Skocz do zawartości

Game Asset: Fantasy Dagger


PLyczkowski

Rekomendowane odpowiedzi

final1.png

 

 

Obrazek powyżej to zrzut z viewportu Blendera. Blender został także użyty do modelowania highpoly, retopologizacji do lowpoly, i do uv'ek. Inne programy użyte to Photoshop, xNormal i CrazyBump.

 

Więcej obrazków (w tym mapy i siatka) tutaj.

 

1454 trójkąty to dużo jak na broń postaci w grze, wiem. Ale załóżmy że ta byłaby użyta np do zbliżeń w cutscenkach robionych na silniku.

Edytowane przez PLyczkowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 31
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Piękny dagger ;] zrób jakaś fajowa lekka zbroję z kapturem dość dużym ... potem jakaś zakrytą głowę szmatami ... tak by oczy było widać i rękawiczki i buty i potem wszystko poskładaj w jedno ;] i morderca taki ,że mucha nie siada ;] btw. W tedy dopiero będzie i czym się chwalić ... bo teraz to jest ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie moge sie zgodzic:P mial bys problemy z krojeniem chleba, a co dopiero walki:)

 

po tym jak widze czasem dezajny broni ktore mają kolce których jedynym zadaniem jest wbijanie sie w ręke własciciela, albo rekojesc uniemozliwająca w zasadzie trzymanie jej w rece, to stwierdzam ze ta jest wyjątkowo działająca :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie do końca byłoby przyjemne machanie takim sztyletem ale jest lepiej niż gorzej. ciążyłby na przód, utrudniając manewrowość, czyli podstawową zaletę sztyletu/noża/etc. chyba że coś podobnego w zastosowaniu jak Kukri do rozwalania głów i pancerzy.

Model zacny. Zoptymalizować można go w 5 minut do ok 600 trisów, ale nie rób tego, wystarczy że można ;). Na teksturkach najbardziej podoba mi sie wytarcie na ostrzu od używania. To teraz czekamy na resztę assasina

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękować. Cieszę się że się podoba. I nikt nie zdziwił się na matowe ostrze - na Polycount nie słyszeli o czymś takim jak patyna...

 

Super texturki! no ale zdecydowanie za duzo face'ow://

 

1454 trójkąty to dużo jak na broń postaci w grze, wiem. Ale załóżmy że ta byłaby użyta np do zbliżeń w cutscenkach robionych na silniku.

 

bardzo fajny model, textura wymiata. wlasny concept?

 

Myślę, ze to znana broń. Bo inny, tez już taka podobną robi. Tylko z jakiej to jest gry? Ktoś z was wie ?

 

http://www.game-artist.net/forums/work-progress/11579-dagger.html

 

Zarówno moja, broń, jak i ta z linku powyżej, oparta jest na tym - http://www.strongblade.com/prod/sbbr-kr-mithrodin_hist.html

 

Z tym że ja trochę bardziej odszedłem od oryginału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D

Zarówno moja, broń, jak i ta z linku powyżej, oparta jest na tym - http://www.strongblade.com/prod/sbbr-kr-mithrodin_hist.html

no widzisz Bracie ten koncepcik to 2-reczny miecz jednosieczny a'la katana:) i to by sie nawet zgadzalo i wtedy by rzeczywiscie dzialalo... ale oczywscie to nie umniejsza jakosci modelu:))

 

down: http://www.strongblade.com/prod/prodimages/sbbr-kr-mithrodin2_l.jpg

mozna zrobic nozyk 2 cm i co z tego?

Edytowane przez Kirian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie może być katana, bo całość ma 59,69cm według specyfikacji na stronie. Model jest na prawdę świetny, tekstury ma jeszcze świetniejsze, gdyby tak robili starannie oręż do obecnych gier to bym nie miał nic przeciwko :D W ogóle gratulacje za tą formę ponad normę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D

 

no widzisz Bracie ten koncepcik to 2-reczny miecz jednosieczny a'la katana:) i to by sie nawet zgadzalo i wtedy by rzeczywiscie dzialalo... ale oczywscie to nie umniejsza jakosci modelu:))

 

down: http://www.strongblade.com/prod/prodimages/sbbr-kr-mithrodin2_l.jpg

mozna zrobic nozyk 2 cm i co z tego?

 

Tak, mój błąd, rączka powinna być grubsza i bardziej na środku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tą broń w akcji można zobaczyć w filmie "Spirit - Duch Miasta" i faktycznie musi być diabelnie nieporęczna bo Paz Vega jakoś niezgrabnie nią wymachiwała.

 

Co do modelu to bardzo mi się podoba. Teksturki bardzo fajne poza ostrzem, które wg mnie nie wygląda zbyt matowo jak na metal lub jakby było pomalowane farbą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tą broń w akcji można zobaczyć w filmie "Spirit - Duch Miasta" i faktycznie musi być diabelnie nieporęczna bo Paz Vega jakoś niezgrabnie nią wymachiwała.

 

Co do modelu to bardzo mi się podoba. Teksturki bardzo fajne poza ostrzem, które wg mnie nie wygląda zbyt matowo jak na metal lub jakby było pomalowane farbą.

 

To patyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patyna nie występuje na elementach stalowych a jedynie na elementach z miedzi lub stopów miedzi. Jako, że miedź jest metalem miękkim to nie była stosowana w wyrobie ostrzy. Tak więc skąd ta patyna?

 

Przecież od razu widać że to mithril. Tylko że taki stop który pokrywa się patyną.

 

napisz coś o ustawieniach światła w blenderze jeśli możesz.

 

Cztery białe światła z lewej, na błysk na ostrzu, jedna biała kontra z prawej, i jedno niebieskie światło z tyłu u góry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności