Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

sowa super! wygląda jak wklejona-rozmyta ręka i tors nie bardzo mi pasi-nie wiem czy dłoń trzymająca sowę nieco nie za duża,albo ręka za chuda?twarz bardzo mi się podoba-panie Ty to potrafisz człowieka zachęcić do skrócenia "ustawowego wymiaru pracy" i powrotu to tabletu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze ze musisz strasznie kochac detale i szczegoly, nigdzie nie odpuscisz, wszystko musi byc dokladnie wyrysowane ;] przydaloby sie w tych obrazkach jednak wiecej luzu (widac to zwlaszcza w komiksie)

Jesli chodzi o portret to glowa chyba jest zbyt duza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

utnij obrazek od dolu do momentu zakończenia tej piorkowatej chusty poprawisz nieco odbiór i ukryjesz błędy w proporcjach... twarz bardzo fajna, sowa to już w ogóle przesadzona... nieźle Ci idzie, coraz lepszy się robisz, drugi Omen rośnie ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to jak spojrzałem to pomyślałem "o?!", potem przeczytałem opis i cholera zastawiam się skąd wziąłeś takiego modela ;p

Warsztatowo całkiem nieźle, choć mylne wrażenie przestrzenne robi gól na dalszym policzku, jakoś tak płasko się oddziela, zamiast na wybrzuszeniu ciągnąć w Naszą stronę,strasznie odciąga wzrok od całego portretu.

A tak poza tym, na moim poziomie to mogę tylko powiedzieć że całkiem udane studium.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sucharek: ano był, nawet mi się udało dojść do półfinału i wygrać grę, ale czy ją dostane to nie wiem, bo nikt mnie o adres jeszcze nie pytał LOL

 

Rothbart thx wrzucam bo jest co, miałem tydzień wolnego od pracy i miałem czas cokolwiek zmalować

 

studia z fotek:

 

armor_study_by_ethicallychallenged-d4m0j0h.jpg

 

photo_study_by_ethicallychallenged-d4m0ivx.jpg

 

i efekt grania w Skyrim

 

cornered_by_ethicallychallenged-d4maosj.jpg

 

detal

 

cornered_detail_by_ethicallychallenged-d4mapal.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dżizas jest fajnie namalowany, ale coś ma nieteges z szyją, jakby przydługa w porównaniu do miejsca w którym zaczynają sie mu ramiona.

Wojownik ze skyrima ma za długie i za chude nogi, ale efekt śniegu jest fajny :) nie bardzo wiem skąd się wzieło to różowe światło na odblaskach na zbroi i hełmie.

 

a tak na marginesie to skyrim jest super i pożera strasznie duzo czasu. jestem typem gracza który uwielbia eksplorować teren więc to jest masakra xD jak sie chce przeczesać całą mape :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkad zaczales swiadomie operowac w pracach swiatlem/kolorystyka globalna wszytsko to nabralo wiatru w zagle.

Mowisz, fejkownaie wyszlo tak sobie, a ja powiem iz wyszlo dobrze, najbardziej udana jest moim zdaniem wersja ze sniegiem.

Ciezko powiedziec nie majac odniesienia w skali, ale na pierwszy rzut oka troche wiecej swiatla odbitego bylo by w zacienionej czesci tej skaly, masz go conajmniej tyle samo co na wersjiz trawa, a snieg jak snieg swoiste lusterko.

 

Milek cisniesz na przod, az sie dymi!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1,5 h na tak niesamowitą prackę jak ta ze stycznia :O Składam pokłon i zostań moim mistrzem, heh. Na tym stworku, co najbardziej rzuciło mi się w oczy to świetny materiał na ramionach... No jak bym tam był, chociaż serdecznie wolałbym nie. (Chorą masz tą wyobraźnię- fajnie :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to nie jest czasem inspiracja Argonianin'ami ze skyrima ? :) Taka bardziej hardcorowa wersja wyrażająca bunt przeciwko niewielkiej ilości ładnych hełmów w grze? :) Heh, sorka, poniosło mnie :) zauważyłem, że było już trochę o skyrimie w Twojej teczce :) Co by nie było, zacnie, Panie, zacnie działasz, pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komplementy, próbuje, próbuję, czsami coś wychodzi. :]

 

Pinokio znajdź sobie jakiegos mistrza co umie malować, ja jeszcze sie nie czuję na siłach, ale dzięki za zainteresowanie :)

 

Aryk, Inspiracje Skyrimem były jak grałem (wojownik w górach kilka postów wstecz), ale nie doszedłem tam do żadnych podobnych, nie miałem czasu na granie. Chyba bliżej do Dead Space ale nie miałem nic na myśli z gier jak to malowałem. Pomysł powstał podczas myślenia o konstrukcji ludzkiej klatni piersiowej a potem się wykoleiło. Ja tak mam.

 

No to wziąłem swoje "dziecko" i dałem mu główną rolę w obrazku. Nie jestem pewien który kadr lepszy więc pokazuję dwa. Ogólnie jestem zadowolony. Może to głupie, ale najbardziej z tego kawałka ściany co łapie światło latarki, bo przypomniało mi z jakiegos powodu Doom3 :D

 

face_to_face_by_ethicallychallenged-d4o75th.jpg

 

 

face_to_face_alt_compo_by_ethicallychallenged-d4o75vk.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, mi się raczej podoba ten panoramiczny kadr, większość rzeczy które wyciąłem jest po prostu niepotrzebna, obrazek bez nich nic nie traci na treści, postaci są większe... Co do potworka to oczywiście mogłoby byc lepiej, jak zawsze ;] Przytulanie raczej się źle skończy, może te plamy na nim to właśnie resztki psychologa? :D

 

Jedziem dalej, zegar tyka....

 

king_wip2_by_ethicallychallenged-d4oapn7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na twoim miejscu przestalbym dłubać te ilustracje a zaczął machać szkice b/w,cwicząc kompozycje, storytelling, dynamike, kształt, kontrast etc etc. ----polecam ksiazke 'framed ink'

Juz pisalem to wielokrotnie w tym wątku i dalej trzymam sie tego zdania- twoje ilustracje są do bólu nudne. Fajnie ogarniasz swiatlocien, ale co z tego skoro wiekszosc sypie sie juz na etapie szkicu. Zacznijmy od security guya i potwora- do bólu nudny i prostacki korytarz- perspektywa tez za dobrze nie działa na odbiór pracy. Wzrok leci na białą, oswietloną sciane, ktorą dodatkowo dałeś w 1/3 obrazka. Mogles chociaz dac jakis motyw na tej scianie- leżacy trup, ślad/znak z krwi ktory, cień rzucony przez kolejnego potwora którego jeszcze nie widzimy-cokolwiek. Skupiasz sie na pierdołach -np. nitki na paskach u ochroniarza, podczas gdy sam kadr jest nie najlepszy.

 

Scena z oblężeniem- No i znowu- wazny element (zamek/twierdza) jest do bólu nudna i toporna-troszke finezji, daj cos dla kontrastu, jakies okna, fajną wieże, niech coś tam się dzieje, niech to nie bedzie taki moloch. Oczywiscie sama bryła jest nieciekawa, ale cegiełki są wymuskane----> ponownie wracamy do faktu iż za mocno skupiasz sie na pierdołach.

Teraz kwestia króla/wodza- jezeli to jest wazna postac to niech tak wyglada- popraw twarz, szczegolnie usta, daj szerszą gębę, bo oczy są 'ściśnięte', wrzuć mu na łeb fajny hełm który świadczyłby o tym ze jest wazniakiem a nie zwykłym pachołkiem.

Jezeli chcesz dac jakies ognie, płomienie, płonący zamek itp, to fajnie jest tez myslec nad odpowiednia porą dnia- dales zachod slonca, spoko, ale moze lepiej byloby dac jakis chlodny wieczorny lub pochmurny dzien? Wtedy temat oblęzenia/płomieni/miotających kul byłby bardziej dobitnie przedstawiony na zasadzie kontrastu-cieple/zimne- teraz niebo zlewa ci sie z plomieniami, nie czuć atmosfery bitwy, sieki itp.

 

No to tyle z mojej strony, jak przystało na 'trola' troche musialem pomarudzic. Spodziewam sie gromów zatem;]

 

pzdr!

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gromów nie będzie, tylko kiwanie głową i bicie się w piersi. Co moge powiedzieć, staram się, próbuję, książkę Framed Ink mam juz prawie rok chyba, ale muszę dalej próbować, może kiedyś Ci sie coś spodoba.

Dzięki za wytrwałość i cierpliwość w przypominaniu. Masz rację z kompozycją i designem.

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze mam dla ciebie ciekaw cwiczenie EC nicpon ma sporo racji w tym co pisze.

Sproboj namalowac obrazek sugerujac wiecej niz pokazujac. Wez jakis trudny do kontrolowania pedzel i chlap po obszerze roboczym tak, by cos z tego wyszlo, i chodzby nie wiem jak cos ci sie nie podobalo to to zostaw tak jak jest. Zrob kolejny obrazek i sprobuj ponownie. Bardzo dobre jest takze zrobienie totalnego chaosu i szukanie w tym roznych ksztaltow, ale pewnie juz to znasz.

 

Jako kapitalny przyklad takich szybkich ekspresyjnych kompozycji o ktorych pisal Nicpon mozna podac ta kompilacje Jaimego Jones'a ( swojego czasu Kapitan I Omen robili podobne cwiczenia tylko za pomoca czerni i bieli, zadnych srodtonow )

 

samurai comic final textless.jpg?pictureId=5726636

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodzę się z przedmówcami, masz niesamowitą dbałość o szczegóły... i niektóre prace wyglądają po prostu jak sterylne rendery.. ale w tym wszystkim gubi się malarskość, ekspresja, temat... Oglądając niektóre Twoje prace odczuwa się chłód, brak życia samotność, a chyba nie o to chodzi.

 

Myślę, że gdyby udało Ci się opanować to o czym pisze ICE i nicponim, będziesz kolejnym wymiataczem z tego forum :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skupiasz sie na pierdołach -np. nitki na paskach u ochroniarza, podczas gdy sam kadr jest nie najlepszy.

 

Chyba wiem czemu. Nitki umiem zrobić, nauczyłem się przy pomocy logiki a z kompozycją ni cholery nie kumam jak to zrobic... ICE próbowałem dzisiaj tego, może jak się uprę i natłukę tego od ch... to coś da, na razie się czuje jak w gęstym, ciemnym lesie :/ Pociesza mnie tylko myśl, że z walorem/światłem też sie taki kiedys czułem, trza przeć do przodu.

 

thumbs_practice_by_ethicallychallenged-d4of5ds.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności