Posted October 7, 200915 yr Obrazek powyżej to zrzut z viewportu Blendera. Blender został także użyty do modelowania highpoly, retopologizacji do lowpoly, i do uv'ek. Inne programy użyte to Photoshop, xNormal i CrazyBump. Więcej obrazków (w tym mapy i siatka) tutaj. 1454 trójkąty to dużo jak na broń postaci w grze, wiem. Ale załóżmy że ta byłaby użyta np do zbliżeń w cutscenkach robionych na silniku. Edited October 7, 200915 yr by PLyczkowski
October 7, 200915 yr Piękny dagger ;] zrób jakaś fajowa lekka zbroję z kapturem dość dużym ... potem jakaś zakrytą głowę szmatami ... tak by oczy było widać i rękawiczki i buty i potem wszystko poskładaj w jedno ;] i morderca taki ,że mucha nie siada ;] btw. W tedy dopiero będzie i czym się chwalić ... bo teraz to jest ;p
October 8, 200915 yr Super texturki! no ale zdecydowanie za duzo face'ow:// wow, broń fantasy ktora ma prawo działać :) nie moge sie zgodzic:P mial bys problemy z krojeniem chleba, a co dopiero walki:)
October 8, 200915 yr Super texturki! no ale zdecydowanie za duzo face'ow:// E no, robi do folia, moszna tak
October 8, 200915 yr Bardzo fajna broń, jedynie tak jak już ktoś pisał, mógłbyś miejscami nasycić kolory. Pozdrawiam.
October 8, 200915 yr nie moge sie zgodzic:P mial bys problemy z krojeniem chleba, a co dopiero walki:) po tym jak widze czasem dezajny broni ktore mają kolce których jedynym zadaniem jest wbijanie sie w ręke własciciela, albo rekojesc uniemozliwająca w zasadzie trzymanie jej w rece, to stwierdzam ze ta jest wyjątkowo działająca :)
October 8, 200915 yr Super texturki! no ale zdecydowanie za duzo face'ow:// [ironia mode ON] no fakt, mozna bylo go zrobic na plainie z alphą :| [ironia mode OFF]
October 8, 200915 yr Wypas :) Bardzo fajny sztylet, bardzo fajne portfolio! Miło popatrzeć - świetnie i bardzo wszechstronnie sobie poczynasz :) super
October 8, 200915 yr nie do końca byłoby przyjemne machanie takim sztyletem ale jest lepiej niż gorzej. ciążyłby na przód, utrudniając manewrowość, czyli podstawową zaletę sztyletu/noża/etc. chyba że coś podobnego w zastosowaniu jak Kukri do rozwalania głów i pancerzy. Model zacny. Zoptymalizować można go w 5 minut do ok 600 trisów, ale nie rób tego, wystarczy że można ;). Na teksturkach najbardziej podoba mi sie wytarcie na ostrzu od używania. To teraz czekamy na resztę assasina
October 8, 200915 yr Panowie - to fantasy. Nie ma sie co rozwodzic nad ogolna uzywalnoscia broni w konwencji, gdzie 99% damskich zbroi to metalowe bikini :D
October 8, 200915 yr Texturka super :D Ta tonacja bardzo przypadła mi do gustu, kształt tez niczemu sobie :D
October 9, 200915 yr Myślę, ze to znana broń. Bo inny, tez już taka podobną robi. Tylko z jakiej to jest gry? Ktoś z was wie ? http://www.game-artist.net/forums/work-progress/11579-dagger.html
October 9, 200915 yr Author Dziękować. Cieszę się że się podoba. I nikt nie zdziwił się na matowe ostrze - na Polycount nie słyszeli o czymś takim jak patyna... Super texturki! no ale zdecydowanie za duzo face'ow:// 1454 trójkąty to dużo jak na broń postaci w grze, wiem. Ale załóżmy że ta byłaby użyta np do zbliżeń w cutscenkach robionych na silniku. bardzo fajny model, textura wymiata. wlasny concept? Myślę, ze to znana broń. Bo inny, tez już taka podobną robi. Tylko z jakiej to jest gry? Ktoś z was wie ? http://www.game-artist.net/forums/work-progress/11579-dagger.html Zarówno moja, broń, jak i ta z linku powyżej, oparta jest na tym - http://www.strongblade.com/prod/sbbr-kr-mithrodin_hist.html Z tym że ja trochę bardziej odszedłem od oryginału.
October 10, 200915 yr :D Zarówno moja, broń, jak i ta z linku powyżej, oparta jest na tym - http://www.strongblade.com/prod/sbbr-kr-mithrodin_hist.html no widzisz Bracie ten koncepcik to 2-reczny miecz jednosieczny a'la katana:) i to by sie nawet zgadzalo i wtedy by rzeczywiscie dzialalo... ale oczywscie to nie umniejsza jakosci modelu:)) down: http://www.strongblade.com/prod/prodimages/sbbr-kr-mithrodin2_l.jpg mozna zrobic nozyk 2 cm i co z tego? Edited October 10, 200915 yr by Kirian
October 10, 200915 yr To nie może być katana, bo całość ma 59,69cm według specyfikacji na stronie. Model jest na prawdę świetny, tekstury ma jeszcze świetniejsze, gdyby tak robili starannie oręż do obecnych gier to bym nie miał nic przeciwko :D W ogóle gratulacje za tą formę ponad normę :)
October 10, 200915 yr Author :D no widzisz Bracie ten koncepcik to 2-reczny miecz jednosieczny a'la katana:) i to by sie nawet zgadzalo i wtedy by rzeczywiscie dzialalo... ale oczywscie to nie umniejsza jakosci modelu:)) down: http://www.strongblade.com/prod/prodimages/sbbr-kr-mithrodin2_l.jpg mozna zrobic nozyk 2 cm i co z tego? Tak, mój błąd, rączka powinna być grubsza i bardziej na środku.
October 11, 200915 yr Tą broń w akcji można zobaczyć w filmie "Spirit - Duch Miasta" i faktycznie musi być diabelnie nieporęczna bo Paz Vega jakoś niezgrabnie nią wymachiwała. Co do modelu to bardzo mi się podoba. Teksturki bardzo fajne poza ostrzem, które wg mnie nie wygląda zbyt matowo jak na metal lub jakby było pomalowane farbą.
October 12, 200915 yr Author Tą broń w akcji można zobaczyć w filmie "Spirit - Duch Miasta" i faktycznie musi być diabelnie nieporęczna bo Paz Vega jakoś niezgrabnie nią wymachiwała. Co do modelu to bardzo mi się podoba. Teksturki bardzo fajne poza ostrzem, które wg mnie nie wygląda zbyt matowo jak na metal lub jakby było pomalowane farbą. To patyna.
October 12, 200915 yr To patyna. Patyna nie występuje na elementach stalowych a jedynie na elementach z miedzi lub stopów miedzi. Jako, że miedź jest metalem miękkim to nie była stosowana w wyrobie ostrzy. Tak więc skąd ta patyna?
October 14, 200915 yr Author Patyna nie występuje na elementach stalowych a jedynie na elementach z miedzi lub stopów miedzi. Jako, że miedź jest metalem miękkim to nie była stosowana w wyrobie ostrzy. Tak więc skąd ta patyna? Przecież od razu widać że to mithril. Tylko że taki stop który pokrywa się patyną. napisz coś o ustawieniach światła w blenderze jeśli możesz. Cztery białe światła z lewej, na błysk na ostrzu, jedna biała kontra z prawej, i jedno niebieskie światło z tyłu u góry.
Create an account or sign in to comment