Skocz do zawartości

Polished Buildings - Mount&Blade mod


gutekfiutek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 70
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

gutekfiutek - Świetna robota! Styl od razu skojarzył mi się z tym co było widać w Wiedźminie, rewelacyjny klimat.

 

Czy była by możliwość zobaczenia siatek, a najlepiej widoku z okna unwrapa? Ciekawi mnie jak to wszystko jest tam poukładane, bo sam zajmuję się tylko archwizkami (i o gamearcie wiem tyle co nic), a chciałbym podpatrzeć jak porządnie zunwrapować budynek pod takie fajne, ręcznie malowane tekstury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hah jak tak dalej pójdzie to gierka niedługo będzie wyglądać naprawdę super. Zreszta z powodu tego moda grałem swadianami:P Nie ma co świetna robota drugi raz, gratki i fajnie ze Ci się chce=)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne czego mogłbym się czepić (sorry), to ze w tutorialu mogles wspomniec ze modelowanie calych modeli nie zawsze ma senes (a w sporej czesci przypadkow go nie ma). Idac za przykladem w UE i CE2/3 lepiej wymodelowac same czesci i model zlozyc w edytorze i zapisac jako prefab, zyskuje sie na wydajnosci wtedy (sporo) i mozna rozne elementy wykorzystywac jak klocki lego :D.

 

 

Tak czy inaczej domki sa swietne :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W koncu znalazlem to co juz dlugo szukalem, dobry techniczny opis z calym zestawem elementow do szybkiego laczenia danego modelu w calosc.

Wielkie dzieki za te wspaniale wypociny i duzy + dla Ciebie.

 

BTW: Napisalem nowsza wersje viewerka, narazie jako konwerter, ale bedzie z shaderami i chcialbym przy okazji potestowac z Twoimi modelami w innym silniku, oczywiscie tylko do testow, zgoda? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, jestem tu nowy więc witam wszystkich użytkowników forum.

 

Na wstępie chciałbym przeprosić, że bawię się w archeologa, ale kiedyś przeglądałem to forum i ten temat, i byłem pod wrażeniem pracy jaką wykonał twórca tego tematu przygotowując modele jak i tutoriale. Niestety linki do tutoriali wygasły, miniaturki się nie powiększają, a gdy się je kliknie odnosi nas na stronę główną imageshack. Dlatego też prosił bym osobę, która może ma gdzieś na komputerze zdjęcia tych tutków, bądź ewentualnie samego twórcę o reupload, lub podesłanie ich na mój adres mailowy [email protected] . Z góry dziękuję za okazaną pomoc.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, jestem tu nowy więc witam wszystkich użytkowników forum.

 

Na wstępie chciałbym przeprosić, że bawię się w archeologa, ale kiedyś przeglądałem to forum i ten temat, i byłem pod wrażeniem pracy jaką wykonał twórca tego tematu przygotowując modele jak i tutoriale. Niestety linki do tutoriali wygasły, miniaturki się nie powiększają, a gdy się je kliknie odnosi nas na stronę główną imageshack. Dlatego też prosił bym osobę, która może ma gdzieś na komputerze zdjęcia tych tutków, bądź ewentualnie samego twórcę o reupload, lub podesłanie ich na mój adres mailowy [email protected] . Z góry dziękuję za okazaną pomoc.

 

Pozdrawiam

 

Chyba nie ma za co przepraszać, takie tematy to perełki i szkoda żeby gdzieś tam przepadły...

 

https://rapidshare.com/files/794995970/Mount%20and%20Blade.rar

 

Pozdrawiam

  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za link, na prawdę bardzo przydatne tutoriale, jeszcze nie odnalazłem się dobrze na forum i przeszukuje tematy w poszukiwaniu tipsów i tutoriali, aktualnie mam ogromny problem z teksturami, mianowicie nie za bardzo wiem jak "obrobić" tekstury z cgtextures w taki sposób, by wyglądały jak teksturki np w skyrimie, więc jakby ktoś pamiętał może jakiś temat gdzie ludzie dają wskazówki dotyczące właśnie obróbki tekstur z cgtextures zapraszam na pw lub email i z góry dziękuję.

 

Ja powracam do poszukiwania przydatnych tematów i nauki 3D i 2D ;)

 

Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za pomoc.

 

A mam jeszcze pytanie do twórcy poradników(może kiedyś mi odpowie :D). Tam na tym obrazku, gdzie pokazujesz jak zrobić dach, który pod kątem wygląda jakby miał więcej detali, czy Ty dodajesz dodatkową geometrię już po założeniu tekstury na płaski dach, czy najpierw na surowym modelu dodajesz geo i potem dopiero teksturujesz? Nie "rozłażą" Ci się tekstury w ten sposób?

Edytowane przez Rastapastor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności