D

Szaleństwo ,kolejny upik:D Tak naprawdę to tego psa zacząłem dziś :

 

No jeszcze powalcze.

 

Niestety nie chodzi o view port, tutaj nie mam zwiech, (po za edit mode, tu się już niesamowicie tnie, ale i tak nad modelem już nie pracuje, a w sculpt mode chodzi szybko), to ogólnie cały komp mi się tnie kiedy pracuje przy materiałach, nodach, UV, a decimate nie wiele daje, niestety. Jeszcze trochę się nią bawię, ale się nie oszukuje po każdej drobnej zmianie musze czekać aż się wreszcie wczyta się ta operacja, bo czas renderingu też jest całkiem zacny.

 

No tutek całkiem zacny mi też się podobał, a w tym z blendmag autor zapomniał o diffuse xD, na samym początku pokazał że skóra część odbija a reszte światła wpuszcza i rozprasza, a na końcu zostawił czyste SSS z speciem, ja się zastanawiam na co daje potem bumpa i normalki, gdyby dał tylko na speca to nie powstały by cienie zrobione w ten sposób, tylko spec by inaczej wyglądał. Za to świetnie opisał używanie SSS Blendera to mu się chwali ;)

 

Mam nawet imię dla psiaka, rzodkiewka :D Dawaj dalej :)

 

P.S.

Po co od razu decimate ZBrusha :P do przyspieszenie view portu Blenderowy modyfikator decimate zdał by się idealnie (choć niestety nie wyświetla swoich efektół w edit mode, tylko w object mode) :) po za tym, nie mam jeszcze ZBrusha na razie inwestuje w sprzęt, po za tym Blenderowy sculp jest całkiem zdatny do urzytku :)

Edited by n-pigeon
Link to comment
Share on other sites

N-pigeon- hehe ,zdatny do użytku tak ,ale wiadomo jak jest z detalem ;] ,poza tym zbrush przydaje się również do teksturowania ;)chociaż ,teraz mniej ,bo mamy taki fajny project paint;]

Pies ma jakby zbyt szeroką dolną szczękę, i kształt łap jeszcze za barzo nie pasuje.

dzięki, trochę poprawione .

Update :D

Aha ,ogłaszam mini konkurs na imię dla pieska (rzodkiewka odpada );)

 

 

f_dog1m_481ed09.jpg

 

f_testm_4347cbc.png

Edited by adrian2608
Link to comment
Share on other sites

Pies ma zdecydowanie za ludzką twarz; oczodoły są zbyt głębokie, czoło nazbyt zarysowane, policzki nie zwisają na boki (nie we wszystkich rasach tak oczywiście jest, ale w większości i owszem). Powinieneś chyba zwęzić jego pysk oraz "grubość" dolnej szczęki - teraz idzie za bardzo ku ziemi.

 

Powodzenia!

 

PS Będzie sierść? Poza tym ciąganie wózka na obroży to dramat - lepiej nadają się do tego szelki, przynajmniej ja bym ich użył.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

mookie-dzięki, poprawione.Co do sierści, to nie wiem, o ile materiał to pestka ,to czesanie jest dla mnie narazie trudne, zobaczę co z tego wyjdzie.

 

tutomash,n-pigeon,mpta,zaba711- czyli uczestnicy konkursu na imię dla pieska, żaden z Was nie wygrał:eek: Nazwę go Wiesiek !:DNa cześć tego Wieśka co jeździł traktorem i w garażu miał furmankę ;]

 

Mały upik, po drodze ,jeszcze się poprawi tu i tam ,ale generalnie juz tak zostanie, bo nie ma czasu na poprawki w nieskończoność ,pozdrawiam :)

Szybko otoczenie, jakieś textury i będzie koniec, hehe prościzna :D

 

f_Wiesiek1m_d112e72.png

Edited by adrian2608
Link to comment
Share on other sites

Wiesz co.. domki lepiej chyba kompozycyjnie wygladaly, ale nie bardzo pasowalo zeby takim wozkiem jezdzil po glownej ulicy. Polna droga calkiem spoko, ale mozesz zrobic cos posrodku.. typu wiejskie badz podmiejskie podworko czy cos :)

Link to comment
Share on other sites

Przesunęłabym wiatrak na prawy brzeg, nawet nie musi być w całości widoczny, byłby ładnym zakończeniem obrazka, bo teraz kompozycyjnie konkuruje z chłopcem.

 

Tylne nogi psa rzeczywiście jakieś dziwne, psy chyba tak nie siedzą.

Link to comment
Share on other sites

mpta- dzięki, zabraknie jednak czasu na coś pośrodku, młyn jest prostszy i według mnie lepiej wygląda.

zaba711- hehe ,tak ,tak, łapki do poprawy ;)

soska- dzięki:) wytrwam ,jestem jak robot :D

n-pigeon- nawet brak prądu mnie nie zatrzyma (mam psa i chomika ,będą napedzać ) :D

Ania-dzięki:) wiatrak będziemy testować ,jeszcze dzisiaj (jak skoncze płotek) wrzucę ,Twoją propozycje.

 

Taki tam up, młyn gotowy, ew braki podciągnę w postpro (tekstura skrzydeł się nie załadowała , wyjście ostatecznie nie bedzie widoczne, więc się na nie olewam )

 

f_mlyntestm_a3c4945.png

 

f_chlopakm_3953cb7.jpg

Edited by adrian2608
Link to comment
Share on other sites

jej - ten wojak ma twarz jak po zderzeniu ze sciana- a na powaznie to cos niedobrego stalo mu sie z zuchwa, szyja...glowa-wyglada jakby mial gumowa szyje i potrafil ja cofac jak łabędź- ogolnie malo charakterna twarz- a pracka calosciowo spoko choc nie do konca czuje klimat

Link to comment
Share on other sites

Ciało przełazi przez spodnie, ale to pewnie sam widzisz.

Shader skarpety bym poprawiła, nie wygląda wystarczająco miękko i włóknisto.

Na głowie to prawdziwy hełm czy jakaś miska? Miska by pasowałą, ale teraz jest czymś pomiędzy.

Oprócz tego fajnie. Ładny młyn.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy