Jump to content
ttaaddeekk

Rzeczy interesujące, rzeczy zabawne TYLKO CG

Recommended Posts

też bym wolał 600p i jakość KillZone. Niemniej, bardziej niż Twoja opinia interesowały mnie te miejscówki z najlepszymi grami :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sumie to sam znalazlem jeden tytul - wyaje sie lepiej wygladajacy, ale o duzo prostszej mechanice:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A propo Bounty Arms - wlasnie kupiel te gierke na moj table androida - ciekawostka to to ze jest zrobiona w Unity3D - co mnie ucieszylo - wyglda swietnie. Warte sowjej ceny, polecam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
A propo Bounty Arms - wlasnie kupiel te gierke na moj table androida - ciekawostka to to ze jest zrobiona w Unity3D - co mnie ucieszylo - wyglda swietnie. Warte sowjej ceny, polecam.

 

 

bolitic a dlaczego to ze gra zostala zrobiona w unity zasluguje na miano ciekawostki? Serio sie pytam bez zlosliwosci, bo obecnie chyba calkiem sporo gier na mobile powstaje w unity? Nie siedze w branzy mobile, dopiero powoli zabieram sie za androida(na razie chce ogarnac jave), wiec moze to rzeczywiscie z jakiegos wzgledu jest ciekawostka?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawostka to by była jakby to zrobili na własnych toolach. Około 70% gier 3D na mobile to Unity...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Testowałem to. Ten team już od kilku lat robi research w tej dziedzinie i wypuszcza interaktywne demka. Jeszcze daleka droga do jakości ZRemeshera z Zbrusha ale kibicuje gościom bardzo. Może za rok przebiją Zremeshera i niedługo potem doczekamy się implementacji w naszych pakietach 3D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po cholere? Obie strony by straciły. Mają wygodne posady akademickie i robią to co lubią za kasę pewnie większą niż koderzy z BF. Jak już zrobią to każdy będzie mógł zaimplementować, udoskonalić. Wdrożenie się w codebase programu tak złożonego jak blender dobremu programiście może zająć wiele miesięcy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bolitic a dlaczego to ze gra zostala zrobiona w unity zasluguje na miano ciekawostki? Serio sie pytam bez zlosliwosci, bo obecnie chyba calkiem sporo gier na mobile powstaje w unity? Nie siedze w branzy mobile, dopiero powoli zabieram sie za androida(na razie chce ogarnac jave), wiec moze to rzeczywiscie z jakiegos wzgledu jest ciekawostka?

 

Ciekawostka, bo wyglada bardzo dobrze. Obecnie prym pod wzgledem miodnosci grafiki wiedzie UE oraz nawet bardziej poszczegolne zoptymalizowane silniki roznych studiow.

 

Unity rzeczywiscie kroluje na mobile, ale gry w tym silniku odstaja pod wzgledem wygladu, gdyz sa srednio zoptymalizowane na dana platforme mobilna. Taki side effect multiplatfomowosci Unity.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odstają na PC, nie na mobile. Unity jest dobrze zoptymalizowane do mobilków bo to ich główny target. Na pewno da się znaleść gry robione na inhousowych enginach i wyglądające ładniej ale ich jest garstka, przy ilości gier wydawanych na mobile zachaczająca o błąd statystyczny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szczerze to mialem inne zdanie. Sam pracuje w Unity juz 5 lat i to komercyjnie i gram duzo w 3D na androidzie. Ale jak sobie przypaomnialem Shadow Gun na full details level (FPS zrobiony w Unity) to szczerze nie przypominam sobie lepszej gierki pod wzgledem wyglada, dynamicznych swiatel, light probs imitujacych GI.

 

Kurcze... jak sie zastanowic dluzej to zmieniam zdanie. Dzieki Monio ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

BTW, czemu jeszcze sie nie pojawily gry mobilne z RT GI z Unity 5? Sam zbudowalem przykladowa apke z tym ficzerem, i chodzila na iPad Air 2 1 klatka/2sekundy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale z pol miliona dolarow przepalil dzial developerski w Unity na ten ficzers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nic nie przepalili. Ten ficzers działa świetnie na desktopach i sprzętach z sensowną wydajnością. Na mobile też działa tylko wymaga zaniżenia ustawień jakości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestem funem unity itp. Ale sam Monio chyba widzisz mala sprzecznosc:

Na mobile też działa tylko wymaga zaniżenia ustawień jakości
a tym ze takich gier/appek nie ma. No chyba ze pokazesz jakies, ale szukalem i nic nie znalazlem jak do tej pory.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma bo nie robi się gier na najmocniejsze sprzęty tylko na najsłabsze jakie są jeszcze popularne. Na razie demka enlightena śmigają na najnowszych topowych komórkach czyli nie sprzętach które posiada większość graczy moblinych. Z podobnego powodu nie ma jeszcze prawdziwego SVOGI w grach na PC, teoretycznie to jest już zaimplementowane sprzętowo w kilku topowych GPU, tylko to nie jest jeszcze mainstream.

Problem z obiema technologiami jest taki że nie da się zrobić sensownie fallbacku do innej, starszej technologii na sprzętach które tego nie udzwigną. To jest mocna ingerencja w pipeline rysowania i architekture gry/ silnika.

Myśle że pod koniec przyszłego roku SVOGI zacznie powoli wchodzić do gier na PC. Enlighten na mobileu będzie racjonalny pewnie dopiero za kilka lat, jak iphone6S będzie najsłabszą popularną komórką od jabłka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przyznawać się kto przy tym maczał palce!

 

 

 

 

Słabe to wygląda jak by robil 15-latek. Flary jak z transformersow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyglada mniej plastiwo niz niektore kadry ze smoka wawelskiego ;)

 

- - - Połączono posty - - -

 

Poza tym fabula w radio naprawde wciaga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy