Posted September 28, 200915 yr Hej. Ten projekt miał na celu rozwinięcie moich umiejętności modelowania hard surface. W całości został wykonany w Blenderze, render z 3ds max. Wieksza rozdzielczość: Render w Yafaray (darmowy renderer integrujący się z Blenderem): Siatka: Zbliżenia:
September 28, 200915 yr Bardzo ładny model, na pewno jest się czym pochwalić. Masa detalu, ciekawa forma, coś czego dawno nie widziałem. Na pewno sporo się namęczyłeś przy projektowaniu. Rzeczywiście wygląda jakby go ktoś poskładał z pozbieranych rupieci na złomowisku, więc myślę, że cel założony przez Ciebie został osiągnięty :)
September 28, 200915 yr Fajny, będziesz go teksturował? Bardzo ładny model. Wydaje mi się że głowa nie pasuje tak całkiem do reszty. Reszta jest głównie mechaniczna, a na głowie prawie tylko bandaże.
September 28, 200915 yr bardzo ładny model koniecznie musisz zrobić textury, no i może popracuj jeszcze nad głową bo troche odbiega od reszty dodaj trochę detalu
September 28, 200915 yr Świetna robota! Pomarudziłbym trochę nad wyglądem stóp (są tak ptasio-szponiaste), ale to drobiazg - same w sobie wymodelowane są bardzo dobrze.
September 28, 200915 yr kawał solidnego modelu, aż się prosi o jakąś fajną pozę i kawałek otoczenia :)
September 28, 200915 yr Rewelka - skąd koncept? Bazowałeś na czymś? Jedyne co mi nie gra to linie proste wzdłuż nóg.
September 28, 200915 yr Author Uf, dobre przyjęcie, to największa pochwała tu na max3d, bo wy nie macie w zwyczaju sie cackac : P Konras Dzięki. Concept art i inne mozna zobaczyc tu http://plyczkowski.autokoncept.pl/wp/?cat=46 Ania Dzieki Aniu. Skorzystam z okazji i podziekuje ze tutoriale, sa bardzo fajne. Zgadzam sie co do glowy. mrkrzysiek Moze kiedys, na razie musze od niego odpoczac, od pierwszego konceptu minely juz 3 miesiace.. mookie Dzieki. Nogi i glowa troche odstaja od reszty. Vorek Niestety nie model nie jest riggowalny, za duzo kabli i ustrojstwa. M@Ti Koncept własny, trochę improwizowany w trakcie modelowania. W trakcie roboty zmienial sie z bojowego na demonicznego na smieciowego.
September 28, 200915 yr Ja dla odmiany naprawdę nie będę się cackał ! kawał fajnego modelu. Pomimo dziwnych proporcji (bardziej ludzkich niż przerysowane transformery) cała postać ma Charakter i to wielki PLUS. Ciekawy jestem tekstur, jeśli będą i innych póz. Gratuluję. pozdrawiam.
September 28, 200915 yr Super praca, dużo detali, widziałem że na swojej stronie też masz masę ciekawych rzeczy, dużo ciekawych prac, pozdrawiam :)
September 28, 200915 yr Author Super praca, dużo detali, widziałem że na swojej stronie też masz masę ciekawych rzeczy, dużo ciekawych prac, pozdrawiam :) Aż tyle detali że wiem o takich których nie widać na renderach, np to co sie dzieje pod kolanem :P Ale i tak bylo je fajnie modelowac.
September 29, 200915 yr Rewelacyjny model, niesamowite te wszystkie detale! Super wykonany, a koncepty powalają! Bardzo podoba mi się głowa bo całość nabiera przez nią bardzo organicznego i bardzo miłego i sympatycznego wymiaru. Podkreślają to jeszcze te ochraniacze na ramionach i budowa rąk i stóp wyglądające jak kości szkieletu. Nie wiem jak inni to widzą, ale dla mnie to trochę robocica. Dlatego więc biodra uważam za zbyt szerokie co zaburza nieco proporcje, ale to może dlatego, że design robocic przyzwyczaił nas do super smukłych lasek. Ale to pewnie rodzaj nijaki więc te uwagi powyżej są bez sensu. W każdym razie design jest rewelacyjny, a wykonanie jeszcze lepsze. Daję 5***** P.S. Wiem, że to finished 3D ale będziesz dorabiał do tego scenę? Szkoda tylko do gablotki takiej genialnej pracy. A będziesz robił tą wersję z koźlą głową ze stronki?
September 29, 200915 yr Author peter_f - Koźlą głowę może kiedyś do innego modelu. Bardzo możliwe że kiedyś go wyciągnę z szuflady i odkurzę, i porenderuje jakieś inne wersje - na lepszym kompie może, bo na tym np. yafarayową wersję musiałem renderowac na 2 razy, a maxowa mogłaby mieć większą subdywizję miejscami.
September 29, 200915 yr Niby kupka zlomu ale jest to pozorny chaos dobrze przemyślane rozwiązania piękny model gratuluje.
September 30, 200915 yr Bardzo fajny model - podoba mi się twoje podejście do zagadnienia robotów oraz sposób pracy -podobnie jak przedmówcy chętnie zobaczyłbym wersje z texturami w scenie :) Pozdrawiam