Bonifatz Napisano 6 Wrzesień 2009 Napisano 6 Wrzesień 2009 Witam, Chciałbym zaprezentować wam moją najnowszą scenę. Wykonana przy użyciu 3dmaxa'a, Maya, UvLayout i fotoszopy. Wyrenderowane pod maxem przy użyciu vray'a. siatka : Czekam na wasze komentarze! Pozdrawiam Łukasz
loko Napisano 6 Wrzesień 2009 Napisano 6 Wrzesień 2009 nie no bardzo ładnie, szukalem ale nie ma niczego co mi sie nie podoba wiec tylko pozostaje pogratulowac
Temporal Napisano 6 Wrzesień 2009 Napisano 6 Wrzesień 2009 Nawet fajne tylko ta flara troche psuje efekt. Nie wiem czy tez nie lepiej by bylo gdyby troche zoomowac i przyblizych sie do grzybkow bo z tego co sie domyslam one sa glownym punktem. Ogolnie daje rade i wmiare przekonywujace to jest.
Tas Napisano 6 Wrzesień 2009 Napisano 6 Wrzesień 2009 My Man! Super detal. Moze maly post PS by sie przydal, ale jest git pozdr
D4D4L Napisano 6 Wrzesień 2009 Napisano 6 Wrzesień 2009 bardzo mi sie podoba, jednak boli mnie to ze krzaki w tle majá inna kolorystyke w sesie oko odrywaja od grzybków....sa zabardzo ee przesaturowane... pozatym very nice :)
hcpiter Napisano 6 Wrzesień 2009 Napisano 6 Wrzesień 2009 bardzo fajnie szkoda tylko ze ten dof jest tak daleki ze siega az pierwszego kapelusza ;)
JunioR Napisano 6 Wrzesień 2009 Napisano 6 Wrzesień 2009 świetna praca! Dofik coś mi nie pasuje, grzyb nie powinien być tak bardzo zblurowany gratulacje :)
Orangegraphics Napisano 6 Wrzesień 2009 Napisano 6 Wrzesień 2009 na przyszłość aby ci było łatwiej: nie musiałeś ładować tych milionów poly w drzewach w tle skoro taki blur jest, zwykły plane z zdjęciem lasu by dał rade, to tak gwoli upraszczania sobie. jest ładnie bardzo
Bonifatz Napisano 7 Wrzesień 2009 Autor Napisano 7 Wrzesień 2009 loko : dzięki! Temporal : zdaję sobie sprawę, że praca wymagałaby jeszcze dopracowania, ale już raczej dam sobie z nią spokój. Dzięki za komentarz. tasiek : senks mejt ;D D4D4L : jakoś nie rzucało mi się to na oczy zanim o tym wspomniałeś... ;) masz racje ... wypadałoby to trochę skorygować hcpiter : dzięki! co do dofa to akurat w tym wypadku jest to dof Vray'owy ... na przyszłość chyba będę korzystał z dobrodziejstwa Zdepth'u ;) JunioR : dzięki! jw Xiz0r : Po części masz rację, ale wolałem mieć kontrolę nad tym co za kamerą stoi. Z resztą scena podczas renderingu zamknęła się w 3.5GB Ramu wiec komputerki się nie zmęczyły zbytnio. Tak czy siak dzięki za wskazówki.
Camel Napisano 7 Wrzesień 2009 Napisano 7 Wrzesień 2009 bezkrytyczna klasa! a trawa troszkę mocno i twardziutko odbija jak po deszczu bez kropelek deszczowej rosy :)
Fr3d3k Napisano 7 Wrzesień 2009 Napisano 7 Wrzesień 2009 to co podpisałeś siatka to jest siatka ? Nie widze tam żadnej siatki ...chyba ze wszystkie modele sa tak gęste ze nie widać poligonów :) Bardziej mi to wyglada na kocept... A sama praca bardzo miła dla oka
Gość AT7 Napisano 7 Wrzesień 2009 Napisano 7 Wrzesień 2009 Dobra pracka, przypomina o tym ze już jesień zaraz a szkoda... Ogólnie wszystko na plus prócz tego DOFa, pasowałoby bardziej jakby ostrość była na all grzybkach. Pozdrawiam
Ania Napisano 7 Wrzesień 2009 Napisano 7 Wrzesień 2009 Ładne, tylko trochę za bardzo nasycone. Kadr niezbyt ciekawy. Wyszło dość realistycznie, gdyby nie ten flare i dof to bym sobie dała wmówić że to zdjęcie.
Tores Napisano 8 Wrzesień 2009 Napisano 8 Wrzesień 2009 Świetnie wyszło choć trochę za stadnie ten muchomorek rośnie. Nie bardzo mi jego kształt siedzi i pierścienia nie ma na trzonie. Specular powinien być chyba gładszy, ale ogólnie wrażenie bardzo dobre. Pozdrawiam
dac77 Napisano 21 Wrzesień 2009 Napisano 21 Wrzesień 2009 Ładne. Szukałem czegoś i znalazłem - w trawie leżą jakieś druty i do tego prosto-pogięte. Ile to się renderowało?
PICsell Napisano 21 Wrzesień 2009 Napisano 21 Wrzesień 2009 (edytowane) Bardzo fajna pracka. Minusy to nasycenie kolorów, flara. Do zmiany byłby natomiast kadr i dof. Mogłeś wyciągnąć bardziej tą kłodę leżącą na pierwszym planie. Kompozycja wydaję się nie dopieszczona że tak powiem. Powtórzę więc jeszcze raz :-) Bardzo fajna pracka. Ile to się renderowało? I na jakim sprzęcie. Szukałem czegoś i znalazłem - w trawie leżą jakieś druty i do tego prosto-pogięte. To są chyba gałązki, ale faktycznie za cieniutkie. Edytowane 21 Wrzesień 2009 przez PICsell
Bonifatz Napisano 22 Wrzesień 2009 Autor Napisano 22 Wrzesień 2009 Dzięki dziewczyny i chłopaki :) Może jeszcze znajdę chwilę żeby to "doprawić". Niestety spędziłem nad tym jakieś 12h pracy, pewnie dlatego ździebko ;) nie dopracowałem sceny. renderowało się 25minut na dwóch maszynach 2xquad + 2xdual xeon Jeszcze raz dzięki za komentarze!
PICsell Napisano 22 Wrzesień 2009 Napisano 22 Wrzesień 2009 Dopraw, dopraw, bo świetną prackę możesz z tego wyciągnąć. Pomyśl nad kompozycją bo ta jest zbyt centralna moim zdaniem.
Noe Napisano 2 Październik 2009 Napisano 2 Październik 2009 piekne! Dof mi sie podoba, ale tlo sie odroznia od 3d modeli
Rekomendowane odpowiedzi