Cyanide Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 Fajnie wyszło, nawet podobny, może nie do końca, ale podobny :], Tylko czubek głowy ma jakiś nierówny na widoku z przodu. Pozdrawiam Kuba.
plasti Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 calkiem spoko, ale cos z oczami jest nie tak, jakby za male, albo zle umieszczone...
Vega Napisano 5 Wrzesień 2010 Autor Napisano 5 Wrzesień 2010 Wywaliłem cały detal i zająłem się bryłą. Wyszło coś takiego:
KLICEK Napisano 5 Wrzesień 2010 Napisano 5 Wrzesień 2010 taktuj szyje raczej jako cylinder, czyli gora i dol ma mniej wiecej taki sam ksztalt, linia szczeki powina isc bardziej proso, luzniej usta. Ja wiem ze ciezko zrobic fajne usta w zb i to w dodatku poprawnie anatomicznie, bo dolna czesc warki wchodzi bardziej w usta, przechodzac dalej w policzek nie laczy sie z gorna warga w zasadzie, a na pewno nie w taki sposob. Nos mozebyc:) Uszy do poprawy, moze sprobuj je troszke wyciganac na boki (caly bok glowy, delikatnie out), wiem ze probujesz zrobic jakas podobizne, wiec jezeli on tak ma, to tak zostaw. Ksztalt ucha do poprawy, sklada sie z h i y y do poprawy Oczy chyba bym zostawil tak jak sa na tym etapie, ale obudowa oczu, czyli luk brwiowy, chyba za masywny po bokach (musisz sprawdzic na refce)
Lucek Napisano 5 Wrzesień 2010 Napisano 5 Wrzesień 2010 Vega jak robisz usta to dobrze jest zrobić najpierw prostą linię i opowiedni wypukły kształt a dopiero potem to move toolem wykrzywić. Poprzeglądaj galerię na zbrushcentral najlepiej. Zobacz jak wyglądają twarze na etapie realistycznego sculptu. Poszczególne detale są przeskalowane i twarz traci taką "okrągłość" u ciebie. Inna bryła powinna być tam gdzie twarz kształtują kości (jarzmowe, skronie, rzuchwa i podbródek) a ine tam gdzie jest więcej "mięsa" (policzki, oczy itp). Wybierz sobie refki bez makijarzu i bez min. Ja zawsze je sobie desaturuje choć to chyba kwaestia gustu.
andy_a Napisano 5 Wrzesień 2010 Napisano 5 Wrzesień 2010 Przedmówcy dobrze radzą :) od siebie dodam tylko małego overpainta (na pomarańczowo miejsca, na które powinieneś zwrócić więcej uwagi np. zmarszczki na dolnej powiece złe) : http://yfrog.com/nahownowjpgwaaprr2j do okolic ust polecam vtutek Roda Seffena (youtube, ew link pod moim vtutem). Nos ma bardzo fajną bryłę (ciut za mocne wcięcia nad nozdrzami) :) p.s to chyba nie ma być nadal Bear Grylls?
Vega Napisano 13 Wrzesień 2010 Autor Napisano 13 Wrzesień 2010 @andy_a: Hmm... Tutaj nie chodzi już o Bear'a tylko o opanowanie bryły głów :) @KLICEK: Ok dzięki wielkie za tak wyczerpujący komentarz :) @Lucek: Co do ust i move tool to tak zrobiłem :) Używałem turntable gallery pixologic, ale ostatnio coś nie działa poprawnie (przynajmniej u mnie oraz Cyanide też miał problem). Poprawiłem kilka rzeczy o których pisaliście. Głównie chciałem poprawić usta i wyszły jakie wyszły. Według mnie lepsze niż poprzednie. Szyja jest bardziej jak cylinder, ucho wygięte na różne strony, łuk brwiowy zmieniony, linia szczęki inna. Nie do końca wiem jak jest z tym h i y y (ucho). Rozumiem, że to chodzi o kształt. y widzę, h też, ale nie wiem gdzie i :) Bok trochę cofnięty do tyłu (tak jak miałem w pierwszych wersjach Bear'a jednakże to już Bear nie jest). Włosy na szybko jako osobna warstwa więc mogę usunąć bez problemu.
Cyanide Napisano 13 Wrzesień 2010 Napisano 13 Wrzesień 2010 Witaj. Zacznę od tego, że chyba bez sensu jest dawanie widoku z obydwu boków jeżeli model jest symetryczny, ale to szczegół. Próbowałem opisać ale nie za bardzo wszystko wychodziło więc rysunek pomocniczy: 1. Dziwnie wygląda to zwisające coś w miejscu żwacza. 2. Chyba nie widziałem człowieka z czymś takim na twarzy. 3. Tam chyba nie powinno być takiego dołka. 4. Dziwna ta wypukłość na karku. 5. Brwi i nos chyba nie tak się schodzą. O i teraz zauważyłem, że chyba za mało wystaje kość jarzmowa. Nos może nawet zbyt idealny. Usta troszkę cieniutkie ale git. To ode mnie tyle, oczywiście znam się na tym tyle co ty, ale staram się pomóc, nie musisz wierzyć w to co napisałem, lepiej zaczekaj na kogoś bardziej obeznanego, może potwierdzi którąś z moich uwag. Keep working.
Vega Napisano 15 Wrzesień 2010 Autor Napisano 15 Wrzesień 2010 Poprawiłem... Zostawiam tą głowę i jadę z czymś nowym...
RaVirr Napisano 15 Wrzesień 2010 Napisano 15 Wrzesień 2010 Nie jest źle, ale faktycznie lepiej weź się za coś nowego bo tym się już chyba troszkę przemęczyłeś ;)
mafida Napisano 15 Wrzesień 2010 Napisano 15 Wrzesień 2010 lee666-nie wypada tak wrzucac swoich obrazków do cudzych wątków.Tutaj masz odpowiednie miejsce: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=69637 Vega-główka dużo lepsza teraz niż ta pierwsza wersja w chuście.Good progresss:) Pozdro:)
lee666 Napisano 15 Wrzesień 2010 Napisano 15 Wrzesień 2010 myślałem że jak w temacie pisze ''różności'' to można wszystko wrzucać ..sory
Vega Napisano 25 Wrzesień 2010 Autor Napisano 25 Wrzesień 2010 Takie coś na szybko. Bym dokończył jeszcze, ale CTRL przestał działać :) Cały czas jest wciśnięty :P Dlatego się nie je nad klawiaturę ;) Jednakże ctrl jest mniej używany w zetce niż alt lub shift :P
indian Napisano 26 Wrzesień 2010 Napisano 26 Wrzesień 2010 Bardzo fajna główka, chyba najlepsza jaką na razie pokazałeś :) Przydało by się popracować nad ustami, według mnie powinny być "masywniejsze". salut.
Lucek Napisano 26 Wrzesień 2010 Napisano 26 Wrzesień 2010 No raczej nad szyją. Parę machów movem i będzie ok. Twarz bardzo fajna.
Vega Napisano 5 Październik 2010 Autor Napisano 5 Październik 2010 Heh :) Fajnie, że się coś podoba :P Chociaż coś... @Indian: Usta nie będą masywniejsze bo ten typ tak ma :) Ma delikatne. @Lucek: Chyba i tak już nie poprawię :) Trzeba zabrać się za coś nowego. Myślę nad cyborgiem, ale jeszcze nie wiem :) Edit: Sara Connor na 2 tyg. speedsculpting:
plasti Napisano 6 Październik 2010 Napisano 6 Październik 2010 od ramion w dol proporcje sa nie do konca poprawne, elektrocyczki nie wygladaja za dobrze....
Vega Napisano 16 Październik 2010 Autor Napisano 16 Październik 2010 (edytowane) Nie było czasu żeby nad tym siedzieć :) //Edit 1: Takie coś w ok. 1h. Jest kilka błędów, ale pomijam je i wrzucę wkrótce coś nowego :) //Edit 2: Koncept autora Jakkas znalazłem na stronie www.digart.pl | Concept Art Ten "pierścień" i element po prawej robiony za pomocą shadowbox'a, a lewa chusta w maxie :) Edytowane 16 Październik 2010 przez Vega
Gość fishinthewater Napisano 18 Październik 2010 Napisano 18 Październik 2010 Nie przemawia do mnie do konca ten vampir, na concepcie wyglada calkiem spoko ale w trzyde juz gorzej. Moze dlatego ze nie ma tych siwych wlosow. Poprzednie twoje prace byly lepsiejsze.
Vega Napisano 18 Październik 2010 Autor Napisano 18 Październik 2010 Wiem jednakże ile można robić ludzi z rzędu :) Dla rozluźnienia trzeba czasami zrobić coś innego :) Teraz planuję Napoleona I z box'a :)
Lucek Napisano 18 Październik 2010 Napisano 18 Październik 2010 Płaska morda. Nie będę pisał bo wiesz jak to załatwić:) BTW nie wie ktoś czy jest dam standart na zbrusha 4?
eXPlosiV Napisano 18 Październik 2010 Napisano 18 Październik 2010 dam standard jest, ale musisz na niego wejść przez Lightboxa.
Vega Napisano 18 Październik 2010 Autor Napisano 18 Październik 2010 @Lucek: Jest dam_standart bo sam korzystałem robiąc tą mordkę :)
Vega Napisano 25 Październik 2010 Autor Napisano 25 Październik 2010 Tym razem coś takiego na speedsculpting :) Concept-Art autor: Tomek "karelias" Karelus Concept-Art (i więcej prac tego autora)-> www.digart.pl
Houston Napisano 28 Październik 2010 Napisano 28 Październik 2010 W porównaniu z refką oczy ma za wąsko rozstawione i twarz zbyt podłużną. Ale ogólnie elegancko :)
Vega Napisano 29 Październik 2010 Autor Napisano 29 Październik 2010 Houston: Dzięki :) Zabrałem się za Demon Hunter z D3 :) Chcę pokazać Blizzardowi, że postać można zrobić w krócej niż rok ;) Joke. Na pewno będzie dużo lepsze niż rzymianin. Tutaj nie będę się śpieszył i dużo bardziej się do tego przyłożę :) W końcu to z Diablo 3 ;) Referka: http://www.diabloportal.pl/useruploads/media/1287784067_4463.jpg Na początku zrobię ją tak jak wygląda po lewej (1). Później dodam zbroję tak jak na 3 (licząc od lewej). Na razie coś takiego.
Cyanide Napisano 29 Październik 2010 Napisano 29 Październik 2010 Siemanko! Hehe, ja też wziąłem się za coś z D3, mianowicie monka. Powodzenia przy robieniu życzę i czekam na UP. A żeby nie było to na początek dla zachęty: węższe ramiona, szersze biodra, pachwina troszkę w dół, brzuch za duży, wcięcie w talii pojawi sięmoże jak poszerzysz biodra, piersi daj troszkę na boki, i kolano daj troszkędo góry, bo chyba masz za długie udo w stosunku do reszty nogi. No to powodzenia i pozdrawiam Kuba.
Vega Napisano 30 Październik 2010 Autor Napisano 30 Październik 2010 (edytowane) Jeszcze pracuje nad ciałem, ale na razie tyle :) Mam problemy z przedramieniem :) Męczę się i ciągle zaczynam od nowa :) Edytowane 1 Listopad 2010 przez Vega
plasti Napisano 31 Październik 2010 Napisano 31 Październik 2010 za duze rece, za dlugie, i okolica ponizej piersi az do kolan totalnie lezy...
Vega Napisano 7 Listopad 2010 Autor Napisano 7 Listopad 2010 (edytowane) Nie :) Jednakże taką referkę mam :) Nie wiem ile ona może mieć 30lat. Na pewno mniej niż 40 :) To jest niski sdiv dlatego to tak wygląda. Referka (oprócz zdjęć używam tego). Znalazłem to zdjęcie na zbrush central: http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?t=54346 (+18) Edytowane 7 Listopad 2010 przez Vega
Mortom Napisano 8 Listopad 2010 Napisano 8 Listopad 2010 Co do refki... tu też masz niezłą... refke ;) jeśli o mnie chodzi.. niedościgniony wzór :) 1
Cyanide Napisano 28 Listopad 2010 Napisano 28 Listopad 2010 Ooo jedziesz dalej jak widzę, dawno upka nie było myślałem, że odpuściłeś, ale jednak. Teraz wygląda fajnie, popraw nogi bo najbardziej mi się rzucają w oczy. Pozdrawiam Kuba.
Gość kakaku Napisano 4 Styczeń 2011 Napisano 4 Styczeń 2011 ^^ haha, ani witam, ani nic. pozatym nie ten watek... zobacz faq... co do pracy to ladnie jak narazie:)
Vega Napisano 25 Maj 2011 Autor Napisano 25 Maj 2011 (edytowane) Wrzucam do teczki, żeby się nie zgubiło :) Powinno iść do game-art, ale wolę mieć wszystko w 1 temacie. Temat - bitwa game-art. Concept-Art: Znalazłem ten concept-art na stronie: http://paizo.com/paizo/blog/tags/bards HP: LP: Edytowane 25 Maj 2011 przez Vega
F/X Napisano 26 Maj 2011 Napisano 26 Maj 2011 Laska fajna pod względem proporcji (może ma trochę za małe stópki, ale z tej perspektywy nie widać za bardzo). Plecak i ogólnie atachmenty też git. Fałdki na spodniach jeszcze dają radę, ale te na bluzie są straszne. Szczególnie rękaw do poprawy. Załóż sobie taką bluzę i zobacz jak się fałdki układają. Żeby nauczyć się rzeźbić dobrze tkaniny to trzeba po prostu przerobić ileśtam modeli, starając się jak najlepiej od wzorwać fałdki z refki. Nie miałem jeszcze okazji skomentować tego gostka z minibitwy. Sculpt i texturki mi się podobają. Jednak tu znowu nie leżą mi fałdki tych spodni. Ale to szczegół. Czemu spec na dłoniach różni się od tego na torsie? Jak już robisz spec kolorowy to pobaw się trochę barwami. Np dobrze wygląda niebieski spec na skórze. Na przyszłość postaraj się dać większą uv na twarz. W końcu to tam zawsze pada pierwsze spojrzenie. Ogólnie jest bardzo fajnie.
Vega Napisano 26 Maj 2011 Autor Napisano 26 Maj 2011 Laska fajna pod względem proporcji (może ma trochę za małe stópki, ale z tej perspektywy nie widać za bardzo). Plecak i ogólnie atachmenty też git. Fałdki na spodniach jeszcze dają radę, ale te na bluzie są straszne. Szczególnie rękaw do poprawy. Załóż sobie taką bluzę i zobacz jak się fałdki układają. Żeby nauczyć się rzeźbić dobrze tkaniny to trzeba po prostu przerobić ileśtam modeli, starając się jak najlepiej od wzorwać fałdki z refki. Z tymi fałdkami walczyłem jednakże miałem już tego dość i poszedłem dalej, żeby nie stać w miejscu :) Ta laska jest z marca (chyba). Czemu spec na dłoniach różni się od tego na torsie? Jak już robisz spec kolorowy to pobaw się trochę barwami. Np dobrze wygląda niebieski spec na skórze. Ponieważ zabrałem się za speca i skończył mi się czas :) Dlatego wrzuciłem tyle ile zrobił. Przedłużyli wtedy gdy zabrałem się już za coś innego :) UV zrąbałem i zauważyłem błąd :) Uchwyt od miecz jest wielkości twarzy :) Nie wiem czemu tak zrobiłem, ale wtedy o tym nie pomyślałem :) Dzięki za opinię i wskazówki :)
Vega Napisano 20 Lipiec 2011 Autor Napisano 20 Lipiec 2011 Ostatnio robię główki z prostej bazy: Niżej tarcza na Mini-Bitwę Game Art:
JoseConseco Napisano 22 Lipiec 2011 Napisano 22 Lipiec 2011 Sobie pozwoliłem na mały paintover. Ogólnie to policzki są najbardziej wysuniętą częścią twarzoczaszki, tak więc powninieneś je poszerzyć, zaś skroń bardziej do środka. A pyzatym to jest ok. Tarcza jest najlepsza
Hatt3r Napisano 23 Lipiec 2011 Napisano 23 Lipiec 2011 Tarcza jest spoko, biją po oczach jednak "oczy" w sumie 1 para plus jedna gałka oczna z lewej strony tarczy, Wydają sie wisiec w powietrzu. Czasem tez render w Zb 4 z Ao bardziej psuje widowisko niż pomaga ale to zależne. Napewno testowales inne materiały i bez renda wygląda jeszce bardziej kozak. Jezeli pod czachą na dole jest drewno dałby mocniejszy detal, coś na wzór detalu z piewrszej głownej na Zbrush Central " Orb - game environment stuff" - kosi to konkretnie:). Jest tam skrzynia z bardzo ciekawymi wyzlobieniami.. Jezeli chodzi o twarze, u kobiety uwydatniłbym płatek ucha, i z ang. :) "antihelix" móglby iśc bardziej za zewnątrz a można cofnąc "helix" za nie. w poprzednich sculptach rzezbiles prawidłowo ale rozumiem że sa rózne typy urody. podobnie z górną powieką powieką i tym co sie dzieje za łukiem brwiowym. Hm teraz skumałem że na tarczy to może być skóra, jakkolwiek świetnie, pozdrawiam
Vega Napisano 6 Listopad 2011 Autor Napisano 6 Listopad 2011 Takie coś. 1,5h pracy. Oko się rozjechało przez dynamesh. Jeszcze nie opanowałem tego. Wzorowałem się na selwy'm: http://www.selwy.com/wordpress/wp-content/uploads/2009/05/face_06.jpg
mafida Napisano 6 Listopad 2011 Napisano 6 Listopad 2011 Bardzo fajny ryjek.Narazie najlepszy z tych co pokazywałeś:)
Cyanide Napisano 6 Listopad 2011 Napisano 6 Listopad 2011 Ooo nareszcie się coś tutaj pojawiło. Face całkiem fajny, podoba się, ale można by jeszcze poprawić. Ja niestety dzisiaj czasu na sculpt nie miałem, jutro mam nadzieje, że już uda się coś wrzucić. Pozdrawiam, Cyanide.
mafida Napisano 11 Listopad 2011 Napisano 11 Listopad 2011 Bardzo fajna.tylko dolna ware troszke cofnij;)
Vega Napisano 20 Styczeń 2012 Autor Napisano 20 Styczeń 2012 Żeby wszystko było w jednym miejscu wrzucam ostatnie prace do teczki. http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=78471 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=80174
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się