Napisano 23 Sierpień 201014 l Fajnie wyszło, nawet podobny, może nie do końca, ale podobny :], Tylko czubek głowy ma jakiś nierówny na widoku z przodu. Pozdrawiam Kuba.
Napisano 23 Sierpień 201014 l calkiem spoko, ale cos z oczami jest nie tak, jakby za male, albo zle umieszczone...
Napisano 5 Wrzesień 201014 l taktuj szyje raczej jako cylinder, czyli gora i dol ma mniej wiecej taki sam ksztalt, linia szczeki powina isc bardziej proso, luzniej usta. Ja wiem ze ciezko zrobic fajne usta w zb i to w dodatku poprawnie anatomicznie, bo dolna czesc warki wchodzi bardziej w usta, przechodzac dalej w policzek nie laczy sie z gorna warga w zasadzie, a na pewno nie w taki sposob. Nos mozebyc:) Uszy do poprawy, moze sprobuj je troszke wyciganac na boki (caly bok glowy, delikatnie out), wiem ze probujesz zrobic jakas podobizne, wiec jezeli on tak ma, to tak zostaw. Ksztalt ucha do poprawy, sklada sie z h i y y do poprawy Oczy chyba bym zostawil tak jak sa na tym etapie, ale obudowa oczu, czyli luk brwiowy, chyba za masywny po bokach (musisz sprawdzic na refce)
Napisano 5 Wrzesień 201014 l Vega jak robisz usta to dobrze jest zrobić najpierw prostą linię i opowiedni wypukły kształt a dopiero potem to move toolem wykrzywić. Poprzeglądaj galerię na zbrushcentral najlepiej. Zobacz jak wyglądają twarze na etapie realistycznego sculptu. Poszczególne detale są przeskalowane i twarz traci taką "okrągłość" u ciebie. Inna bryła powinna być tam gdzie twarz kształtują kości (jarzmowe, skronie, rzuchwa i podbródek) a ine tam gdzie jest więcej "mięsa" (policzki, oczy itp). Wybierz sobie refki bez makijarzu i bez min. Ja zawsze je sobie desaturuje choć to chyba kwaestia gustu.
Napisano 5 Wrzesień 201014 l Przedmówcy dobrze radzą :) od siebie dodam tylko małego overpainta (na pomarańczowo miejsca, na które powinieneś zwrócić więcej uwagi np. zmarszczki na dolnej powiece złe) : http://yfrog.com/nahownowjpgwaaprr2j do okolic ust polecam vtutek Roda Seffena (youtube, ew link pod moim vtutem). Nos ma bardzo fajną bryłę (ciut za mocne wcięcia nad nozdrzami) :) p.s to chyba nie ma być nadal Bear Grylls?
Napisano 13 Wrzesień 201014 l Autor @andy_a: Hmm... Tutaj nie chodzi już o Bear'a tylko o opanowanie bryły głów :) @KLICEK: Ok dzięki wielkie za tak wyczerpujący komentarz :) @Lucek: Co do ust i move tool to tak zrobiłem :) Używałem turntable gallery pixologic, ale ostatnio coś nie działa poprawnie (przynajmniej u mnie oraz Cyanide też miał problem). Poprawiłem kilka rzeczy o których pisaliście. Głównie chciałem poprawić usta i wyszły jakie wyszły. Według mnie lepsze niż poprzednie. Szyja jest bardziej jak cylinder, ucho wygięte na różne strony, łuk brwiowy zmieniony, linia szczęki inna. Nie do końca wiem jak jest z tym h i y y (ucho). Rozumiem, że to chodzi o kształt. y widzę, h też, ale nie wiem gdzie i :) Bok trochę cofnięty do tyłu (tak jak miałem w pierwszych wersjach Bear'a jednakże to już Bear nie jest). Włosy na szybko jako osobna warstwa więc mogę usunąć bez problemu.
Napisano 13 Wrzesień 201014 l Witaj. Zacznę od tego, że chyba bez sensu jest dawanie widoku z obydwu boków jeżeli model jest symetryczny, ale to szczegół. Próbowałem opisać ale nie za bardzo wszystko wychodziło więc rysunek pomocniczy: 1. Dziwnie wygląda to zwisające coś w miejscu żwacza. 2. Chyba nie widziałem człowieka z czymś takim na twarzy. 3. Tam chyba nie powinno być takiego dołka. 4. Dziwna ta wypukłość na karku. 5. Brwi i nos chyba nie tak się schodzą. O i teraz zauważyłem, że chyba za mało wystaje kość jarzmowa. Nos może nawet zbyt idealny. Usta troszkę cieniutkie ale git. To ode mnie tyle, oczywiście znam się na tym tyle co ty, ale staram się pomóc, nie musisz wierzyć w to co napisałem, lepiej zaczekaj na kogoś bardziej obeznanego, może potwierdzi którąś z moich uwag. Keep working.
Napisano 15 Wrzesień 201014 l Nie jest źle, ale faktycznie lepiej weź się za coś nowego bo tym się już chyba troszkę przemęczyłeś ;)
Napisano 15 Wrzesień 201014 l lee666-nie wypada tak wrzucac swoich obrazków do cudzych wątków.Tutaj masz odpowiednie miejsce: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=69637 Vega-główka dużo lepsza teraz niż ta pierwsza wersja w chuście.Good progresss:) Pozdro:)
Napisano 15 Wrzesień 201014 l myślałem że jak w temacie pisze ''różności'' to można wszystko wrzucać ..sory
Napisano 25 Wrzesień 201014 l Autor Takie coś na szybko. Bym dokończył jeszcze, ale CTRL przestał działać :) Cały czas jest wciśnięty :P Dlatego się nie je nad klawiaturę ;) Jednakże ctrl jest mniej używany w zetce niż alt lub shift :P
Napisano 26 Wrzesień 201014 l Bardzo fajna główka, chyba najlepsza jaką na razie pokazałeś :) Przydało by się popracować nad ustami, według mnie powinny być "masywniejsze". salut.
Napisano 26 Wrzesień 201014 l No raczej nad szyją. Parę machów movem i będzie ok. Twarz bardzo fajna.
Napisano 5 Październik 201014 l Autor Heh :) Fajnie, że się coś podoba :P Chociaż coś... @Indian: Usta nie będą masywniejsze bo ten typ tak ma :) Ma delikatne. @Lucek: Chyba i tak już nie poprawię :) Trzeba zabrać się za coś nowego. Myślę nad cyborgiem, ale jeszcze nie wiem :) Edit: Sara Connor na 2 tyg. speedsculpting:
Napisano 6 Październik 201014 l od ramion w dol proporcje sa nie do konca poprawne, elektrocyczki nie wygladaja za dobrze....
Napisano 16 Październik 201014 l Autor Nie było czasu żeby nad tym siedzieć :) //Edit 1: Takie coś w ok. 1h. Jest kilka błędów, ale pomijam je i wrzucę wkrótce coś nowego :) //Edit 2: Koncept autora Jakkas znalazłem na stronie www.digart.pl | Concept Art Ten "pierścień" i element po prawej robiony za pomocą shadowbox'a, a lewa chusta w maxie :) Edytowane 16 Październik 201014 l przez Vega
Napisano 18 Październik 201014 l Nie przemawia do mnie do konca ten vampir, na concepcie wyglada calkiem spoko ale w trzyde juz gorzej. Moze dlatego ze nie ma tych siwych wlosow. Poprzednie twoje prace byly lepsiejsze.
Napisano 18 Październik 201014 l Autor Wiem jednakże ile można robić ludzi z rzędu :) Dla rozluźnienia trzeba czasami zrobić coś innego :) Teraz planuję Napoleona I z box'a :)
Napisano 18 Październik 201014 l Płaska morda. Nie będę pisał bo wiesz jak to załatwić:) BTW nie wie ktoś czy jest dam standart na zbrusha 4?
Napisano 18 Październik 201014 l Autor @Lucek: Jest dam_standart bo sam korzystałem robiąc tą mordkę :)
Napisano 25 Październik 201014 l Autor Tym razem coś takiego na speedsculpting :) Concept-Art autor: Tomek "karelias" Karelus Concept-Art (i więcej prac tego autora)-> www.digart.pl
Napisano 28 Październik 201014 l W porównaniu z refką oczy ma za wąsko rozstawione i twarz zbyt podłużną. Ale ogólnie elegancko :)
Napisano 29 Październik 201014 l Autor Houston: Dzięki :) Zabrałem się za Demon Hunter z D3 :) Chcę pokazać Blizzardowi, że postać można zrobić w krócej niż rok ;) Joke. Na pewno będzie dużo lepsze niż rzymianin. Tutaj nie będę się śpieszył i dużo bardziej się do tego przyłożę :) W końcu to z Diablo 3 ;) Referka: http://www.diabloportal.pl/useruploads/media/1287784067_4463.jpg Na początku zrobię ją tak jak wygląda po lewej (1). Później dodam zbroję tak jak na 3 (licząc od lewej). Na razie coś takiego.
Napisano 29 Październik 201014 l Siemanko! Hehe, ja też wziąłem się za coś z D3, mianowicie monka. Powodzenia przy robieniu życzę i czekam na UP. A żeby nie było to na początek dla zachęty: węższe ramiona, szersze biodra, pachwina troszkę w dół, brzuch za duży, wcięcie w talii pojawi sięmoże jak poszerzysz biodra, piersi daj troszkę na boki, i kolano daj troszkędo góry, bo chyba masz za długie udo w stosunku do reszty nogi. No to powodzenia i pozdrawiam Kuba.
Napisano 30 Październik 201014 l Autor Jeszcze pracuje nad ciałem, ale na razie tyle :) Mam problemy z przedramieniem :) Męczę się i ciągle zaczynam od nowa :) Edytowane 1 Listopad 201014 l przez Vega
Napisano 31 Październik 201014 l za duze rece, za dlugie, i okolica ponizej piersi az do kolan totalnie lezy...
Napisano 7 Listopad 201014 l Autor Nie :) Jednakże taką referkę mam :) Nie wiem ile ona może mieć 30lat. Na pewno mniej niż 40 :) To jest niski sdiv dlatego to tak wygląda. Referka (oprócz zdjęć używam tego). Znalazłem to zdjęcie na zbrush central: http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?t=54346 (+18) Edytowane 7 Listopad 201014 l przez Vega
Napisano 8 Listopad 201014 l Co do refki... tu też masz niezłą... refke ;) jeśli o mnie chodzi.. niedościgniony wzór :)
Napisano 28 Listopad 201014 l Ooo jedziesz dalej jak widzę, dawno upka nie było myślałem, że odpuściłeś, ale jednak. Teraz wygląda fajnie, popraw nogi bo najbardziej mi się rzucają w oczy. Pozdrawiam Kuba.
Napisano 4 Styczeń 201114 l ^^ haha, ani witam, ani nic. pozatym nie ten watek... zobacz faq... co do pracy to ladnie jak narazie:)
Napisano 25 Maj 201113 l Autor Wrzucam do teczki, żeby się nie zgubiło :) Powinno iść do game-art, ale wolę mieć wszystko w 1 temacie. Temat - bitwa game-art. Concept-Art: Znalazłem ten concept-art na stronie: http://paizo.com/paizo/blog/tags/bards HP: LP: Edytowane 25 Maj 201113 l przez Vega
Napisano 26 Maj 201113 l Laska fajna pod względem proporcji (może ma trochę za małe stópki, ale z tej perspektywy nie widać za bardzo). Plecak i ogólnie atachmenty też git. Fałdki na spodniach jeszcze dają radę, ale te na bluzie są straszne. Szczególnie rękaw do poprawy. Załóż sobie taką bluzę i zobacz jak się fałdki układają. Żeby nauczyć się rzeźbić dobrze tkaniny to trzeba po prostu przerobić ileśtam modeli, starając się jak najlepiej od wzorwać fałdki z refki. Nie miałem jeszcze okazji skomentować tego gostka z minibitwy. Sculpt i texturki mi się podobają. Jednak tu znowu nie leżą mi fałdki tych spodni. Ale to szczegół. Czemu spec na dłoniach różni się od tego na torsie? Jak już robisz spec kolorowy to pobaw się trochę barwami. Np dobrze wygląda niebieski spec na skórze. Na przyszłość postaraj się dać większą uv na twarz. W końcu to tam zawsze pada pierwsze spojrzenie. Ogólnie jest bardzo fajnie.
Napisano 26 Maj 201113 l Autor Laska fajna pod względem proporcji (może ma trochę za małe stópki, ale z tej perspektywy nie widać za bardzo). Plecak i ogólnie atachmenty też git. Fałdki na spodniach jeszcze dają radę, ale te na bluzie są straszne. Szczególnie rękaw do poprawy. Załóż sobie taką bluzę i zobacz jak się fałdki układają. Żeby nauczyć się rzeźbić dobrze tkaniny to trzeba po prostu przerobić ileśtam modeli, starając się jak najlepiej od wzorwać fałdki z refki. Z tymi fałdkami walczyłem jednakże miałem już tego dość i poszedłem dalej, żeby nie stać w miejscu :) Ta laska jest z marca (chyba). Czemu spec na dłoniach różni się od tego na torsie? Jak już robisz spec kolorowy to pobaw się trochę barwami. Np dobrze wygląda niebieski spec na skórze. Ponieważ zabrałem się za speca i skończył mi się czas :) Dlatego wrzuciłem tyle ile zrobił. Przedłużyli wtedy gdy zabrałem się już za coś innego :) UV zrąbałem i zauważyłem błąd :) Uchwyt od miecz jest wielkości twarzy :) Nie wiem czemu tak zrobiłem, ale wtedy o tym nie pomyślałem :) Dzięki za opinię i wskazówki :)
Napisano 20 Lipiec 201113 l Autor Ostatnio robię główki z prostej bazy: Niżej tarcza na Mini-Bitwę Game Art:
Napisano 22 Lipiec 201113 l Sobie pozwoliłem na mały paintover. Ogólnie to policzki są najbardziej wysuniętą częścią twarzoczaszki, tak więc powninieneś je poszerzyć, zaś skroń bardziej do środka. A pyzatym to jest ok. Tarcza jest najlepsza
Napisano 23 Lipiec 201113 l Tarcza jest spoko, biją po oczach jednak "oczy" w sumie 1 para plus jedna gałka oczna z lewej strony tarczy, Wydają sie wisiec w powietrzu. Czasem tez render w Zb 4 z Ao bardziej psuje widowisko niż pomaga ale to zależne. Napewno testowales inne materiały i bez renda wygląda jeszce bardziej kozak. Jezeli pod czachą na dole jest drewno dałby mocniejszy detal, coś na wzór detalu z piewrszej głownej na Zbrush Central " Orb - game environment stuff" - kosi to konkretnie:). Jest tam skrzynia z bardzo ciekawymi wyzlobieniami.. Jezeli chodzi o twarze, u kobiety uwydatniłbym płatek ucha, i z ang. :) "antihelix" móglby iśc bardziej za zewnątrz a można cofnąc "helix" za nie. w poprzednich sculptach rzezbiles prawidłowo ale rozumiem że sa rózne typy urody. podobnie z górną powieką powieką i tym co sie dzieje za łukiem brwiowym. Hm teraz skumałem że na tarczy to może być skóra, jakkolwiek świetnie, pozdrawiam
Napisano 6 Listopad 201113 l Autor Takie coś. 1,5h pracy. Oko się rozjechało przez dynamesh. Jeszcze nie opanowałem tego. Wzorowałem się na selwy'm: http://www.selwy.com/wordpress/wp-content/uploads/2009/05/face_06.jpg
Napisano 6 Listopad 201113 l Ooo nareszcie się coś tutaj pojawiło. Face całkiem fajny, podoba się, ale można by jeszcze poprawić. Ja niestety dzisiaj czasu na sculpt nie miałem, jutro mam nadzieje, że już uda się coś wrzucić. Pozdrawiam, Cyanide.
Napisano 20 Styczeń 201213 l Autor Żeby wszystko było w jednym miejscu wrzucam ostatnie prace do teczki. http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=78471 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=80174
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto