Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam,

 

Chciałbym zaprezentować wam moją najnowszą scenę. Wykonana przy użyciu 3dmaxa'a, Maya, UvLayout i fotoszopy. Wyrenderowane pod maxem przy użyciu vray'a.

 

mush.jpg

 

siatka :

mush_wire.jpg

 

Czekam na wasze komentarze!

 

Pozdrawiam

Łukasz

  • Replies 18
  • Views 3.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

nie no bardzo ładnie, szukalem ale nie ma niczego co mi sie nie podoba wiec tylko pozostaje pogratulowac

Nawet fajne tylko ta flara troche psuje efekt. Nie wiem czy tez nie lepiej by bylo gdyby troche zoomowac i przyblizych sie do grzybkow bo z tego co sie domyslam one sa glownym punktem. Ogolnie daje rade i wmiare przekonywujace to jest.

My Man! Super detal.

 

Moze maly post PS by sie przydal, ale jest git

 

pozdr

bardzo mi sie podoba, jednak boli mnie to ze krzaki w tle majá inna kolorystyke w sesie oko odrywaja od grzybków....sa zabardzo ee przesaturowane... pozatym very nice :)

bardzo fajnie szkoda tylko ze ten dof jest tak daleki ze siega az pierwszego kapelusza ;)

świetna praca!

Dofik coś mi nie pasuje, grzyb nie powinien być tak bardzo zblurowany

gratulacje :)

na przyszłość aby ci było łatwiej: nie musiałeś ładować tych milionów poly w drzewach w tle skoro taki blur jest, zwykły plane z zdjęciem lasu by dał rade, to tak gwoli upraszczania sobie.

 

jest ładnie bardzo

  • Author

loko : dzięki!

Temporal : zdaję sobie sprawę, że praca wymagałaby jeszcze dopracowania, ale już raczej dam sobie z nią spokój. Dzięki za komentarz.

tasiek : senks mejt ;D

D4D4L : jakoś nie rzucało mi się to na oczy zanim o tym wspomniałeś... ;) masz racje ... wypadałoby to trochę skorygować

hcpiter : dzięki! co do dofa to akurat w tym wypadku jest to dof Vray'owy ... na przyszłość chyba będę korzystał z dobrodziejstwa Zdepth'u ;)

JunioR : dzięki! jw

Xiz0r : Po części masz rację, ale wolałem mieć kontrolę nad tym co za kamerą stoi. Z resztą scena podczas renderingu zamknęła się w 3.5GB Ramu wiec komputerki się nie zmęczyły zbytnio. Tak czy siak dzięki za wskazówki.

bezkrytyczna klasa! a trawa troszkę mocno i twardziutko odbija jak po deszczu bez kropelek deszczowej rosy :)

to co podpisałeś siatka to jest siatka ?

Nie widze tam żadnej siatki ...chyba ze wszystkie modele sa tak gęste ze nie widać poligonów :)

Bardziej mi to wyglada na kocept...

A sama praca bardzo miła dla oka

Dobra pracka, przypomina o tym ze już jesień zaraz a szkoda... Ogólnie wszystko na plus prócz tego DOFa, pasowałoby bardziej jakby ostrość była na all grzybkach. Pozdrawiam

Ładne, tylko trochę za bardzo nasycone.

Kadr niezbyt ciekawy.

Wyszło dość realistycznie, gdyby nie ten flare i dof to bym sobie dała wmówić że to zdjęcie.

Świetnie wyszło choć trochę za stadnie ten muchomorek rośnie. Nie bardzo mi jego kształt siedzi i pierścienia nie ma na trzonie. Specular powinien być chyba gładszy, ale ogólnie wrażenie bardzo dobre.

Pozdrawiam

Ładne. Szukałem czegoś i znalazłem - w trawie leżą jakieś druty i do tego prosto-pogięte. Ile to się renderowało?

Bardzo fajna pracka. Minusy to nasycenie kolorów, flara. Do zmiany byłby natomiast kadr i dof. Mogłeś wyciągnąć bardziej tą kłodę leżącą na pierwszym planie. Kompozycja wydaję się nie dopieszczona że tak powiem.

Powtórzę więc jeszcze raz :-) Bardzo fajna pracka.

 

Ile to się renderowało?

I na jakim sprzęcie.

 

Szukałem czegoś i znalazłem - w trawie leżą jakieś druty i do tego prosto-pogięte.

To są chyba gałązki, ale faktycznie za cieniutkie.

Edited by PICsell

  • Author

Dzięki dziewczyny i chłopaki :)

Może jeszcze znajdę chwilę żeby to "doprawić". Niestety spędziłem nad tym jakieś 12h pracy, pewnie dlatego ździebko ;) nie dopracowałem sceny.

 

renderowało się 25minut na dwóch maszynach 2xquad + 2xdual xeon

 

Jeszcze raz dzięki za komentarze!

Dopraw, dopraw, bo świetną prackę możesz z tego wyciągnąć. Pomyśl nad kompozycją bo ta jest zbyt centralna moim zdaniem.

piekne! Dof mi sie podoba, ale tlo sie odroznia od 3d modeli

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy