Posted September 6, 200915 yr Witam, Chciałbym zaprezentować wam moją najnowszą scenę. Wykonana przy użyciu 3dmaxa'a, Maya, UvLayout i fotoszopy. Wyrenderowane pod maxem przy użyciu vray'a. siatka : Czekam na wasze komentarze! Pozdrawiam Łukasz
September 6, 200915 yr nie no bardzo ładnie, szukalem ale nie ma niczego co mi sie nie podoba wiec tylko pozostaje pogratulowac
September 6, 200915 yr Nawet fajne tylko ta flara troche psuje efekt. Nie wiem czy tez nie lepiej by bylo gdyby troche zoomowac i przyblizych sie do grzybkow bo z tego co sie domyslam one sa glownym punktem. Ogolnie daje rade i wmiare przekonywujace to jest.
September 6, 200915 yr bardzo mi sie podoba, jednak boli mnie to ze krzaki w tle majá inna kolorystyke w sesie oko odrywaja od grzybków....sa zabardzo ee przesaturowane... pozatym very nice :)
September 6, 200915 yr bardzo fajnie szkoda tylko ze ten dof jest tak daleki ze siega az pierwszego kapelusza ;)
September 6, 200915 yr świetna praca! Dofik coś mi nie pasuje, grzyb nie powinien być tak bardzo zblurowany gratulacje :)
September 6, 200915 yr na przyszłość aby ci było łatwiej: nie musiałeś ładować tych milionów poly w drzewach w tle skoro taki blur jest, zwykły plane z zdjęciem lasu by dał rade, to tak gwoli upraszczania sobie. jest ładnie bardzo
September 7, 200915 yr Author loko : dzięki! Temporal : zdaję sobie sprawę, że praca wymagałaby jeszcze dopracowania, ale już raczej dam sobie z nią spokój. Dzięki za komentarz. tasiek : senks mejt ;D D4D4L : jakoś nie rzucało mi się to na oczy zanim o tym wspomniałeś... ;) masz racje ... wypadałoby to trochę skorygować hcpiter : dzięki! co do dofa to akurat w tym wypadku jest to dof Vray'owy ... na przyszłość chyba będę korzystał z dobrodziejstwa Zdepth'u ;) JunioR : dzięki! jw Xiz0r : Po części masz rację, ale wolałem mieć kontrolę nad tym co za kamerą stoi. Z resztą scena podczas renderingu zamknęła się w 3.5GB Ramu wiec komputerki się nie zmęczyły zbytnio. Tak czy siak dzięki za wskazówki.
September 7, 200915 yr bezkrytyczna klasa! a trawa troszkę mocno i twardziutko odbija jak po deszczu bez kropelek deszczowej rosy :)
September 7, 200915 yr to co podpisałeś siatka to jest siatka ? Nie widze tam żadnej siatki ...chyba ze wszystkie modele sa tak gęste ze nie widać poligonów :) Bardziej mi to wyglada na kocept... A sama praca bardzo miła dla oka
September 7, 200915 yr Dobra pracka, przypomina o tym ze już jesień zaraz a szkoda... Ogólnie wszystko na plus prócz tego DOFa, pasowałoby bardziej jakby ostrość była na all grzybkach. Pozdrawiam
September 7, 200915 yr Ładne, tylko trochę za bardzo nasycone. Kadr niezbyt ciekawy. Wyszło dość realistycznie, gdyby nie ten flare i dof to bym sobie dała wmówić że to zdjęcie.
September 8, 200915 yr Świetnie wyszło choć trochę za stadnie ten muchomorek rośnie. Nie bardzo mi jego kształt siedzi i pierścienia nie ma na trzonie. Specular powinien być chyba gładszy, ale ogólnie wrażenie bardzo dobre. Pozdrawiam
September 21, 200915 yr Ładne. Szukałem czegoś i znalazłem - w trawie leżą jakieś druty i do tego prosto-pogięte. Ile to się renderowało?
September 21, 200915 yr Bardzo fajna pracka. Minusy to nasycenie kolorów, flara. Do zmiany byłby natomiast kadr i dof. Mogłeś wyciągnąć bardziej tą kłodę leżącą na pierwszym planie. Kompozycja wydaję się nie dopieszczona że tak powiem. Powtórzę więc jeszcze raz :-) Bardzo fajna pracka. Ile to się renderowało? I na jakim sprzęcie. Szukałem czegoś i znalazłem - w trawie leżą jakieś druty i do tego prosto-pogięte. To są chyba gałązki, ale faktycznie za cieniutkie. Edited September 21, 200915 yr by PICsell
September 22, 200915 yr Author Dzięki dziewczyny i chłopaki :) Może jeszcze znajdę chwilę żeby to "doprawić". Niestety spędziłem nad tym jakieś 12h pracy, pewnie dlatego ździebko ;) nie dopracowałem sceny. renderowało się 25minut na dwóch maszynach 2xquad + 2xdual xeon Jeszcze raz dzięki za komentarze!
September 22, 200915 yr Dopraw, dopraw, bo świetną prackę możesz z tego wyciągnąć. Pomyśl nad kompozycją bo ta jest zbyt centralna moim zdaniem.